Wat een top bedrijf is dit!

Ik heb al jaren een probleem met mijn rug. Dit komt door mijn werk. Nu had ik al gehoord van CBD olie en Cannabisolie, maar wist totaal niet wat ik moest hebben en hoe ik moet gebruiken. Het internet afstruinend kwam ik al snel op Cannabisolie.com uit. Het ziet er allemaal zeer profesioneel en overzichtelijk uit. Ik kon een Gratis Consult aanvragen. Binnen twee uur werd ik gebeld door het team met een luisterend oor. Ik werd gerustgesteld en geadviseerd om met 8 weken te gaan werken met de olie. Het was een combinatie van CBD 20% - CBC en CBG. Het was wel even een investering in mijn gezondheid, maar door het lezen van alle reviews kon ik niet anders dan tot de conclusie komen dat het een zeer fijn bedrijf is met hoogwaardige premium producten. Nu komt het beste; ik ben met de producten zoals omschreven in de bijgeleverde gebruiksaanwijzing aan de slag gegaan. Dit resulteerde in een resultaat die ik nooit had kunnen wensen. De rugpijn is voor 95% weg en merk bovendien op dat mijn stress ook veel lager ligt. Er werd aangegeven dat dit allemaal in relatie staat tot elkaar. Kortom ik ben zo blij, wil dit graag met elke lezer delen. En als laatste ik heb nog nooit een bedrijf ontmoet wat zo vriendelijk en bovendien opvolgend met zijn klanten omgaat, een dikke pluim voor dit bedrijf en van harte aan te bevelen.

Super!DE product is perfect

Zo tevreden met de bestelling en de product is perfect . Veel bedankt

Betrouwbaar en goede producten

Ondertussen al meerde keren besteld bij dit bedrijf en de verschillende producten geprobeerd. Na wat experimenteren ben ik erachter gekomen dat de CBC olie het beste werkt voor mij. Het zorgt voor een sterke focus en zorgt ervoor dat ik mij veel gelukkiger in mijn vel voel en depressieve gevoelens op natuurlijke wijze kan behandelen. Dit staat ook uitgebreid beschreven in onderstaand artikel wat dan ook de reden is dat ik op zoek was naar deze unieke olie. Blij dat ik dit via deze leverancier toch heb gevonden! Geef het een kans! https://www.leafly.com/news/strains-products/natures-antidepressant-rare-cannabinoid-cbc-boosts-the-brains-bliss-molecule

Great service!

Easy website backed up with personal advice and fast delivery makes for a great combination.

Zonder de wietolie heb ik pijn

De olieën hebben op mij een goed effect. In 2017 had ik mijn eerste olie cbd 8% met thc 3%. Vanwege mijn aan m.s. gerelateerde atrose. Gemaakt door een vriend. In 2020 kwam er aangezichtspijn bij en atrtiis. Dec. 2021 geopereerd(“ sweet”) Het probleem is toen verplaatst,waardoor ik 24hr/7dg pijn had. In een besloten groep vernam ik, dat er meer soorten wiet bestond. Mij werd canabas aangeraden, dus daar contact mee gezocht. Na een fijn gesprek, was de conclusie: cbd10% en cbc. Inname na de maaltijd, ben begonnen met 2 druppels van elk. Het werd minder, maar ik was nog niet tevreden. Naar 4 druppels opgebouwd. Langzaam kwam ik in een dip. Voor een rasoptimist geen goed teken. Weer contact gezocht, omdat de pijn bleef. Cbg en cbdvitamine kwam er bij. Gek genoeg heb ik erg ad cbg moeten wennen. Nu neem ik ook hier 4 druppels van. Ik reageer heel sterk op dingen. Voorlopig ben ik met 4 druppels van elk 3 x daags na de maaltijd geholpen. Mijn schema: ‘s morgens voor t ontbijt een cbd vit. Eten dan 4 drup cbg+ 2 drup cbd na ong. 20 min. 4 drup cbc met 2 drup cbd. Ik heb gemerkt, dat als ik het zo doe, dit het beste werkt voor mij. Er zijn dagen, dat ik 5 of zelfs 6 duppels neem. Het max. is 27 drup per dag per soort. Ja ik ben er enorm mee geholpen. Mijn “ kwalen” fluctueren, dus fluctueer ik mee met de wiet. Met de pijn medicatie was ik veel minder alert geweest.’S avonds neem ik voor t slapen mijn tweede cbd vit. Blij met wiet.

