Zijn super goed

Ze zijn perfect zijn zo cool en duidelijk kwaliteit bedankt er voor

Niets te melden.

Geleverd zoals aangekondigd in de tijd, met opgenomen opties. Tevreden

Bestelde product komt pas dagen later aan.

Op vrijdag voor 17.00 rotor onderdeel besteld bij Portofoonweb. Niet omdat het de goedkoopste was, zelfs bijna 6 euro duurder dan andere webshops, maar omdat de levering gegarandeerd de dag erna zou zijn. Factuur volgde, track & trace zou volgen echter die bleef uit. Mail gestuurd met de vraag wat er fout was gegaan en dat ik juist bij hun had besteld om de snelle levering, niet vanwege de prijs! Op maandag beantwoording, men had een fout gemaakt en het product niet verstuurd had en excuus. Mijn werk heeft 4 dagen stil gelegen en betaal ook nog een hogere prijs. Slechte service.

Beste Maarten, helaas is er hier iets niet volledig goed gegaan. We hebben hierover ook samen contact gehad. Ook via deze weg nogmaals onze excuses dat de bezorging niet de volgende dag werd maar 2 werkdagen later. Ik hoop dat je ondanks alles toch tevreden kunt zijn met je product en wensen je er natuurlijk veel plezier van. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Artikel niet op voorraad .

Voor de bestelling nog contact gehad wegens invoeren gegevens in het toestel. OR 14001447724. Nu blijkt het artikel niet voorradig. Dat had me ook direct verteld kunnen worden .

snelle levering goed product

n connectors besteld goede kwaliteit snel verstuurd

Super goede service en levering

Zeer goede services en leveringen

heel goed en snel geholpen

fijne service en overzichtelijke website

Prima communicatie en levering

1 min puntje is dat de afstand minder ver is als verwacht, verder positief

zeer goed goed product en op het juiste tijdstip geleverd

ik ben een zeer tevreden klant mvg verachten marc

Heel tevreden!

Goede service aan de telefoon. De portofoons waren de volgende dag al in huis. Meteen getest en ze werken door het gehele bosgebied waar ik ga gebruiken voor mijn hondenschool tijdens het mantrailen.

Zeer snelle en vlotte afhandeling

Snel makkelijk en prima info tijdens het hele proces. Zeker een aanrader om via portofoonweb te bestellen.

Problemen met mijn Rigexpert AA-230 ZOOM in de garantie periode uitstekend opgelost

Mijn Rigexpert AA-230 ZOOM had een frequentie afwijking van 100kHz in de 80m band en viel na een paar maanden volledig uit. Portofoonweb heeft beide fouten kosteloos verholpen. Pluim voor de serviceafdeling van Portofoonweb.

De antwoorden op de vragen komen heel snel en de service is excellent

Ik stelde eerst een paar vragen en was nog geen klant. Ik kreeg perfecte antwoordne en ook heel snel. Ik heb dan maar beslist bij hun mijn Anytone AT-D878UVII Plus aan te schaffen. Top company als je het mij vraagt !!

Snelle levering. Door mijn eigen fout alle marifoonkanalen gewist van de portofoon/marifoon. De marifoon teruggestuurd en binnen 2 dagen weer werkend retour. Alleen de verzendkosten betaald, de rest service van de zaak. Toppie

Groot assortiment, snelle levering.

Snelle afhandeling van mijn retourzending. De portofoon kon franco worden geretourneerd en de creditnota volgde snel. De portofoon beviel niet en kon hem binnen 14 dagen terug sturen.

Prestation et livaison au TOP

Merci pour la qualité du produit et livraison vers la Belgique en un jour. TRO FORT

Altijd vlot geleverd

Nog nooit problemen gehad altijd supersnel geleverd, als je een vraag hebt altijd snel antwoord.

goede winkelervaring

PortofoonWEB biedt een ruime keuze, goede informatie en aantrekkelijk prijsstelling, en bovenal een subiete levering!

Nederlandse uitleg.

Verkoop en levering is ok .wat niet ok is ,ik heb geen Nederlandse uitleg over het toestel en geen handleiding in het Nederlands. Kan u dat voor mij via mail bezorgen. Met vriendelijke groeten.Marc Blieck.

Mooie aankoop

Voor de 1ste maal aangekocht en vlug bediend Merci

Perfecte service, snelle levering, netjes verpakt en goede portofoons.

Webshop valt wel knap tegen

Als je iets besteld wat op voorraad wordt aan gegeven en binnen 24uur wordt verzonden.blijkt het niet op voorraad te zijn en moet je het afwachten wanneer het wel wordt verzonden.dat is toch wel erg jammer dat ze het niet waar kunnen maken wat ze beloven.als je het product besteld staat duidelijk en ✅ product op voorraad.ze zijn in staat om het toch proberen te leveren al wordt het wel dagen later?

Top.

Vlotte afhandeling en een mooi product.

Goede service, slechte bezorging

Porto besteld op een donderdag en als bezorgadres een afhaalpunt in mijn woonplaats in België. IPV levering de dag nadien heeft het pakje net geen week onderweg geweest (volgende dinsdag afgeleverd bij afhaalpunt na sluitingstijd dus uiteindelijk woensdag afhaalbaar.) Dit is niet de fout van Portofoonweb maar de tekst op de website (vandaag besteld, morgen geleverd) kan misschien beter aangepast worden?

snel en goed

Voldoet volledig aan de verwachtingen die je in deze tijd mag hebben van een webwinkel zoals snel, het juiste artikel en goede verpakking van het produkt

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.