Super snel en goed

De levering was snel en ook netjes ingepakt. Kon zo door de brievenbus in mijn geval. Zeker een aanrader om spullen te bestellen. De reden van 4,5 inplaats van 5 sterren is het feit dat er nog extra papieren werden meegeleverd. Ik snap de vraag voor recensies en mogelijke aanraders van producten maar het is naar mijn mening zonde van het papier.

duidelijk product omschrijving en snelle verzending

Snelle levering prima product

Snelle service, snelle levering.

Goede ervaring!

Correct en vlot

Vandaag besteld, morgen in huis. Alles goed verpakt. De nazorg is ook prima

Zeer snelle levering

Besteld en gekregen wat ik ervan verwachtte.

Grandioos

Snelle service ook richting Terschelling

Niets dan positief! Bestelling verliep soepel en de levering nog soepeler!

Gewoon goed!

Goed!

Alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bijzit. Moet alles uitproberen.

Snelle afhandeling

Zowel offerte als afhandeling goed en snel

Goed en snel die komt er wel

Ze is snelle levering producten zijn altijd goed service is ook goed met vriendelijke groet

Het bestelde niet op voorraad

Snel geld retour

Portofoon Besteld - Goede Prijs.

Heb mijn tweede portofoon besteld bij Portofoonweb , mooi geprijsd en binnen 24 uur geleverd - Perfect.

Beste webshop met uitstekende service

Een Diamond D-777 anteene besteld bij PortofoonWeb. De antenne kwam keurig verpakt binnen 2 dagen binnen. Communicatie over de levering was via mail uitstekend. PortofoonWEB maakte de belofte waar en je kan dus echt met vol vertrouwen hier bestellen. Met aftersales geen ervaring omdat alles goed werkt maar ook dat zal goed zijn gezien de aflevering.

Correcte service en snelle levering.

We hadden niet verwacht dat de order zo snel zou worden geleverd. We zullen anderen jullie aanbevelen.

Lang moeten wachten

Bestelling gedaan augustus 2022 en kreeg mijn bestelling 5 november 2022 totaal geen communicatie bestel nooit meer bij jullie

Prima service en snelle verzending tegen een scherpe prijs.

Prima product voor prima prijs.

Gemakkelijk online besteld, daarna vlot geleverd. Product voldoet goed, doet wat het behoort te doen.

na mijn bestelling snelle levering

Bestellen verliep makkelijk en enkele dagen later stond de doos op de drempel. Een melding dat de bestelling was verzonden had is ook leuke gevonden, nu enkel melding van Post NL dat levering zelfde dag zou plaats vinden.

super snel geholpen

grote overzichtelijk webshop, snelle levering en snelle reactie op vragen

Goed en netjes

Het was een snelle levering, werd netje op de hoogte gehouden. De portofoons doen het luid en duidelijk ik ben er erg blij mee!

Fantastische

Ik ben zeer tevreden over dit apparaat. en raad het iedereen aan, het is gemakkelijk te gebruiken. En werkt héél prettige ik ben er super blije mee dankjewell. Familie hommel

Prima levering, helaas een dag later dan verwacht

Onlangs een Uniden Bearcat UBC-125XLT scanner gekocht. Zeer tevreden mee, goede levering, veilig verpakt. Het apparaat werkt goed, prima Nederlandstalige handleiding bijgeleverd. Alleen storend dat de scanner vóór 17:00 besteld was, maar helaas NIET de volgende dag geleverd werd. Doordat dat pas die volgende dag gemaild werd dwong dat me tot thuis zijn op een dag die minder goed uitkwam. Er zullen vast redenen zijn, maar als je die belofte van volgende dag levering niet kan waarmaken vind ik dat de klant daarover tijdig geïnformeerd moet worden, dus nog vóór definitieve bestelling. Maar nogmaals, het product zelf en de rest van de service is uitstekend.

top bedrijf

top bedrijf rappe bezorging en goeie kwaliteit ! m vr gr Jelle Geertsma

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.