Nergens anders zo goed geholpen

Wat een zeer positieve ervaring was dit! Echt top! Ik heb jarenlang al pijnklachten, onverklaarbaar vanuit mijn heupen naar mijn knieën. Met als gevolg heel veel stress, slecht slapen. Ik voelde dat alles steeds slechter werd. Gelukkig werd ik doorverwezen door een zeer goede vriend die al eerder bij Cannabisolie.com wat had besteld en daar vaste klant is geworden. Hij zei ga daar maar eens mee in gesprek. Ik heb gebeld en kreeg een alleraardigste dame aan de telefoon die vertelde dat het advies team nu druk was met allerlei adviezen te geven. Ik werd teruggebeld. Binnen 3 uur werd ik teruggebeld en wat was dit een fijn gesprek. Er was zoveel ruimte om mijn verhaal te delen, zonder dat ik het gevoel had een nummer te zijn. Dit alleen al voor een online bedrijf, petje af, ik ken geen ander bedrijf wat dit zo doet. Het advies was helder en duidelijk, de opvolging zeer pro-actief met een goede gebruiksaanwijzing, contactmomenten nadien en oprechte interesse hoe het nu met mij gaat. Het raakt me zelfs nu dat ik dit schrijf, ik ben hier echt alleen al dankbaar voor. De producten van Cannabas gaven de doorslag. Ik heb CBG, CBC en CBD capsules als advies gekregen en hier vol mee aan de slag gegaan. En nu komt het... binnen 2 weken zat ik nog maar op 20% van mijn klachten. Nu 4 weken verder gaat het zo goed met mij dat ik voorzichtig al weer wat langere wandelingen maak met mijn hond in de bossen, iets wat ik zo graag deed voordat deze klachten zo aan het bod kwamen. Wat ben ik dankbaar. En Bas wat een top vent ben jij dat je mij ook geadviseerd hebt om Yoga te gaan doen. Ik ben verslaafd en beoefen nu 4 x per week een half uurtje per dag. Wat een flexibiliteit heb ik nu al. Iedereen die CBD olie wil kopen, goed advies wil krijgen en gewoon met topproducten en een top bedrijf wil werken, ga hier naartoe er is geen betere. Met eeuwige dankbaarheid sluit ik deze review af. Ik hoop dat het andere aanspoort om uit te reiken want dit verdienen jullie team Cannabisolie.com!

Essentiëel voor mij als MS patient!

Als MS patient heb ik heel wat kleine en grote klachten die af en toe de kop op steken getriggerd door stress, slecht slapen, hoge temperaturen in de zomer,... you name it. Mijn klachten gaan van gezichtsverlies, een voos gevoel in armen en benen en mijn rechterhand,... Maar ook concentratie en slapeloosheid steken dan de kop op, en soms geraak ik moeilijk uit mijn woorden. Ik wist van het bestaan van CBD olie, maar ik had het nog niet geprobeerd. Daarom heb ik mij eerst goed ingelezen, maar welke CBD concentratie kies je dan, en zijn ze allemaal full spectrum, en waar koop je dat het beste? Gelukkig kwam ik al snel op de site van Cannabisolie uit, waar ik terrecht kon voor advies. Dit advies heb ik goed opgevolgd, en ben zo tot CBD 20% en CBG olie gekomen, en dit werkt perfect voor mij! Eigenlijk kon ik het verschil al na 1 dag merken: ik kon terug diep en goed slapen. Het is precies of je lichaam begint aan een soort herstel. Ondertussen gebruik ik dit al 3 jaar. Op momenten dat de klachten de kop opsteken gebruik ik meer, op andere dagen gebruik ik een "onderhoudende" dosis. Dit moet je zelf leren. Maar als MS'er leer je wel luisteren naar je lichaam, en dus zal je dit ook wel snel onder de knie krijgen. Door de pilletjes die mijn neuroloog mij voorschrijft, heb ik af en toe wel last van huiduitslag. Hier heb ik dan de CBD zalf geprobeerd, en ik kan ook hierover niet anders zeggen dan dat dit een duidelijk herstellend resultaat had bij mij. En nu ben ik al een half jaar de CBD capsules aan het testen. Ik gebruik de capsules met Lions mane en met cordyceps, elke ochtend van elk 1. Deze werken prima, ik voel mij geestelijk veel scherper, en ben minder vermoeid door de dag het is precies of er zit extra ram geheugen in mijn computer! Dus voor mij is het ideaal op deze capsules te nemen, gecombineerd met CBG. En bij grote klachten, kan ik nog wat extra CBD 20% druppels nemen. Als MS'er kan ik dit sterk aanbevelen! Laat je adviseren en probeer het! Thomas

