De kwaliteit is prima

De cbd-olie is van prima kwaliteit. Beter dan keraseeds

ik lees heel veel reacties en ben blij met deze olie.

hoe kan ik in contact komen met mensen die diabetis zijn en gebriuken cbd olie? en die zijn genezen van die diabetis 2? help mij om ook te genezen aub. ik lees en lees heel veel positive reacties, en ik ben klaar om deze olie ook te gaan gebriuken.

Voor mij "de uitkomst"

Aangezien ik zelf ook heel veel heb gehad aan alle reviews, vind ik het zelf ook belangrijk om er één te schrijven. Ik heb jarenlange rugpijn en niks hielp, ja een paracetamol en ibro hebben we dan ook al jaren lang gebruikt. Ze konden bij mij niks vinden. Ik voelde wel dat het toch stress gerelateerd was. Na het uitreiken naar Cannabisolie.com werkt ik dezelfde dag nog gemaild, met een zeer goed advies. Om het in ieder geval ook zeker een goede kans te geven, omdat je daardoor echt kan zeggen of het heeft gewerkt. Ik was een beetje skeptisch, maar al mijn vragen werden netjes en vooral heel vriendelijk beantwoord. Uiteindelijk heb ik het advies opgevolgt en met de CBD en CBC gaan werken. De bestelling liep zeer vlekkeloos en had het de volgende dag al in huis. De gebruiksaanwijzing had ik inmiddels ook al via de mail gehad, dus ik kon gelijk aan de slag. Ik moet heel eerlijk zijn, na 1 dag had ik al zo'n opmerkelijk verschil, de zon ging letterlijk weer schijnen. Zal het dan echt waar zijn, is dit middel het voor mij? Nu heb ik al mijn tweede bestelling binnen gekregen en wat ben ik hier blij mee zeg. Ik ben veel relaxter, kan weer lekker sporten en zelfs mijn rug trainen. Wat ben ik blij met dit bedrijf en de service die ze verlenen! Ga vooral zo door beste mensen. En voor een ieder die dit leest. Het team van Cannabisolie. com heeft maar één doel en dat is jou helpen! Ben echt super super blij!!

blij dat ik dit gevonden heb

na jaren pijn door Polyneuropathie en de gewone medicatie niet meer voldoende was begonnen met CBD en CBG geprobeerd en het werkt niet geheel pijnvrij maar slaap weer normaal en overdag veel minder pijn

Het begint te werken

Na 7 jaar pijn in heup en been, heb ik op dag 4 van cbc en cbd gebruik eindelijk minder last. Zelfs pijnvrij opgestaan. Het lopen is natuurlijk nog niet optimaal, maar dat gaat ook veranderen. Ik zet door!

Fantastische service, hier zal ik klant blijven!

Hele goede service gekregen, ik had een aantal vragen en heb hierop steeds een professioneel antwoord op gekregen. De levering zelf was ook top: besteld op woensdagnamiddag en geleverd op donderdagnamiddag. Aangezien ik in België woon had ik dit absoluut niet zo snel verwacht dus ik was zeer aangenaam verrast!

De CBD en CBC olie gaven niet het gewenste resultaat maar de begeleiding en afhandeling was top.

Bij mij had de CBD en CBC olie helaas niet het gewenste resultaat. Dit lag zeker niet aan de begeleiding maar ik reageerde er niet goed op. Ik ben heel tevreden over de betrokkenheid bij de klant, van Bas en zijn team. Ik heb het hele bedrag teruggestort gekregen en ik was daar heel blij mee.

Geen pijn meer!!

Ik heb vorige week CBC en CBD olie gekocht. Hierbij werd ik vooraf uitvoerig begeleid en kon ik mijn verhaal uitgebreid delen. Er werd echt de tijd voor me genomen, zeer fijn. Het advies was om 7 druppels van de CBC te gaan gebruiken. Na een half uur was mijn pijn volledig, echt bizar om van een 9 pijn ervaring naar een 0 te gaan. En dit duurde ook nog eens bijna tot aan het einde van de middag, terwijl ik het al vroeg in de ochtend had ingenomen. Ik heb voor het eerst weer een pijnvrije wandeling in het bos kunnen maken met mijn hond. Cannabisolie.com is een top bedrijf!! Ga hier naar toe, service een 10, begeleiding een 10, producten een 11! Bedankt team en ga vooral zo door, ik hoop dat iedereen dit leest.

