Online trainingen van LightSpeed

Via de onboaring Coordinator - Puck van Oorschot had ik mij eerste instantie aangemeld voor een 1 op 1 sessie omdat ik al over redelijk wat basiskennis beschik op het gebied van SEO. Puck adviseerde mij eerst de “SEO Webinar” te volgen om vervolgens daarna de 1 op 1 sessie in te plannen. Dit advies heb ik opgevolgd en heb Woensdag 19 mei de SEO Webinar gevolgd van Sharlene Fu. SEO is een ruimbegrip en het is onmogelijk om alles in een uurtje te behandelen. Toch wist Sharlene binnen het uur de belangrijkste punten te benoemen en je zo diverse handvaten mee te geven waarmee je voorlopig dagen vooruit kan indien je deze criteria nog niet had verwerkt in je site. Ondanks dat ik al redelijk wat wist over SEO kwamen er toch wat nieuwe tips voorbij! Zoals bepaalde handige tools die je kunt gebruiken om je on site SEO nog verder te optimaliseren. Sharlene legt alles goed en duidelijk uit met behulp van heldere voorbeelden die makkelijk te volgen zijn. Aan het einde van de presentatie kon je nog verschillende vragen stellen die vervolgens direct beantwoord worden. Daarnaast krijg je na afloop ook nog eens de antwoorden op je vragen per mail toegestuurd samen met de hele presentatie die voor je opgenomen is zodat je deze nog eens rustig kunt terugkijken. Ik vind het erg goed en service gericht dat Lightspeed deze Webinars inclusief het pakket aanbiedt aan hun klanten. Volgende week staat de 1 op 1 sessie gepland zodat we mijn nieuwe webwinkel eens goed onder de loep kunnen nemen. Ik ben benieuwd!

Helaas, als het lastig wordt dan wordt de kop in het zand gestoken.

Helaas werkt het loyalty Programma niet naar behoren. Als je dit dan reclameert gebeurt er niets en wordt de kop in het zand gestoken. Ik zal dit contract opzeggen.

Een héél sterk support team

Als nieuwe klant bij Lightspeed was ik meteen onder de indruk van hoe sterk hun support team is. Ik voel me altijd geholpen wanneer ik hun contacteer en ze zijn altijd héél gemakkelijk te bereiken. Lightspeed is ook gewoon een fantastische optie als kassasysteem en webshop. Dit door de vele nuttige functies die ze aanbieden. Er is heel wat informatie die er bij komt kijken en die je moet verwerken, maar je wordt er stap voor stap in begeleid. Ik zou Lightspeed echt aanraden aan elke ondernemer die opzoek is naar een gebruiksvriendelijk kassasysteem met alle nieuwste functies die je wilt kunnen gebruiken als ondernemer. -Margo, In Her Closet

Gemakkelijk in gebruik, snel en uitgebreid

Wij gebruiken Lightspeed voor onze 4 fysieke winkels en 1 webshop. Shops kunnen elkaars voorraad bekijken en zo klanten altijd verder helpen als een shop iets niet meer op stock heeft. Ecom thema (frontend) veranderd op 15 minuten! Goeie analyses via Lightspeed Analytics. Lightspeed is echt een aanrader om je winkel of ecom te doen groeien en betere inzichten te krijgen.

Allround programma met eindeloze mogelijkheden en top support!

Lightspeed is een-voor mij- alles omvattend kassa-systeem met bijhorende webshop. Ik ben helemaal geen IT-specialist en toch kan ik het programma voor mij laten werken, en niet omgekeerd. Dankzij de goede support! Daar werken mensen met kennis van zaken(en met veel geduld)!

Zeer gebruiksvriendelijk systeem met goede begeleiding

Vanaf de eerste aanvraag voor informatie zeer snel, vriendelijk en vooral duidelijk geholpen geweest. Na 2 weken free trail had ik ondervonden dat het een aangenaam systeem was om een webshop in te bouwen. Na dat de beslissing gevallen was, werd ik onmiddellijk ingeschreven voor enkele webinars waar er dieper op verschillende aspecten van de webshop werd ingegaan. Daarbuiten kreeg ik ook nog enkele 1 op 1 sessies om alles te finetunen. Ik raad Lightspeed zeker aan! www.depompshop.be

Gebruiksvriendelijker is niet mogelijk!

Iedereen kan met dit systeem werken. Volledig naar wens in te richten webshop en dat ook nog eens zeer gemakkelijk. En mocht je toch wel vragen hebben, dan is er een supportteam die zeer kundig is en je door alles heen loodst!

Super Fijn systeem, ik gebruik retail/webshop en loyalty

Fijne support. Het loyaltysysteem raad ik zeker aan! Scheelt mij heel veel werk en verzendkosten. Zodra ze een korting gespaard hebben krijgen de klanten een berichtje op hun telefoon. leuke reacties krijg ik daarop.

Heel vriendelijk en behulpzaam team!

Je krijgt heel veel begeleiding en extra uitleg. Werknemers zijn super vriendelijk!

