goede service , goed product

Ben nog niet lang bezig dit product te gebruiken , ongeveer 4 weken , probeer met cannabisolie mijn suikergehalte (diabeet) stabieler te krijgen en te houden , ook gaat dit heel langzaam , maar dat hebben ze me ook verteld dat dit product tenminste 8 weken moet gebruiken , eer men kan merken of het werkt , gewoon afwachten nog !

Super spul en uitstekende service !

Perfect!

Steeds correcte en snelle levering en ondersteuning bij bestellingen. Zuiver en goed product.

Goede ontvangst goede begeleiding

Geweldig bedrijf, top service, super producten

Neem maar eens contact met ze op, dan weet je gelijk waar ik het over heb. Dit bedrijf is als enige "echt" betrokken bij zijn klanten. Ze nemen de tijd om je van goed advies te voorzien. Je krijgt een goede gebruiksaanwijzing doorgestuurd hoe je de producten moet gebruiken. Ik vond het best wel spannend in het begin omdat ik totaal geen ervaring had met Cannabis. Gelukkig stelde Lennart mij helemaal gerust en kon al mijn vragen beantwoorden. Nu gebruik ik de producten ongeveer 3 weken en ik moet zeggen voor mij geen dag meer zonder, wat een verschil. Ik ga weer fluitend naar mijn werk! Heerlijk life is great! Ik kan iedereen aanraden om met dit bedrijf zaken te doen!

fantastisch

Ben bij dat ik het gebruik heb geen last van ontsteking meer helpt ook tegen hoge bloed druk en geen last meer van darmklachten en slaap ook nog eens goed zeer te vrede

goede begeleiding bij keuze en dosering

goede begeleiding bij keuze en dosering

Very satisfied with the results

Great overall experience : very friendly and helpful staff, good price for what they offer, good results so far.

Merk verschil

Sinds dec nu met CBD 10% bezig ivm bijna constante pijn door een versleten heup. Omdat mijn hyaluronzuur injecties niet meer blijken te helpen ben ik op CBD overgegaan met het idee dat er toch iets moet zijn want tegen de pijn helpt. Ik dacht dat het(nog) niet werkte maar toen mijn eerste flesje op was (4 weken)en ik was te laks met nieuwe bestellen merkte ik dat ik mn been weer anders ging neerzetten met lopen omdat ik weer meer last kreeg. Flesje 2 is nu op(3 weken) en weer merk ik hetzelfde. Het is geen wonder middel en ik ben zeker niet pijn vrij maar wel zodanig dat ik weer gewoon kan lopen zonder dat ik kreupel loop. En dat is voor mij als 36jarige toch wel heel fijn dat je niet hoeft te letten op hoe je loopt. Wel merk ik verschil in gebruik,het fijnste voel ik me bij 4x per dag 4 druppels dus 10ml gaat hard en misschien zou de 20% beter zijn maar financieel is dat niet zo grappig.

Rust

In een zware periode waarin ik erg gejaagd en gespannen was heb ik deze druppels besteld. De eerste paar dagen bouwde ik op naar 3x 5 druppels, ik had niet het gevoel dat er wat gebeurde. Maar na drie dagen besefte ik ineens dat ik me een stuk rustiger voelde. Heerlijk. Nu twee jaar later, met de nodige ups en downs van de overgang, gebruik ik het als het minder gaat. Als ik gespannen wakker wordt. Soms alleen in de ochtend, soms 3 keer per dag, soms ook dagen niet. Ik heb het altijd in huis. De combinatie van een baan in de zorg, de overgang en fibromyalgie valt niet altijd mee. Dit helpt om het draaglijk te houden en rust in mijn hoofd te krijgen

Voor mijn astma nog niet,maar voor mij ik ben rustig geworden en slaap ook beteren mij maag is ook beter

ook voor de overgang ...GEWELDIG !!!!!!

Aangezien ik behoorlijk wat klachten had van de overgang zoals : slecht slapen , opvliegers en hartkloppingen ; ben ik deze druppels gaan gebruiken en ze werken geweldig. Opvliegers en hartkloppingen behoorlijk verminderd en ik slaap geweldig. Nou voor alle vrouwen die hier last van hebben..... probeer t eens gewoon....tis de moeite waard . Je word ook heeeel erg vriendelijk te woord gestaan en goed en vooral duidelijk geadviseerd....had ik jaren eerder moeten weten !!!!!!!

ik ben 100&tevreden

ik ben nog niet zolang bezig met cannabis olie maar het bevalt prima

Zeer efficiënt ...

Morphinepleisters en 4 pijnstillers per dag kunnen laten , door gebruik te maken van CBD 10%. Evenwel in samenspraak met mijn huisarts. Geen last meer van maag en darm stoornissen.

De kat is een heel stuk opgeknapt

Wij gebruiken de cbd olie voor de kat. Deze heeft last van artrose en ook van toevallen. Nu na enige tijd dit 3 x daags te hebben gegeven is zij een heel stuk opgeknapt. Ze heeft duidelijk minder pijn en misschien 1 of 2 lichte toevallen gehad in het begin maar nu gaat het heel goed.

duur maar eindelijk slaap ik weer

prettige communicatie en prima kwaliteit

minder pijn

Nu al een hele tijd aan het nemen en ik merk dat ik veel minder pijnen heb. Soms zijn ze er nog wel maar dan kan ik ze ook linken aan een activiteit. Voordien waren ze constant. Ook iets rustiger in mijn hoofd. Eerst terplekke gekocht. Vriendelijke ontvangst en veel uitleg. Nu online besteld en een vlotte levering.

zeer hoopvol

Na jaren problemen van niet slapen, moeheid, buikpijn, mist in het hoofd, duizelig, ongecoordineerd lopen. ging het al snel veel beter, dat met de dag vooruit gaat. Ben heel blij en voel me sterker worden.

beter dan medicijnen

goed dat ik CBD heb leren kennen ben er zeer blij mee

Weer heerlijk slapen!

Voor mezelf werkt de premium olie erg goed om in slaap te vallen en uitgeruster wakker te worden. Ook twee keer overdag een druppel en voel me gelijkmatiger. Geen 5* omdat ik een vraag heb gesteld over de dosering voor mijn honden en daar geen antwoord op heb gekregen.

de symtomen van Parkinson zijn verbeterd.

Ik heb veel vertrouwen in dit product, maar kan nog niet zoveel zeggen, daar ik pas een maand bezig ben. Het voelt in ieder geval heel goed. Voor alle medewerkers de beste wensen voor 2020. Veel Licht en Liefde, Rene.

Ik neem het nog maar een maand dus moeilijk om over te oordelen maar de service is 100% top!!

Goede persoonlijke service en begeleiding,met hoogwaardige produkten

Al jaren een trouwe vaste klant, en ik ben er heel blij en tevreden mee, is voor mij de enige manier om een beetje redelijk door het leven te gaan, het haalt voor mij de scherpe kanten van de pijn weg, het is draaglijk nu, zoooooo blij ermee, Dank je wel BAS Sander en Jolanda Amersfoort

Product en dienst met liefde

De manier waarop de cannabisolie geproduceerd en gedeeld wordt staat bij mij voorop. Bij Cannabas is dat gewoon top. Vertrouwen.

voor mij echt een oplossing ,GEWELDIG !!

Gaat heel goed en gemakkelijk om mee te nemen op reis enz..... En gemakkelijk om in te nemem