Snel en professioneel

Ik was op zoek naar wat aanvulling voor mijn VHF en kon in de webshop niet beslissen of het de juiste onderdelen waren. Mailtje gestuurd en volgende dag gelijk reactie. Zelf een artikel dat niet in de webwinkel stond konden ze leveren. Dag later alles in huis. Kan ze van harte aanbevelen.

perfect

snel, betaalbaar. een aanrader

Bijzonder goed, prettig en snel.

Gewoon god

Iets besteld, bestelling ontvangen, alles op tijd en goede orde. Gewoon goed.

snel, betrouwbaar, heel goed uitstekend

beter dan de meeste, doen wat ze beloven

prima afwikkeling van de bestelling

Volgens verwachting snel geleverd met een 100% afwikkeling van de koop via een heldere website.

Goede service, snelle levering, goede feedback van klantenservice.

Hier is het motto; Behandel iedereen zoals je zelf behandeld Zou willen worden. Vriendelijkheid kost niets maar je krijgt er veel voor terug.

gewoon goed

alles volgens afspraak snel en goed

Afgelopen woensdag 06-11-2019 de tyt TH-8600 besteld voor 5 uur en de volgende ochtend kon ik het al afhalen snelle en goede service zal hier zeker vaker dingen bestellen

Niet geleverd zoals afgesproken.

Aflevering moest naar postnl afhaalpunt. Hierover zelfs gebeld. Correct besteld. Werd toch thuis bezorgd. Slecht.

Zeer tevreden over de snelle levering

Correcte service

Prima advies en snelle levering

Prima advies en snelle levering

Snel, goedkoop

Kabel en software is snel na betaling geleverd. Alleen een probleem, ik hadde software besteld voor de TYT TH8600 en ik krijg die van de Tyt th9600. Maar die werkt anders dan de 8600. Ik hoop dat ik daar uit kom.....

Eerlijkheid

Prima service en nergens goedkoop . Antwerpen.

Snel en netjes geleverd en helder gecommuniceerd!

Niets toe te voegen aan bovenstaande

prima service

ik had een bestelling gedaan en had deze netjes op tijd binnen en was erg goed verpakt

Goede service en snelle levering

Goede informatie verstrekken via de telefoon, betaalbare producten en snelle levering.

Goede snelle levering

Goede snelle levering, ook duidelijk uitleg via de mail indien nodig

PortofoonWEB, een aanrader

Een erg goed bedrijf. Heb je een vraag , krijg je een duidelijk antwoord. Wil je advies, krijg je vakkundig advies. Heb je een probleem met je portofoon, krijg je een oplossing. En doe je een bestelling, dan krijg je het snel en keurig geleverd. Kortom, alles wat je van een vakman verwacht. Ik zal hier blijven bestellen en aanbevelen bij collega’s.

goede service

Vier portofoons besteld. Een laadde niet goed op en van een was een schroefje dolgedraaid. Na contact kreeg ik zo een nieuwe accu en nieuw schroefje toegestuurd. Na een vraag over de zenders een duidelijk antwoord.

Vriendelijk, vlot en voordelig. Helemaal goed!

Eerst gebeld voor advise, ik werd dezelfde middag teruggebeld met een helder verhaal. Een testorder geplaatst om het bereik te testen, werd binnen 2 werkdagen bezorgd. Ik werd nog gebeld om de ervaring te horen. Goeie service!

Super professioneel...

Degelijke, duidelijke en correcte afwerking van de bestelling, klantvriendelijkheid ten top. Ben uitermate tevreden 👍👍

Fijne website en een goed advies

Recent twee portofoons bestelt deze werden optijd geleverd en na mijn zending had ik nog een vraag per e-mail. Binnen een uur had ik reactie zo hoort het top service.