Eerlijk advies gekregen, na 4 jaar van mijn klachten af

Ik had al eens eerder CBD olie gebruikt voor mijn knie en heup klachten echter zonder resultaat. Nu heb ik vorige week naar Cannabisolie.com gebeld om eens te kijken of ik het nog een keer kon proberen. De specialist in huis was op dat moment met lunch pauze, maar werd alleraardigst te woord gestaan door Bas de eigenaar. Er was gelijk zo'n vriendelijk welkom gevoel, is ongekend, en had gelijk een glimlach op mijn gezich. Heerlijk als je zo prettig wordt onthaald als klant. Toen belde Kursad mij na een uurtje terug op de afgesproken tijd. Ook hier kreeg ik weer een heel ontspannen en welkom gevoel. Ik kon rustig mijn hele verhaal vertellen. Hij stelde mij gerust dat de dosering en de varieteit van verschillende producten waarschijnlijk wel het resultaat zou geven waar ik naar op zoek was. Natuurlijk is het geen 100% voor iedereen werkend middel, maar door met hun gerbuiksaanwijzing te werken en bovendien het advies op te volgen was het resultaat voor de meeste mensen zeer positief. Nou ik kan je zeggen dat ik na het ontvangen van de producten gelijk positief aan de slag ben gegaan. Na nog geen 2 dagen merkte ik al zo'n verschil op, en nu een week later zijn mijn klachten gewoon helemaal weg. Ik heb Kursad weer gebeld, omdat ik bijna begon te twijfelen aan het resultaat, dit kan toch niet waar zijn. Ja zei hij, je hebt je gewoon helemaal open gesteld en ons vertrouwd. De producten zijn van top kwaliteit en je lichaam resoneert goed met de producten, dus dan is het logisch dat je dit als resultaat krijgt. Nu is het belangrijk dat je fysiek probeert om je lichaam weer sterk te maken en verwees mij zelfs door om met een personal trainer te gaan werken en zo mijn knieen te gaan trainen, uiteraard voorzichtig maar wel belangrijk om sterk te worden. Wat een geweldig bedrijf is dit. Ben zo blij! Bedankt team Cannabisolie!

Jammer maar na 6 weken gebruik geen effectop rugklachten

Ruim 6 weken CBD en CBC olie geslikt. Dit vanwege erge pijn bij lopen in onderrug Versleten rug of te wel discopathie. Dacht dat canabisolie misschien verlichting van de pijn zou kunnen geven maar helaas na ruim 6 weken geen merkbare verbetering. Wel prima uitleg gekregen.

