Komt betrouwbaar over en je wordt bijzonder vriendelijk geholpen.

Zeer correcte afwikkeling en vooral een prettig telefoongesprek gehad. Er werd serieus ingegaan op de vragen die ik had.

vriendelijke service

Zeer vriendelijke service na het eerste consult en goede uitleg over product en werking.Over het gebruik kunnen we nu nog niet heel veel zeggen na pas 1 maand, maar pijn lijkt toch al iets te minderen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nog nooit zo vlot een bestelling geleverd gehad

Perfecte servies van de shop van een perfect product

snelle levering, zeer vriendelijke opvolging

begin januari kreeg ik te horen van de dieren arts dat mijn hondje kanker had aan haar limphenklieren en haar witte bloedcellen stonden dramatisch hoog ik had 2 opties hemo wat onbetaalbaar is en een leidenweg is of kortisone pillen waardoor ze veel zou eten en in overgewicht zou gaan ik had wel al eens gehoord van de olie en had dus ook niets te verliezen dus maar besteld nu zijn we 5 maanden laten en hebben we een bloedtest laten doen mijn meisje haar bloedcellen staan weer op normale waarden en haar kleiren voor de helf minder gezwollen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

positief na een tijdje,het is volhouden geblazen denk ik

ben begonnen met 10%op gevoerd naar 20 % en nu met 3a4 druppels is er een verbetering merk baar 3 maal per dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jeg er pensionist og forstår ikke så godt hollandsk

snelle levering, zeer vriendelijke opvolging

snelle en correcte levering goede gebruiksaanwijzing telefonische opvolging en raadgeving zeer tevreden van het product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, zeer goede kwaliteit

Altijd snele reaktie, goede service, wel wat prijzig maar zeer goede kwaliteit

Vriendelijk en correct

Simpelweg goede uitleg ,top service en snel geleverd !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoge kwaliteit producten en goede service

Mooie site met veel informatie, hoge kwaliteit producten en begeleiding indien nodig aanwezig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend product begeleid door een voortreffelijke service!

Klaar en duidelijke website, snelle levering. Bestelproces verliep ook vlot doch onduidelijkheid omtrent de aangerekende verzendingskosten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ein junges, ausgesprochen nettes Unternehmen. Ich bin bei einem Problem bei der Überweisung so nett unterstützt worden, dass es richtig Spaß gemacht hat. Die Produkte (ich benutze CBD-Öl 10%) sind einwandfrei. Ich benutze es gegen starke chronische Schmerzen und kann seit der Einnahme meine Einnahme der üblichen Schmerzmittel um 3/4 reduzieren. Es ist einfach genial, da das CBD-Öl ein natürliches Mittel ohne Nebenwirkungen ist. Ich empfehle es jedem der unter starken Schmerzen leidet. Ich hoffe ich kann so dazu beitragen das CBD-Öl bekannter zu machen. Probiert es einfach aus. Ach ja, ich brauche nur 2x tgl. 6 Tropfen um dieses Ergebnis zu erzielen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

correcte afhandeling van de bestelling service bij vragen en twijfels in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Constructief begeleidende opstelling van de mensen waar je mee in contact komt.

Het luik informatie diepgaander uitwerken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig product en service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering en heel vriendelijk aan de telefoon ik als MS patiënt ben er heel tevreden over :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig product voor een betaalbare prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie en super goede , kwaliteit cbd olie Echt een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering en goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed product Heb sinds ik de cd olie gebruik een veel betere levenskwaliteit Zeer goede en correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering van een mooi product

zou niet weten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie en informatie

?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd support en goed deskundig advies, zeer tevreden met de resultaten! Eindelijk de juiste cannabisolie gevonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie en meedenkend. Beter doorslapen is de belangrijkste verbetering sinds het gebruik van CBD!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Cannabisolie

Filter op Taal