Zeer goed en gedetailleerd

Zeer snelle service met de juiste uitleg en voldoende beschermd

Geweldige service

PortofoonWEB the place to be for your best portofoon!

Pleased to have had a professional interaction to by my product.

goedemorgen

.................. goedemorgen ...................

Very Good !!

It was my first order and it went smootly. I got my order the next day....

Superservice

Supersnelle service met track en trace.Ook bij aflevering identificatie gelukkig.Kortom perfect.

super

zeer snelle service

zeer goede en gepaste service

Telefonisch inlichtingen gevraagd waar ik goed ben geholpen. een goed product ontvangen en goede after-sales service wanneer ik een extra vraag stuurde per mail!

2x iets besteld en goed materiaal en zeer goede service en de levering klopt altijd wat er aan gegeven wordt Toppie mensen.

Bestelling, betaling en levering vlot verlopen.

Dit was mijn eerste bestelling bij portofoonweb en meteen heb ik van een goede en snelle service mogen genieten.

Informatie kan beter

2 verschillende items besteld, en vrij snel geleverd, meer slechts 1 van de 2 items. Contact opgenomen en toen pas werd er gezegd dat de levering in 2 stukken zou gebeuren. Op zich geen probleem, maar dan moet je 2 verschillende dagen thuis blijven, en dat lukt niet altijd.

Normaliter wel goed

Naar mijn mening had ik het zo besteld dat het woensdag overdag geleverd zou worden, dit omdat ik dan thuis ben, maar het werd al Op de dinsdag geleverd, bij de buren. Jammer

Zoals je mag verwachten, PRIMA!!

We bestellen regelmatig bij PortofoonWeb en dat gaat altijd goed. Overzichtelijke website, alles makkelijk te vinden en te bestellen. Directe levering en correcte afhandeling. Top. Da's de rede waarom we klant zijn en blijven. Ga zo door!! Met vriendelijke groeten, RinCC Motor Courses Chris Kusters Directeur.

Ik werd zeer vriendelijk geholpen door de dienst na verkoop. Ze waren duidelijk en behulpzaam. Een dikke 10/10

snelle service

Snell en correcte levering

Wacht nog op levering

Wacht nog op bestelling beoordeling volgt na ontvangst van het product.

Dag Henri, Bedankt voor jou bestelling in de webshop en deze is in goede order ontvangen. Je hebt dit product in backorder besteld wat ook vermeld staat bij het product, de bestel button, winkelwagen, kassa en op de order bevestiging dat het een levertijd heeft. Backorder betekent dat het niet in voorraad is en bij de leverancier in bestelling staat. Mochten er nog vragen zijn of dat je de bestelling wil annuleren en of omzetten naar een ander product dan horen wij dat graag. In dat geval even mailtje sturen of bellen en het wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Team PortofoonWEB

Doen wat ze zeggen

Service waar je vrolijk van wordt

Op voorraad en dus snelle levering

Het meeste is op voorraad en dus snelle Levering

Vakundige mensen

Moest wat weten voor een portofoon, dezelfde dag reactie gehad en ook besteld! Top bedrijf.. Volgende bestelling word daar geplaatst!!!

Perfecte communicatie en service

Kende de firma niet, maar heeft mij op alle gebied een perfecte service geboden.

Opnieuw bewezen: service & professionaliteit

Voor mijn offroad reizen gebruik ik portofoons voor kontakt met de deelnemers. Communicatie is uiterst belangrijk om de deelnemers van informatie te kunnen voorzien tijdens de reis en tijdens het begeleiden bij zware uitdagingen waarbij rijden op de vierkante centimeter belangrijk is. Ik had al 6 stuks en moest er 3 bij hebben voor de komende reis. Het model dat ik gebruikte was niet meer leverbaar. Goed advies gekregen, knoop doorgehakt en binnen no time geleverd gekregen in Duitsland. Ook nu weer zeer tevreden over de afhandeling van PortofoonWEB.

Prima product, snelle service!!!

Via een collega bij jullie terecht gekomen. Erg tevreden snel geleverd!!!

Prima bedrijf, snelle afhandeling.

Het bestelde vond ik kwalitatief minder, nl de raamclip van Nagoya maar werkt wel. Maar ik zal zeker in de toekomst met een gerust hart weer iets bij dit bedrijf bestellen.

Portofoon besteld ben er zeer tevreden mee.

Zijn super goed

Ze zijn perfect zijn zo cool en duidelijk kwaliteit bedankt er voor

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen.