Onze mini labradoodel jelka van 9 jaar heeft spondylose, een erg pijnlijke aandoening van de rugwervels. Zij zit hiervoor op de rymadil, maar dat was niet voldoende. Twee jaar gaven we cbd olie van een ander merk, 2dd 6 druppels. Het ging wel beter maar je mocht haar niet aaien, ze was snel overprikkeld en kon niet meer op de bank komen. Toen las ik van canabisolie.com en had een heel fijn en duidelijk gesprek met jasper hierover. We zijn overgestapt op de cbd van jasper en het gaat geweldig met jelka !! We geven nu 2dd 3 druppels van 5% en jelka is vrolijker, we mogen haar weer aanraken en ze loopt de trap weer op om naast ons bed te slapen. Groetjes van een blije jelka en haar baasjes.

Goed en snel advies

Onlangs voor de 2de keer besteld omdat ik merk dat mijn dochter minder overprikkeld is en dit helpt haar door heel de dag heen, ik zou dit zeker aanbevelen, goede en snelle service en een goed natuurproduct.

Spectaculair

We gebruiken CBD olie voor mijn dochter die een speciale vorm van epilepsie heeft. De specialisten zijn terughoudend over het gebruik van CBD olie omdat er zgn niet genoeg bewijs is dat het zou helpen. We hebben gedurende 10 jaar van alles geprobeerd, verschillende medicijnen en therapieën. Alles met wisselend resultaten. Gezien de therapie resistente ziekte die onze dochter heeft wisten we dat zij mogelijk nooit helemaal van de aanvallen afkomt. Regelmatig gevraagd of CBD olie zou kunnen helpen, maar altijd afgewimpeld. Dus uiteindelijk maar zelf besloten om toch te proberen! Nou ja zelf…uiteraard veel gelezen en ben zelf ook medisch specialist dus ben wel medisch onderlegd!! Rustig begonnen en geleidelijk aan opbouwen. We zagen echt een spectaculaire vermindering in het aantal epileptische aanvallen. Toegegeven niet 100% verbetering maar zeker 80% beter. Voor ons voelt het als 100% aan. Nu de volgende stap en dat is langzaam aan de 20 tabletten aan medicijnen per dag langzaam afbouwen. Uiteraard in overleg met de specialisten!! En 10 jaar na dato toen we al vroegen naar CBD en toen terughouden werd gereageerd beginnen de specialisten nu wel met een proef/onderzoek voor bepaalde vormen van epilepsie. Het kan verkeren….!! Groot nadeel: CBD van goede kwaliteit (dat betekent hogere concentraties) is erg kostbaar en wellicht niet voor iedereen betaalbaar helaas! Mogelijk dat het in de toekomst evt ook vergoed kan worden via de zorgverzekeraar!

Zeer positieve ervaring.

Sinds 35 jaar heb ik artritis psoriatica, een vorm van reuma. Ik heb al vaak alternatieve middelen geprobeerd. De laatste jaren zijn de klachten verergerd. Na positieve reviews gelezen te hebben over cannabis.com leek het mij de moeite waard om het te gaan proberen. Na de intake met Jasper en het advies welke oliën te gaan gebruiken en de frequentie van inname toch ietsjes sceptisch begonnen. Meer met idee, baat het niet dan schaadt het niet. Met een voorzichtig opbouwschema merkte ik al na 4 weken een positief effect. Minder pijn, hardnekkige ontstekingen namen af. Dat maakt dat ik mijn reuma medicatie inmiddels heb kunnen halveren. Mensen met reuma of reumatische aandoeningen raad ik dit bedrijf dan ook zeker aan vanwege de fijne producten en begeleiding.

Goede en zuivere producten, werken al vrij snel, goede en vriendelijke begeleiding.

Er wordt goede naar je geluisterd, wat je klachten zijn, maar ook wat je wensen zijn. Er is goede kennis aanwezig om je hierin goed te begeleiden wat vertrouwen geeft. Daarnaast proberen ze je niet van alles aan te smeren, maar kijken echt naar wat jij nodig hebt.

