Heel fijn en vriendelijk bedrijf

Bestel hier al 3 jaar en wordt altijd netjes geholpen. Heb al heel veel mensen doorgestuurd met net zulke chronische pijnklachten die ik had ervaren, maar nu niet meer. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om hier CBD olie of andere producten te bestellen. De levertijd is ook altijd snel. Zelfs naar Belgie.

Wat een geweldig bedrijf

Ik heb hier voor het eerste 2 maanden geleden een bestelling geplaatst Dit was na een behoorlijke zoektocht omtrent de kwaliteit van CBD olie en Cannabisolie. Dit bedrijf met Cannabas als voornaamste merk, heeft een zeer hoogwaardige klantenservice, waar ik alle hulp kreeg om te zorgen dat ik de beste producten kon gaan gebruiken voor mijn pijn en slapeloosheid. Ik heb uiteindelijk het beste resutlaat gekregen met 20% en CBC en voor de nacht lekker diep doorslapen met HHC olie. Bedankt dat jullie altijd de tijd voor mij hebben genomen. Ik heb in de tussentijd ook al mijn broer en twee collega's doorverwezen. Groetjes van Ruud en dank ook van mijn vrouw Trinie, want zij slaapt nu ook weer fijn met een slapende man aan haar zijde. Nogmaals dank en keep up the GOOD work. Ruud uit Alphen a/d Rijn

Een woord geweldig

Ik heb het hele internet afgestruind naar het vinden van een goed bedrijf die hoogwaardige CBD olie kan leveren. Uiteindelijk bij Cannabisolie.com uitgekomen, omdat ik hier ook goed advies kreeg over de reden waarom ik met CBD olie wilde gaan werken. De producten werden allemaal op tijd geleverd, daarnaast kreeg ik ook een heldere en duidelijke gebruiksaanwijzing doorgestuurd. Na 2 weken is mijn stress en spanning drastisch naar beneden gegaan, en tevens slaap ik weer rustig, en vooral diep. Heel dankbaar voor de mooie producten, de goede begeleiding en het luisterend oor. Blijf vooral zo doorgaan!

Pijnen en kwaaltjes veel minder tot zo goed als weg

In 2013 kreeg ik een ongeval met mijn paard en is mijn L2 ruggenwervel uiteengespat en versplinterd naar ruggenmerg en zenuwen. Ze hebben dan een versteviging geplaatst rond deze wervel en alle splinters kunnen verwijderen uit mijn ruggenmerg waardoor ik na maanden revalidatie terug kon stappen. Ondanks dat deze operatie geslaagd was bleef ik met een dagelijkse zenuw- en spierpijn zitten, mijn maag was heel gevoelig geworden van alle pijnstillers en door al die frustratie van pijnen kreeg ik er natuurlijk ook een dagelijkse hoofdpijn bij. Tot ik in contact kwam met Bas, hij begeleidde mij met het gebruiken van de CBD en CBC. Ondertussen neem ik al 8j CBD 30% en de CBC en zijn mijn zenuw-spierpijnen veel milder en mijn maag-en hoofdpijn zijn volledig verdwenen. Ik ben dus enorm dankbaar dat ik in contact ben gekomen met deze fantastische producten en natuurlijk ook enorm dankbaar voor de juiste begeleiding die jullie geven. Aan degene die nog twijfelen, twijfel zeker niet om het zeker eens te proberen want het kan je leven veel aangenamer maken. Dikke dankuwel en pluim voor jullie, Grts, Roxanne

Fijne druppels die mij helpen

Onrustig en chaotisch dat ben ik van nature. Ik ben daarom een aantal weken terug begonnen met CBD druppels 10% en het helpt mij bij het dagelijkse leven. Ik voel me veel rustiger en kan me beter concentreren en focussen ook tijdens mijn werk. Ook voor het slapengaan neem ik de druppels en val in een diepe slaap. Het is heel fijn om een natuurlijke alternatief te hebben die mij echt helpt om te leven, heel fijn. Door de rust die ik ervaar, maak ik bewustere keuzes en kan ik mijn grenzen beter voelen en aangeven. Het is een nieuwe ervaring die erg fijn is, zonder dat het mij afvlakt: je komt juist dichter bij jezelf. Onze dochter van 11 geeft ook aan dat de druppels 2.5% haar erg helpen om haar onrustige gedachten te kalmeren voor het slapen gaan, het inslapen gaat hierdoor een stuk gemakkelijker.

