SUPER

Mijn bestelling geplaatst en een sneller levering. Af laten leveren bij een afhaalpunt ivm werken. Netjes een track en tracecode gehad. Gekozen voor eentje met een accu, zodat we niet constant lege batterijen moeten vervangen. Werking: nog niet bekend, kleine man krijgt ze pas met 24 dec. Grootte: is een kleine versie, ik vind ze zelf mini. Maar zo neemt het weinig ruimte in mochten we ze mee willen nemen. Dus niet een heel erg probleem.

Service uitstekend vandaar terug komende client

Was weer prima verzorgd

tevreden

vandaag besteld, de volgende dag in huis.dat is geen sprookje. de baofeng uv-5ra ontvangen. een leuk klein ding. handig om mee tenemen, met veel instellingen. en dat voor een schappelijke prijs.dit is geen sprookje. 73 de PA1JFB

Topbedrijf

Porto bestellen vanuit de luie stoel, volgende dag ontvangen en aan de slag

Ik ben zeer tevreden!!

Ondanks de coronatijd, waardoor er meer druk komt te liggen op online bestellen en afhandelen van vraag/aanbod, biedt PortofoonWEB een snelle en vertrouwde afhandeling. Ik spreek hierbij dan ook mijn waardering uit!

Goede service, snelle levering!

Na een tijdje serven op het web bij jullie terecht gekomen. Goed advies. Cadeau is voor Sinterklaas, dus nog even geduld of het een match is met de kinderen.

Super service !

Zeer tevreden over het product en de keurige levering!

Op de website stond niet duidelijk dat er 2 handsets standaard geleverd worden. Dus ik had 2 x het product besteld en kreeg er 4. 2 van de 4 doosjes waren beschadig, waarvan 1 ook aan de binnenkant. Wel snel geleverd gezien de feestdagen en als extraatje een zakje strooigoed.

Professioneel geholpen

Ik was op zoek met een hele specifieke vraag en geen voorkennis, bij PortofoonWEB werd ik vriendelijk en professioneel geholpen en kwam ik thuis met de juiste oplossing voor mijn vraag.

Prima! Goed! Snel!

Doe graag zaken met PortofoonWEB

Zo leuk, dat zakje pepernoten erbij. Prima levering.

goede service en op tijd geleverd

bedankt voor de snoepjes

De bestelde porto's werden snel geleverd en voor een uitstekende prijs

Goede service ga zo door

Top bedrijf!!

Blij verrast kreeg ik het pakket binnen 1 dag binnen. Zat er ook nog een lekkere attentie bij voor de kids. Portofoons hebben mooi model lekker handzaam, makkelijk te bedienen. Wij hadden 1 portofoon die beschadigd was en minder bereik had. Contact met bedrijf opgenomen en retouretiket gekregen zodat ik hem gratis kon terugsturen. Er werd meteen een nieuwe gestuurd kind weer blij met zijn complete set portofoons en natuurlijk de attentie van de Sint! Erg Bedankt!

Wat een succes

Groot succes de walkie talkie! Zien er degelijk uit. Kleinkinderen zijn er blij mee.

perfect

zoals altijd snel en volgens bestelling geleverd

een beedje raar bestel 2x set van 3 walkie talkies identiek de zelfde maar moet 10 euro meer betalen voor de twede set

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ik heb voor de koop nog gebeld, voor informatie en ik ben goed en vriendelijk geholpen

Service !

Omdat ik bang was dat in Sinterklaas tijd mijn cadeau niet op tijd zou zijn.kreeg ik zojuist bericht dat het cadeau keurig op tijd binnen was. Hulde voor portofoon web Marianne de Vries

Goed geholpen voor een 'eerlijke' prijs.

Voor te kunnen koppen op een headset een technische vraag, waarop de persoon welke de telefoon op nam niet direct een antwoord had. Ik werd echter dezelfde dag terug gebeld door iemand die mij hiermee vooruit kon helpen en wist waar het over ging. Ze hadden het product zelf niet in het assortiment omdat dit wat specifieker is, maar hebben mij goed geholpen met een inhoudelijk en eerlijk advies. Prijstechnisch zijn het concurrerende prijzen t.o.v. andere winkels.

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle levering van 3 gekleurde walkie talkie portofoons voor de kinderen; voor Sinterklaas. Werd geleverd met een zakje pepernoten, erg attent!

Mijn bestelling werd netjes en snel afgeleverd. De beschrijving onder de artikelen op de website zijn duidelijk. De verzendkosten mochten iets lager zijn.

Helemaal top

Duidelijke site, snelle levering, precies wat je verwacht. En nog een super leuke extra sinterklaas attentie als verassing.

Zeer snelle en correcte levering

Als geschenk voor de kinderen had ik walkie talkies besteld. Uiteraard met de nodige stress of deze voor 6/12 geleverd konden worden... Daags na mijn bestelling werden deze reeds geleverd en dit in uiterst drukke tijden! Als leuke attentie was een heerlijke snoepzak aangeboden wat de kinderen geweldig gaan vinden! Alvast bedankt voor de top service! Groetjes, Alexia H.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.