Geweldig product voor mijn hondje

Ik gebruik nu bijna 2 jaar de CBD olie voor mijn kleine hondje (mini doodle) Bram. Het werkt uitstekend voor hem. Hij had als pup erge last van zijn gewrichten en met de CBD olie heeft hij nergens last van. In het begin van zijn jonge leven had hij nogal wat kwaaltjes waardoor ik regelmatig bij de dierenarts zat. Nu kom ik er nooit meer door het gebruik van de CBD olie. Het werkt rustgevend en versuft niet. Hij is rustiger, wel in combinatie met bach druppels, maar het doet fantastisch zijn werk de CBD olie. Kortom ik ben zeer tevreden over het product voor mijn hondje. Je krijgt ook goede uitleg hoe het product te gebruiken. Het wordt gebruikt op zijn gewicht. Ik raad deze CBD olie dan ook aan voor je huisdier, het werkt ècht.

A ma zing !

Wauw, Ik ben zeer onder de indruk van dit bedrijf en de artikelen die ze hebben. Ik heb niet alle artikelen uitgeprobeerd maar ik ben er van overtuigd dat ze net zo goed zijn als de artikelen die ik wel heb uit kunnen proberen. Ik heb hhc olie en cbd olie besteld. Door de cbd olie voelde ik me echt een stuk fijner en zat ik lichtjes in de zone. Het heeft een goed effect gehad op mijn brein. En ik kan mensen de cbd olie zeker aanraden. Van de hhc olie ben ik zelfs nog meer onder de indruk. Ik heb helaas epileptische aanvallen en het lijkt erop alsof de hhc sommige aanvallen heeft kunnen blokkeren bij mij. En ik kan het niet voor 100 % beoordelen omdat ik soms als ik niks heb genomen ik aanvallen kan voelen aankomen en ze soms wegblijven. Ondanks dat is het wel 3 keer achter elkaar gebeurd in 1 week tijd dus er is een hoop kans dat de hhc daar verantwoordelijk voor is geweest. Ik neem af en toe gedurende de dag hhc druppels en ik zit helemaal in de zone.... Het is eigenlijk een beetje onbeschrijfelijk en daarom zeg ik WauW! Geweldig! Ook de manier waarop ze het doen is echt geweldig. Het is allemaal diertestvrij vegan organisch en vrij van chemicaliën. Dat verdiend een hele hele dikke pluim. De service die je hier krijgt is ook helemaal top en de producten die je besteld komen lekker snel aan. De producten zijn erg goed verpakt en van zeer hoogwaardige klasse. Ik ben echt heel erg onder de indruk. En nee ik word niet gesponsord door dit bedrijf!

GEWELDIGE PRODUCTEN!

2 maanden geleden heb ik contact gehad met Jasper over het gebruik van CBD en CBG olie voor mijn dochter. Mijn dochter is 4.5 jaar en atustisch. Kon zich moeilijk concentreren, raakte gauw overprikkeld en was altijd onrustig. Ook kreeg ze vaak woede uitbarstingen en wilde geen ‘nee’ horen. Ik heb dit toen met Jasper overlegd en hij adviseerde me om te starten met CBd en CBG olie. Ik startte met 2x daags 1 druppel en verhoogde dit elke week met 1 druppel tot ik effect zag. In het begin merkte ik niets, en na 4 weken zagen we ineens een enorme verschil in het gedrag van mijn dochter! Ze is kalm, kan zich beter concentreren en raakt bijna niet meer overprikkeld. Ze kan beter omgaan met ‘nee’ en haar onrustigheid is veel minder geworden. Wij zijn echt super tevreden en zullen deze olieen zeker nog blijven gebruiken! We hebben ook een tussentijdse evaluatie gehad met Jasper om te kijken hoe het met haar ging, hij toonde heel veel belangstelling en kon al mijn vragen beantwoorden. Hij is echt professioneel en staat altijd voor je klaar!!

Geeft rust en verlichting

Door de CBD en CBC olie is mijn spierspanning en zenuwpijn meer op de achtergrond en slaap ik beter, waardoor ik beter kan functioneren. De service van dit bedrijf is top. Mijn contact met Jasper is prettig omdat hij met je mee probeert te denken en opzoek gaat naar de oplossing die het beste bij jou past.

