makkelijk en duidelijke internet winkel met snelle levering.

Idiaal, snel besteld en zeer snel geleverd zonder poespas.

Heel snelle levering, zorgvuldig verpakt en zeer tevreden met het product.

Kwaliteitsproducten snel geleverd

Met de Midland G10 Pro waren de roeiwedstrijden heel makkelijk te organiseren. Communicatie tussen startlijn en finishlijn die circa 1 km uit elkaar lagen was perfect. Perfecte portofoons zonder vergunning en de levering was ook binnen 24 uur.

Professionele service

Bestelling snel verwerk, en goed geleverd, zeer duidelijke website, producten snel te vinden met duidelijke omschrijving, geen verrassing bij de levering, producten zoals omschreven

Niet duur, snel geleverd en ik ben erg tevreden met mijn portofoontje, dus kortom, deze klant vind het voor herhaling vatbaar om in de toekomst weer wat leuks te bestellen.

grote expertise en strakke levering

PortofoonWEB weet waarover het gaat, heeft een ruim assortiment en levert volgens belofte. Prima winkel.

Goed product en snel levering

Goed product en snel levering

Altijd de beste service

Telkens wanneer ik iets bestel bij portofoonweb , is het van de juiste kwaliteit in de beste verpakking en altijd op tijd. Service is uitstekend !

Veel besteld en nooit mogen klagen

Ik heb veel bestelingen geplaatst bij portofoonweb en nooit problemen mee gehad, bij vragen word je netjes te woord gestaan en komt er altijd wel een geschikte oplossing. Gewoon een top bedrijf

Wederom prima zoals verwacht

Goeie communicatie, snelle service, goeie prijzen.

Supersnelle levering naar België

Top! Enkel lof hiervoor. De bestelling met levering in België was supersnel. Blij dat ik bestelde bij PortofoonWEB.nl.

Super vriendelijk aan de telefoon

met raad en daad bij gestaan

opnieuw zeer tevreden over de vele mogelijkheden die Portofoon web u bied om iets geregeld te krijgen. Snel en deskundig advies en een opmaat gesneden artikel. precies niet dat wat je zoek maar wel precies dat wat je nodig hebt

Product was makkelijk te vinden met een duidelijke omschrijving. Vervolgens eenvoudig besteld en snel gele erd.

Zeer vlotte afhandeling. Snel antwoord op mijn vragen En een rappe levering. Een tevreden klant

Mijn Ervaring Met PortofoonWEB

Geachte dienst portofoon Ik heb ondervonden dat portofoon de producten die zij aan mij hebben verkocht keurig hadden verpakt Het verzenden van van hun product in samenwerking met post.NL zorgde zij voor en fijnloze verzending naar België zonder enige problemen en oponthoud van de verzending . Dank u voor de nodige zorgen onbeschadigd te verzenden.

nog niet ontvangen

duidelijk?

Dag Riccy, Het was handiger geweest om even telefonisch of per email contact met ons op te nemen zodat we samen goed kunnen kijken wat je hebt besteld, onder welke gegevens en wat de exacte status is. Aan de hand van de gegevens die wij via jou beoordeling ontvangen kan ik zien dat je 3x een bestelling hebt gedaanwaarvan wij op geen enkele bestelling een betaling hebben ontvangen waardoor die automatisch zijn geannuleerd. Het moge duidelijk zijn dat als wij geen betaling ontvangen wij ook de bestellingen niet versturen. Mocht er iets niet duidelijk zijn dan adviseer ik contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

PERFECT, GOEDE KEUZE!

Diamond d190 klein en fijn,ik zoch een antenne waar ik op meerdere frequenties kon ontvangen dat doet die goed!.Dat ik er mee op de amateur banden kan zenden is ook meegenomen. Degelijk gebouwd.

Orima

Prima en snelle levering

Snel en betrouwbaar

Snelle verzending artikel is zoals beschreven en werkt goed.

Uitstekende service voor eerlijke prijs!

Bestelling geplaatst en snel thuisbezorgd. Echt super zaak!

kan ik nog niet zeggen

ik heb mijn bestelling nog niet binnen. voor de aanbeveling geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Dag Tale, Bedankt voor jou beoordeling. Je hebt jou tranceiver in backorder besteld, dit staat vermeld bij het product in de webshop, in het betaalprocess en tevens op jou order bevestiging. Mocht het te lang gaan duren dan heb je altijd het recht om de bestelling te annuleren en het aankoop bedrag retour te laten boeken, of dat wij samen kijken naar een andere oplossing. Zijn er vragen laat het ons weten per mail of telefonisch. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Snel en makkelijk te bestellen.

Overzichtelijke site. Snelle verzending

Ik heb een antenne besteld de hervest cr-8900 quad band .Onderdelen waren niet goed .€106.70 betaald. Heb.binnen 3 dagen was het geld weer terug op de rekening factuurnummer 14000037473 jullie zijn toppers.

Goede portofoon,snelle levering.

Zou een ieder portofoon web aanbevelen

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.