Goede analyzer, flitsend snel geleverd!

Ik heb de AW07A gekozen vanwege eenvoudige bediening en duidelijke display. Liever dan bestellen in het Verre Oosten, misschien maanden wachten en administratieve rompslomp bij de import, heb ik besloten het apparaat in Nederland te kopen. (Naar achteraf bleek, slechts 20 minuten van mijn QTH.) De ochtend nadat ik de bestelling geplaatst had, kwam Henk, de regionale onderaannemer van PostNL, met het doosje! En een half uur later wist ik wat ik moest veranderen aan m'n endfed!

zeer goed. voldoet aan de verwachting.

Vlot besteld en geleverd.

Ben zeer tevreden over Portofoon Web; levering op tijd en goede kwaliteit. Mooi assortiment.

duidelijke webside

eenvoudig bestellen en snelle levering. in een woord helemaal oke.

Eerste portofoon ever, erg tevreden

Het was erg puzzelen om het handfree functie voor elkaar te krijgen omdat ik het ruis / squelch functie op 0 (0-9) had staan werkte het niet tot dat die op 1 zat. Goed te gebruiken! Investeringen wel waard!

prima service

Duidelijk en snel geleverd!

Correct en vlotte levering

Overzichtelijke webshop met ruim aanbod

goede ervaring met deze winkel

prima levering en service

Goede informatie op de site en nette levering.

Perfecte en snelle service!

2 week terug wat accessoires besteld voor mijn T320 smart portofoon en de volgende dag al in huis ! Ik raas portofoonweb absoluut aan en ik ga hier zeker vaker bestellen ! Top!

Alweer een snelle levering

Snel geleverd en prima product. Heel blij mee.

Super snel en goed

De levering was snel en ook netjes ingepakt. Kon zo door de brievenbus in mijn geval. Zeker een aanrader om spullen te bestellen. De reden van 4,5 inplaats van 5 sterren is het feit dat er nog extra papieren werden meegeleverd. Ik snap de vraag voor recensies en mogelijke aanraders van producten maar het is naar mijn mening zonde van het papier.

duidelijk product omschrijving en snelle verzending

Snelle levering prima product

Snelle service, snelle levering.

Goede ervaring!

Correct en vlot

Vandaag besteld, morgen in huis. Alles goed verpakt. De nazorg is ook prima

Zeer snelle levering

Besteld en gekregen wat ik ervan verwachtte.

Grandioos

Snelle service ook richting Terschelling

Niets dan positief! Bestelling verliep soepel en de levering nog soepeler!

Gewoon goed!

Goed!

Alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bijzit. Moet alles uitproberen.

Snelle afhandeling

Zowel offerte als afhandeling goed en snel

Goed en snel die komt er wel

Ze is snelle levering producten zijn altijd goed service is ook goed met vriendelijke groet

Het bestelde niet op voorraad

Snel geld retour

Portofoon Besteld - Goede Prijs.

Heb mijn tweede portofoon besteld bij Portofoonweb , mooi geprijsd en binnen 24 uur geleverd - Perfect.

Beste webshop met uitstekende service

Een Diamond D-777 anteene besteld bij PortofoonWeb. De antenne kwam keurig verpakt binnen 2 dagen binnen. Communicatie over de levering was via mail uitstekend. PortofoonWEB maakte de belofte waar en je kan dus echt met vol vertrouwen hier bestellen. Met aftersales geen ervaring omdat alles goed werkt maar ook dat zal goed zijn gezien de aflevering.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.