Uitermate tevreden.

Ik heb al enkele jaren last neuropathie in beide voeten. Dat was vooral de eerste jaren vooral lastig, maar wel mee te leven. De laatste maanden verergerden de klachten in snel tempo. Ik ben op internet op zoek gegaan naar informatie en vooral naar mogelijke medicijnen voor mijn klachten. Uiteindelijk kwam ik uit bij de website van Cannabisolie.com. Ik heb alle informatie daarop uitgebreid gelezen en dat sprak mij aan. Ik heb een gratis consult aangevraagd en werd de volgende dag gebeld door Lennart. Ik heb mijn klachten uitgelegd. Ik ben, in een ruim een half uur durend gesprek, uitvoerig voorgelicht over het bedrijf, de producten en de werking daarvan. Ik besloot de voorgestelde hoeveelheid olie te bestellen. Niet goedkoop overigens en waarschijnlijk niet vergoed door de verzekering. Het bestelde werd zeer snel, de volgende dag al, geleverd . Ik kreeg een uitgebreide gebruiksaanwijzing gemaild en ben aan de slag gegaan. Ik ben nu 2 maanden verder en moet zeggen dat mijn klachten niet geheel zijn genezen, maar wel met 60 a 70 % zijn afgenomen. Ik heb inmiddels telefonisch overlegd en nieuwe olie besteld en de verwachting werd uitgesproken dat de klachten mogelijk tot 90 a 95 % zullen kunnen afnemen. Al met al ben ik uitermate tevreden tot nu en blij dat ik dit product heb besteld. Op tussentijds, per mail, gestelde vragen werd altijd snel gereageerd. Ik heb wel vertrouwen in dit bedrijf en hun producten.

Top bedrijf met Top producten!

Doe jezelf maar een plezier en stop met zoeken, je gaat echt niks beters vinden. Dit kan ik zelf met volle overtuiging zeggen, omdat ik gewoon weet dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet qua CBD producten. Wat Cannabisolie.com zo uniek maakt zijn de producten van Cannabas en hun aanpak om mensen echt te helpen. Je krijgt gewoon goed advies en wordt er naar je geluisterd, wat ik zelf zeer belangrijk vind. Ik gebruik nu al een half jaar een samenstelling van meerdere soorten olie en merk dat mijn neerslachtigheid en depressieve toon een stuk, maar dan ook een stuk minder is geworden. Vooral in deze tijden heel belangrijk om je in je bovenkamer gewoon fijn(er) te voelen. Heel erg dankbaar en kan het iedereen van harte aanbevelen. Voor mij een dikke 10!

Top product

Mjjn dochter heeft ass en ben daardoor op deze pagina terecht gekomen om cbd te proberen. Na de eerste week zien we al resultaat, ze bloeit helemaal open. Ze probeert te praten, ze nodigt zelf uit om te spelen. Ze slaapt ook lekker s'nachts zonder wakker te worden. Haar prikkels kan ze ook al beter verwerken. Dus ik raad zeker aan om de stap te zetten, zeker niet twijfelen. Probeer, slecht kan je er niet mee doen!

Superbediening

Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook om informatie door te sturen, toptrainers!

Pijn weg en het slapen is weer als voor de zwangerschap

Ik had een behoorlijke pijn in de onderrug en bovendien was ik na de zwangerschap vaak in de nacht heel onrustig. Bas heeft mij geadviseerd om de combinatie CBD en CBC te gaan werken voor de pijn. Binnen 2 weken was dit geheel verdwenen. Daarnaast heb ik de CBN gebruikt en met 4 druppels was ik op het niveau aangekomen waar ik naar verlangde. Ik sliep rustig in en werd na maar liefst 7 uur wakker, zonder dat ik het gevoel had helemaal in een andere wereld te zijn. Heel dankbaar en ook voor de fantastische service. Een voorbeeld bedrijf waar de klant echt voorop staat. Bedankt lieve mensen. Groetjes Cytnhia

gun woorden voor zo goed is cbd

myn rouw en een zeer goed vriedin myn vrouw had seruis last van depresi stres en pyn sliep slecht na twee dagen zag ik het verschiel en ze ook en goed vriedin wilde zich op laten nemen maarook na twee dagen beter onder tussen zyn wy een paar weken verder en verschiet er van hoe goed het is