En dan kom je uiteindelijk bij een bedrijf uit wat het echt snapt!

Cannabisolie.com is veruit de beste vertegenwoordiger van CBD en aanverwante producten. Waarom? Heel simpel, top kwaliteit, goede en zeer vriendelijke service en begeleiding. Ze willen gewoon dat het product gaat werken, voor welke klacht je het ook inzet. Voor mij was het om een zware kniepijn, die al jaren speelt. Ik kon het zelf ook niet geloven dat het met 8 weken van een 9 naar een 1 is gegaan. Ik kreeg het advies om op te bouwen met CBD olie en CBC olie. En vooral deze combinatie WOUW wat een resultaat. De CBC was al bij de eerste dag merkbaar, zelfs al na 30 minuten! De CBD heeft de nadruk gelegd om op de achtergrond verder te helpen en te ondersteunen. Mijn dankbaarheid is enorm. Ik hoop voor iedereen die dit leest dat je er wat mee kunt, want onder andere de reviews hebben mij over de streep getrokken, de rest is history. Ik ben super blij!!

Nothing better then this oil

I work in the Netherland for a big company, and due to the fact I live a very busy and stressful life, I wanted to be sure that I sleep well, and have a more quit mind. Via the internet I have found many companies, but this company popped up many times, and was the only company that was open for a consultation. A friendly man replied my request via a phone call, and advised me to take CBG and CBC during the day for a more stable mindset, and also of the fact I have a little neck pain because sitting behind the computer a lot. And CBN oil for the night. After only 2 weeks, my mind was in balance, my neck felt normal and I slept like a baby. This company rocks, and helped me a lot. I hope this review helps other people to make the right choice in buying there oil at this store. And p.s they also have a store/shop in Eindhoven that you can pick up your oil.

MS: eindelijk minder spastisch en minder pijn.

Na allerhande medicatie te hebben geprobeerd die niet hielp ben ik op zoek gegaan naar kwalitatieve cbd-olie. Ik werd opgebeld om mijn verhaal te kunnen doen. Vervolgens kreeg ik een zeer goed advies welk percentage mij het best zou kunnen helpen voor mijn MS-klachten en pijn. Ook werd het gebruik mij duidelijk uitgelegd en na hoeveel weken ik effectief verbetering mocht verwachten. De gebruiksaanwijzing werd ook nog eens doorgemaild. Zoals aangeraden heb ik de 10% cbd-olie gekocht. Na een 3-tal weken voelden mijn spieren al wat minder gespannen aan en kon ik terug wat beter stappen. Daardoor had ik ook minder pijn. Een paar maanden later moest ik op consultatie bij mijn neuroloog en na een uitgebreid onderzoek moest ook zij vaststellen dat ik veel minder spastisch was! Een topteam met topprodukten en topondersteuning. Bedankt Cannabisolie.com

2e review, 4 maanden na start CBD en CBN (vermoeidheid en stress)

Hoi iedereen, ik heb zeer kort na de start met combinatie CBD en CBN een review geschreven, en wilde er nog eentje schrijven na een aantal maanden. Ik ben nog steeds heel erg blij met deze producten en de service van deze website. Voor een ieder die vermoeidheidsklachten ervaart en stress, raad ik echt aan om eens contact op te nemen met de mensen achter deze website. Zij zijn ontzettend behulpzaam en de producten werken echt! Ik was een tijdje gestopt met de CBD om te kijken of ik verschil merkte en inderdaad, was wel weer wat sneller geprikkeld en gestresst. Ik blijf daarom dan ook de CBD olie in combinatie met CBN gebruiken.

Top bedrijf, top producten en top service.

Door het thuiswerken merkte ik dat ik steeds meer neerslachtig werd. De druk van thuis, eigenlijk nergens heen kunnen leverde de nodige spanning bij me op. Ik ben verder een gezonde kerel van 34 jaar, maar voelde dat ik hier toch iets voor moest gaan vinden. Na een gratis consult aan te hebben aangevraagd, werd ik een dag later gebeld en heeft er een zeer prettig, vriendelijk en vooral begripvol gesprek plaatsgevonden. Daarin heb ik een zeer goed advies gekregen voor een periode van 8 weken. Dit werd uiteindelijk de CBD 10% en CBG. Nu ben ik 3 1/2 week verder ben en ik echt totaal anders tegen de wereld aankijk. Ik zit lekkerder in mijn vel, functioneer weer beter, kan me beter concentreren en voel me gewoon weer de positivo die voor deze vervelende Corona toestand was. Echt heel fijn en boven verwachting. Ik blijf er gewoon lekker mee door gaan. Bedankt mensen van Cannabisolie.com!! Ga zo door!

