Na betaling, direct bericht dat, zodra product binnen is geleverd wordt.

Proffessioneel omgang met klanten.

Snel, helder, vriendelijk en goed

Netjes en snel geleverd

Snel geleverd, goede prijs

Besteld, geleverd en een goede prijs. Kortom een tevreden klant.

top[

Snelle beantwoording op mijn vraag

Snelle service. Ook op mijn foutieve postcode, na vervolg e-mail snel gereageerd. Zodoende kon onderdeel nog meegenomen worden naar vakantie bestemming.

Prima snel en voor een prima prijs

Ga zo door doe wat je beloofd en bied alleen spullen aan die je ook kunt leveren. Veel van je conculega's beloven van alles maar leveren niet of heel langzaam omdat zij gaan bestellen als ik dat doe..

Scherpe prijzen en supersnel verzonden. Gewoon perfect.

Vlotte, correcte service

Besteld vanuit België en na 2 dagen in huis, prima.

Super snel

Luchtvaart ant d777 besteld gister op het dak geplaats nu gaan teste

top en nog eens top meer kan ik niet zeggen

Gewoon uitstekend!

Vanwege een fabrieksfout in de betreffende handheld uiteindelijk afgezien van aankoop en item binnen 14 dagen terug gestuurd. Erg goede support en snelle communicatie! Goede ondersteuning is voor mij het allerbelangrijkste bij een aankoop. Kom zeker terug in de toekomst!

Super assortiment en super snelle verzending!

Als Portofoonweb het niet heeft… dan heeft niémand het! Top shop!

Prima winkelen.

De prijs van het bestelde artikel was goed en de omschrijving duidelijk. Het was een zeer snelle levering en de koop was keurig verpakt. Jullie zijn zeer aan te bevelen!

Top bedrijf

Zoals altijd een top bedrijf met een hoop deskundigheid in huis. Hun motto is als er problemen zijn "voor alles is een oplossing".

snel en correct

heel goed , makkelijk en snel

ik slaag erniet in toestel te programmeren

ik slaag er niet in het toestel te programmeren...

Goede service en snelle levering.

zeer tevreden

Gewoon goed

Netjes telefonisch uitleg gekregen. Het bestelde werd ook zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Kundig advies en snel geleverd

Recent heb ik assecoires en onderdelen voor onze portofoons bij Portofoonweb besteld. Ik heb mij eerste telefonisch laten adviseren. prima advies het doet allemaal precies zoals ik had verwacht

Keurige levering

Levering keurig, zoals het behoort

Goede kwaliteit prijsverhouding, wel een probleempje als je info vraagt je soms geen rectie krijgt, specificaties op de site kloppen niet altijd met het produkt, alhoewel het product in orde is maar zit niet alles op zoals gemeld bij specificaties, en daar wordt ook niet op gereageerd !!! Voor de rest geen probleem .

Super service en snelle levering.

Nadat ik problemen had met het bestelde product is dit zonder problemen in 1 dag opgelost! En snelle levering.. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Portofoons 3 keer stuk in een jaar, geven geen geld terug en je moet verzendkosten zelf betalen

Wij hebben hier een jaar geleden 3 portofoons besteld twv ruim €200,-, deze portofoons zijn nu al 3 keer stuk gegaan in een jaar. We hebben ze 3 keer op moeten sturen, waardoor we in de tussentijd geen portofoons hadden in het bedrijf. Ze kunnen geen leen portofoons aanbieden zeggen ze. Toen de portofoons voor de derde keer stuk waren vroeg ik mijn geld terug, maar daar doen ze niet aan. Slechte service en slechte kwaliteit producten.

Beste, Jammer om te lezen dat jullie niet tevreden zijn over onze service. In totaal zijn er twee defecten geweest 1x een defect toestel, en 1x een defecte oplader. Ondanks dat alle problemen met een spoedje binnen 1 a 3 werkdagen binnen garantie snel en netjes zijn opgelost lijkt dat voor jullie niet voldoende te zijn. Wij hebben er alles aan gedaan wat in onze macht ligt om het zo snel mogelijk op te lossen. Als een oplossing binnen enkele werkdagen niet voldoende is dan zou ik adviseren een ander bedrijf te zoeken die daarin wel kan voldoen binnen hetzelfde budget. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Prima levering, Geen technische handleiding

Allereerst moet gezegd worden dat de levering perfect is verlopen! Tijdens de bestelling kreeg ik spijt en koos een andere. Hier werd zeer goed en snel ingesprongen. Ook de levering ging prima Mijn enige adviepuntje zou zijn dat er afgezien een summiere leaflet (door de fabrikant) geen extra informatie over het gebruik van de portofoon en de mogelijkheden werd meegeleverd. Ik snap dat dat niet kan van elke portofoon op zich maar je zou dat wel kunnen doen van algemene zaken (zoals verschil freq. / kanalen, verklaring van begrippen, verschil binnen en buiten gebruik, etc.) Ook zou ik op de website per toestel waarderen wanneer erbij zou staan of je die vergunningvrij of juist met licentie/vergunning mag gebruiken. Portofoonweb klinkt als een gespecialiseerd bedrijf en daar verwacht ik dat soort dingen wel een beetje van. Verder niets dan goeds voor dit bedrijf en levering!

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.