Slaapt goed

Aanvankelijk eerste keer 10% en voor de zekerheid ook 20% besteld. De 10% bleek voldoende sterkte te zijn, ik gebruik 2 druppels, alleen avonds voor het slapen, en het 'slaapt goed'. De 20% was voor die ene druppel wat onhandig doseren en voor mij niet nodig. De informatie op de website kan ik als leek niet helemaal beoordelen, maar lijkt me goed. De mogelijkheid voor telefonisch overleg was voor de eerste keer wel prettig.

Mijn ervaring met CBD en CBN na 1 week!

Ik kampte al langere tijd met hevige vermoeidheidsklachten. Enerzijds door de combi van stress overdag, anderzijds slecht slapen. Een paar keer naar de huisarts icm bloedonderzoek leverde geen lichamelijke oorzaak op. De oorzaak was dus stress door mijn drukke leven. Het feit dat ik slecht sliep leverde alleen maar meer stress op, dus ik zat al langere tijd in een negatieve cirkel. Op vakantie kwam ik er even uit en kon ik dingen wat meer loslaten. Maar toen kwam corona. Dit leverde bij mij nog meer stress op welke ik niet goed kon loslaten. Ik bleef wel gewoon lekker krachttraining doen, maar merkte dat mijn energie hiervoor ook beperkt was. Ik accepteerde eigenlijk al dat de vermoeidheid (uitputting) onderdeel was geworden van mijn leven. Maar toen zag ik op LinkedIn een positieve post van iemand over CBD olie. Ik kwam via Google op deze site terecht en ik was verrast over de ervaringen die ik hier las. Ik was altijd sceptisch over CBD. Ik heb telefonisch contact gehad met Lennart en met hem besproken wat mijn klachten waren. Hij neemt echt de tijd, luistert heel goed en geeft eerlijk advies. Nee, de producten zijn niet goedkoop dat klopt. Lennart adviseerde mij om overdag CBD olie te gaan gebruiken, en om te slapen CBN. En geloof het of niet, de CBN merkte ik direct na het eerste gebruik en ook ervaar ik na een paar dagen CBD al meer energie overdag. Ik houd ook een dagboekje bij met de dosering en wat ik merk. De CBD olie overdag zorgt ervoor dat ik meer energie heb, dat ik gefocust ben en ik kan op de een of andere manier dingen meer loslaten. Hoe het kan, dat weet ik niet maar het werkt! De CBN olie neem ik ongeveer 60 min voordat ik wil gaan slapen. Deze zorgt bij mij voor een heerlijk ontspannen gevoel, ik laat alles los en ik slaap veel beter door! Voorheen werd ik 4, 5 keer per nacht wakker en met de CBN is dit hoogstens 2 keer! Ik ga de komende weken nog verder experimenteren met de dosering. Maar ik ben nu al heel blij!

CBD en Wietolie Helpt tegen kanker...

Beste Mensen, Mijn broer heeft cbd olie in combinatie met wietolie gebruikt tegen Non-Hodgkin lymfoom (NHL) kanker. Heeft ongeveer 8 maanden CBD en wietolie gebruikt. Hij is nu helemaal schoon na een PET scan. Tijdens het gebruik geen enkele medicatie gebruikt. Op deze website kun je de beste CBD olie bestellen. Je krijgt een goeie uitleg over het bestelde product. Echt een aanrader. Groeten Mustafa köse

Cbn olie

Met een 3-4 druppels cbn olie slaap ik veel sneller in en word ik meestal maar 1 keer per nacht nog wakker ipv 4-5 keer zoals vroeger. Een aanrader dus.

