Goede vervangende antenne

De antenne is lang, maar erg flexibel. Beide hebben voor en nadelen. De ontvangst verbeterd over de hele breedte iets. Voor zenden lijkt antenne heel goed 161-170 MHZ en 460-470 MHZ. In de 440-465 MHz heel acceptabel.

Naar even uit puzzelen hoe het werkte en t leeg halen en opnieuw programeren, zeer handig portofoon en fijn om te gebruiken.

Top bedrijf

Heb al verschillende keren iets besteld bij PortofoonWeb. Steeds vooraf een goed advies gehad. De levering ging vlot en spullen steeds op tijd binnen gekregen. Een maand geleden had ik een verkeerde multi lader besteld, de omruilprocedure was niet omslachtig en binnen één week had ik de juiste lader in huis. Erg vlotte en goeie service, een aanrader dus om bij PortofoonWeb te bestellen!

Mijn ervaring met portofoonweb is dat men prompt reageert en goede aftersales biedt.

Scanner . Keurig op tijd ontvangen. en een duidelijke handleiding.

Bestelling in backorder

Ik plaatste een bestelling dewelke in backorder stond en dus niet voorradig was, wat ik zelf over het hoofd zag op de website. Mijn onterechte klacht werd bijgevolg ook zeer correct opgevolgd en beantwoordt!

Beste Stephanie, vervelend dat je ons niet kan bereiken. We zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar. Daarnaast zal er via de mail op werkdagen ook binnen 24 uur een reactie worden geplaatst. Op de mail die op zaterdag 13-4 door jou naar ons is verzonden hebben wij op maandag 15-4 een reactie geplaatst. Mogelijk is deze niet door jou gelezen. Het product dat je hebt besteld heb je in backorder besteld (zo staat deze ook op de site vermeld). Dit betekend dat het product niet op voorraad is, niet bij ons en ook niet bij Motorola. Zodra het product bij ons binnen is zullen we deze naar je opsturen. Mochten er nog vragen zijn dan horen we deze graag. Dit kan via de mail of telefonisch. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Voldoet aan de verwachting. Batterij wel zeer lang opladen.

Tijd nemen om kanalen te vinden. Geduld en blijven scannen.

Goede Service

Goede afleverng

Vlotte levering en altijd vriendelijk!!

Zeer tevreden met mijn aankoop altijd kwaliteits producten

Snel safe en simpel

Offerte binnen enkele minuten Vriendelijk en service gericht Goede prijs

goede samenwerking

zeer goed

Licht teleurgesteld

De antenne is ongevoeliger dan ik had gehoopt. Op diverse plaatsen in huis, ook op de hoogste ( 8mtr) met vrij zicht aan alle kanten geplaatst, maar ook daar weinig en goede ontvangst. De scanstick ook op dezelfde plaatsen en tesamen geprobeerd en die heeft betere ontvangst.

Mooi toestel

Ben heel tevreden over mijn toestel, werkt prima en is compact

Was een vlotte bestelling en levering

Super service en bijzonder vriendelijk geholpen

Vrienden vroegen mij om te kunnen communiceren tijdens een camperreis om ook een 27-mc bakkie aan te schaffen. Dus kocht ik een handheld maar bij de 1e poging om contact te maken bleken zij een korte band zend/ontvanger te hebben. Zonder problemen werd de retourzending met 2 maanden verlengd. Super service!

Product is goed, levering was vertraagd

Door de dagen rondom pasen heeft de levering wat vertraging op gelopen. Jammer want Ik had verwacht/gehoopt dat de bestelling op vrijdag gedaan en zaterdag aan zou komen wat voor mij het prijsverschil met andere leveranciers ruimschoots waard is. De porto is binnen, geprogrammeerd en al flink gebruikt dus al met al een tevreden klant.

Goedemiddag Hans, Bedankt voor jou review en bestelling. Wij van PortofoonWEB brengen de bestellingen niet persoonlijk naar de klant, dus uiteraard maken wij gebruik van een externe pakket dienst als PostNL, DHL of GLS. Er wordt bij ons geen enkel pakket opgespaard. Jij hebt jou bestelling gedaan op goede vrijdag, deze dag waren wij gesloten waardoor jou pakket dinsdag na Pasen is verstuurd. Er had een melding in de kassa naar voren moeten komen dat wij goede vrijdag gesloten waren. Dit is om technische reden niet goed gegaan waarvoor onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Goed en kraakhelder ontvangst

Portofoons zijn goed te bedienen en kraakhelder ontvangst. Kindvriendelijk in gebruik ook bij kleine kinderen. Enige minpuntje is de headset. Zelf had ik voor een schelpje gekozen ipv een dopje op een oortje. Dit drukt wat minder. Portofoon is verder prima.

Snelle levering en goed alternatief voor originele Kenwood

Had snel een vervangend oortje nodig. De levering was op tijd binnen. Het oortje voelt iets minder robuust maar voldoet voorlopig prima.

Vertrouwd en goed!

Ik heb goede ervaringen me Portofoonweb en kan dit iedereen aanraden. Klantvriendelijke personeelsleden staan je met raad en daad bij.

Snelle en correcte levering.

Heb 2 items gekocht en zijn naar behoren geleverd.

Prima service ,snelle levering niks mis mee

voel mij bij de neus genomen

Op 25/3 bestelling gedaan op site direct leverbaar vandaag besteld morgen in huis Op 28/03 mail product niet op voorraad ook niet bij motorola levertermijn 3 weken Op 2/04 nog steeds direct leverbaar op site ????????????????

Helemaal top

Had twee accus en een portofoon tasje besteld, helaas maar 1 accu gekregen, na 1 belletje werd direct de tweede verstuurd, kundige en vriendelijke medewerker gesproken. Voor alle portofoon benodigdheden kun je hier prima terecht!

Perfect ,service

Goede service ,en snelle levering ,..

Mijn ervaring heb hier voor het eerst wat besteld en ben zeer tevreden hoe dit is gegaan. Zelf na bestelling had ik vragen en die zijn goed beantwoord. Nu een volgende bestelling uitzoeken (nieuwe voeding)

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen. Aantrekkelijke prijzen Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Wij streven ernaar om al onze klanten dagelijks de beste oplossingen te bieden, om zo voor een optimale klanttevredenheid te zorgen. De klant staat centraal bij ons, en dat is een belangrijke basis voor een fijne samenwerking.