Veľa sortimentu prehľadná stránka

Som veľmi spokojný z a sortimentom rýchla dostáva odporúčam

Snelle levering, prima prijzen.

Snelle levering, prima prijzen.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

goede service duidelijke afspraken

goede service alles op tijd op afspraak

Goede producten. Prima communicatie en service

Fantastische service

Vorige maand een lignatool lt80 set gekocht. Handig dat je via de WhatsApp snel antwoord krijgt op je vragen.

Goed product, goede service

's morgens besteld. Een uur later was het al verstuurd. De dag erop geleverd.

perfect

goede prijzen, mooi kwaliteit, snelle levering. BEDANKT

toppie

goed werk afgeleverd

Goede service, vriendelijke contact

Zeer vriendelijk personeel, bij problemen meteen contact en snel opgelost

Snel en voordelig

De bestelling was snel en goed verpakt yer plaatse!

Snel

Snelle handel

Super snelle, professioneel bedrijf , bedankt voor Uw advies!

Ik was prima geholpen!!!

Alles top, communicatie, snelheid, kwaliteit

100% tevreden

Helemaal goed

Advies door iemand die er verstand van heeft en ook direct tel contact, zonder een oneindig keuzemenu

Prima zaak

Goed spul , snelle levering

doet wat het moet doen

Werkt naar behoren, makkelijk te verwerken.

Alles in het werk gesteld om snel te leveren

Had een Maffel DDF 40 Maximax besteld. De levertijd werd geschat op drie tot vier week. Na 14 dagen kon ik een Midimax krijgen aangevuld met dat wat bij de Maximax hoort. Dat wat ze nog niet kunnen leveren zal worden nagezonden. Daar twijfel ik niet aan. Vandaag de eerste verbindingen gemaakt om met de machine vertrouwd te raken. Is ondanks de uitgebreide Mafell You-tube filmpjes..best wel even nadenken bij het maken van een lijst. Ben blij met de aanschaf.

Goed prijs voor een uitstekend goed product

Werkplaats systeners besteld, snel geleverd en goed ingepakt voor een prima prijs.

Snelle levering, uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding

Snelle levering, uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding

Vlotte en correcte levering

Heb een sustainer besteld, die voldoet goed.

Zeer goed materiaal

Deze firma is correct en qua verzending zeer betrouwbaar

Uitstekende service.Na bestelling volgende dag geleverd

Alweer uitstekend!!

Goed assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Bestelproces gaat goed, levering natuurlijk iets minder snel tegenwoordig. Verzoek om beoordeling is er eerder dan de levering

Over Koster Werkplaatstechniek

Aannemers, bouwbedrijven, zzp-ers, houtbouwers, installatie-bedrijven, iedereen zoekt een professionele toeleverancier voor bevestigingsmiddelen en machines. Bij Werkplaatstechniek bent u aan het juiste adres en ontvangt u het beste technische advies en de beste ondersteuning. Voor Nederland zijn wij onder andere importeur voor: Mafell, Lamello, Fein, Lignatool, Metabo, Milwaukee, BTI, Kitpro, Pitzl en RUWI. Stuk voor stuk topmerken die gericht zijn op de hoogst haalbare kwaliteit en productiviteit. In plaats van enkel te concurreren op prijs, probeert werkplaatstechniek het verschil te maken door het aanbieden van klantgerichte product oplossingen. Dit doen we al meer dan 18 jaar met succes en resulteert in lange termijn relaties met onze klanten. Werkplaatstechniek beschikt over een eigen technische dienst en u mag gerust langskomen in ons democenter om een kijkje te nemen. Onze goed opgeleide monteurs zorgen voor een snelle en professionele afhandeling van uw reparatie.