(Bronchitis) Het houd mijn luchtwegen vrij

Ik heb vooral rond het voorjaar maar ook gedurende zomer last van benauwdheid aan mijn luchtwegen ( piepende luchtwegen). Vooral als je gaat slapen word het vaak erger als je op je rug ligt. Ik neem dan voor het slapen een slokje volle melk en slik dat door. Dan neem ik 3 druppels en laat ik gewoon onder mijn tong en slik ik niet door en ga dan slapen. ik heb dan de hele nacht geen last en ook in de ochtend nog niet. ik gebruik het ook voor mijn gemoed stand. Super tevreden ! Dank ....

prima!

Ik gebruik de Cannabisolie tegen mijn zenuwpijnen. Het helpt niet voldoende; moet wel gewone medicatie blijven gebruiken, maar het helpt mij wel om goed in slaap te vallen en een goede nachtrust te hebben.

Eindelijk van de pijn af!!

Wat een opluchting dat ik met Cannabisolie.com in aanraking ben gekomen. De mensen die hier werken zijn zeer professioneel en bekwaam. Ze weten echt van de hoed en de rand. Ik heb in mijn zoektocht een aantal bedrijven benaderd. Sommige daarvan reageerde niet eens. Toen ik naar Cannabisolie.com uitreikte voor een gratis consult werd ik kort daarna netjes gebeld en kon ik uitgebreid aan het luisterend oor mijn verhaal kwijt. Ik kreeg vervolgens een goed advies waar ik in een tijdsbestek van 8 weken een plan van aanpak kreeg. Ik kreeg als advies om te gaan beginnen met CBD en CBC. Ik had van die laatste nog nooit gehoord. Ik werd gerustgesteld, omdat de werkzame stoffen in Hennep en Cannabis natuurlijk ook steeds meer naar voren komt, is deze stof perfect in combinatie met CBD perfect voor pijn werkt. Ik ben nu 2 weken bezig, druppel nu van beide flesjes 4 druppels per keer en ik heb echt in 10 jaar geen pijn meer aan mijn gewrichten ervaren. Wat ben ik dolblij! Heel erg bedankt Team voor jullie ondersteuning, het goede advies en vooral deze wonderschone producten. Een dikke 10 met een griffel voor Cannabisolie.com. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen, want dit is gewoon de nummer 1 van Nederland voor mij. Ervaar het maar zelf, kijk en vergelijk. Jullie zien mij snel weer.

Ongelooflijk onverwacht resultaat

Mijn eerste ervaring met CBD olie en Cannabas zijn heel goed. Ten eerste werd ik op een hele fijne respectvolle manier te woord gestaan door een medewerker van Cannabas. Ik heb al vele jaren pijnklachten door een versleten heup. Deze pijnklachten werden zo allesoverheersend (zelfs met pijnstillers, waarvan de bijwerkingen ook nog eens heel vervelend waren) dat ik lichtelijk ten einde raad aan de CBD ging. De pijnklachten werden, na een 'indruppeltijd' van ongeveer 3 weken echt houdbaar. Heerlijk! Daarbij heb ik veel last van eczeem en binnen die 3 weken verdween dat ook ineens als sneeuw voor de zon!!! Ongelooflijk! Als klap op de vuurpijl sliep ik ook nog eens bijna elke nacht geweldig (dat was jaren geleden!) door! Al met al een dikke 10 voor CBD van Cannabas! Dank je wel!

Het doorvoelen van pijn heelt, en de cbd olie helpt mij daarbij prima!

Eerste keer dat ik dit gebruik. Mijn lichaam is zeer gevoelig en al na een paar dagen merk ik een grote ontspanning. Mijn migraine doemt altijd op een paar plaatsen op, en daar komen de spanningen los. Mijn lijf en hoofd gaan er van schudden! Geen idee dat het zo'n resultaat kon hebben..

Geweldig middel,goed voor van alles.

Mijn dochter met een beperking gebruikt dit middel voor van alles,voor haar Crohn en meerder dingen,de uitslagen zijn stabiel van het ZK. Okk ik gebruik het voor zware pijn,zeer aan te bevelen. Zelfs de honden krijgen het.

Snel resultaat

Nu 2 maand met de olie bezig had een flesje van 10% en 20% deze van 10% gaf me na enkele dagen al resultaat. Heb cvs en heb toch wat extra energie met het innemen; Raad het iedereen aan.

Ik gebruik het voor mijn fibromyalgie. Ik gebruik al thc druppels en de cbd versterkt de werking, het werkt sneller en beter. Mijn zoon heeft vorig jaar zijn enkel verbrijzeld met motorcross en heeft daar veel last van vooral met rijden ( ja hij is gewoon weer aan het crossen )en de druppels helpen hem om dus weer te kunnen crossen zonder al te veel pijn.

