Goede service, mooi product

Voor een tweede keer besteld. Kort contact gehad over een specifieke vraag qua afmeting voor een werkblad. Snel een reactie en een offerte hierop ontvangen. Bestelling geplaatst en een week later konden we een stenen werkblad afhalen.

Service zoals het hoort!

Bij Hawk weten ze dat iedere klant, een klant is. Had zelf een onderplaat nodig voor een platenspeler. Wellicht de kleinste order die ze dit jaar krijgen, maar ze voeren dit met liefde uit. #topteam

Snelle levering en klantvriendelijk

Zeer positief en spullen ook makkelijk op te halen.

goed bedrijf met mooie producten!

gemakkelijk om bij te bestellen, graag iets meer duidelijkheid over levertijd. 7 dagen ging helaas niet.

Professioneel geholpen

Na de bestelling van de vensterbanken ontving ik de tekening met maten ter controle. Medewerkers adviseren en denken mee. Hele prettige ervaring. Daarna keurig bezorgd.

keurig volgens afspraak

Scherpe offerte en snel en netjes geleverd!

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit van de producten, goede service

Eerste klas product en goede maatvoering

Goed geholpen

Goed geholpen, netjes, snel en volgens afspraak

Geweldige firma

Ik kan niet anders zeggen dan geweldig. Van a tot z alles tot in de puntjes geregeld en voor een normale prijs. Twee vensterbanken en dorpel op maat middels mallen. Super op tijd geleverd en prachtig vakwerk, dus wij zijn superblij en komen de volgende keer ook gewoon weer terug. Bovendien is het een leuk ritje vanuit het gooi naar Veghel. Gr, Sander

Foutje gemaakt door Hawk, goed verholpen.

Recent bestelde ik een composiet vernsterbank uit twee gelijke delen die ik al binnen enkele dagen kon komen halen in Veghel. Helaas bleek er na het verwijderen van de beschermfolie een kleurverschil te zitten tussen beide delen. Hawk heeft dit keurig opgelost door de bestelling opnieuw te zagen en deze thuis om te ruilen. Voor herhaling vatbaar!

Ophalen makkelijk, kwaliteit niet helemaal als verwacht

Bestel en ophaal proces ging makkelijk. Wel probleem dat vensterbank uit 2 stukken was. En precies vlak bij middenstuk loopt 1 van de 2 delen van vensterbanken klein beetje schuin af. Dit is zonde omdat de 2 delen dan niet zo mooi aansluiten. Wilde hier eigenlijk niet moeilijk over doen, maar gezien ik nu al 5 keer herinnering krijg om een review te schrijven, hierbij mijn ervaring….

Goede snelle afhandeling

Zag er keurig uit

Top gedaan. Mijn nieuwe drempel.

Site werkt goed. Tekeningen zijn duidelijk en daarna ging het snel en was mijn drempel in 1 keer goed. Dank je wel.

Klantvriendelijk, goede kwaliteit product, prima prijs/kwaliteit

x

Snel, niet te duur en keurig werk geleverd

Perfect, meedenkend en goede service

We hadden de dorpels eerder eerder nodig en na een telefoontje zijn de dorpels binnen 5 werkdagen thuis afgeleverd. Echt heel blij met deze service en bereidwillendheid.

Prachtige vensterbank

Gekregen wat ik had verwacht en ook nog binnen de gegeven levertijd

Bijzonder klantvriendelijk en snelle levering

Prettig en deskundig telefonisch advies bij lastige opdracht daarna vlotte levering!

Goed product

Mooi product gekregen en personeel was op alle manieren heel hulp vaardig!! Mijn dank daarvoor!!

Geweldige service en product opgehaald

Heel fijn bedrijf met vriendelijk en kwalitatief goed personeel. Wij hebben hier Belgisch hardstenen vensterbanken besteld en die waren geheel naar onze tevredenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed overleggen en afspraak

Goed betrouwbaar

Snelle levering zoals afgesproken.

Goede service en snelle levering

Fijn contact met duidelijke uitleg. Prima prijzen en snelle levering van maatwerk.