Goede service, ook bij vertraging met de levering vanuit de leverancier

Goede prijzen, en goede service. Levering duurde wat langer dan verwacht vanwege backorder bij de leverancier, maar dat is prima opgelost.

Goed en snel geleverd

mijn aankopen was snel geleverd en werkt goed.goed verpakt

Snelle levering, over marifoon informatie telefonische kan veel beter, ze hebben liever de vraag per mail en dan komt er wel snel reactie.

Snelle bezorging

De bestelling was snel gedaan en de bezorging uitstekend. Nog niet in gebruik maar dat komt snel, goede referenties heeft dit model.

Kan beter

Geen bericht dat het bestelde verzonden werd Geen track en tracé. Pas toen ik via de e-mail vragen ging stellen kwam er een track and trace code maar die werkte niet. Het bestelde was wel goed verpakt en is van goede kwaliteit.

Prima.

Bestelling is snel geleverd en netjes verpakt. Complimenten voor de duidelijke website. Info is kloppend en biedt alle info die je nodig hebt

Een redelijk portofoontas voor een redelijk prijs

De portofoontas past ook in een Motorola ATEX versie. Echter, om meer comfort heb ik de draaglussen vastgenaaid aan de tas zodat de tas meer stabiel op het lichaam draagt en niet heen en weer bungelt.

Deskundig advies en snelle levering!

Na wat vragen over en weer via email; goed geholpen en besteld!

Snelle en correcte aflevering. Mooi product

Ben er erg blij mee. Compleet uitgeruste portofoon. Handzaam gebruiksvriendelijk

Doen wat ze beloven

Een aantal producten besteld en de volgende dag geleverd goed verpakt ,

Kpo coax switch werkt geweldig van een eventuele demping merk ik niks van. De switch zit tussen mijn antenne en mijn scanners en korte golf ontvangers. Was ook snel in huis en keurig verpakt!

Altijd pico bello.

Nooit geen problemen, altijd OK, niets op aan te merken. Eerste plaats om er iets te bestellen. Super.

Netjes verlopen afhandeling, thnx!

Netjes verlopen afhandeling, thnx!

Betrouwbaar en snelle levering

Doen wat ze beloven.

Leuke portofoon besteld en werkt top Goede snelle levering en geweldige service van de winkel

goede en snelle levering

goede en snelle levering

snelle service en afgeleverd.

netjes verpakt en afgeleverd zodat het product ook met zorg is behandeld.

Snelle levering zonder haperingen

In een tijd van schaarste kan Portofoon nog steeds een groot aanbod aan toestellen leveren. Eenvoudig te bestellen en perfecte levering op gevraagd tijdstip.

Gewoon weer zeer snele actie

Geweldige snelle verwerking van mijn bestelling. Top!

Goede service en uitstekende kwaliteit wat er geleverd wordt

zeer snelle vlotte service

goede snelle communicatie via mail en vlotte levering.

Prima geholpen

Verzending van eerste pakket was vermoedelijk even kwijt bij postnl. Contact opgenomen met portofoonweb en deze hebben direct opnieuw de bestelling verzonden. Uiteindelijk 2x de bestelling ontvangen, dus de andere kan kosteloos retour. Prima service en bij deze de review aangepast.

Beste Yannick, vervelend dat de levering niet goed is gegaan. We hebben hier via de mail ook reeds contact over gehad. We hebben de bestelling wel aangeboden bij de vervoerder, echter komt deze niet bij jou aan. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen hebben we alvast een extra zending naar je opgestuurd. We hopen dat deze wel snel geleverd wordt. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Super accuraat en snel

Binnen 2 dagen alles geleverd

Bestelling in backorder

Info aangevraagt, bestelling, niet leverbaar. Dan wachten tot het weer binnen is. Dus bij bestellen o.k. afwachten nu op de bestelling.

Handzaam en zeer functioneel

Goede en functionele portofoon met een glashelder geluid. Makkelijk te bedienen en een accu die minstens een hele dag mee gaat.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.