Zeer snelle en prettige communicatie.

Heel positief door de vriendelijke mensen in de showroom, behulpzaam personeel bij het inladen en hieraan voorafgaand de snelle en duidelijke e-mails.

Perfect bedrijf

Klantendienst goed bereikbaar, goede communicatie en in overleg met de medewerkers de hardsteen onderdelen uitgewerkt, en snelle levering.

Vlekkeloos bestellen en leveren

Kennis gemaakt met Hawk Natuursteen via Google. Maatwerkorder ingegeven. Teken, check en maak en leveringsproces verliep voorspoedig, foutloos en vlot. Complimenten voor het enthousiasme en betrokkenheid van de chauffeur!

Snel en goed geleverd, product prima

Eerst een sample besteld van marmeren vensterbank. Het leveren van de vensterbank zelf ging daarna vlot, en communicatie over wanneer leveren was helder en vlot. Vensterbank zit inmiddels naar tevredenheid op zijn plek.

Top service en kwaliteit

Erg meedenkend en behulpzaam omtrent het maken van een afspraak voor het leveren van de bestelling. Ook de kwaliteit en de manier van leveren is erg goed. Nogmaals dank.

Helemaal niets op aan te merken

Prachtige vensterbank besteld en gekregen. Kleur was precies als op de foto. Binnen 2 weken kon het worden opgehaald. Als we weer iets soortgelijks nodig hebben, komen we zeker terug ondanks dat we niet echt in de buurt wonen.

Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar

Gezoet hardstenen blad (4cm dik) bestel. Binnen 1,5 week afgeleverd. Perfecte kwaliteit, zorgvuldig beschermd voor transport en fraai gezoet. Kortom; zou zo weer iets bij hawk veghel bestellen.

Super netjes geholpen ook met vragen. En ziet er ook goed uit . Bij afhalen ligt het ook zeer netjes klaar voor je

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Snelle levering, precies wat ik nodig had

Helemaal super

Overzichtelijke site en super snelle levering en goede service

Snelle levering van composiet vensterbanken

Duidelijke website, mogelijkheid tot proefmodellen. Goede prijs en snelle levering. Bij ophalen vriendelijk geholpen.

Prima service, snel gemaakt, heel fijn!

Mooie vensterbanken

Precies wat ik had verwacht en snel geleverd.

snel geregeld, snel contact, vriendelijk personeel, prima prijs

Het blijft een dure hobby, natuurstenen delen voor je huis; maar het is netjes gemaakt, snel geleverd en prettig gecommuniceerd.

Vlotte levering van een goed product

Vlotte levering van een goed product Makkelijk alle maten op kunnen geven door middel van een duidelijke maatschets.

Amazing company

Amazing service, amazing product. Had back and forth communication with Suzanne who was extremely patient and helpful to ensure we ordered the right size of marble to place on a bar counter. We received the delivery in great timing and it’s perfect. I would 100% recommend Hawk Natuursteen. Thanks to you all at Hawk Natuursteen for such great work and it was a pleasure doing business with you. Wishing you all the success.

alles klopt aan mijn bestelling en aflevering

snel geleverd en tegen een redelijke prijs

Alles is heel goed

Alles is heel goed.

Goede, snel en een mooie prijs.

Na ons bezoek aan de showroom, waar we heel vriendelijk en door een medewerker met kennis van zaken uitstekend zijn geholpen, een zeer duidelijke en uitgebreide offerte ontvangen. Na betaling waren de vensterbanken ruim binnen de aangegeven termijn klaar. Goed verpakt en gemaakt volgens offerte!

Goede en deskundige hulp

Zeer snelle levering.

Duidelijk in communicatie en snel in prijs en productie.

Duidelijk verhaal, prima uitleg en mooie prijs voor mooie producten.

Behulpzaam, betrouwbaar en goede kwaliteit

Goede producten, snelle en accurate levering en vriendelijk personeel.

Perfecte service en kwaliteit

Online bestelling gedaan. Was erg eenvoudig. Levering ruim binnen toegezegde termijn. En een kwalitatief mooi product. Wat wil je nog meer …

goede afhandeling