Een fijne site met goede producten en vriendelijke en kundige mensen

Mijn dochter met een ernstige vorm van epilepsie is met 4 verschillende antiepileptica nog altijd niet aanvalsvrij. Sinds een paar maanden gebruiken wij CBD 20% bij cannabisolie.com Dit geeft enige verlichting qua aanvallen, maar we zijn nog bezig om de voor haar passende dosering te vinden. Onlangs via de chat een vraag gesteld, maar door een storing viel de verbinding weg. Later belden ze mij zelf terug om alsnog antwoord te geven op mijn vraag en advies te geven. Een fijne site met goede producten en vriendelijke en kundige mensen

Na wat research ben ik bij cannabisolie.com uitgekomen. En daar ik niet blind (lees: op de gok) wilde gaan experimenteren heb ik op 13-07-2024 een heel fijn "intakegesprek" gehad met Jasper. En op basis van onze (mijn vriendin & ik) klachten en hulpvraag (lees: gehoopte uitwerking) hebben we (Jasper & ik) samen besloten om te starten met, voor mij 3x daags CBD (meer lichamelijke rust) & CBC (drukken van voornamelijk gewrichtspijn en spierpijn klachten) en een half uur voor het slapen gaan CBN (voor beter inslapen en doorslapen) De start dosis was voor mij 2 tot 3 druppels per keer per soort. Voor mij is dit nu nog steeds een prima dosering en heb ik daar zeer veel baat bij. Het is alles en meer dan ik had durven hopen en verwachten. Mijn vriendin stond er wat sceptisch tegenover toen ik haar vertelde dat ik ook voor haar een aantal soorten had besteld die ik met Jasper had besproken. Vooral omdat zij kampt met ADD problematiek en daardoor veel onrust en chaos ervaart. Hierdoor vaak aangaf dat haar hoofd "vol" zat (overliep). En hierdoor ook slecht in kon slapen en slecht doorsliep. Zij is er gelukkig voor open gaan staan en heeft het aangedurfd om het te proberen en het een kans te geven. Voor haar was dat 3x per dag CBD (meer lichamelijke rust) & CBG (meer rust in haar hoofd) en een half uur voor het slapen gaan CBN (voor beter inslapen en doorslapen) De start dosis was voor haar 1 druppel per keer per soort. Voor haar is dit nu nog steeds een prima dosering en ik merk heel duidelijk het verschil. Zelf is ze nog wat voorzichtig in haar oordeel omdat ze bang is toe te geven hoeveel verschil het nu maakt, en zegt dan vaak dat het ook toeval kan zijn. Maar ze heeft in al die jaren nog nooit toevallig 3 weken zo goed geslapen, uitgerust aan de dag begonnen, meer rust en overzicht uitgestraald en veel beter met prikkels omgegaan. Klap op de vuurpijl, is ze in deze periode ook nog gestopt met Tentin. En in de tussentijd heeft ze ook haar moeder kunnen overtuigen het te

Goede resultaten voor mijn reuma

Al 15 jaar heb ik de diagnose reumatoïde artristis. Doordat de ziekte bij mij maar moeilijk onder controle te krijgen is heb ik inmiddels ook artrose. Door de jaren heen heb ik heel wat medicamenten geprobeerd. Injecties, infusen en diverse prednisolon behandelingen. Nooit heb ik een medicijn gevonden waar mijn reuma langdurig rustig van werd en waar ik geen bijwerkingen van kreeg. Ik ben op zoek gegaan naar kwalitatief goede cannabisolie en kwam toen bij cannabisolie.com uit. Ik heb prettig telefonisch contact gehad en kreeg een duidelijk advies. Begin juli ben ik gestart met de CBD 10, CBC en HHC en merk al veel positieve effecten. De pijn is veel minder, de reumatische ontstekingen zijn minder, ik slaap beter en ik voel mij algeheel erg prettig. Ik hoef zelfs nu een half jaar niet op controle te komen, omdat mijn bloedwaarden zo goed zijn op dit moment. Ik zet mijn behandeling met de geadviseerde producten zeker door.

Wat een geweldige, persoonlijke en doelgerichte service

Ik nam via het contactformulier contact op met Cannabisolie, ik gaf een hele uitleg waarin ik mijn lichamelijke klachten, fysieke pijnen uitlegde. Ik kreeg al snel een telefoontje van Jasper. Hij was helemaal op de hoogte van mijn klachten die hij in het bericht gelezen had. Ik kreeg meer vragen, zodat hij een volledig beeld kon schetsen en zo de juiste producten kon samenstellen om mij te helpen. Dit allemaal op een heel vriendelijke manier en met duidelijke communicatie. En ook duidelijk met veel liefde en kennis, om de klanten met deze producten te kunnen helpen. Het persoonlijk gesprek gaf me een gevoel van belangrijk te zijn als klant (met toch wel redelijke klachten). Ook de follow-up calls, om te bekijken hoe het verloopt en of er eventueel aanpassingen nodig zijn, tonen des te meer de professionaliteit, passie en persoonlijke, individuele hulp voor hun klanten. Dank je wel, Jasper <3

Professioneel bedrijf

Ik gebruik sinds 1 maand cbd olie samen met cbc. Ik begin verbetering van mijn klachten te ondervinden. Heb er vertrouwen in dat het nóg beter zal worden.. Zeer goede begeleiding vanuit het bedrijf. Ze helpen je heel goed met welke middel het beste is en hoe op te bouwen..heb nu al 2x contact gehad met Jasper en over 2 weken hebben we even weer contact. Ik beveel Cannabisolie dus ook zeer zeker aan.

