uitstekende keuze

Kort en bondig : goed producten, goed en snelle service !

Ik kan niet meer zonder

Verschillende soorten van andere merken geprobeerd, maar deze bevalt mij het beste. De smaak is goed te verdragen, wat ik van andere merken niet kan zeggen. De nachtelijke pijn in de rug en benen is weg, dus ik slaap stukken beter. Nu maar de grote verpakking besteld.

Vermindering van pijn en verbeterde ingesteldheid.

Vanaf het gebruik van de eerste druppels is er een meer positieve ingesteldheid ingetreden en is de chronische pijn vanuit de rug naar de benen beetje per beetje verbeterd zodat de traditionele pijnmedicatie kon verminderd worden end dit in 5 weken.

CBD30 superprodukt

Cannabisolie geeft een perfeckte service kwa levering en produkt. Sinds mijn vrouw de CBD30 olie gebruikt,komt ze de dag en nachtbijna pijnloos door en met 8 druppeltjes per dag. Vroeger veel pijn in beide benen ten gevolgen van ontsteking van de, slijmbeurszakken.

Super!!

Ik begon met de olie om de pijn van artrose in mijn nek draaglijk te maken. Na enkele dagen voelde ik echt verbetering. Ik ben niet helemaal zonder pijn, maar ik ben veel beweeglijker, kan weer opzij kijken en in de 5 maanden dat ik het gebruik heb ik nog maar een keer een ontsteking gehad. Na ongeveer een maand heb ik me ook gerealiseerd dat ik geen migraine aanvallen meer had gekregen. Nu , na 5 maanden, heb ik nog steeds geen migraine meer gehad, ook niet na een glaasje wijn of een stuk chocoladecake, wat vroeger echt wel uitlokkers waren. Ik slaap beter dan voorheen en tot nog toe heb ik geen enkele negatieve werking van de olie ervaren.

super

Ik heb spatische benen door ms. Ik kan geholpen worden maar de wachtlijst is lang. Toen ontdekte ik Cannabisolie. Daardoor kan ik weer wat beter lopen

Wat fijn, veel minder pijn

Na meerdere ingrepen ,o.a een arthodese met metaal in de lage rug , dagelijkse pijn na de ingreep in 2011 tot vandaag. Na lang zoeken heeft een dokter me gesproken over medische cannabisolie........ Heden gebruik ik cannabisolie 20% alle dagen en heb een heel goed resultaat. Ik raad het zeker aan. Christiane

Goede service, levering en condities volgens afspraak

Prettig contact in geval van vragen

Op aanraden van een kennis, ben ik cannanisolie gaan gebruiken voor mijn chronische pijn, de 10%, na 5 dagen werd de pijn minder, de hoeveelheid druppen per dag iets verhoogd, ik ben een zeer gelukkig mens nu zonder pijn. Zal het ook blijven gebruiken. Een top product!

Gewoonweg geweldig !!!!!

Echt een aanrader , super lief en vriendelijke man bas , met hart op de juiste plek , gebruik al jaren deze olie ,geweldige olie ,zonder deze olie is mijn pijn ondraagelijk , je krijgt ook super goed advies , gewoonweg de beste !!!!!, Ik zou nooit meer anders willen !!!! Thnx bas en het hele team ,door jullie is mijn leven veel draaglijker geworden .......

Super Kwaliteit!

Een echte aanrader. Deze productlijn steekt met nek en schouders boven alles wat je op het internet kunt aanschaffen en ik heb er al veel geprobeerd. Ik ben van mening dat dit komt door de unieke samenstelling omdat ze simpelweg geen Industriele Hennep gebruiken maar Hennep wat speciaal voor de medicinale toepassingen wordt geteeld. CBD is dus geen bijproduct maar een hoofdproduct. Geen enkel ander bedrijf in Nederland werkt hiermee zover ik kan beoordelen. Bovendien zijn de prijzen zeer gunstig voor dit soort kwaliteit. Tevens is de service van Cannabisolie.com ongekend. Ze nemen altijd de tijd voor mij, en het is ook prettig als ik mensen doorverwijs dat iedereen aan mij teruggeeft dat ze zo fijn geholpen zijn.

sterkere weerstand

Heb de olie besteld ivm schouderpijn. kan niet zeggen of het werkelijk pijnstillend werkt. Neem nog pijnstilling extra. Hoop op nog meer pijnstillende werking na het wat langer genomen te hebben. Ondervind wel een sterker emotioneel evenwicht dat bij chronische pijn wel onbewust verzwakt. Betere slaap en energie bij te leveren werk. Genoeg redenen om het nog niet op te geven.

