Boven verwachting

Na ca. 3 jaar pijn aan mijn SI gewricht ( onderrug) en diverse therapeuten verder toch maar besloten om overstag te gaan en de olie te proberen. Ik moest ook om de week 1.5 uur aan de sportmassage omdat ik veel pijn had en helemaal vast zat. Ik had 10% besteld en ontvangen. Dit zonder advies besteld. Wel met het advies erna om nog een keer contact op te nemen voor uitleg ( ik was zelf slecht bereikbaar). Uiteindelijk het advies gekregen om op te bouwen naar 20% omdat de rugklachten zwaar zijn. Klachten: pijn in onderrug, uitstraling naar beide benen, stramme spieren ( ook na 3 jaar rekken en strekken), weinig kunnen sporten en bewegen. Ben sinds begin maart begonnen met 10% en nu opgebouwd naar 3x per dag 3 druppels 20% en dat bevalt goed. De reden waarom ik geen 10 geef is omdat ik nog aan het opbouwen ben en nog in de fase zit wat er goed voelt. Misschien toch nog iets omhoog met de druppels? Dit is nog testen. Wat ik heb gemerkt: ik kan weer 2 uur wandelen, spierpijnen veel minder, rugpijn is er nog wel iets als ik teveel heb gedaan maar veel minder, dagelijkse dingen gaan makkelijker. Oppassen met mijn rug zal ik altijd moeten maar dit is boven mijn verwachtingen. Hopen dat het uiteindelijk zo blijft ook met licht sporten? Ik gebruik zelfs mijn Tens apparaat (dagelijks hele dag elektroden op de rug) veel minder. Wat betreft de service: geen 10 maar een 11! Dat je achter je broek aan wordt gezeten om contact op te nemen voor persoonlijk advies kan ik alleen maar toejuichen! Uitleg is helder en persoonlijk. Ik ben zo blij dat mijn pijn zoveel minder is. Ja, de druppels 20% zijn aan de prijs, daarentegen werkt dit vele malen beter dan de pijnstillers die ik heb gebruikt. Ik heb zoveel geld uitgegeven aan lapmiddelen. Had ik dit eerder geweten, had mij dit veel ellende bespaard. Toch blijf ik denken: zal dit positieve gevoel altijd zo blijven of een terugvalLange review, omdat ik tussen de reviews ook vragen zag staan hoeveel er voor welke klacht wordt gebruikt.

Goed product! Fijne professionele klant benadering! Heel betrokken met hun klanten!

Prima spul, goede info

Goede service, nabellen waarvoor het gebruikt wordt en prima spul!

Super fijn

Mijn pijn is met 60% verminderd

Excellent product!

Firstly the delivery was extremely fast and the customer service excellent! The product itself is the first one I've tried with a pleasant taste and also, it actually works (for me for especially for sleep). I've now recommended it to my sister and mum and in fact my sister likes it so much she has now recommended it to my brother! Already ordered multiple times!

Eerlijk

Vriendelijk, eerlijk en zeer behulpzaam

xxxxx

xxxxx

Goede kwaliteit / prijsverhouding vd producten.

Snelle levering, goede telefonisch en schriftelijke informatie + persoonlijk advies.

Angsten zijn verdwenen en geeft energie

Mijn angsten verdwenen , smaakt bezonder maar goed, geeft mij energie , pijnklachten lichaam veel minder , neem 5 druppels in de ochtend en avond En ook wat gewichtsverlies, heel positief, een echte aanrader

Rustiger slapen.

2 x 5 druppels, 1 x rond 6 uur 's avonds, 1 x voor het slapen gaan. Hierdoor slaap ik een stuk rustiger en wordt daardoor uitgeruster wakker. Als positieve bijwerking van het druppelen rond 6 uur kan ik nog noemen dat mijn "vreetkicks" in de avonduren langzaam maar zeker verdwenen zijn. Ik gebruik de druppels sinds 5 maanden. Het heeft wel 2 maanden geduurd voordat ik echt mijn eigen manier had gevonden. Dus niet te snel opgeven.

goede service , goed product

Ben nog niet lang bezig dit product te gebruiken , ongeveer 4 weken , probeer met cannabisolie mijn suikergehalte (diabeet) stabieler te krijgen en te houden , ook gaat dit heel langzaam , maar dat hebben ze me ook verteld dat dit product tenminste 8 weken moet gebruiken , eer men kan merken of het werkt , gewoon afwachten nog !

Super spul en uitstekende service !

Perfect!

Steeds correcte en snelle levering en ondersteuning bij bestellingen. Zuiver en goed product.