Getest

Werd donker paars met een cbd test en is waar voor je geld Er zit echt cbd in wat het aangeeft

Geweldig produkt !

Ben erg tevreden. Vermindert m'n pijn.

Geweldig!!!

Heb al verschillende adressen gehad met vooral capsules omdat ik het een vieze smaak vond, maar deze is goed in te nemen olijfolieachtige smaak!!! Ik heb epilepsie maar weet nog niet goed hoeveel ik nu moet nemen? ik heb het idee dat 2 druppels genoeg had ,maar het waren te grote druppels. En slapen dat is een feestje niet meteen, maar 3 of 4 uurtjes slapen heerlijk!!

prima top product

Als nieuwe gebruiker merk ik dat deze olie super goed werkt. Het geeft me een fijne balans in mijn energie, brengt meer rustgevoel gedurende de dag ipv stressmomenten en hierdoor behoud ik een betere focus om in mijn eigen tempo mee te doen in de drukte van de maatschappij.

Zeer bijzonder en plezierig bedrijf!

Wij hebben zelf een zeer gerenomeerd horeca bedrijf in het midden van het land en weten hoe belangrijk het is om mensen te helpen, te voorzien van hoogstaande service, gastvrijheid, en een plezierige avond te verzorgen met goed eten, bijzondere wijnen en hoge klantvriendelijkheid. Dat we dit mochten verwachten van een bedrijf dat Cannabisolie en CBD olie verkoopt was boven onze pet. Dit bedrijf snapt het gewoon, hoe je met mensen om moet gaan en moet voorzien van het beste van het beste, met maar 1 doel voor ogen ons helpen!! De afgelopen periode hebben wij heel veel stress voor onze kiezen gehad, en van een zeer goed lopend bedrijf hebben we best wel rake klappen moeten opvangen! Een vriend attendeerde ons op Cannabisolie.com. Bel maar eens op zei hij, ervaring is de beste leermeester. En wat zijn wij blij zeg, want deze leermeester was heel prettig. Mijn vrouw en ik hebben al na 2 weken gebruik veel meer ruimte gekregen. We voelen ons veel minder gestrest en gespannen en kijken met een frisse moed en open blik weer naar de toekomst. Per slot van rekening moet deze bijzondere periode ook het beste bij je naar boven halen. Een grote aanrader!!! Als je CBD olie wilt kopen is dit ver bij uitstek het allerbeste bedrijf wat je kunt vinden in Nederland!!! Ervaar het zelf maar.

uitstekend

Al vaak de olie besteld en steeds weer is het gewoon fantastisch hoe je bestelling wordt verwerkt heel netjes en snel verstuurd . Bij eventuele vragen ben ik altijd netjes en correct te woord gestaan . Met zeker een kundig advies en hele goede hulp . Een echte aanrader .

Wat een verademing!

Ik heb al veel producten gebruikt, maar nergens zo'n goed resultaat behaalt als met de producten van Cannabisolie.com. Dit bedrijf staat echt voor je klaar en Lennart heeft me fantastisch geholpen. Hij neemt echt de tijd voor, net als alle andere medewerkers van dit bedrijf. Een echt voorbeeld om het zomaar te noemen. Ze hebben verstand van Cannabis en weten precies hoe ze de beste producten moeten aanbevelen, zonder te pushen, maar gewoon omdat ze ervoor willen zorgen dat je een goed resultaat behaalt, want dat is per slot van rekening waarom ik het gebruik. Super bedankt Team, ik ben dolblij dat ik eindelijk van mijn pijnklachten af ben. Ga vooral zo door en ik beveel jullie graag aan, heb al meerdere klanten naar jullie doorverwezen ;-)

werkt super bij artrose nek

heb verschillende dingen al geprobeerd(ontstekingsremmers,pijnkliniek..)maar vanaf ik die cbdolie gebruikte(niet de eerste 2 weken)was de pijn volledig weg,ik weet zeker dat het door de cbd is,omdat wanneer ik er mee stopte pijn terug kwam,super snelle levering enig minpunt,blijft redelijk duur

Je eigen energie in balans

Betrokken medewerkers die je te woord staan iedere keer als je een vraag hebt. Ze helpen je echt met de juiste uitleg en de doseringen. Cbd olie heeft ons rust en balans gebracht in ons leven!

