Uitstekend via mail gereageerd en geholpen.

x

Correcte service en een prettige samenwerking

Ze luisteren goed en zorgen dat je als klant gehoord word. Alternatieven en oplossingen worden aangeboden wanneer dit nodig is.

Gewoon top

Super snel geleverd en goed product blij met mijn aankoop

Super ervaring

Goed advies en goed geholpen.

Top Portofoons besteld

Ander merk besteld, maar omdat deze niet geleverd kunnen worden twee andere opties ontvangen. Erg tevreden over. 1 min punt PortofoonWEB was vergeten te melden dat er 1 nalevering zou komen. Maar ook dit wordt nu netjes opgelost.

Klantvriendelijk en snelle levering

Website bied enorm veel mogelijkheden mooi duidelijk veel keus

prima service

uitstekende service snel verzonden

Komen afspraken na. Geeft hoed vertrouwen, en denken mee. Blij mee

Schnelle und sichere Lieferung

Die Ware ist immer in sehr guten Zustand und funktioniert Perfect. Immer wieder gerne

Normale correcte.

Portofoon winkel is regelmatig Correct behandeling. Soms, vergeten ze e-mail te sturen.. Stand van zaken...

Artikelen nog niet ontvangen

Ik zou graag een bericht willen schrijven over hoe mooi de producten zijn, helaas heb ik wel een verzoek tot review ontvangen maar nog geen levering van de bestelling van een week geleden.

Snelle levering, perfect verpakt

De bestel-site ziet er gelikt uit, makkelijk een goede keuze te maken en betaling te verrichten. Zorgvuldig verpakt en supersnelle levering.

Ik ben er zeer tevreden mee met die portofoon

Nadat ik in eerste instantie het verkeerde artikel ontvangen had, werd dit snel gecorrigeerd. Wat ik een beetje jammer vind, is dat er alleen een chinese/engelse uitleg bij zat. Het artikel komt een beetje goedkoop "chinees" over. Geluid is via het oortje lastig te horen. Vooral als er omgevings geluid is. Jammer.

Een heel goede servic en vlote levering had wat een probleem let het adres en dat werd direkt opgelost

Vakkundige service

Na telefonisch gesprek was er een snelle levering.

Snel en overzichtelijk

gewoon goed

goede ervaringen mee, correct bedrijf

hij is goed naar hem hij doet het goed

alleen de mis met het bezorg ging niet goed van post nl ver was het oke bedank

100%topbedrijf

Na een incomplete levering van een artikel door telefoonweb kreeg ik een creditnota en mocht het artikel houden ,een prima service zonder problemen ,dus een 100% topbedrijf !!

Gewoon uitmuntend 10/10

Prima product. Snelle levertermijn en geweldige administratie! Dit was niet mijn eerste bestelling en 't zal zeker niet de laatste zijn.

Supersnelle bezorging

Supersnelle bezorging

Goede afwerking

Zeer tevreden was netjes verpakt en snel geleverd

hebben verstand van zaken en zijn ontzettend snel met leveren.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.