Goed product en snelle levering

De bestelde Sirio Boomerang 27A antenne doet prima zijn werk ondanks de beperkte mogelijkheid van het plaatsen ervan. Bestelling, communicatie en levering liep uitstekend.

Correcte levering,

Installatie was plug en play

Perfecte naverkoop dienst !

Ik heb een mariphoon gekocht, en de nieuwe kanalen (31 & 37) waren niet te vinden. Na een telefonischegesprek en een mail hebben ze me een filmpje opgestuurd en het was opgelost !

Netjes en goed verzorgt

Vandaag besteld morgen in huis dus prima service

zeer goed snel en juiste levering

goede info i.v.m pakket

Heel nettjes en snel geleverd

Prima antenne zoals omschreven en snel geleverd!!

Snel service

Goed product en snel geleverd in goede conditie.

Top leverancier

Ik had een verkeerd artikel besteld en dit is perfect opgelost. Snelle levering en correcte informatie over de levering. Reden te meer om in de toekomst weer gebruik te maken van PortofoonWEB

Prima zaak

Snelle levering.

Jullie zaak is een echte aanrader voor alle OM's

Ik bestelde bij jullie een X200 antenne van Diamond, er was een hele vlotte communicatie over mijn bestelling en levering. 4 dagen nadien werd deze antenne al geleverd! Mijn dank voor jullie perfecte service

Prima !!

Snelle service, snelle offertes en afwikkeling hiervan. Prima ervaring om zaken te doen met Portofoonweb

geweldig

Alles netjes en snel ontvangen gewoon goed en betrouwbaar zoals het hoort een goede keuze deze shop

Sneller dan het licht….

Een werkelijk uitstekende snelle service. Besteld en binnen 24 uur in huis. Zeer tevreden.

Snel en vakkundig advies gekregen

Eerst gemaild met vriendelijke vragen welk toestel het beste bij mij past. En daar goed advies op ontvangen besteld betaald en binnen24 uur thuis ontvangen. Nu wel nog uitproberen op de boot of ik sluizen en bruggen kan ontvangen en contacteren

Goede web-winkel met ruime keuze en scherpe prijzen.

Alles wat ik bestel heb ik binnen 3 dagen binnen. Een goed team is daar bezig voor service en delivery.

Snelle levering prima prijs

Zeer snelle levering, product goed verpakt

mijn ervaring met portofoonweb tot nu toe is zeer goed, veelzijdige artikelen,op het gebied van portofoons ,antennes, en toebehoren,voor een goede prijs en zeer snelle en goedverpakte ,levering van de,artikelen. Ik raad zeker dit bedrijf aan,als men iets goeds wilt aanschaffen ,en ook de uitleg en kennis per telefoon is prima Zal er zeker weer bestellen, mocht er iets nodig zijn..

Veel om te kopen en mooie overzicht

Ik besteld daar graag mooie en duidelijk overzicht op de website beste service iets niet duidelijk gewoon bellen of een email sturen is gewoon mijn favoriete websites en winkel

Perfect bedrijf, zowel de producten als levering.

Duidelijke website, goede producten en een snelle service.

Een goeie levering top klasse

Goed?

Ik moet nog dingen doen,om hem goed te installeren

Niet goedkoop, maar goed en betrouwbaar.

Handig om te bestellen en te betalen. Vlekkeloze levering. Echter nog geen gebruik kunnen van maken, maar dat gebeurt héél binnenkort. Ik heb er echter het volste vertrouwen in. Ik heb ondertussen enige ervaring met Kenwood-toestellen en daar heb ik enkel goede herinneringen aan. Daar mijn toestel van recente makelij is en héél wat meer mogelijkheden biedt dan vorige types, heb ik er alle vertrouwen in. Kijk in ieder geval uit naar een eerste “kennismaking”.

Doet perfect

een goede scanner de wouxun KG-UV8D (plus)

de scanner heeft maar een nadeel, als het verlichting uit gaat dan is de scherm heel donker. dan moet je goed kijken wat er op staat op de scherm.

De Hemmen 88

9206 AG Drachten

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen. Aantrekkelijke prijzen Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Wij streven ernaar om al onze klanten dagelijks de beste oplossingen te bieden, om zo voor een optimale klanttevredenheid te zorgen. De klant staat centraal bij ons, en dat is een belangrijke basis voor een fijne samenwerking.