CDB geen rommel

1ste week van januari 2019 had ik last aan mijn rug,na 4 keer zware inspuiting in het hospitaal tot midden augustus,het verbeterde niet. Uit curieuzeneus had ik eind augustus CBD-olie bij besteld en het resultaat na 1ste week minderde mijn pijn en na 2de week voelde ik geen pijn meer,daarom blijf ik deze olie kopen. Wat velen zeggen over het geloofwaardigheid van cannabisolie luisterde ik niet. Dus sedert september 2019 tot heden april 2020 heb ik geen pijn meer. Dus het HELPT WEL!!

Een bijzonder supplement met een krachtige werking

De olie heeft mij geholpen bij het verminderen van pijn, het opwekken van eetlust en beter slapen voor een goede nachtrust. Ik gebruik de olie nog steeds elke dag, nu in kleinere hoeveelheden. Het is op een gegeven moment een kwestie van aanvoelen hoeveel je nodig hebt. Dat is voor iedereen anders. Al met al, kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over het product en de service die ik heb mogen ervaren.

Heel erg blij met CBD-olie van Cannabas

Ik ben heel blij met de resultaten die ik behaal met de CBD-olie van Cannabas. Ik slaap beter, heb meer energie en voel mij helderder van geest. Tevens werkt het goed op het pijnvlak. Heel vriendelijke mensen en een super service bij dit bedrijf. Kortom: een 10 met een griffel.

good product

good product

Superproduct

Voor mijn moeder was het echt een verlichting van de pijn en eetlustopwekkend echt een aanrader

Vlotte bestelling

Stond er wat argwanend tegenover maar heb nog nooit zo goed geslapen, zelfs in deze vervelende corona tijd.

Dit is echt een wondermiddel

Heb de 10% voor mijn vriendin gekocht, want zij heeft veel rugklachten en veel last van ontstekingen in haar been. Door die onstekingen kreeg zij een open wond in haar linker onderbeen en ze is hier meerdere malen voor geopereerd. De laatste operatie heeft totaal niet geholpen. Sterker nog... Het is erger geworden kwa pijn. Toen heb ik dit middel voor haar besteld en ze begon met de druppeltjes onder haar tong. Binnen een paar dagen had ze al bijna geen rugklachten meer. Toen begon ze met 1 druppel rondom haar open wond te smeren en binnen 2 weken werd deze wond aanzienlijk kleiner (iets wat de artsen de laatst 4 jaar niet is gelukt). Ik vind het een echt Wondermiddel en zou het iedereen aanbevelen.

Boven verwachting

Na ca. 3 jaar pijn aan mijn SI gewricht ( onderrug) en diverse therapeuten verder toch maar besloten om overstag te gaan en de olie te proberen. Ik moest ook om de week 1.5 uur aan de sportmassage omdat ik veel pijn had en helemaal vast zat. Ik had 10% besteld en ontvangen. Dit zonder advies besteld. Wel met het advies erna om nog een keer contact op te nemen voor uitleg ( ik was zelf slecht bereikbaar). Uiteindelijk het advies gekregen om op te bouwen naar 20% omdat de rugklachten zwaar zijn. Klachten: pijn in onderrug, uitstraling naar beide benen, stramme spieren ( ook na 3 jaar rekken en strekken), weinig kunnen sporten en bewegen. Ben sinds begin maart begonnen met 10% en nu opgebouwd naar 3x per dag 3 druppels 20% en dat bevalt goed. De reden waarom ik geen 10 geef is omdat ik nog aan het opbouwen ben en nog in de fase zit wat er goed voelt. Misschien toch nog iets omhoog met de druppels? Dit is nog testen. Wat ik heb gemerkt: ik kan weer 2 uur wandelen, spierpijnen veel minder, rugpijn is er nog wel iets als ik teveel heb gedaan maar veel minder, dagelijkse dingen gaan makkelijker. Oppassen met mijn rug zal ik altijd moeten maar dit is boven mijn verwachtingen. Hopen dat het uiteindelijk zo blijft ook met licht sporten? Ik gebruik zelfs mijn Tens apparaat (dagelijks hele dag elektroden op de rug) veel minder. Wat betreft de service: geen 10 maar een 11! Dat je achter je broek aan wordt gezeten om contact op te nemen voor persoonlijk advies kan ik alleen maar toejuichen! Uitleg is helder en persoonlijk. Ik ben zo blij dat mijn pijn zoveel minder is. Ja, de druppels 20% zijn aan de prijs, daarentegen werkt dit vele malen beter dan de pijnstillers die ik heb gebruikt. Ik heb zoveel geld uitgegeven aan lapmiddelen. Had ik dit eerder geweten, had mij dit veel ellende bespaard. Toch blijf ik denken: zal dit positieve gevoel altijd zo blijven of een terugvalLange review, omdat ik tussen de reviews ook vragen zag staan hoeveel er voor welke klacht wordt gebruikt.

About Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.