Portofoonweb blijft voor mij de nummer 1 als het gaat om portofoons!! Goede service en een snelle levering. Vijf sterren.

correcte dienstverlening

vanaf de bestelling, was de communicatie direct & correct. snelle levering

Service boven verwachting

De service, zowel bij vragen als bij bestellingen, is bij PortofoonWEB boven verwachting. Vragen worden snel en inhoudelijk behandeld en bestellingen worden snel aangeboden bij de verzendpartner waardoor deze ook snel in huis is.

Correct geleverd en afgeregeld

Kanalen mooi geprogrammeerd degelijk en krachtig toestel

net als de portofoons luid en duidelijk zonder ruis :)

mijn ervaring was zeer goed. goed advies en meedenkend. proefset opgestuurd gekregen die er de andere dag al was. correcte communicatie. we zijn dan ook overgegaan tot een bestelling welke dan ook de andere dag al werd geleverd.

Artikel goed verstuurd,alleen duurde de levering bijna 11 dagen

Een cb albrecht 6110 radio besteld,echter duurde het ruim 1,5 week voor het artikel geleverd werd,dat ben ik normaliter niet gewend van Portofoonweb,meestal heb ik de artikelen binnen 3 dagen Ook geen mail ontvangen, waarom het zolang ging duren. Zelf maar gebeld,bleek niet voorradig, een,,back order,,zei men,wat het ook moge weze. . Ik denk dat het bij Conrad..DE , vandaan moest komen,beter had men even een mailtje gestuurd Verder was alles,prima verpakt, en werkt alles naar behoren. Mvg H.Feenstra

Zeer goede ervaring

Goede prijs en snel geleverd. Kortom een aanrader

Snel en goed geleverd

Ik had een scanner antenne bested, die werd keurig de volgende dag goed verpakt geleverd. De prijs was ook goed in vergelijking met andere sites.

Een bleuthoot oortje besteld voor een portofoon maar functioneerde in bedrijf niet zoals het hoorde . Kon deze zonder problemen. terugsturen. Goed geregeld

Goed advies & voorgeprogrammeerd geleverd

Eerst afwijkend type besteld dan eerdere bestellingen, waarop ik geattendeerd werd nadat ik vroeg deze voor te programmeren. Gelukkig zelfde type geleverd zodat al mijn opties & spareparts passen op deze nieuwe toestellen!

Perfecte service

Voor onze stichting bestel ik hier onze portofoons. Kwaliteit en service staat bij Portofoonweb hoof in het vaandel. Goede uitleg en advies wat te bestellen. Niets is tegek . Ven deze zeer tevreden klant krijgen ze van mij een dikke 10!!

Duidelijke overzicht op webshop

De levering van aankoop keuring en snel

Zeer goed en ook als je belt vriendelijke En goede uitleg

dfvvx xc cx cx cx cv cv

cxvdvdbdf

Snelle levering top kwaliteit

Top kwaliteit bij portefoonweb Dag besteld volgende dag al afgeleverd

goed advies en snel geleverd

zoals de titel al zegt:-)

goed en snel geleverd

geen enkele wanklank geleverd volgens opgaaf in een korte leverings tijd.

Helemaal perfect!

Heb nu meerdere producten hier besteld en ben zeer tevreden tot nu toe. Alles was op voorraad en inderdaad voor 17.00 besteld, volgende dag in huis! En prijstechnisch ook dik in orde.

prima levering

snelle actie, duidelijke productomschrijving. Prima

Zeer snelle levering en een goed product

Ik heb de DX5000 nu een week in huis en hij werkt super, dank hiervoor portofoonweb.nl Ik beveel deze winkel zeer aan .

Goede professionele spullen

Bij Portofoonweb.nl verkopen ze goede kwaliteit portofoons en Antennes en andere producten tegen een betaalbare prijs ! Daarbij is een snelle levering gegarandeerd Kortom Portofoonweb.nl is mijn nummer 1 van Nederland !! Echt een aanrader ! Afz Bart

Het produkt (antenneschakelaar) is goed, niets op aan te merken en het werd snel geleverd.

Zoals gewoonlijk dus

Er is niets bijzonders aan de aanschaf van een product, waar je zelf het meeste werk voor moet doen. Ik snap niet dat mensen een lintje willen voor iets waar ze niets voor hebben hoeven doen.

Top bedrijf!

Snelle levering en goed verpakt. Duidelijke webshop en een goed assortiment. De service is ook zéér goed. Er werd per abuis een verkeerd product geleverd, dit is helaas bij het uitproberen door mij beschadigd. Dit is alsnog zonder discussie en zeer snel omgeruild voor het gewenste product. Portofoonweb is een aanrader!

zeer goede service

mijn ervaring is een zeer goede service

De Hemmen 88

9206 AG Drachten

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen. Aantrekkelijke prijzen Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Wij streven ernaar om al onze klanten dagelijks de beste oplossingen te bieden, om zo voor een optimale klanttevredenheid te zorgen. De klant staat centraal bij ons, en dat is een belangrijke basis voor een fijne samenwerking.