Super blij met deze olie

Door ik iemand over cbd olie hoorde praten die hij gebruikt voor zijn copd ben ik het internet op gegaan na veel verschillende site kwam ik uit bij cannabisolie.com. Stouten schoenen aangetrokken en ben gaan bellen daar kreeg Bas aan de telefoon heel goed gesprek had en even wat bedenk tijd gevraagd. Na een dag goed nagedacht en gesprek met de long verpleegkundige heb ik Bas gebeld en alles in gang gezet.met eerste ervaring dat ik rustig slaap en wat langer als normaal. Na 2weken merk ik dat het ook in mijn lichaam ook rustig woord zelfs mijn saturatie is toe genomen als er mensen zijn met copd beveel ik het zeer aan ga er wel positief in je zal merken hoe goed het gaat niet iedereen zal de hoeveelheid druppels nodig hebben dat is per persoon verschillend. Ga een gesprek aan met Bas die je door sleep. Zou zeggen succes. (Ik heb zelf copd4 gold). Lieve gr,Joke

Uitzaiingen weg

Vorig jaar juni 2022 werd er een vervelende plek op mijn rechter long ontdekt met uitzaaiingen naar mijn lymfe en schouder. Ik heb meteen Bas gebeld en gevraagd of hij een oplossing had voor mij in de vorm van wietolie druppels. Die had hij gelukkig. Na overleg ben ik die gaan slikken. De CBG, CBC en de CBD 10%. Nu 2023 na een CT zijn de uitzaaiingen niet meer waar te nemen. Wel is mijn plek 1 mm gegroeid maar gelukkig niet agressief. Bas en zijn medewerkers staan altijd voor mij klaar. Als ik een appje via de website doe krijg ik direct antwoord of een telefoontje. Geweldig. De begeleiding is super EN betrokken en liefdevol.

super product de CBD olie

Ik gebruik meer dan 5 jaar de CBD olie. Ben pijn patiënt en heb alle medicatie doorlopen die er te verkrijgen is. De CBD olie was het enige product die de pijn verlicht. De medici stonden er eerst niet achter maar de laatste jaren vragen ze steeds meer waar ik deze koop. dus ook in deze wereld stijgt de interesse. Kortom, ik raad iedereen die door het leven gaat met pijn om dit eens te proberen en hoop dat je hetzelfde resultaat mag beleven als ik.

De oplossing na jaren hoofdpijn

Ik ben het slachtoffer geweest van extreme agressie. Naast een dijk van een trauma en een gezicht vol littekens, heb ik meer dan 20 jaar hoofdpijn gehad. Ik heb alles geprobeerd, van te veel alcohol, naar pijnstillers en op de duur antidepressiva. De antidepressiva werkten, maar stompten mijn gevoelens af. Toen ben ik op Cannabisolie.com gestoten en heb mijn eerste bestelling van CBD-olie gedaan. Mijn ervaringen zijn al vijf jaar zeer goed. De pijn is volledig onder controle - het doet nog pijn, maar niet meer levensbeknellend - de zelfmoordgedachten zijn verdwenen en dankzij de olie, de rust en meditatie ben ik het trauma stilaan volledig aan het verwerken. Ik ben me zeer goed bewust van wat CBD-olie heeft gedaan voor mijn psychologische gezondheid en voor mijn hoofdpijn. Ik ben een gelukkig mens, met vrouw en kinderen, met een drukke job en artistieke bijbaan. Daar ben ik zeer dankbaar voor.