Super geholpen

Eerste bestelling gedaan en werd na een dag gebeld voor welk doel ik het ging gebruiken op zich is dat al uniek. Twee weken na mijn bestelling werd ik weer door jasper gebeld hoe de ervaring was geweest van mijn bestelling. Dit bedrijf is geintereseerd in het gebruik van hun produkten. Dit maak je bijna niet meer mee. Een volgende bestelling komt zeker weer van dit bedrijf.

Zeer effectief!

Mijn zoon Noah (20) heeft sinds zijn 15e colitis ulcerosa en crohn. Na vele ziekenhuis bezoeken en opnames, verschillende reguliere medicatie nog steeds niet veel opgeschoten. Gezondheid ging vooral achteruit. Noah gebruikt sinds begin juni de capsules, cbc en cbd 20% van cannabisolie.com en eigenlijk na een week merkten we al verbetering. Minder toiletbezoek en minder tot op een gegeven moment geen bloedverlies bij ontlasting. Ook werd hij fitter en vrolijker. Dus wij zijn zo blij! Deze mooie producten hebben Noah zo ontzettend geholpen! Hij krijgt zijn leven eindelijk weer een beetje terug. Dus Noah blijft de 3 producten trouw innemen. Hier veranderen we absoluut niets aan. Veel dank Bas. We zijn dankbaar!

Ik gebruik de CBD 20% olie voor mijn innerlijke onrust. En de HHC tegen slapeloosheid en onrustig hoofd in de nacht. Allebei helpen ze geweldig. Ik ervaar meer rust in mijn hoofd, en ben minder opgefokt overdag. In de ochtend ben ik uitgeruster. Hierdoor is er meer rust in ons gezin.

Hele fijne service en fijne producten!

Hele fijne service, er wordt goed met je meegekeken wat het beste bij je past en hoe je het het beste kan innemen. Fijn contact, en hele fijne producten!

Cannabisolie geeft mij weer energie

Ik gebruik de Cannabisolie nu al enkele jaren. Ik voelde me afgelopen zomer zo goed, dat ik ben gestopt met het innemen van de olie. Dat ging een hele tijd goed, totdat ik mijn oude oude klachten terug kreeg. Vermoeidheid en allerlei pijntjes in mijn hele lijf. Ben er toen maar weer snel aan begonnen. Echt ongelofelijk wat dagelijks 1 druppeltje van 10% voor een verschil maakt. Ik zal er nooit meer mee stoppen. Voor mij is het bewezen dat dit echt helpt. Ik kan het iedereen aanraden, geef je lichaam wel de tijd om het op te nemen. Daarna ben je een gelukkig mens.

Goede produkten

Weer cbc olie gekocht, deze werkt goed in combi met cbd 20%. Zonder die twee zou mijn aangezichtspijn teveel opspelen. Ik heb nu de basis van 3 drup zx dg(cbc) en cbd 1 drup 3x dg)Deze voer ik op bij meer pijn. Vriendelijke mensen in Eindhoven met een super geduld. Prijs/ kwalitet(constant) is goed.

Een geweldig bedrijf en zeer goed advies

Ik ben zeer goed geholpen, goed advies en allervriendelijkste mensen, een top bedrijf met hele mooie producten. Ik ben maar net begonnen en subtiel ervaar ik al hetgeen waar ik de cbd, cbc en de capsules voor besteld heb op advies van cannabisolie.com Ook had ik later nog vragen, en direct via de mail goed contact en goed advies, in een woord geweldig. Ik ga door en heb vertrouwen in deze mooie producten en dit bedrijf.

Zeer hoge kwaliteit en betrouwbaar

Bedrijf met goede, persoonlijke adviezen, producten van uitzonderlijk goede kwaliteit; en ook al ben ik naar Duitsland verhuisd, ik blijf bij Cannabisolie bestellen, dan neem ik de hogere portokosten op de koop toe.........

