Prima service. goed, snel, betrokken en vooral zeer klantvriendelijk personeel

Zeer goede website met keuze genoeg. Goede foto's en zeer ruime uitleg van de producten. Vlugge afhandeling en je bestelling is heel goed te volgen. Ik weet nu waar ik terecht kan voor mijn portofoons/accessoires ook al woon ik zelf in Maasmechelen. Zeker een aanrader op het gebied van portofoons en accessoires.

Prima, perfect volgens afspraak

Perfect volgens afspraak.

Bestelling al thuis en betaling nog niet rond top . Dat heb je als je niet aan internet bankieren doet . Vertrouwen .... Harry

Prima website, producten naar tevredenheid en snel geleverd.

Prima website, producten naar tevredenheid en snel geleverd.

bons vervice

je suis tres conten du service

Gewoon goed

Ik zocht beveiligers oortjes en vond deze bij potofoonweb, bij meer waren ze nog goedkoper, gelijk 2 stuks aan geschafd, ben er dik tevreden mee,

Toppers

Zeer snelle levering makkelijk te bestellen op de site overzichtelijk ja hoor een aanrader 73’ Henk PA7M

Heb mijn portofoons laten programmeren erbinnen een week had ik ze alweer terug.

snel service en excellent hulpdesk

Naar een gesprek met hulpdesk. Heb ik het juiste porto's voor mijn sport activiteiten.

zer tevreet

ik zeer tevred

snel en goed

gewoon top

Goede service. Vriendelijke mensen

Perfecte service!

Gewoon goed!

Toppers maar dat weten we al ondertussen

Spijtig dat je zoveel moet aankopen voor gratis verzending. Maar anders hebben jullie top kwaliteit. Mvg Robby

goede keus

snel bezorgd

Prima en snel

Prima en snel

Too

Slecht telefonisch contact

Gebeld met een technische vraag over en marifoon kreeg te horen bel maar een keer terug want ik kan u geen antwoord geven op uw vraag. Vind ik zeer slecht ik had 2 marifoon willen bestellen plus een omroep installatie dit alles ter waarde van ruim 1500 euro. Men nam niet eens de moeite om te vragen mogen wij u hier over terugbellen. Commercieel is dit een 0

Snelle levering..en goed product.

Dikke prima!

Snel antwoorden op vragen, snel verzenden. Top

Zoals beloofd.

Snelle levering van het bestelde product. En een scherpe prijsstelling.

Marifoontje besteld, via de bank het geld, uurtje later had ik mijn handheld .

Supersnel geregeld

Ik had een klein probleempje en dat wordt vriendelijk opgelost door het team.

Johan

Ik ben zeer tevreden met dit product is dit een aanrader mensen koop dit

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.