Response from the business owner

Bedankt voor jouw waardevolle feedback en vervelend om te horen dat deze oliën na zes weken nog geen gewenste resultaten hebben gebracht. Wij zien uit ervaring dat de resultaten vaak tussen week één en twaalf zichtbaar zijn. In de meeste gevallen ervaren de gebruikers dit ergens in week acht - tien. Vandaar dat we tijdens ons advies altijd aangeven om dit een kans voor twaalf weken te geven. Uiteraard zijn er ook gebruikers die letterlijk na een aantal dagen al positief verschil ervaren. Dit hebben we natuurlijk het liefst omdat dit extra moed en vertrouwen aan de gebruiker geeft om door te gaan. Maar omdat elk lichaam uniek is, kan daar grote verschillen inzitten en zelfs voorkomen dat het helemaal niet resoneert. Dit is natuurlijk jammer aangezien men een investering doet om de klachten tegen te kunnen gaan. Maar als we het niet hadden geprobeerd, hadden we het ook nooit geweten denk ik dan. Ervaring is en blijft de beste leermeester, alleen heeft jouw lichaam in zes weken tijd er nog niet goed mee geresoneerd. Mocht je in de toekomst nog open staan voor hulp of advies, staan onze deuren altijd voor je open. Wij wensen jou oprecht het beste! Hartelijke groet, Team Cannabisolie.com

heel tevreden over de werking..

De CBD werkt heel goed, voor mij zijn 2 druppels voldoende als ik een paar dagen wat minder goed heb geslapen. wel nog een beetje wuzzie s'morgens maar dat is snel weg en ligt eerder aan een andere lichamelijke afwijking. De CBC is verassend goed...persoonlijk krijg ik van 2 a 3 druppels een enorme focus voor vrijwel de ganse "werk" dag, geen lichamelijke energie boost maar een mind boost....bijzonder.

Geen nachtelijke angstaanvallen meer dankzij cbn!

Al jarenlang werd mijn nachtrust verstoord door nachtelijke angstaanvallen (parasomnie). Dit uitte zich vooral door plotseling schreeuwend wakker worden, onrustig slapen, nachtmerries, ... waardoor ik ook nooit uitgeslapen wakker werd. Meermaals naar de slaapafdeling van het ziekenhuis geweest om een oplossing te zoeken, maar die was er eigenlijk niet. Zo ben ik dan zelf gaan zoeken naar een oplossing en die heb ik gelukkig gevonden dankzij cannabisolie. vanaf dag 1 dat ik ben begonnen met de CBN vlak voor het slapen gaan, heb ik geen onrustige nachten meer gehad. Ongelofelijk maar waar! Ik ben dus super tevreden en wil niet meer zonder! Ook echt een topservice!

Geweldig!!

Ik had al jaren last van spanning en misselijkheid problemen,vooral als het feesten of drukke plekken waren, maar sinds ik begonnen ben met deze cannabas olie druppels met behulp van Kursad heb ik nergens meer last van en ik merk het ook in dagelijks leven. Daarvoor was ik prikkelbaar en had altijd spanning als ik iets moest doen en dat is ook veel minder geworden dankzei de druppels. Ik ben er super blij mee en kan lekker weer genieten van alles. Ik raad iedereen de druppels aan die ook problemen met spanning en stress heeft.ik ben super goed geholpen door Kursad en hij nam de tijd voor mij om mij zo goed mogelijk te helpen en als ik vragen heb reageer hij heel snel op dus echt geweldig en lief. Ik blijf het voorlopig zeker gebruiken want kan er niet meer zonder.

Vertrouwen in het team .

Hoi, iedereen die het leest.De laatste 5 jaar heb ik veel pijn na een rugoperatie.Eindelijk de stap gezet om cannabis olie te gebruiken.Kursad van het taem heeft mij via mail het juiste advies gegeven.Daarna ook een bezoek gebracht aan het bedrijf, waar Kursad geduldig naar mijn verhaal heeft geluisterd. Echt top !!!

