Nicole

Thanksss voor de super goede service

Snel advies en snelle levering

Na het zoeken van de juiste Portofoon snel geadviseerd, mu.v. het advies voor de koffer. Bestel een bundel van 12 portofoons en ontvang een advies (link) voor een koffer van 10 stuks i.p.v. 12. Heb zelf 2 koffers van 6 stuks geselecteerd.

Snelle levering en een correcte prijs

Snelle levering en een correcte prijs. Later gezien dat het zelfs de laagste prijs was van alle aanbieders

goede service snelle levering

als je een mail stuurt met een vraag krijg je snel antwoord ,wat bij andere firm nog wel is vergeten wordt

Duidelijke website en snelle leverjng

De website is duidelijk waardoor je goed weet wat je bestelt. Het bestelde artikel werd snel geleverd.

ik heb al meedere toestellen gekockt

perfecte aflevering

Hert was voor mij een eerste keer zakendoen en dat is perfect gegaan volgens voorwaarde en pakket netjes bezorgd.

Ging snel en goed.

Snel geregeld en goed bezorgd!

Goed en snel

Had artikel de volgende dag al in huis. Mits ze het op voorraad hebben natuurlijk, maar in mijn geval was het in voorraad. Is van goede kwaliteit.

Snelle levering, goed advies en top producten.

Na een mail voor extra info een inrico t320 besteld. Zeer snel en duidelijk antwoord ontvangen op de mail, bestelling was gemakkelijk geplaatst en betaald. De dag erna was het artikel al geleverd en voldeed aan alle verwachtingen! In een woord, top!

Gewoon goed...

Iedereen deed zijn werk...

Snelle levering van complete bestelling

Dit was mijn eerste bestelling bij portofoonweb. Levering was snel en correct. Jammer dat de gewenste antenne niet meer leverbaar was, via een andere leverancier heb ik die als nog kunnen bestellen. Alles werkt nu prima. Heel tevreden.

goed en snel

Ze gaven prima advies en snelle service

perfect

duidelijke site, snel binnen

Snelle service,snelle levering!

Na telefonisch contact snelle opvolging

Goed advies en snelle levering!

Na contact met de klantenservice werden bij geadviseerd om een bepaald model te kopen. Bereikbaarheid was goed, advies was meedenkend en helder, levering was snel! Zeer prettige ervaring dus!

Goede kwaliteit v Product en snelle levering

Fijne webwinkel snelle levering

alles gaat vlot

alles wordt tijdig geleverd en goed verpakt

Snel, goed geleverd

Snel, goed geleverd. Verpakt zoals verwacht.

perfect geregeld

goed telefonisch geholpen, binnen 1 dag geleverd super.

PortofoonWEB een professionele en betrouwbaar leverancier

Top producten, goede levering en service

Top producten precies conform verwachting ontvangen. Goede levering die goed was te volgen en prima service

helemaal top

makkelijk bestellen snelle levering (volgende dag) Goed verpakt en normale prijs

Super snel geregeld en verzonden. Ook een makkelijke site om kijken wat je eventueel wilt kopen.

Over PortofoonWEB

PortofoonWEB is dé professionele en zeer ervaren leverancier van hoogwaardige portofoons. Wij bieden een zeer ruime keuze aan modellen portofoons, maar kunnen je daarnaast ook uitstekend van dienst zijn met andere communicatieapparatuur van de beste kwaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook bij ons terecht voor zendontvangers en ook de benodigde toebehoren en accessoires voor de communicatieapparatuur zijn ruim vertegenwoordigd. Wanneer je een portofoon nodig hebt, dan kunnen wij altijd een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw vraagstuk. Wij hebben dan ook al meer dan 25 jaar ervaring binnen de branche en zijn bekend met de meest uiteenlopende oplossingen. Aantrekkelijke prijzen Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Wij streven ernaar om al onze klanten dagelijks de beste oplossingen te bieden, om zo voor een optimale klanttevredenheid te zorgen. De klant staat centraal bij ons, en dat is een belangrijke basis voor een fijne samenwerking.