Goed geregeld

Goede site en vervolgens vakkundig geholpen super netjes. Afgelopen zaterdag alles geplaatst en het paste super!

Prima zaak

Goede en snelle levering

Goede service, mooie vensterbanken

Mooie composiet vensterbanken besteld. Omdat de ruimte krap was nog gebeld en aangegeven dat de dikte echt max 20mm mocht zijn en dat gingen ze regelen. Goed geholpen door vriendelijke mensen. Enige nadeel is dat verzending duur is dus ik heb ze opgehaald.

Alles past prima en is keurig volgens tekening uitgevoerd.

mooie producten en goede service

fijne communicatie en korte lijnen

Mooie vensterbank

Goed op tijd klaar om op te halen

Zeer fijne persoonlijke benadering, goede prijs- kwaliteitverhouding, snelle levering en no nonsense

Zeer snelle service, perfect product

Ik heb ze benaderd omdat iemand anders niet kon leveren, dat had ik meteen moeten doen! Goeie snelle service en top product! Echt een aanrader!

Komen afspraken goed na. Prima produkt. Levertijd 4 weken !!!

Snelle reactie op prijsaanvraag. Levertijd wel 4 weken. Nette en mooie producten gemaakt. Vriendelijk behandeling

Keurig op tijd geleverd

Goed bedrijf

Geweldige producten

vensterbank besteld, tot op de milimeter nauwkeurig op maat. Bestelling kwam 2 weken eerder dan afgesproken. Super.

Zeer goed en keurig materiaal

Vriendelijk en volgens afspraak

De bestelling van twee dorpels is soepel verlopen en het contact met Hawk was vriendelijk en hulpvaardig.

Zeer goede service

De klantenservice heeft ons goed geholpen met het compleet en gereedmaken van de bestelling. Ze zijn klantvriendelijk en duidelijk in de communicatie. Daarbij zijn we zeer content met onze bestelling. Het was eerder klaar dan verwacht en we kregen hiervan netjes een bevestiging per mail. Bij het ophalen van onze bestelling lag het buiten al netjes klaar en werd de houten palet keurig in ons voertuig geladen.

Helemaal blij

Super mooie natuurstenen vensterbanken besteld. Had aangegeven vantevoren te bellen. (Dit werd allemaal perfect gedaan) Super blij mee!

Professioneel en secuur

Wij hebben 10 stukken natuursteen op maat besteld: - de tool om de maten in te geven werkt goed - je krijgt een duidelijk kosten overzicht, er komt niets bij wanneer je wilt betalen (bij andere webshops wel) - de prijs is goed - een dag voor levering zijn we gebeld voor een leveringsafspraak - de chauffeur was nagenoeg exact op tijd en was vriendelijk - de bestelling wordt professioneel verpakt, opgesloten op een pallet met hout en een soort vilt om beschadigingen te voorkomen. Top!!! Bedankt!!

Prima bedrijf

*****

Levering was top geregeld

Zeer aardige chauffeur

Prachtig product en top service!

Prachtige raamdorpels precies op maat! Bleken naar ons oude adres te gaan maar door snel handelen van de chauffeur en planning dezelfde dag toch nog bezorgd. Gewoon top!

Goede en snelle service

Ik had 1 dorpel nodig. Kreeg overal te horen dat de levertijd ongeveer 2 weken was. Bij Hawk natuursteen had ik binnen een week een dorpel.

Mooi product en optijd geleverd

Goede en snelle communicatie

Deskundige hulp bij selecteren, niet alleen standaard vormen en maten maar ook eigen ontwerp mogelij

Na eerst zelf een selectie maken op de site kreeg ik deskundig advies en een goede offerte. Na opdracht helder in levertijd en bezorging.

Goede service en vriendelijk personeel

We hebben hier een aantal dorpels en vensterbanken besteld. Goede communicatie over levertijden en voortgang, vriendelijk personeel bij het afhalen van de bestelling. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Goede communicatie en producten.

Prachtige vensterbanken besteld en laten leveren.

2 dorpels op maat besteld voor de badkamer. Website, bestel en betaal proces verlopen zeer vlot en gemakkelijk. Daarna wordt je goed op de hoogte gehouden. Ophalen is ook makkie in Veghel.

De Amert 412 5462GH Veghel