Een dik jaar geleden heb ik op internet gezocht naar cannabisolie omdat ik net in de overgang was gekomen en daarnaast last van een slijmbeurs ontsteking en een kniepeesontsteling in mn knie. En ik kampte mede daardoor en het snelle overlijden van mijn moeder met een depressie. Ik sliep niet meer en de hormonen gierden door mn lichaam, de opvliegers waren best heftig zowel s nachts als overdag en ik kon geen kant op door mn knie en daarbij ook nog de verwerking van het overlijden van mijn moeder. Dus op internet gezocht en uiteindelijk voor Cannabis.com gekozen omdat ze erg professioneel overkwamen en je gerust kon bellen voor advies, daar geen moment spijt van gehad! Uitgebreid door Bas te woord gestaan en aan gehoord en uiteindelijk geadviseerd gekregen om de cbc en de cbg te gebruiken. Cbg voor mijn gemoedstoestand en de cbc voor de knie en cbn voor het slapen! Nou ik slaap heerlijk op de cbn en wil nooit anders meer! Ik heb geen last van overgangsklachten meer en slaap s nachts als een os haha,heerlijk! Ik ben door de cbg rustiger in mijn hoofd, das erg fijn. Het werkte al vrij snel. Later eens gebeld door Kursad en hij adviseerde om de cbd bij de cbg te gaan gebruiken ( ik gebruikte de cbc al niet meer omdat ik geen pijn meer aan de knie had) Dit was een goed advies, ik gebruik ze alle 3 nog steeds en het werkt prima. Ik heb de cbg en de cbd druppels laatst voor 2, 3 weken laten staan maar ik begon weer last van opvliegers te krijgen dus ik neem het maar weer gewoon keurig in. Ik ben zeer tevreden over de producten en ook over de goede service en de vriendelijkheid van beide mannen.

Zeer fijne organisatie, betrouwbaar en goede producten

Ik heb al jarenlang een zenuwpijn achter mijn schouder. Door online wat meer informatie op te zoeken kwam ik uiteindelijk bij Cannabisolie.com uit. Ik heb een gratis consult aangevraagd omdat ik gewoon zeker wilde weten dat ik de juiste keuze ging maken voor mijn specifieke klacht. Ik was zeer aangenaam verbaasd over de snelle reactie en het aanluisteren van mijn verhaal. Er werdt echt de tijd genomen om mij goed te helpen. Het uiteindelijke advies was om met CBD 20% en CBC te gaan werken. De CBD zou mij helpen met de stress en spanning, de CBC voor de zenuwpijn. Omdat ik ook veel supplementen gebruik met vitamines en mineralen heb ik ook de CBD capsules genomen. Hier zitten ook gelijk vitamines C, D en B12 in, wat perfect is voor mijn imuum systeem. Wat mij aantrok was dat er een speciaal laagje om de CBD capsules zit, die niet afgebroken wordt door het maagzuur, maar dus in mijn darmen los komt. Hierdoor is de opname veel beter. Nu ben ik 4 weken verder en de pijn is nagenoeg weg. Wat mij ook opviel is dat mijn ontlasting veel beter is geworden. Dit komt volgens mij door de capsules. Wat ben ik blij met deze producten en dit bedrijf. Ga vooral zo door en dan geef ik jullie de volgende keer een 10 ;-)

Amazing service and products!

I spoke to Kursad from the team Cannabisolie.com. I'm orginally from India and work for a big tech company in Eindhoven. He invited me for a free consultatation at there great location in Eindhoven. Due to my stress in day to day work, and living, I have trouble sleeping and functioning at home and family life. He advised me to use CBN and CBD. CBN for the night and CBD for during the day. The effects already started after a few days, with the help of a good user guideline I exactly knew what to do, when to use and how to build up the dosage to an ideal. I am so happy, because I feel more relaxed and at the same time I can get more done at my job. The sleep has improved a lot, more then 7 hours of sleep. And my wife loves my mood ;-) Thank you Cannabisolie and Kursad, I will recommend this to my co-workers and family-friends. Keep up the good work!

Zeer blij met dit bedrijf

Ik heb al jarenlang pijn aan beide knieën door een ongeval en kan al ruim een jaar niet slapen door stress en spanning. Bas van Cannabisolie.com heeft mij geholpen met de aanschaf van CBD olie 20% en CBC. Voor de nacht heeft hij CBN geadviseerd. Na 3 weken ben ik van een pijnschaal 1-10 van een 9 naar een 2 gegaan en slaap ik sinds een jaar van 10 tot 07 in de morgen. Ik weet niet wat me overkomt, wat een vreugde. Het team van Cannabisolie.com is zo enorm behulpzaam en geduldig, ze hebben me maar liefst een half uur voorzien van een luisterend oor en goed advies. Na het ontvangen van mijn bestelling kreeg ik ook een gebruiksaanwijzing via de mail. Hierdoor wist ik precies hoe er opgebouwd moest worden en wanneer ik de druppels het beste kon gebruiken. Ik ben enorm dankbaar!! Ga vooral zo door met dit werk, ik heb al zeker 4 mensen doorverwezen die overigens allemaal zeer blij zijn met het resultaat. Ik kom graag weer snel bij jullie terug als mijn flesjes bijna op zijn. Groetjes Petra

