Slechte levering.

Hij zou zaterdag binnen komen maar hij is er nog steeds niet, ook geen track en trace ontvangen.

Dag Tim, Helaas krijgen wij jou telefonisch niet te pakken. Het product wat je hebt besteld is een backorder product zoals vermeld in de webshop tijdens het bestellen en op de order bevestiging. Wij verwachten eind deze week begin volgende week deze speaker microfoons weer binnen te krijgen waarna jou order wordt verwerkt. Mocht het te lang duren dan kunnen wij ook een alternatief aanbieden of de order annuleren en dan boeken wij het bedrag aan jou retour. Wij horen graag. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

na bestelling en daarna snelle levering

Goede service met uitstekende kennis van zaken

Snelle levering en goed advies

Snele service

Snele service, en je word netjes op de hoogte gehouden van de verzending

Supersnelle levering.

10 voor vijf besteld op vrijdag middag. De kabel zaterdag al in huis. De programmeer kabel deed het (zoals beloofd) perfect en werd direct herkend in Windows 10. Programmeren van de frequentie tabel werd hiermee een fluitje van een cent.

geen leverring

Ik heb niets ontvangen van u. Graag contact. Tel 0642479099

Dag Jaap, Je hebt een bestelling in de webshop gedaan maar niet betaald. Webshop orders die niet betaald zijn worden vanzelfsprekend ook niet uitgeleverd. Wij hebben telefonisch contact met jou gehad en in overleg voor het gemak een iDEAL betaalverzoek gestuurt welke tot op heden nog niet is betaald. Zodra wij jou betaling hebben ontvangen zal de order worden verstuurd. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

100% OK

Post NL = 10 op 10

Uitmuntend

Voor 17u bestellen volgende dag effectief geleverd toppiee

Heel tevreden

Vlugge levering

goed verpakt en volgende dag binnen

de volgende dag netjes op tijd binnen en was goed verpakt

correct

Gewoon goed.

Snel gevonden wat ik zocht, en supersnel geleverd.

Top service!!!

Ik had een 5 tal portofoons besteld met een lage zend vermogen, we gingen ze in geruik nemen en kwamen er achter dat het niet werkte en het gebied te groot is. Na een belletje met PortofoonWeb kon ik ze gewoon retour sturen en ze gingen voor mij op zoek naar een andere type. Deze hebben ze voor ons besteld en geprogrammeerd. Wat een top service👍 Thanks

Super snelle levering en zeer voordelig geprijsd

Toestel nog niet uit gebreid kunnen testen.

Netjes geregeld, op tijd binnen.

Meestal tevreden maar somigge artikels voldoen nie,t onlangs bootantenne voor 27 Mc gekocht en zeer slecht rendement , zat ook nog eens onderbreking in de voet . Heb dat kunnen herstellen maar zeer slechte zendi ng ontvangst ook niet zo fameus .Kon hem niet terugsturen want had hem al aangepast om te kunnen monteren

volgende koop weer bij portifoonweb

goed product en snelle levering klasse

Super snel geleverd : Top

Altijd al het beloofde s’anderdaags geleverd gekregen

Erg tevreden

Microfoon besteld voor mijn porto mooi op tijd geleverd. Zat wel in een veel te grote doos, zou in een veel kleinere verpakking verzonden kunnen worden.

Uitstekend bedrijf

Snelle levering.

Dik tevreden

Goede service, en spullen snel in huis

Prima service, snelle reactie en de spullen waren snel binnen.

Uitstekende behandeling en service snelle verzending

s'avonds besteld volgende dag in huis en dit zelfs naar Belgie

snelle levering en goed product en lage verzend kosten

Door snelle reactie op e mail vraag, direct vertrouwen gekregen en dat vindt ik belangrijk