Just amazing, great service and products

Coping with pain for over 7 years after an accident. Used everything, from pain medication, to even morfine. Now using CBD and CBC for over 4 weeks, and the pain has gone from a 9-10 to a 2-3. This changed my life so much. Thank you for all the support team Cannabisolie.com, you guys are the best. Keep up the good work

Producten werken heel goed en enorm goed geadviseerd.

Na een uitgebreid telefonisch gesprek op advies onder andere CBD en CBN olie besteld voor mijn dochter. Zij had diverse gezondheidsproblemen en leed al een aantal maanden aan slapeloosheid. Deze producten hebben heel goed geholpen, al vrij snel. Ze gebruikt het nu al langere tijd en vooral de CBN olie is heel goed om voor het slapen in te nemen. Ook zijn we na de bestelling nog steeds goed begeleid en er wordt altijd uitgebreid de tijd voor je genomen. Fantastische webwinkel met goede spullen die echt goed werken en super vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen om je goed te adviseren.

in een woord geweldig

Ik had veel te hoge suikers, bloeddruk, clorosterol zinds ik deze olie gebruik heb ik alles op peil. ben aan afbouwen met medicijnen nagenoeg niets meer. Conclusie ik ben er erg blij mee

Werkt uitstekend

Onze dochter is nogal een heel druk kind met soms extreme uitbarstingen, sinds wij cbd olie geven is dit veel minder. Het doet ook zijn werk en ons dochter vraagt er zelf achter als ze merkt dat ze hevig word

Werkt echt voor migraine!

Had veel migraine alles geprobeerd maar nooit echt langdurige effect. Druppels gebruik ik nu een jaar en heb alleen rond menstruatie nog migraine! Begon met 3 X 3 druppels nu nog maar 2 keer 3 druppels! Ik sta nu iedere ochtend op zonder beginnende migraine! Begin mijn dag dus veel positiever! Dat is echt een hele verandering in mijn leven! Druppels zijn wel duur en worden niet vergoed, dus iets vaker een actie op de druppels zou wel fijn zijn!

Na 10 jaar hoofdpijn eindelijk een oplossing

Na 10 jaar spanningshoofdpijn waarvan 1 jaar aanhoudend, bezoekjes aan neurologen die geen raad wisten en elke dag pijnmedicatie, kreeg ik de tip van een vriendin om cannabisolie te proberen. Ik was op dat moment bereid alles te proberen maar durfde niet te veel hopen. Na 1 week gebruik was mijn hoofdpijn weg. Ik heb mijn leven terug zonder chemische rotzooi in mijn lijf. Probeer het gewoon.

Zeer vriendelijk en behulpzaam, kwalitatief hoogstaande producten.

Ik ben CBD en CBC olie beginnen gebruiken omdat ik ten einde raad was met mijn rugklachten (1m96cm en aan men 3de hernia toe). Deze producten hebben mij geholpen om van de pijnstillers af te komen en mij goed genoeg te voelen om terug spierversterkende oefeningen te doen. Hierdoor heb ik momenteel een minimaal aan pijn en heb ik weer het meeste van mijn functionaliteit teruggewonnen. Momenteel neem ik nog CBD/CBC olie ter ondersteuning van mijn dagelijkse routine en ben hier zeer tevreden mee. Ik kan zeker adviseren contact op te nemen met de mensen van Cannabisolie.com deze zullen u met alle plezier bijstaan in het maken van de juiste keuze en gebruik van hun producten.

Heel tevreden

Ik gebruik Cbd oli 40% al 2 jaar. Ik ben heel erg tevreden van de resultaten. Er zijn geen bijwerkingen. Ik ben ook heel erg tevreden als een klant. De klantenservice belt mij om de tijde om te vragen of ik tevreden ben met de product en of het werkt. Ik raad dit product zeker aan.