Betrouwbaar en kwalitatief

Mijn moeder heeft helaas uitgezaaide kanker. Na chemotherapie heeft mijn moeder verschillende oliën aangeraden gekregen van mensen die helaas een soortgelijke diagnose hebben gehad. Deze website was het meest betrouwbaar en transparant omtrent de ingrediënten. Gelukkig hebben we te horen gekregen dat de uitzaaiingen inmiddels ontzettend zijn gekrompen, ook een heel poos na de chemotherapie nu ze de oliën nog steeds gebruikt.

Een verademing dankzij Canabisolie.com

Canabisolie.com heeft werkelijk het laatste beetje stress uit mijn leven verdreven. Na een gezellig en informatief adviesgesprek, kwamen we samen tot de perfecte samenstelling voor mijn gebruik van hun pillen en capsules. Dankzij de uitstekende service, het persoonlijke advies en hun hoogwaardige producten is mijn leven een stuk aangenamer geworden. Ik kan het iedereen aanraden die op zoek is naar een natuurlijke manier om meer rust en balans te vinden. Dank jullie wel, Canabisolie.com!

Heel blij mee!

Zoals zoveel mensen heb ik altijd veel gesport en gezond geleefd. Tot 12 jaar geleden, ik had een flinke bronchitis en na een hele zware antibiotica kuur had ik ineens erge spierpijn (dacht ik) en was ik bij kleine inspanning helemaal uitgeput. Dat ging maar niet over. Na veel uitzoeken bleek ik Fibromyalgie en ME gekregen te hebben. Van alles geprobeerd t/m morfine aan toe. Het werd er niet beter op. Een poosje geleden las ik een artikel over een dame die Cannabisolie gebruikte om haar leven met kanker wat prettiger te laten verlopen. Zij was hier erg over te spreken. Ik was hier best sceptisch over, eerst zien dan geloven, zeg maar. Ik heb me ingelezen over de werking en resultaten van Cannabisolie en vond dat ik het toch een kans moest geven. Na wat zoeken op internet kwam ik bij Canabisolie.com uit, zij bleken de zuivere Cannabisolie te kunnen leveren, dat is belangrijk i.v.m. de werking. Ik heb gebeld en na overleg mijn klachten en medicijn gebruik doorgegeven. Hierna kreeg ik een goed advies wat ik het beste kon gebruiken, bij vragen kun je altijd een gratis consult doen. Dat vind ik heel prettig. Nog eens nagelezen over de werking van de voorgestelde producten en besteld. Ik gebruik de Cannabas (zonder THC) CBC en de Cannabas CBD (zonder THC) nu al enige tijd en ben hier zeer tevreden over. De pijn is heel veel minder (goed te doen bij voldoende rust), ook voel ik me minder moe en slaap een stuk beter. Het wordt jammer genoeg niet vergoed door de zorgverzekeraar, jammer, ze zouden hier een heleboel mee kunnen besparen op dure behandelingen die ook niet alles oplossen. Ik durf dan ook eigen ervaring de oliën van Canabisolie.com van harte aan te bevelen.

Rijstenweg 10 A

5652CG Eindhoven

Over Cannabisolie

Vanuit onze missie als bedrijf is het van groot belang om mens en dier op een positieve manier in aanraking te laten komen met Cannabis. Wij geloven in deze belangrijke bijdrage aan de wereld, omdat wij willen bouwen aan een gezonder en hoger kwalitatief leven voor iedereen. Iedere klant, van consument tot zakelijke relatie wordt met de meest hoogstaande service ondersteund als het gaat om onze producten en de daarbij horende dienstverlening. Ons streven is altijd geweest om het beste van het beste te leveren aan onze klanten. Het is allemaal heel simpel; Wij gaan zelf voor niks minder en willen dit ook graag aan onze klanten geven. De selectie en zorgvuldigheid van onze kwaliteit steekt met kop en schouders boven alle andere aanbieders uit. Kijk maar eens naar onze lab rapporten. We kunnen daarom ook oprecht en met veel overtuiging zeggen dat onze klanten bij ons de beste CBD olie kunnen kopen binnen Nederland en Europa. We geloven in wat wij willen bijdragen aan onze klanten en waarderen hen ook enorm. We kunnen dit alleen mogelijk maken als mensen het vertrouwen hebben om ons als betrouwbare partij te omarmen en te kijken wat CBD olie of Cannabisolie mogelijk kan betekenen voor hun situatie.