(Bronchitis) Het houd mijn luchtwegen vrij

Ik heb vooral rond het voorjaar maar ook gedurende zomer last van benauwdheid aan mijn luchtwegen ( piepende luchtwegen). Vooral als je gaat slapen word het vaak erger als je op je rug ligt. Ik neem dan voor het slapen een slokje volle melk en slik dat door. Dan neem ik 3 druppels en laat ik gewoon onder mijn tong en slik ik niet door en ga dan slapen. ik heb dan de hele nacht geen last en ook in de ochtend nog niet. ik gebruik het ook voor mijn gemoed stand. Super tevreden ! Dank ....

prima!

Ik gebruik de Cannabisolie tegen mijn zenuwpijnen. Het helpt niet voldoende; moet wel gewone medicatie blijven gebruiken, maar het helpt mij wel om goed in slaap te vallen en een goede nachtrust te hebben.

Eindelijk van de pijn af!!

Wat een opluchting dat ik met Cannabisolie.com in aanraking ben gekomen. De mensen die hier werken zijn zeer professioneel en bekwaam. Ze weten echt van de hoed en de rand. Ik heb in mijn zoektocht een aantal bedrijven benaderd. Sommige daarvan reageerde niet eens. Toen ik naar Cannabisolie.com uitreikte voor een gratis consult werd ik kort daarna netjes gebeld en kon ik uitgebreid aan het luisterend oor mijn verhaal kwijt. Ik kreeg vervolgens een goed advies waar ik in een tijdsbestek van 8 weken een plan van aanpak kreeg. Ik kreeg als advies om te gaan beginnen met CBD en CBC. Ik had van die laatste nog nooit gehoord. Ik werd gerustgesteld, omdat de werkzame stoffen in Hennep en Cannabis natuurlijk ook steeds meer naar voren komt, is deze stof perfect in combinatie met CBD perfect voor pijn werkt. Ik ben nu 2 weken bezig, druppel nu van beide flesjes 4 druppels per keer en ik heb echt in 10 jaar geen pijn meer aan mijn gewrichten ervaren. Wat ben ik dolblij! Heel erg bedankt Team voor jullie ondersteuning, het goede advies en vooral deze wonderschone producten. Een dikke 10 met een griffel voor Cannabisolie.com. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen, want dit is gewoon de nummer 1 van Nederland voor mij. Ervaar het maar zelf, kijk en vergelijk. Jullie zien mij snel weer.

Ongelooflijk onverwacht resultaat

Mijn eerste ervaring met CBD olie en Cannabas zijn heel goed. Ten eerste werd ik op een hele fijne respectvolle manier te woord gestaan door een medewerker van Cannabas. Ik heb al vele jaren pijnklachten door een versleten heup. Deze pijnklachten werden zo allesoverheersend (zelfs met pijnstillers, waarvan de bijwerkingen ook nog eens heel vervelend waren) dat ik lichtelijk ten einde raad aan de CBD ging. De pijnklachten werden, na een 'indruppeltijd' van ongeveer 3 weken echt houdbaar. Heerlijk! Daarbij heb ik veel last van eczeem en binnen die 3 weken verdween dat ook ineens als sneeuw voor de zon!!! Ongelooflijk! Als klap op de vuurpijl sliep ik ook nog eens bijna elke nacht geweldig (dat was jaren geleden!) door! Al met al een dikke 10 voor CBD van Cannabas! Dank je wel!

Het doorvoelen van pijn heelt, en de cbd olie helpt mij daarbij prima!

Eerste keer dat ik dit gebruik. Mijn lichaam is zeer gevoelig en al na een paar dagen merk ik een grote ontspanning. Mijn migraine doemt altijd op een paar plaatsen op, en daar komen de spanningen los. Mijn lijf en hoofd gaan er van schudden! Geen idee dat het zo'n resultaat kon hebben..

Geweldig middel,goed voor van alles.

Mijn dochter met een beperking gebruikt dit middel voor van alles,voor haar Crohn en meerder dingen,de uitslagen zijn stabiel van het ZK. Okk ik gebruik het voor zware pijn,zeer aan te bevelen. Zelfs de honden krijgen het.

Snel resultaat

Nu 2 maand met de olie bezig had een flesje van 10% en 20% deze van 10% gaf me na enkele dagen al resultaat. Heb cvs en heb toch wat extra energie met het innemen; Raad het iedereen aan.

