Goed product en redelijk snel geleverd

Ben tevreden van wat ik besteld heb. Bij het betalen met bankkaart kon ik niet zien als het betaald was. Dan wel mail gekregen van jullie dat bestelling in orde was. Een collega/vriend heeft dan dezelfde antenne voor marifoon besteld bij jullie. Heb dus al wat reklame gemaakt Mvg Deschacht Ignace

Hulpvaardig en ten dienste van de klant.

Ik had een nieuw product gekocht maar bij de levering bleek dat ėėn van de batterijen het niet deed. Portofoonweb was begripvol en zal er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten

Prima producten tegen scherpe prijzen en snel bezorgd. Top

Prima producten tegen scherpe prijzen en snel bezorgd. Top

duidelijk advies

Na 1 gesprek wist ik direct welke ik moest aanschaffen.

Hebben mij er attent op gewezen dat dit een service is.

Werd gebelt dat ik geen antenne had besteld, ik had alleen interesse in het afgebeelde apparaat. Dit was achteraf een dienst, toch jammer. Ik vind dat er geen apparaat moet worden afgebeeld, maar een tekst met vermelding dat het een dienst is. ook het aantal (diensten) die aanwezig zijn en hoeveel (diensten) je er kan bestellen. Meestal wordt er een (apparaat/dienst) gevraagd, ik denk dat 100+ een beetje overdreven is.

Dag Ad, Bedankt voor jou review. Wellicht was je interesse in de afbeelding zo groot dat je vergeten was de tekst te lezen. Maar bij dit service product staat heel duidelijk vermeld wat de dienst inhoud, namelijk: Betreft basis tarief afregelen en gebruik klaar maken VHF en UHF antennes rondstralend zowel vaste opstelling als voor mobiel gebruik. Afregelen wordt gedaan met professionele meetapparatuur. Afregelen gaat altijd in overleg volgens de door jou opgegeven specificaties. Deze tarieven zijn op basis van ca 30 minuten afregelen en gebruik klaar maken per antenne. Plaats de door jou gewenste specificaties in de kassa bij opmerkingen. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

ben heel tevreden

goede service proper verpakt werkt goed kort om ben tevreden en raad jullie aan

Top. Alles naar Wens.

Goed product snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Alle producten van u zijn top grt Rudy

Misverstand naar alle tevredenheid opgelost.

Na wat meningsverschillen zijn we er prima uitgekomen. Kan nu over goed produkt beschikken.

Dag Jan, Bedankt voor jou review en spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent. Helaas is de communicatie heen en weer niet duidelijk geweest en hebben wij hetgeen opgelost waarom werd gevraagd. Namelijk het mogelijk maken van het aansluiten van een antenne met BNC connector op een PL voet. Als vervolgens de kabel van antenne voet naar zend/ontvanger ook anders had moeten zijn had je dat bij ons aan moeten geven, dat is niet iets waar wij standaard maar vanuit kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Perfecte service en levering

Zeer snelle levering. Producten van zeer hoge kwaliteit. Bij eventuele problemen altijd snel opgelost. Prima en betrouwbaar bedrijf.

besteld en op tijd geleverd

Duidelijke site, nalevering onduidelijk, en verzonden naar een ander adres.

Producten op voorraad direct geleverd op het ingevulde adres, snelle verzending. Helemaal top! 1 product met langere levertijd waarvoor ik een aparte email kreeg met track&trace code voor een pakket dat naar een postnl-punt wordt gestuurd in plaats van naar het verzendadres. Het was voor mij onduidelijk dat dit om een nalevering zou gaan. Ook in mijn account op de website leek het te gaan om 1 levering. Pas bij ontvangst van het eerste deel viel het kwartje. Hier ligt een verbeterpunt: korte begeleidende email in het geval van een nalevering had de onduidelijkheid verholpen. Daarnaast vind ik het vreemd dat de nalevering naar een postnl-punt gestuurd wordt op een uur fietsen van het opgegeven verzendadres. (Noordwijk > Bennebroek) Ik zou PortofoonWEB wel aanbevelen om het assortiment en de prijs, communicatie kan iets verbeterd worden. Ook zal ik hier in de toekomst waarschijnlijk vaker bestellen.

Dag Steven, Bedankt voor jou beoordeling. De punten die jij noemt gaan wij zeker wat mee doen en staan op de Agenda voor verbetering zodat wij dit in de toekomst gestructureerde kunnen laten verlopen. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

de beste eerlijkste koop die ik al hebt gedaan in mijn leven

toffe en eerlijke site supper mensen die eerlijk zyn op alles en corecte levering top om mij daar voor op de hoogte te houden van de levering topie

Snelle levering, goed verpakt,mooie prijs!!

Snelle en nette levering van bestelde producten

perfect product en snelle levering

Ik ben heel tevreden over Portofoon Web. Duidelijke website, vlotte levering en een perfect product.

Prima service en snel verzonden!

De zending was snel onderweg en in goede verpakking.

Perfect zoals ik verwachte

Het product werkt na behoren

Gemakkelijk, snel en prima prijzen

Ik heb bij PortofoonWEB een Icom IC-A16 Bluetooth gekocht. Reden: de prijs was aangepast naar marktprijs in plaats van sommige andere aanbieders die adviesverkoopprijs vroegen. Tevens zocht ik een Speaker / Microfoon die hierop past, deze werd niet aangeboden in de webshop. PortofoonWEB reageerde snel en heb alles snel en goed verpakt ontvangen. Prima service!

Snelle levering conform specs

PortofoonWeb levert snel zoals beschreven en de artikelen zijn conform specs. Zending wordt goed gecommuniceerd.

Goede, snelle en prijswaardige service

Ben tevreden over de snelheid waarmee het gekochte product werd geleverd. Kan nog geen beoordeling geven over het product zelf.

TOP!!!

iedere bestelling werd de volgende dag afgeleverd,zeer goede service een aanrader.

heel goede en vlotte bezorging

geweldig

zeer goed

Ziet er geweldig uit, werkt perfect en was snel bezorgd, dus een goede service

Op de verwachtte datum geleverd en niet duur

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.