Snelle levering en stock!

Vlot telefonisch contact voor de bestelling met gespecialiseerde mensen. Levering binnen de 2 dagen. Alles perfect verlopen.

Goede en snelle service

Na de bestelling kwam er vlot een mail met goede informatie over het bestelde en hoe de levering werkt. Een dag eerder dan verwacht kwam de bestelling netjes binnen,

voor herhaling.

vlot geleverd voldoet aan verwachting.

goede verpakking en werkt uitstekend

werkt uitstekend

TOP

Snelle levering, goede producten, prima site.

Goede walkie-talkie, en niet alleen voor kinderen

Ondanks geadverteerd voor kinderen is dit een best goede walkie-talkie voor allerlei ander gebruik. Dat dit merk ook serieuze portofoons maakt merk je vooral aan het feit dat je al die toets- en rogerpiep geluiden gewoon kunt uitschakelen. Verder heb je geen batterijen nodig, de accu laad je eenvoudig op via USB. Doe jezelf een plezier want deze set is bijna nergens meer te koop.

Top.

Gewoon top.

snelle levering en een prima portofoon voor het geld

+Portofoons besteld, volgende dag in huis, in nette verpakking zonder al teveel plastic en andere zooi waar je prullenbak direct vol van zit. -hele lading mail zodat je wel een review moet schrijven om van die ... mailtjes af te zijn (of natuurlijk gewoon als spam markeren)

zeer goede zaak

zeer goed

Correcte prijs en top service

Een hele tijd terug heb ik 5x de Inrico T320 ontvangen. Nu had ik besloten om de spreeksleutel aan te schaffen waar ik momenteel zeer tevreden over ben. De order was niet helemaal compleet maar dit wordt waarschijnlijk ook zo spoedig mogelijk opgelost.

Ook een snelle service naar Terschelling

Inrico T320 zeer goede POC portofoon / goede klantenservice

We hebben de Inrico T320 vergeleken met andere POC portofoons. De Inrico T320 heeft merkelijk een betere GSM ontvangst. Evenals een zeer vlotte en professionele klantenservice.

Heel correct

Na een dag bestelling al binnen

Prima goed verpakt en vlot binnen 1 dag en dat op Terschelling alleen nog uitvogelen hoe alles werkt gaat om de scanner uniden ubcd 1600 xlt geheel andere opbouw als de oude vertrouwde 9000xlt maar goede en Prima service

Zeer snelle levering

Na een intensieve speurtocht naar een duplexer op de diverse internationale verkoopplatforms gekozen om de duplexer via portofoonWEB aan te schaffen. Geen gedoe met wachttijden btw en importperikelen. Prima prijs voor gewenste product

Prima snelle actie!

Na enig zoeken vond ik de antenne die ik zocht. Na hem besteld te hebben ook snel bezorgd in een brievenbus pakketje.

Zoals beloofd snel verzonden en in goede verpakking alles ontvangen. De website is duidelijk zodat ik op voorhand wist welke materialen in besteld had. Een aanrader voor volgende aankopen.

Professioneel advies en klantvriendelijkheid.

'Heerlijk eerlijk' advies gekregen alvorens over te gaan tot aankoop van een product. Na de aankoop ook perfect geholpen door de dienst naverkoop ivm wat administratie. Aanrader!

Een goed bedrijf hoeft geen reclame te maken.

Perfect en snel

Door 2 e-mails zijn wij een zakelijk klant. Aansluitend de volgende dat zijn onze spullen geleverd. Bijna uniek hoe jullie handelen !

meneer heeft veel kennis van zaken, ben daar altijd goed geholpen en ook de aftersales is goed. Dik tevreden

Weet ik niet heb nog niks binnen

Ik heb een bestelling gedaan op 120422 en heb tot heden nog niks binnen gekregen en ook geen bevestiging. ik wacht af. aanbevelen kan ik nog niet zeggen.

Geen idee want produkt is na ruim een week nog niet binnen!!

Ik zal hier achteraan gaan

Beste Boris, je hebt bij ons een product besteld welke op de website als niet op voorraad staat. Mogelijk is dit je niet opgevallen. We hebben hier via de mail inmiddels een reactie naar aanleiding van jouw bericht hierover geplaatst. Mochten er nog verdere vragen zijn dan horen wij deze graag via de mail of telefonisch. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Mooie website

Makkelijk bestellen, snel geleverd, bedankt!

de portofoon is nog niet binnen, maar er blijkt een levertijd van 10 dagen op te zitten

ik dacht dat het binnen een dag bezorgd zou worden, maar blijkt 10 dagen te duren. ik wacht dus af

Dag Sandra Je hebt producten besteld in backorder als vermeld bij de producten in de webshop en in het bestel process. Dit betekend dat deze niet op voorraad is op moment van bestellen en een verwachte levertijd heeft van ca 10 werkdagen. Mocht je meer vragen hebben dan verzoeken wij jou contact op te nemen per email of telefoon. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.