De aankoop is goed geleverd

Gewoon een goede winkel.alles werd keurig thuis bezorgd.

Kijken, beslissen, kopen, en service is top

Goede webshop duidelijke omschrijving van het product

Gewoon super.

Wordt netjes verpakt op gestuurd. Krijg netjes een factuur in de mail. Een track en trace nummer in de mail. En krijg een kortings code voor de volgende aankoop.

Steeds een snel antwoord bij vragen over de producten

Snelle.goed verpakte levering afspraken worden nagekomen Goede kwaliteit artikelen

Zeer goede on-liner

Mooie overzichtelijke site. Vooruitstrevende betaalmogelijkheden. Snelle antwoord via hun helpdisk en vooral een zeer snelle buitenlandse afhandeling. ik raad het zeker iedereen aan. Ps : Voor de prijs moet je zeker niet op een ander . Mvg Bob

Click, Go and receive.....it's simple like that. 73s PD9Z

Headset en walkietalkie

Walkietalkie's waren niet goed die gaan we terug sturen. Maar de rest de heatset zijn we wel te vreden van

Goede ontvangst

Sorry

Mijn product is niet wat ik dacht ben een dag bezig geweest met frequentie. En nog geen resultaat nee sorry hij piepte en ruis dank uw

Zeer goed en snelle levering en goede service

Goed en snel

Goede en snelle afhandeling. juiste info op de site.

Zie hieronder.

Perfecte levering binnen de gestelde tijd !!!!

Geweldig, perfecte afspraken en levering

Perfecte afspraken en levering, zeer aan te raden, correcte prijzen en afhandeling

Snelle levering goed verpakt

Meerdere bestellingen gedaan. Super geholpen. Top.

Helemaal top

Ziet er goed uit goede behuizing, werkt na behoren, geluid had iets beter gemogen maar al met al een perfecte marifoon. Helemaal blij mee.

Antenne werkt grandioos

Op maandag besteld en de andere dag al keurig netjes verpakt in huis. De antenne was sterk afgeprijsd, waarschijnlijk omdat het de laatste was. Staat nu op dak en werkt grandioos.

Gewoon prima service

Snel en professioneel

Altijd heel goede en snelle service

Als ik vanuit belgie bestel heb ik nooit problemen , en altijd heel snelle en verzorgde levering , waarom zou ik nog bij anderen mijn bestellingen doen al jullie het artikel ook hebben en altijd voor een zeer mooie prijs

Gewoon Perfect !!!

Portofoonweb heeft mij nog nooit teleurgesteld, en dat al na vele bestellingen bij deze ondernemer. Mocht je al klachten hebben (waar Portofoonweb zelf niets aan kan doen) worden deze zeer adequaat en super snel opgelost. Ik heb mijn huisleverancier wel gevonden in deze ondernemer.

prima web winkel

goede communicatie en snel correct geleverd

Snelle levering en prima material.

Mijn portofoons zijn van prima kwaliteit en binnen 24 jurors geleverd. Een dikke pluim voor PotofoonWEB.

Kwaliteit en snelheid super

Goederen snel en netjes verpakt geleverd.

Gewoon Goed

Iets besteld in het weekend en op dinsdag het bestelde in huis. Dat is gewoon klasse. Netjes verpakt,en netjes op de hoogte gehouden via e-mail. Ik raad bedrijf aan vanwege de expertise en prijs en kwaliteit verhouding.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.