Eén woord: TOP!!!

Vele uitstapjes gemaakt met verschillende leveranciers, maar het merk Cannabas steekt er met kop en schouders bovenuit. In combinatie met de service vanuit Cannabisolie.com kan ik iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Kan er heel goed van slapen

Tot hiertoe heeft het voor verschillende kwaaltjes geholpen, ga het nog verder gebruiken

helpt daadwerkelijk tegen de rugpijn

rugwervels waren kapot na een chemokuur , dank zij de cannabisolie is de pijn opmerkelijk geminderd tot zeer goed te verdragen

Heb chronische artrose de pijn is veel minder

De pijn bij artrose is veel minder. Kan weer beter functioneren. Bij wandelen en staan had ik steun nodig. Nu gaat dit al zo der steun . De pijn is dragelijker ze is wel nog niet volledig weg. Kan me ook beter bukken. Het voelt als een opluchting dingen weer kunnen doen... wandelen winkelen men werk thuis doen strijken kuisen enz.. Gaat weer een stuk.gemakkelijker.

Het uitgelezen product om pijnen onder controle te houden.

Met een ernstige chirurgische ingreep (compleet nieuwe knie) in het vooruitzicht heb ik mij 2 flesjes cannabisolie aangeschaft. De positieve ervaring die ik reeds voordien had mogen beleven van deze wonderbare zuivere olie is een echte weldaad. Temeer omdat het zweverige neveneffect eruit is gehaald en men aldus niet verslaafd kan worden, na inname. Dit product aanbevelen doe ik aan ieder een die om welke reden ook te kampen heeft met elke vorm van pijn. Want de schadelijke neveneffecten van medicatie, daar ben ik nooit een voorstander van geweest.

Ik ben zeer tevreden over alle informatie die ik heb gekregen en raad het iedereen aan.

"Ik vind dat dit het beste product is die ik tot nu toe heb gebruikt. De kwaliteit en prijs verhouding is gewoon prima".

zeer goed voel me stukken beter mentaal en fysiek

dacht in begin helpt niet maar heeft zijn tijd nodig na x aantal weken voel je en merk je het resultaat mentaal en fysiek.

Goed product

Goed product, goede service

Heldere informatie over de telefoon, ze adviseren met een lage dosering te beginnen i.p.v. het duurste product te 'pushen'.

Het helpt

Mijn echtgenote heeft al meer dan 20 jaar zenuwpijnen in haar benen. Talloze consultaties bij specialisten en pijnklinieken hebben geen soelaas geboden. Nu gebruikt ze al 2 weken CBD olie 10% en ze voelt reeds veel verbetering. We hopen op nog iets meer en zullen het zeker verder gebruiken.

goede olie voor een goede prijs

een kwalitatief zeer goede olie met een neutrale smaak, fijn voor de kinderen, die qua prijs stukken lager zit dan normaal

Wij nemen de Cannabisolie voor de stress

Ik zelf heb al meermaals opperatieve ingrepen moeten onder gaan meerdere rug wegens 3keer hernia rug,2 keer rechter knie,schouder ,linker en rechter heup vervangen en krijg nu op regel matige tijd inpuderale inspuitingen tussen mijn rug wervel ,wat bij mij zeer stresserend als ik moet binnen komen in de kliniek. Om deze reden voor ik moet binnen komen in het ziekenhuis neen ik druppels cannabisolie voor de stres. Alfons.

prima service!

Voor mijn RLS gebruik ik deze olie nu, de 20% exclusive. Ben van mijn klachten af.