Ondanks de vertraging door het virus toch snel binnen.

Mooi product, netjes verpakt en plug and play afgeleverd. Met drie dagen in huis.

geen opmerkingen

Meedenkend, goed geholpen.

De medewerker heeft goed meegedacht. Levering ging zoals afgesproken.

Prima levering, nu nog even monteren

Levering was vertraagd bij post nl, verder geen bijzonderheden

Snelle levering van goed product

Een hele betaalbare maar kwalitatief goede portofoon gekocht voor mijn kinderen zodat deze zich goed kunnen vermaken de komende tijd. Product voldoet aan alle verwachtingen en is precies zoals geschetst op de website.

Prima winkel, product werkt helaas niet zoals in de specs

Keurig geholpen, levering was 1 dag vertraagd ivm Corona drukte. Helaas heeft de motorola T42 niet eens een kilometer bereik, terwijl de specificatie wel 4km aangeeft.

Dag Rene, Bedankt voor jou review. Opgegeven afstanden die vermeld staan op een verpakking van een Motorola T42 gaan over de ideale omstandigheden. Ideale omstandigheden zijn omgevingen waarbij tussen de walkie talkies geen obstakels staan, denk aan bomen, huizen, flats etc. Dit geeft vaak een vertekende beeld met de werkelijkheid waarin walkie talkies in een woonwijk of vanuit een auto worden gebruikt waardoor de afstanden een stuk kleiner kunnen zijn. Persoonlijk zijn wij als bedrijf ook geen voorstander van dergelijke vermeldingen op een verpakking aangezien de afstand die behaald kan worden voor 90% bepaald wordt door de omgeving en niet zozeer het product. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Prima levering en service

Producten worden netjes geleverd en bij problemen worden deze goed opgelost.

porto doen het goed

we hebben ze na 3 dagen gekregen alle begrip voor aleen de doosjes waar ze in zaten hadden het even zwaar te verduren gehad maar buiten dat om leuke kindere speelgoed en ze hebben er plezier van top

Betrouwbaar

Ondanks de hectische omstandigheden snel geleverd!

kleine verwarring, keurig opgelost door hen, vlot in huis en werkt perfect.

nette levering zoals gewoonlijk bij portofoonweb

Uitstekend.

Eerder al een Inrico M 5 bij gekocht. Snelle en correcte afhandeling.

Lekker snel geinformeerd en geleverd

Dat zeg ik!

Snelle en goede service!

Producten snel geleverd.

TOP

Vlugge levering, indien er iets fout loopt word dit onmiddellijk opgevolgd en in orde gebracht!!

Overzichtelijke website en snelle levering

Heb voor de kleinzoon 2 portofoons besteld , hij beleeft er de tijd van zn leven mee.

Snelle levering en kwaliteit.

Product zoals beschreven. Snel geleverd en werkt keurig naar behoren.

Snelle levering, product zoals beschreven

super service

service rapide simple et précis Livraison ultra rapide

Supersnel en super goed gewoon doen.

Gewoon kort snel en deskundige help en advies.

programmeer kabel voor pc

dag ik heb een baofeng BF-9700/BF-A58/UV-9R en heb een bestelling gedaan voor een programmeer kabel van dit type ,daar is een cd bij maar ik vind daar geen bestanden op voor deze type radio . is daar info over of kan ik de juiste cd van krijgen . anders kan ik er niets mee doe met mijn aankoop . graag een antwoord . mvg peels of moet ik rechtstreeks naar de portofoon winkel schrijven !!!. probleem opgelost na dit schrijven , zeer goede info ,dank u wel

Dag Guido, Bedankt voor jou review. Het was inderdaad handiger geweest ons eerst een mail te sturen voor hulp aangezien een review platform bedoeld is om ons te beoordelen. Wij sturen jou via wetransfer de juiste software en per email de link waar je de driver kan downloaden. Hopelijk kun je de review aanpassen. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB.

Prima site, snelle levering!

Portofoon besteld. Altijd goede snelle levering, goed verpakt.

Goede ervaring en een goede voorlichting en een snelle levering.

Prima service en op tijd

In deze erg lastige tijd voor iedereen moest er tóch een cadeautje komen voor een verjaardag. Én het was er !!!

correct en doeltreffend geholpen

aan de telefoon werd ik correct en met de juiste kennis van zaken geholpen.