in orde

snel bezorgd

Zeer goed, misschien in de toekomst email sturen als het bezorgd wordt, maar verpakking was zeker in orde

Gewoon online besteld en keurig op korte termijn geleverd

Top service!

Kwaliteitsproducten en top service van Werkplaatstechniek. Product was beschadigd aangekomen, na een mailtje volgende dag al 2 nieuwe ontvangen. Top service!

Snel en correct geleverd

Precies wat we nodig hebben.

Prima ervaring niets aan te merken.

Niets op aan te merken

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld, goede kwaliteit, nette prijs

Prima partij, snelle levering.

Op de website stond 3 tot 4 dagen levertijd, en ik had mijn bestelling de tweede dag al in huis.

Prima persoonlijk contact en demonstratie

We werden spontaan bezocht door iemand van Koster Werkplaatstechniek. Wij kenden het bedrijf niet maar het bleek als snel dat ze ons wel wat te bieden hadden op het gebied van handige gereedschappen t.b.v. het monteren van deuren. De bestelling werd persoonlijk bezorgd en een duidelijke demonstratie van de bestelling volgde. Wij houden Koster dus zeker in de gaten.

Goed product. Retour na misverstand adequaat opgelost

Product was kwalitatief goed maar ik kon het niet gebruiken dus wilde ik het retourneren. Product is per abuis geweigerd door Koster werkplaats techniek en naar mij retour gestuurd. Na contact met Koster werkplaats techniek is excuus aangeboden en is er een passende oplossing geboden.

Beste Gauke, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het retour zenden niet helemaal goed is verlopen. We zullen contact met je opnemen Team Werkplaatstechniek

Snelle en correcte levering

Netjes verpakt en aan het magazijn geleverd zoals gevraagd. Ik ga waarschijnlijk nog zaken bestellen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snele en goede service

Altijd goed geholpen

Goede service snel verzonden

Gewoon goed

Top fijn overleg

Goed deskundig advies

Goed advies, snelle levering

Na telefonisch contact goed geholpen in het maken van een goede keuze voor het juiste gereedschap. Vervolgens snel geleverd

prima product exact volgens bestelling

goed geleverd van solide kwaliteit

Duidelijke site en snelle levering

De site is zeer overzichtelijk waar door het makkelijk kiezen is. Het bestelde artikelen word daarna ook snel en zonder schade verzonden. Prima

Uitstekend!

Voldoet geheel aan de verwachting

Gemakkelijk bestellen Uitgebreide mogelijkheden Uitstekende kwaliteit Snelle levering Bij vragen wordt er vakkundig en snel gereageerd

Een fijne ervaring

Voor een goede prijs een systainer besteld, deze werd vlug genoeg geleverd, en kreeg hier netjes een track and trace van. Binnenkort zal ik er meer bestellen.

gewoon goed.

Super goede service.

Alles prima verlopen.

Snel

Snelle levering en zeer tevreden over het produkt.

Keuze gemaakt, besteld, en snel geleverd. Je wilt niet meer, en niet minder!

zoals het is

Over Koster Werkplaatstechniek

Aannemers, bouwbedrijven, zzp-ers, houtbouwers, installatie-bedrijven, iedereen zoekt een professionele toeleverancier voor bevestigingsmiddelen en machines. Bij Werkplaatstechniek bent u aan het juiste adres en ontvangt u het beste technische advies en de beste ondersteuning. Voor Nederland zijn wij onder andere importeur voor: Mafell, Lamello, Fein, Lignatool, Metabo, Milwaukee, BTI, Kitpro, Pitzl en RUWI. Stuk voor stuk topmerken die gericht zijn op de hoogst haalbare kwaliteit en productiviteit. In plaats van enkel te concurreren op prijs, probeert werkplaatstechniek het verschil te maken door het aanbieden van klantgerichte product oplossingen. Dit doen we al meer dan 18 jaar met succes en resulteert in lange termijn relaties met onze klanten. Werkplaatstechniek beschikt over een eigen technische dienst en u mag gerust langskomen in ons democenter om een kijkje te nemen. Onze goed opgeleide monteurs zorgen voor een snelle en professionele afhandeling van uw reparatie.