Werkt fantastisch bij mij als ADD er

Hoi ik ben een ADD er. Gebruik het nu twee dagen en ben zo enthousiast! Jammer dat ik dit niet vele jaren geleden heb ondekt. Veel beter dan bijvoorbeeld Ritalin.

Goede begeleiding, denken met je mee.

Kan niets anders dan lof geven over de begeleiding, het meedenken, en de afhandeling. Cannabisolie heeft haar uiterste best gedaan om mij te helpen. Aan te raden? Absoluut. Dit is een zeer nette instelling, dat afspraken nakomt.

Top bedrijf en top ondersteuning

Mijn zoon na een ongeval met zijn crossmotor zijn enkel verbrijzeld na een operatie van 5uur met twee artsen hebben ze het weer kunnen fixen alleen was er geen kraakbeen meer waardoor hij pijn bleef houden en er artrose is geconstateerd. Door de adviezen van deze mensen om cbd in combinatie met cbc tegaan gebruiken rijd hij nu weer pijn vrij . Thx Bas en Kursad

Ik slaap als een roos

Een goede nachtrust

Zeer ervaren bedrijf met hoogwaardige producten

Was jarenlang klant bij een andere grote online aanbieder van CBD olie. Na een aanbeveling van een vriend over Cannabisolie.com en hun merk Cannabas heb ik het toch maar een keer gewaagd. Als eerste: Ik werd gebeld na mijn bestelling met een dankjewel voor de eerste bestelling, ik ben een nieuwe klant. Kursad vertelde mij dat iedereen altijd gebeld wordt om welkom te heten en te kijken of hij je nog ergens mee kan helpen. Dit vond ik al zo bijzonder, welk bedrijf doet dit? Cannabisolie.com dus. En dan als tweede de producten, wat een top kwaliteit! Ik was dus jarenlang het andere merk gewent, maar dit is véél en véél beter. Dus kort en krachtig Cannabisolie.com is een top bedrijf en verkoopt zeer hoogwaardige producten, ik ben blij en je ziet mij zeker terugkomen. Ik heb ook al twee vrienden doorverwezen

Bedrijf staat voor kwaliteit

Ben al ruim 4 jaar klant en de kwaliteit is altijd top. Natuurlijk heb ik mij ook wel eens laten verleiden door een aanbieding. Wie voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, moet ook verwachten dat de voorstelling een dubbeltje is. Het team is altijd bekwaam en professioneel. Als je een keer in Eindhoven bent ga eens bij ze langs. Ze hebben een heel mooi bedrijf waar je altijd gastvrij wordt ontvangen met lekkere koffie ;-) en een luisterend oor. Voor mij een dikke 10 en zeker een aanrader!

Altijd top kwaliteit en top service

Al 4 jaar klant en altijd zeer zeer blij met dit bedrijf. Nu toevallig 1 keer een uitstapje gemaakt naar een ander merk met een zogenaamde “actie”... Wat een teleurstelling!!! Met gierende banden snel weer terug naar Cannabisolie.com. En wat denk je ze hebben zelfs mijn aankoop bij de ander teruggegeven en zo nog maar eens laten weten heel blij zijn te met mij als klant! Stop bij dit bedrijf want beter ga je niet vinden!

Een spierscheurtje in de biceps,is 2,5%,Cannabis olie met matig gebruik genezen!

Nu ben ik slachtoffer van vekeersgeweld.Met sleutelbeen breuk,+ choc en trauma.Dien ik het weer toe.Om het herstel,en revalidatie te bevorderen.Samen met een evenwichtige. Biologische voeding.

About Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.