duur maar eindelijk slaap ik weer

prettige communicatie en prima kwaliteit

minder pijn

Nu al een hele tijd aan het nemen en ik merk dat ik veel minder pijnen heb. Soms zijn ze er nog wel maar dan kan ik ze ook linken aan een activiteit. Voordien waren ze constant. Ook iets rustiger in mijn hoofd. Eerst terplekke gekocht. Vriendelijke ontvangst en veel uitleg. Nu online besteld en een vlotte levering.

zeer hoopvol

Na jaren problemen van niet slapen, moeheid, buikpijn, mist in het hoofd, duizelig, ongecoordineerd lopen. ging het al snel veel beter, dat met de dag vooruit gaat. Ben heel blij en voel me sterker worden.

beter dan medicijnen

goed dat ik CBD heb leren kennen ben er zeer blij mee

Weer heerlijk slapen!

Voor mezelf werkt de premium olie erg goed om in slaap te vallen en uitgeruster wakker te worden. Ook twee keer overdag een druppel en voel me gelijkmatiger. Geen 5* omdat ik een vraag heb gesteld over de dosering voor mijn honden en daar geen antwoord op heb gekregen.

de symtomen van Parkinson zijn verbeterd.

Ik heb veel vertrouwen in dit product, maar kan nog niet zoveel zeggen, daar ik pas een maand bezig ben. Het voelt in ieder geval heel goed. Voor alle medewerkers de beste wensen voor 2020. Veel Licht en Liefde, Rene.

Ik neem het nog maar een maand dus moeilijk om over te oordelen maar de service is 100% top!!

Goede persoonlijke service en begeleiding,met hoogwaardige produkten

Al jaren een trouwe vaste klant, en ik ben er heel blij en tevreden mee, is voor mij de enige manier om een beetje redelijk door het leven te gaan, het haalt voor mij de scherpe kanten van de pijn weg, het is draaglijk nu, zoooooo blij ermee, Dank je wel BAS Sander en Jolanda Amersfoort

Product en dienst met liefde

De manier waarop de cannabisolie geproduceerd en gedeeld wordt staat bij mij voorop. Bij Cannabas is dat gewoon top. Vertrouwen.

voor mij echt een oplossing ,GEWELDIG !!

Gaat heel goed en gemakkelijk om mee te nemen op reis enz..... En gemakkelijk om in te nemem

Helpt mij bij migraine

Na alles geprobeerd te hebben is dit het eerste dat helpt tegen migraine Al heeft het wel tijd nodig eer het werkt

Werkt goed bij migraine, spanningen en angst

Ik gebruik het vooral voor mijn psychische klachten als aanvulling op mijn medicatie als ik het moeilijk heb. Het maakt me minder angstig, verminderd de onrust in mijn hoofd en neemt ook de spanningen in mijn lichaam weg. Of het mijn depressieve gevoelens verminderd ben ik nog niet helemaal uit. Ik ben net overgeschakeld naar een flesje van 10%.

CBD olie van de hoogste kwaliteit

Overal al gekocht van Medihemp, Jacob Hooy tot Cibdol, helaas zonder resultaat. De producten van Cannabas in combinatie met de super service maakt dit bedrijf mijn nummer 1 keuze! Na 3 weken volledig van mij pijnklachten af. Ik gebruik nu de 20% en tegen deze prijs met deze kwaliteit, wat een geschenk. Een absolute aanrader!!

Goede service, snelle levering

Top product! Zeer tevreden van.

Nog geen resultaat

Ik heb poly neuropathie en PPMS, progressieve MS. Gebruik 20% al inmiddels 5 weken merk nog niet veel van mijn stijvigheid enz. Ik gebruik 3 x 8 druppels per dag. Dus ik weet niet of ik moet doorgaan of niet?

Een kwaliteitsvol product, geleverd met persoonlijke opvolging. Een aanrader.

Een heel goede ervaring. Het product helpt bij stress, chronische pijn aan ruggegraat en ribben, angstproblematiek. Het team helpt ook met vlugge levering en feedback.

Zeer goede werking

Op deze manier kom ik van mijn pijn af .Zeker de moeite waard.

Te kort ervaring met de CBD olie om een oordeel te geven

Bij mij is driekwart jaar geleden poli-neuropathie geconstateerd. Polyneuropathie is een progressieve spierziekte met als eind bestemming een rolstoel omdat je benen niet meer werken Op het internet heb Ik op meerdere sites gelezen dat CBD-olie de neuropathie een halt zou kunnen toeroepen of misschien zelfs kan stoppen. Ik gebruik de olie nog te om een oordeel te geven. Ik heb in elk geval vertrouwen mijn besluit, vandaar ook de 'ja' op de vraag maar ik gebruik de olie nog te kort om vijf sterren te geven

Heel tevreden!!

Sinds een aantal jaar heb ik last van facetartrose, en heb verschillende drs en specialisten af gelopen. Wat ik telkens te horen kreeg was,, leer er mee leven'' Sinds ik met canabisolie gestart ben voelde ik na 3 dagen al verbetering. Ik gebruik nu al ongeveer 4 weken 20% cbd olie en ben echt een ander mens geworden, de pijn is er tegen de avond nog steeds maar veel draaglijker en ik kan tijdens de dag terug allerhande klussen doen en dit zo goed als pijn vrij!!

Ik gebruik nu zo’n 3 weken de olie en de zal. En ik merk echt super goede resultaten! Elke zodra de jeuk echt opkomt smeer ik de zalf en dat verlicht meteen, wat er voor zorgt dat ik er niet aan zit en dus ga krabben. En zo overall neemt de jeuk ook echt af, 1 plekje is nu vrij van jeuk. De andere 2 jeuken aanzienlijk minder.

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Snelle en correcte levering van een goed product

Zeer tevreden over de producten. Ik slaap beter en functioneer bijna pijnvrij.

ik heb sins kort een gevoel van welbehagen

omdat cannabisolie een natuurproduct is en persoonlijk opgevolgd wordt, heb ik er vertrouwen in. ik ben nog niet zo lang bezig, maar ik voel me zeker al wat meer ontspannen en durf zeggen dat ik overdag al iets minder pijn ervaar. Na 26 jaar dagelijkse zenuw - en spierpijn door MS en discartrose, ga ik met een geruster hart de kerstperiode in en voel me meer ontspannen

topbedrijf

Voordat wij de olie gingengebruiken en zagen we door de bomen het bos niet meer. Zoveel keus en wie is betrouwbaar? Een mail gestuurd met wat vragen waarop ze mij belden en uitleg gaven. Dit gaf veel vertrouwen. Ze maken het niet onnodig ingewikkeld. De kwaliteit van het product wat wij gebruiken is top. Heel zuiver en het werkt. Daarna nog een aantal keren telefonisch contact gehad en iedere keer heel duidelijke en eerlijke antwoorden.

Goed product en ook goeie opvolging je word zo wel bijvragen over het product per mail als telefonisch onmiddellijk met een vakkundige uitleg verder geholpen! Ik ben fan!

10 Rijstenweg A

Eindhoven 5652CG

About Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.