Door de CBD blijven de waardes van de bloeduitslagen goed onder controle,dit ivm de Crohn van mijn dochter,ook van mijn dagelijkse pijn.

Betrouwbaar en attent

Ik heb vorige week olie besteld na een gesprek met Bas. Ik ben hierbij goed geadviseerd en was van plan snel te beginnen. Helaas kwam het pakketje niet aan, maar dat is door Bas goed opgelost. Hij heeft een nieuw pakket gestuurd en die kwam wel aan. Over de werking kan ik dus nog niets zeggen, maar de service is in ieder geval prima. Later kom ik nog wel terug op de werking.

Uitermate tevreden.

Ik heb al enkele jaren last neuropathie in beide voeten. Dat was vooral de eerste jaren vooral lastig, maar wel mee te leven. De laatste maanden verergerden de klachten in snel tempo. Ik ben op internet op zoek gegaan naar informatie en vooral naar mogelijke medicijnen voor mijn klachten. Uiteindelijk kwam ik uit bij de website van Cannabisolie.com. Ik heb alle informatie daarop uitgebreid gelezen en dat sprak mij aan. Ik heb een gratis consult aangevraagd en werd de volgende dag gebeld door Lennart. Ik heb mijn klachten uitgelegd. Ik ben, in een ruim een half uur durend gesprek, uitvoerig voorgelicht over het bedrijf, de producten en de werking daarvan. Ik besloot de voorgestelde hoeveelheid olie te bestellen. Niet goedkoop overigens en waarschijnlijk niet vergoed door de verzekering. Het bestelde werd zeer snel, de volgende dag al, geleverd . Ik kreeg een uitgebreide gebruiksaanwijzing gemaild en ben aan de slag gegaan. Ik ben nu 2 maanden verder en moet zeggen dat mijn klachten niet geheel zijn genezen, maar wel met 60 a 70 % zijn afgenomen. Ik heb inmiddels telefonisch overlegd en nieuwe olie besteld en de verwachting werd uitgesproken dat de klachten mogelijk tot 90 a 95 % zullen kunnen afnemen. Al met al ben ik uitermate tevreden tot nu en blij dat ik dit product heb besteld. Op tussentijds, per mail, gestelde vragen werd altijd snel gereageerd. Ik heb wel vertrouwen in dit bedrijf en hun producten.

Top bedrijf met Top producten!

Doe jezelf maar een plezier en stop met zoeken, je gaat echt niks beters vinden. Dit kan ik zelf met volle overtuiging zeggen, omdat ik gewoon weet dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet qua CBD producten. Wat Cannabisolie.com zo uniek maakt zijn de producten van Cannabas en hun aanpak om mensen echt te helpen. Je krijgt gewoon goed advies en wordt er naar je geluisterd, wat ik zelf zeer belangrijk vind. Ik gebruik nu al een half jaar een samenstelling van meerdere soorten olie en merk dat mijn neerslachtigheid en depressieve toon een stuk, maar dan ook een stuk minder is geworden. Vooral in deze tijden heel belangrijk om je in je bovenkamer gewoon fijn(er) te voelen. Heel erg dankbaar en kan het iedereen van harte aanbevelen. Voor mij een dikke 10!

Top product

Mjjn dochter heeft ass en ben daardoor op deze pagina terecht gekomen om cbd te proberen. Na de eerste week zien we al resultaat, ze bloeit helemaal open. Ze probeert te praten, ze nodigt zelf uit om te spelen. Ze slaapt ook lekker s'nachts zonder wakker te worden. Haar prikkels kan ze ook al beter verwerken. Dus ik raad zeker aan om de stap te zetten, zeker niet twijfelen. Probeer, slecht kan je er niet mee doen!

Superbediening

Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook om informatie door te sturen, toptrainers!