Ik gebruik het voor mijn fibromyalgie. Ik gebruik al thc druppels en de cbd versterkt de werking, het werkt sneller en beter. Mijn zoon heeft vorig jaar zijn enkel verbrijzeld met motorcross en heeft daar veel last van vooral met rijden ( ja hij is gewoon weer aan het crossen )en de druppels helpen hem om dus weer te kunnen crossen zonder al te veel pijn.

Getest

Werd donker paars met een cbd test en is waar voor je geld Er zit echt cbd in wat het aangeeft

Geweldig produkt !

Ben erg tevreden. Vermindert m'n pijn.

Geweldig!!!

Heb al verschillende adressen gehad met vooral capsules omdat ik het een vieze smaak vond, maar deze is goed in te nemen olijfolieachtige smaak!!! Ik heb epilepsie maar weet nog niet goed hoeveel ik nu moet nemen? ik heb het idee dat 2 druppels genoeg had ,maar het waren te grote druppels. En slapen dat is een feestje niet meteen, maar 3 of 4 uurtjes slapen heerlijk!!

prima top product

Als nieuwe gebruiker merk ik dat deze olie super goed werkt. Het geeft me een fijne balans in mijn energie, brengt meer rustgevoel gedurende de dag ipv stressmomenten en hierdoor behoud ik een betere focus om in mijn eigen tempo mee te doen in de drukte van de maatschappij.

Zeer bijzonder en plezierig bedrijf!

Wij hebben zelf een zeer gerenomeerd horeca bedrijf in het midden van het land en weten hoe belangrijk het is om mensen te helpen, te voorzien van hoogstaande service, gastvrijheid, en een plezierige avond te verzorgen met goed eten, bijzondere wijnen en hoge klantvriendelijkheid. Dat we dit mochten verwachten van een bedrijf dat Cannabisolie en CBD olie verkoopt was boven onze pet. Dit bedrijf snapt het gewoon, hoe je met mensen om moet gaan en moet voorzien van het beste van het beste, met maar 1 doel voor ogen ons helpen!! De afgelopen periode hebben wij heel veel stress voor onze kiezen gehad, en van een zeer goed lopend bedrijf hebben we best wel rake klappen moeten opvangen! Een vriend attendeerde ons op Cannabisolie.com. Bel maar eens op zei hij, ervaring is de beste leermeester. En wat zijn wij blij zeg, want deze leermeester was heel prettig. Mijn vrouw en ik hebben al na 2 weken gebruik veel meer ruimte gekregen. We voelen ons veel minder gestrest en gespannen en kijken met een frisse moed en open blik weer naar de toekomst. Per slot van rekening moet deze bijzondere periode ook het beste bij je naar boven halen. Een grote aanrader!!! Als je CBD olie wilt kopen is dit ver bij uitstek het allerbeste bedrijf wat je kunt vinden in Nederland!!! Ervaar het zelf maar.

uitstekend

Al vaak de olie besteld en steeds weer is het gewoon fantastisch hoe je bestelling wordt verwerkt heel netjes en snel verstuurd . Bij eventuele vragen ben ik altijd netjes en correct te woord gestaan . Met zeker een kundig advies en hele goede hulp . Een echte aanrader .

Wat een verademing!

Ik heb al veel producten gebruikt, maar nergens zo'n goed resultaat behaalt als met de producten van Cannabisolie.com. Dit bedrijf staat echt voor je klaar en Lennart heeft me fantastisch geholpen. Hij neemt echt de tijd voor, net als alle andere medewerkers van dit bedrijf. Een echt voorbeeld om het zomaar te noemen. Ze hebben verstand van Cannabis en weten precies hoe ze de beste producten moeten aanbevelen, zonder te pushen, maar gewoon omdat ze ervoor willen zorgen dat je een goed resultaat behaalt, want dat is per slot van rekening waarom ik het gebruik. Super bedankt Team, ik ben dolblij dat ik eindelijk van mijn pijnklachten af ben. Ga vooral zo door en ik beveel jullie graag aan, heb al meerdere klanten naar jullie doorverwezen ;-)