Goede service en gebruiksvriendelijk

Ik gebruik Lightspeed nu bijna een half jaar en ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk systeem. Ik heb zelf geen kennis of ervaring met het bouwen van websites dus dit was wel belangrijk voor mij. Daarnaast is de klantenservice echt top!

Super trainingssessie's afgestemd op jouw specifieke wensen!

Lightspeed biedt verschillende producten aan voor de (in ons geval) retail. Wij maken gebruik van de POS, het Loyaliteitsprogramma en het analyseprogramma. Vooral de laatstgenoemde is een zeer complex programma met veel mogelijkheden betreft het analyseren van bijvoorbeeld verkopen, voorraden, marges, ROI's en ga zo maar door. Het is een vrij ingewikkeld programma, maar als je eenmaal een beetje door krijgt hoe dit werkt valt er heel veel uit te halen. Door middel van trainingen kun je hier dan ook uit halen wat je als bedrijf eruit zou willen halen! Trainingen zijn persoonlijk en afgestemd op jouw bedrijf. Zeker een aanrader.

Goede service en geweldige begeleiding!

Ondertussen werken wij een jaar met Lightspeed en zijn we erg enthousiast over alle services. Een goed werkend kassa systeem waarin je tot in detail in combinatie met Lightspeed Analytics rapportages kunt draaien. Door de duidelijke en specifieke begeleiding, heeft Jasper op al onze specifieke wensen en vragen antwoord kunnen geven waar we in de toekomst veel baat bij gaan hebben. Daarvoor ontzettend bedankt !

Uitermate tevreden

Wij werken nu geruime tijd met Lightspeed Ecom, we kwamen van een andere "standaard" oplossing maar liepen toch tegen beperkingen aan. Met Lightspeed hebben wij daar geen last van en er zijn oneindig veel uitbreidingsmogelijkheden. De volgende stap zal voor ons zijn dat we de winkel/kassa ook in Lightspeed gaan doen.

Goede communicatie

Duidelijke instructies en uitleg als je vragen hebt

Mooi en toegankelijk platfom, service boven verwachting

Na beoordeling van diverse webshopplatforms kozen we voor Lightspeed. Eenvoudig, veelzijdig, mooie thema's, goed ondersteund door google en andere tools. Twee webinars en twee 1op1 Zoom gesprekken gehad, waarin ze mij geholpen hebben met het perfectioneren van de webshop. top!

Geweldige service vanaf de eerste moment!

Ik kende helemaal niets van alles wat aan de achterkant van een webshop liep, maar dankzij de geweldige service, support, webinars, ... heb ik nu mijn eigen online shop! Dankjewel Lightspeed!

Hele leerzame ervaring

Jasper heeft me erg goed geholpen met het opstarten van mijn website! Snelle maar een hele effectieve uitleg, precies hoe ik dat wil :)

vriendelijk en behulpzaam

veel geduld en behulpzaam. Fijne uitleg! en super vriendelijk!

Love it!

Ik was jaren geleden klant bij Lightspeed en ben toen overgestapt naar een andere provider. Nu ben ik, na 3 jaar, weer terug bij Lightspeed en ik ben zo blij dat ik deze stap heb genomen. Ik werd tijdens de overstap superfijn geholpen en er is alles aan gedaan om mij hierin te begeleiden. Jordan heeft mij enkele keren te woord gestaan en hier was ik zeer tevreden over. Met Josephiene Feenstra heb ik de "Onboard training" gehad en zij was in 1 woord GEWELDIG! Zij is super geduldig, meedenkend en gewoonweg top in haar werk. Medewerkers als zij zijn absoluut een grote aanwinst voor een bedrijf. Kortom, wij (van FABCHIQ) zijn zeer tevreden over de service en expertise van de medewerkers van LightSpeed én wij zijn blij met het design en de functionaliteiten van de webshop!

Fantastische webinar

Vandaag hadden wij een webinar van Johan van Lightspeed. Het werd ons fantastisch goed uitgelegd. Iedere vraag die wij hadden werd goed beantwoord. Wij zijn enorm enthousiast.

Had mijn bestelling niet goed ingevuld even met Onno gebeld, volgende dag bestelling geleverd. Super service hartelijk dank.

Geweldig programma met backoffice

Wij gebruiken nu al een aantal jaar Lightspeed, een zeer gebruiksvriendelijke backoffice waar alles goed bij te houden is. Ook als er vragen zijn wordt het goed opgelost door de medewerkers. Wij zijn een tevreeden klant.

Geweldig support team

Overgestapt van Wordpress naar Lightspeed. Heel blij dat we de overstap hebben gemaakt. Het support team van Lightspeed is daar absoluut onmisbaar in geweest. Dank jullie wel!!!

Fijn platform om mee te werken, duidelijke hulp bij opstarten

Momenteel ben ik bezig mijn webshop over te zetten van Magento naar Lightspeed. Het was eerst even wennen omdat het toch allemaal net weer even anders werkt, maar dat is logisch. Ik ben nog in de beginnende fase, maar vond het fijn om eerst 2 webinars te kunnen volgen. Toen zelf aan de slag gegaan en vandaag een duidelijke uitleg over de backend gehad. Bedankt alvast voor de goede service!