Enorm veel rust in mijn hoofd.

Twee maanden geleden ben ik begonnen met het innemen van CBD en CBG olie. Dit na aanleiding van heel wat psychische klachten. Zo ervaarde ik voorheen altijd wat gehaast te zijn, was mijn aandachtspan erg kort en waren mijn gedachten vaak chaotisch. Die ongezonde mentale staat begon langzaam maar zeker steeds meer klachten te geven. Zo begon ik met slapeloosheid te kampen en ging ik richting een beginnend psychose. Na een poosje anti-psychotica gebruikt te hebben (die in het begin zeker goed hielpen met mijn klachten) kreeg ik steeds meer last van de bijwerkingen die die medicatie met zich mee bracht. Ik heb toen het een en ander gelezen over CBD olie en geïnteresseerd in geraakt. Daarom wandelende ik eens bij Kursad binnen. Die heeft toen rustig al mijn vragen beantwoord over CBD en vertelde me toen ook over CBG olie. In het kader van baat het niet, schaad het niet besloot ik het eens te proberen. In de week erop merkte ik dat me veel makkelijker kon ontspannen, concentreren en dat ik veel meer rust in m'n hoofd had. Zoals ik het zie pakt de CBD/CBG combinatie mijn psychische klachten een stap eerder aan dan de anti-psychotica (welke ik inmiddels niet meer in hoef te nemen) en dat zonder bijwerkingen! Ik merk een enorme verbetering in de kwaliteit van m'n leven door dit product.

kwaliteit product en service

Bestel al jaren bij cannabisolie.com. Zowel voor mijn honden als voor mijn eigen gezondheid of medische problemen. Ik heb anderhalf een medisch probleem gehad. Ik heb in deze periode alleen maar cannabisolie besteld. cbd, cbg,cbc,cbn, hhc, cbd creme, en de cbd massage olie. Geweldige producten. op de paracetamol na, geen farmaceutische middelen hoeven te gebruiken. De massageolie helpt zelfs bij mijn huiduitslag. Hoe dan? Buiten om de producten ben ik zeer te spreken over de geweldige klantenservice. Wat een aardige en betrouwbare mensen werken er. Al zijn er zoveel sites Ik blijf hier bestellen! Bedankt voor alle goeden zorgen en producten

kon heel slecht slapen voordat ik de Cannabisolie ging gebruiken. Naar aanraden van een Medewerker, ben ik olie gaan gebruiken. Medewerkers geven zeer goede advies. Wat diegene nodig heeft. En je wordt hier goed in begeleid.Zeker een aanrader,

Duidelijke en heldere site met eerlijke verkoper.

Zelf gebruik ik, ondanks fysieke klachten, de cbd olie in eerste instantie als een 100% natuurlijk supplement. Via omzwervingen terecht gekomen bij cannabisolie.com. En naar alle tevredenheid. Een duidelijke site met groot assortiment, schappelijke prijzen, veel info en met een eigenaar die betrokkenheid toont naar de klant

Zeer bevredigend.

Ik wil hier toch wel even mijn tevredenheid neerzetten over de behandeling met de CBD en CBC olie van Canabas,die ik nu een 6tal weken gebruik.Ik zat al een paar jaar met hevige spierpijnen in mijn rug,die ondanks het gebruik van de traditionele pijnstillers en ontstekingsremmers en vele doktersbezoeken maar bleven aanhouden.Dit kon zo niet blijven duren,want de lichtste klussen om en rond het huis kon ik niet meer doen.Dan maar eens rondkijken op het internet naar alternatieven.Zo ben ik terecht gekomen op de site van Canabas.Na een mailtje gestuurd te hebben,kreeg ik dezelfde dag nog een telefoon van Kursad met een volledige uitleg over de werking van de produkten.Heb dan een bestelling geplaatst en de volgende dag werden ze al geleverd met nogmaals de nodige instructies voor de toepassing.Na een 2tal weken had ik al resultaat(wat bij iedereen wel zal verschillen,denk ik).Ondertussen kreeg ik ook al een telefoontje om te informeren naar mijn vooruitgang.Ik kan alleen maar Kursad en Bas bedanken voor de geweldige begeleiding,die ik gekregen heb.