Goede ontvangst goede begeleiding

Geweldig bedrijf, top service, super producten

Neem maar eens contact met ze op, dan weet je gelijk waar ik het over heb. Dit bedrijf is als enige "echt" betrokken bij zijn klanten. Ze nemen de tijd om je van goed advies te voorzien. Je krijgt een goede gebruiksaanwijzing doorgestuurd hoe je de producten moet gebruiken. Ik vond het best wel spannend in het begin omdat ik totaal geen ervaring had met Cannabis. Gelukkig stelde Lennart mij helemaal gerust en kon al mijn vragen beantwoorden. Nu gebruik ik de producten ongeveer 3 weken en ik moet zeggen voor mij geen dag meer zonder, wat een verschil. Ik ga weer fluitend naar mijn werk! Heerlijk life is great! Ik kan iedereen aanraden om met dit bedrijf zaken te doen!

fantastisch

Ben bij dat ik het gebruik heb geen last van ontsteking meer helpt ook tegen hoge bloed druk en geen last meer van darmklachten en slaap ook nog eens goed zeer te vrede

goede begeleiding bij keuze en dosering

goede begeleiding bij keuze en dosering

Very satisfied with the results

Great overall experience : very friendly and helpful staff, good price for what they offer, good results so far.

Merk verschil

Sinds dec nu met CBD 10% bezig ivm bijna constante pijn door een versleten heup. Omdat mijn hyaluronzuur injecties niet meer blijken te helpen ben ik op CBD overgegaan met het idee dat er toch iets moet zijn want tegen de pijn helpt. Ik dacht dat het(nog) niet werkte maar toen mijn eerste flesje op was (4 weken)en ik was te laks met nieuwe bestellen merkte ik dat ik mn been weer anders ging neerzetten met lopen omdat ik weer meer last kreeg. Flesje 2 is nu op(3 weken) en weer merk ik hetzelfde. Het is geen wonder middel en ik ben zeker niet pijn vrij maar wel zodanig dat ik weer gewoon kan lopen zonder dat ik kreupel loop. En dat is voor mij als 36jarige toch wel heel fijn dat je niet hoeft te letten op hoe je loopt. Wel merk ik verschil in gebruik,het fijnste voel ik me bij 4x per dag 4 druppels dus 10ml gaat hard en misschien zou de 20% beter zijn maar financieel is dat niet zo grappig.

Rust

In een zware periode waarin ik erg gejaagd en gespannen was heb ik deze druppels besteld. De eerste paar dagen bouwde ik op naar 3x 5 druppels, ik had niet het gevoel dat er wat gebeurde. Maar na drie dagen besefte ik ineens dat ik me een stuk rustiger voelde. Heerlijk. Nu twee jaar later, met de nodige ups en downs van de overgang, gebruik ik het als het minder gaat. Als ik gespannen wakker wordt. Soms alleen in de ochtend, soms 3 keer per dag, soms ook dagen niet. Ik heb het altijd in huis. De combinatie van een baan in de zorg, de overgang en fibromyalgie valt niet altijd mee. Dit helpt om het draaglijk te houden en rust in mijn hoofd te krijgen

Voor mijn astma nog niet,maar voor mij ik ben rustig geworden en slaap ook beteren mij maag is ook beter

ook voor de overgang ...GEWELDIG !!!!!!

Aangezien ik behoorlijk wat klachten had van de overgang zoals : slecht slapen , opvliegers en hartkloppingen ; ben ik deze druppels gaan gebruiken en ze werken geweldig. Opvliegers en hartkloppingen behoorlijk verminderd en ik slaap geweldig. Nou voor alle vrouwen die hier last van hebben..... probeer t eens gewoon....tis de moeite waard . Je word ook heeeel erg vriendelijk te woord gestaan en goed en vooral duidelijk geadviseerd....had ik jaren eerder moeten weten !!!!!!!

ik ben 100&tevreden

ik ben nog niet zolang bezig met cannabis olie maar het bevalt prima

Zeer efficiënt ...

Morphinepleisters en 4 pijnstillers per dag kunnen laten , door gebruik te maken van CBD 10%. Evenwel in samenspraak met mijn huisarts. Geen last meer van maag en darm stoornissen.

De kat is een heel stuk opgeknapt

Wij gebruiken de cbd olie voor de kat. Deze heeft last van artrose en ook van toevallen. Nu na enige tijd dit 3 x daags te hebben gegeven is zij een heel stuk opgeknapt. Ze heeft duidelijk minder pijn en misschien 1 of 2 lichte toevallen gehad in het begin maar nu gaat het heel goed.

10 Rijstenweg Eindhoven 5652CG

About Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.