Pijn weg en het slapen is weer als voor de zwangerschap

Ik had een behoorlijke pijn in de onderrug en bovendien was ik na de zwangerschap vaak in de nacht heel onrustig. Bas heeft mij geadviseerd om de combinatie CBD en CBC te gaan werken voor de pijn. Binnen 2 weken was dit geheel verdwenen. Daarnaast heb ik de CBN gebruikt en met 4 druppels was ik op het niveau aangekomen waar ik naar verlangde. Ik sliep rustig in en werd na maar liefst 7 uur wakker, zonder dat ik het gevoel had helemaal in een andere wereld te zijn. Heel dankbaar en ook voor de fantastische service. Een voorbeeld bedrijf waar de klant echt voorop staat. Bedankt lieve mensen. Groetjes Cytnhia

gun woorden voor zo goed is cbd

myn rouw en een zeer goed vriedin myn vrouw had seruis last van depresi stres en pyn sliep slecht na twee dagen zag ik het verschiel en ze ook en goed vriedin wilde zich op laten nemen maarook na twee dagen beter onder tussen zyn wy een paar weken verder en verschiet er van hoe goed het is

Slaapt goed

Aanvankelijk eerste keer 10% en voor de zekerheid ook 20% besteld. De 10% bleek voldoende sterkte te zijn, ik gebruik 2 druppels, alleen avonds voor het slapen, en het 'slaapt goed'. De 20% was voor die ene druppel wat onhandig doseren en voor mij niet nodig. De informatie op de website kan ik als leek niet helemaal beoordelen, maar lijkt me goed. De mogelijkheid voor telefonisch overleg was voor de eerste keer wel prettig.

Mijn ervaring met CBD en CBN na 1 week!

Ik kampte al langere tijd met hevige vermoeidheidsklachten. Enerzijds door de combi van stress overdag, anderzijds slecht slapen. Een paar keer naar de huisarts icm bloedonderzoek leverde geen lichamelijke oorzaak op. De oorzaak was dus stress door mijn drukke leven. Het feit dat ik slecht sliep leverde alleen maar meer stress op, dus ik zat al langere tijd in een negatieve cirkel. Op vakantie kwam ik er even uit en kon ik dingen wat meer loslaten. Maar toen kwam corona. Dit leverde bij mij nog meer stress op welke ik niet goed kon loslaten. Ik bleef wel gewoon lekker krachttraining doen, maar merkte dat mijn energie hiervoor ook beperkt was. Ik accepteerde eigenlijk al dat de vermoeidheid (uitputting) onderdeel was geworden van mijn leven. Maar toen zag ik op LinkedIn een positieve post van iemand over CBD olie. Ik kwam via Google op deze site terecht en ik was verrast over de ervaringen die ik hier las. Ik was altijd sceptisch over CBD. Ik heb telefonisch contact gehad met Lennart en met hem besproken wat mijn klachten waren. Hij neemt echt de tijd, luistert heel goed en geeft eerlijk advies. Nee, de producten zijn niet goedkoop dat klopt. Lennart adviseerde mij om overdag CBD olie te gaan gebruiken, en om te slapen CBN. En geloof het of niet, de CBN merkte ik direct na het eerste gebruik en ook ervaar ik na een paar dagen CBD al meer energie overdag. Ik houd ook een dagboekje bij met de dosering en wat ik merk. De CBD olie overdag zorgt ervoor dat ik meer energie heb, dat ik gefocust ben en ik kan op de een of andere manier dingen meer loslaten. Hoe het kan, dat weet ik niet maar het werkt! De CBN olie neem ik ongeveer 60 min voordat ik wil gaan slapen. Deze zorgt bij mij voor een heerlijk ontspannen gevoel, ik laat alles los en ik slaap veel beter door! Voorheen werd ik 4, 5 keer per nacht wakker en met de CBN is dit hoogstens 2 keer! Ik ga de komende weken nog verder experimenteren met de dosering. Maar ik ben nu al heel blij!

CBD en Wietolie Helpt tegen kanker...

Beste Mensen, Mijn broer heeft cbd olie in combinatie met wietolie gebruikt tegen Non-Hodgkin lymfoom (NHL) kanker. Heeft ongeveer 8 maanden CBD en wietolie gebruikt. Hij is nu helemaal schoon na een PET scan. Tijdens het gebruik geen enkele medicatie gebruikt. Op deze website kun je de beste CBD olie bestellen. Je krijgt een goeie uitleg over het bestelde product. Echt een aanrader. Groeten Mustafa köse

Cbn olie

Met een 3-4 druppels cbn olie slaap ik veel sneller in en word ik meestal maar 1 keer per nacht nog wakker ipv 4-5 keer zoals vroeger. Een aanrader dus.

About Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.