Heel tevreden

Toen ik mijn nodig medicijn om de zenuwen tot rust te brengen in mijn benen door ernstige rugproblemen niet meer kon krijgen was er geen medicijn die voldeed ter vervanging, toen ben ik met CBD-olie in contact gekomen die mij terug de rust gaf die ik niet vond, ik kon die gelukkig kopen bij dit bedrijf, die een zeer goed product op de markt brengt, die altijd van zeer hoge kwaliteit is en altijd dezelfde werking blijft behouden. Voor mij een ware opluchting, nu kan ik weer even genieten van rustig in een zetel, het helpt me ook om te gaan wandelen, wat ondanks pijnstillers nog moeilijk lukte. Dit zijn vriendelijk mensen die zeer begrip vol zijn helpen met raad. Het product wordt altijd heel verzorgd thuis geleverd

geweldig!!!

Ik beveel iedereen aan om dit te proberen. Ik slik cbd en cbc druppels en ik merk dat ik veel minder pijn ervaar en een enorme hoeveelheid meer energie en verbetering van mijn gemoed. En dat binnen zo' n kort tijdsbestek. En de begeleiding is ook erg fijn.

Een openbaring, zo blij dat ik het geprobeerd heb en ook topadvies

Begin 2020 kreeg ik een heel zware burnout. Het grootste probleem was overspannenheid, een voortdurende te hoge cortisol. Tijdens een spoedopname kreeg ik Xanax voorgeschreven. Uiteindelijk nam ik dit 2 jaar. Vorig jaar schakelde ik over naar Temesta (ook een verslavende benzodiazepine) in combinatie met Deanxit (angstremmer, antidepressivum, kalmeermiddel). Na een jaar dagtherapie probeerde ik in december vorig jaar Temesta aftebouwen. Ik voelde me als een junkie, het was verschrikkelijk, het lukte me niet. Mijn broer zei me waarom probeer je niet eens cannabisolie. Daar had ik al eens overgelezen maar was ik heel sceptisch tegenover, geen joints of drugs voor mij. Uit radeloosheid wilde ik het toch proberen. Heel onzeker en twijfelachtig besloot ik toch eerst te bellen. Ik kreeg Kursad aan de lijn. Ik kon mijn probleem opbiechten en had het echt het gevoel dat er iemand luisterde, zijn tijd nam, analyseerde en uiteindelijk advies gaf. Die service zonder het gevoel te hebben dat iemand mij vlug iets wilde verkopen, gaf voor mij de doorslag om het uit te proberen. En wat ben ik blij dat ik het geprobeerd heb. Een echte openbaring. Ik volgde het advies om langzaam temesta af te bouwen en ondertussen druppels Cbd en cbn te nemen. Na 2 weken kon ik stoppen met Temesta ! Als ik terugdenk aan mijn emotionele, huilende telefoons aan mijn moeder, realiseer ik me dat het echt ongelooflijk is dat ik hiermee een oplossing vond. Zo blij. Ondertussen neem ik ook geen deanxit meer. Mijn cortisol is naar beneden, ik slaap super goed. Ik hoop met deze review mensen te overtuigen om het zeker te proberen als je benzodiapines neemt (die zijn enorm verslavend en je moet altijd meer en meer pakken) Bel eerst zodat je deskundig advies krijgt welke druppels je best neemt. Heb geduld en het werkt echt. Geen chemische benzodiapines meer, maar natuurlijke kracht van een plant.

About Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.