Bestelling geplaatst, direct een email over de bestelde artikel. Goed overzichtelijk. Als je om 16:00 besteld volgende dag, naar een bericht van post.nl, bezorgt. Goede verpakking. Vandaar de sterren. Ga zo door.

goed word snel gelevert

het was een goed produckt die accus tyt voor de portofoon

service impeccable.

Dommage que le site ne soit pas traduit en français ou anglais

Snelle correcte afhandeling/levering

Besteld en andere dag geleverd,precies zoals omschreven op de website!

Een zeer positieve ervaring

De website is zeer overzichtelijk, goed vormgegeven en de navigatie door de website is eenvoudig en makkelijk te doen. Datgene naar waar je op zoek bent vindt je ook. Bestellen is makkelijk en alle betaaloplossing zijn duidelijk aangegeven. Ook de communicatie met de klant is goed. Het bereik bij de verschillende portofoons onder verschillende omstandigheden ontbreekt. Voor een potentiële koper is dat wel belangrijk. Ik raad Portofoonweb aan om het bereik standaard te melden. Conclusie: zeer professioneel bedrijf met een goede website. Een aanrader!

Goede en snelle service

Al meerdere malen wat bij Portofoonweb besteld en iedere keer tot volle tevredenheid. Ook afhalen na afspraak is prima geregeld. Een aanrader!

Top.

Weer een snelle levering en afhandeling van geplaatste order. Dank weer en succes.

Besteld, betaald en de volgende dag ontvangen

Gewoon goed

zoals iedere site hoort te zijn. Duidelijk, makelijk en geleverd volgens afspraak. Netjes verpakt.

Snelle levering.

Ik heb al eerder een bestelling gedaan bij portofoon web. Service en levertijd zijn altijd zeer goed een aanrader.

Prima Product en communicatie

Eenvoudig te bestellen Goede omschrijving Persoonlijk aan huis bezorgd Aan te bevelen!

Snel geleverd en het product is prima

Zondag besteld, dinsdag in huis. Product voldoet aan de verwachting en is onbeschadigd gearriveerd. Ik ben helemaal tevreden.

Snel en doeltreffend!

Product was niet passend voor mijn doelstelling. Per omgaande geld terug op mijn rekening. Geweldig snelle actie!

Werkt perfect

Goede werking. Snel opgeladen. Vlotte levering.

De bestelling is keurig, snel en correct door u uitgevoerd. Hartelijk dank voor de service. Vr. Gr.

Zie hierboven.

Snel en kundig geholpen

tot nu toe goed

nog niet veel ervaring maar tot nu toe doen ze wat ze zeggen

Snelle levering, mooi product

De ene middag besteld, de volgende dag al in huis, met netjes track en trace. Dezelfde avond een klein meisje blij kunnen maken met Rose walkie talkies

Absolute aanrader

Correcte info en aanbevelingen. Dag na bestelling geleverd. Toestellen werken perfect en de prestaties komen overeen met de beschrijving. Zeer professioneel. Een vraag, hulp nodig, dan krijg je onmiddellijk een reactie. Houden zo!

Een hele goede en snelle service.

Een hele goede en snelle service.

Super producten en zeer snelle levering

Bij het plaatsen van de bestelling had ik eerst wat problemen waarbij de klantendienst zeer vriendelijk was en uitstekend geholpen heeft. Bij de levering ontbrak er een sticker op de verpakking die moest aangeven dat er nog een vervolg levering kwam. Ook hierop reageerde de klantendienst zeer correct en boden ze meteen hun excuses aan voor het misverstand. Eens alle producten ontvangen kan ik alleen maar lovend over PortofoonWeb spreken. Alles zat netjes en zeer veilig verpakt en voldoet volledig aan de beschrijvingen die je op de website kan terugvinden. Kortom.. PortofoonWeb heeft er een nieuwe vaste klant bij uit België.

Op werkdag bestellen voor 17u is een dag later gegarandeerd ontvangen

Ik blijf de loftrompet steken over Portofoonweb. Significant goedkoper dan de meesten en altijd op tijd leveren. Als je hier 1 keer heb gekocht ben je er niet meer weg te slaan!

Zeer goede en snelle levering, toestel werkt uit de kunst op 10 watt is écht een aanradertje voor zijn geld

Fijne porto's die doen wat ze moeten doen

PortofoonWEB heeft mij prima geholpen om 2 portofoons te leveren voor mij stichting. Het is een simpel model, maar voldoet prima voor wat het moet doen. Ze zijn snel geleverd, het advies via e-mail eveneens. Fijn zaken doen met PortofoonWEB. :-)

Ik heb het product uitgeprobeerd en zeer tevreden

Ik ben naar Lauwersoog gereden en heb zowel bij de sluis als ook het kustwacht centrum om een ontvangst test gevraagd en die was zeer positief. Een jammer puntje vind ik dat de marifoon op 220 volt moet opladen. Liever zag ik daarvoor een twaalf volt oplader om dat dat meer op plezier vaart voorkomt.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.