Fantastische service van Sander Breggeman!

Een aantal keren wat vervelende problemen gehad en keer op keer heel goed geholpen! Niet alleen Sander maar ook Sharlene, Tom en Sijmen bieden echt goede ondersteuning. Heel hartelijk dank 😊👍🏼

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel

Nadat er een hoop mis ging met het opzetten van mijn webshop, heeft Lightspeed persoonlijk contact met mij opgenomen, wat resulteerde in een toezegging dat ik persoonlijke begeleiding zou krijgen voor al mijn vragen. Inmiddels wordt ik al een paar weken bijgestaan door Johan van Loon die via een telefonische sessie al mijn vragen vriendelijk beantwoord en vooral met heel veel geduld laat zien welke stappen ik moet doorlopen om een goede webshop op te bouwen.Aangezien ik niet veel kennis had van deze programma's heb ik dankzij deze service er vertrouwen in dat de webshop goed gaat slagen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gigantische boost voor onze zaak

Sinds 2012 klant bij Seoshop, wat nu Lightspeed eCom heet. Op al die jaren heb ik misschien 5 keer met de helpdesk moeten bellen/mailen en telkens naar tevredenheid geholpen. Onze webshop is bescheiden begonnen, maar is ondertussen verantwoordelijk voor 75% van de omzet. Wij zijn dus meer dan tevreden dat we in 2012 voor Seoshop/Lightspeed hebben gekozen. Wij hopen dat Lightspeed naast het kassasysteem, ook de eCom business verder zal promoten en doorontwikkelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele fijne uitleg en duidelijk antwoord geven op onze vragen

Ik vond het een heel fijn gesprek, waarin de tijd werd genomen en onze vragen duidelijk werden beantwoord. Daarnaast ben ik blij met de nieuwe updates bij Lightspeed als het gaat om de gangen uitvragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goed geholpen om life te gaan, kundig, stipt en goede service,

De Onboard training is perfect, kan niets anders zeggen.

Handig om mee te werken

Heel makkelijk voor mensen die een omnichannel bedrijf runnen. Ook de klantenservice is top.

Makkelijk, goede service,

Voor mensen die al grafische kennis hebben is hier gemakkelijk om mee te werken. Trainingen is een pluspunt dat iedereen zal nodig hebben, aan een uitleg wat het allemaal voor dienen en hoe je van start moet gaan. En wat allemaal al moeten invullen, de belangrijkste dingen. Natuurlijk tijdens de training kan je overal mee volgen op de computer en dan kan je ook allerlei vragen stellen, dat heeft veel geholpen. De webdesign super ruim om te kiezen welke dat bij u webshop past. En nog veel allerlei positieve punten. Een klein puntje, soms iets te rap met het uitleg kan niet altijd even goed verstaan, maar toch goed gekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top functionaliteiten & goed design!

Top platform en service waar je u tegen zegt. We gaan ps in augustus open met de zaak maar tot zo ver meer dan tevreden over alle goede informatie en hulp. Snel en doelgericht modern bedrijf.

Goede service en begeleiding

Het onboarding proces van lightspeed is er fijn. Er wordt middels videochat en splitscreening gecommuniceerd en dit heb ik als zeer fijn ervaren. Omdat de back end van de software best ingewikkeld kan zijn is het handig om met de expert mee te kijken.

Zeker een aanrader!

Super fijn platform, werkt snel, goede SEO en mogelijkheden voor verschillende apps. Soms gratis af en toe wat duurder. Wij krijgen altijd snel hulp en zelfs in het weekend engelse support. Erg blij mee deze keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg goede ondersteuning, vriendelijk, kundig en stipt op tijd.

Prima onboard training. Erg goede ondersteuning, vriendelijk, kundig en stipt op tijd. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk en duidelijk geholpen!

Ik had absoluut geen ervaring met het opzetten van een webshop. Ondanks dat je natuurlijk veel zelf uit moet zoeken en in moet richten ben ik enorm geholpen met de drie tussentijdse onboarding sessies met Lightspeed. Tijdens het opzetten van je webshop loop je tegen veel vragen aan, deze heb ik samen met een medewerker van lightspeed tijdens deze sessies opgelost. Daarnaast tijdens deze sessies ook veel aanvullende tips gehad.

goed geholpen telefonisch

De telefonisch helpdesk is prima! Goed en geduldig geholpen bij al mijn vragen.

Fantastische service en ondersteuning

Al bijna een jaar zeer tevreden over Lightspeed eCom. Service is uitstekend: snel toegang tot technische ondersteuning en persoonlijke, vlotte en behulpzame benadering.

Al 8 jaar trouwe klant

Wij mogen ons wel als een van de eerste gebruikers van Lightspeed (destijds nog SeoShop) noemen en we zijn nog altijd erg tevreden over het platform. Eenvoudig in gebruik voor mensen die geen programmeer kennis hebben en toch snel en simpel een fantastisch makkelijk platform willen hebben om op te kunnen verkopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben heel blij met de overstap naar Lightspeed. Zowel in de winkel als online. Zeker over de bereikbaarheid, service en trainingen ben ik erg te spreken. Een extra compliment voor Hanneke die mij de trainingssessies gaf! Zij legt alles heel geduldig en duidelijk uit nee zoals haar collega’s van support overigens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle service. En heel veel te vinden in eCom Helpcentrum.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stabiel systeem, gemakkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk. Support pakt vragen ook goed op.

Mogelijkheden zijn soms te beperkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en helpdesk. Alles werkt uitstekend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In het algemeen vriendelijk professioneel support. Goed e-commerce platform, duidelijk een bedrijf dat vooruit wil en komt.

Backend user interface / inhoud pagina bewerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vakkundig advies, meelevend en inlevend met klant, goede feedback

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Makkelijk mee te werken. Mooie designs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima hulp van de medewerkers. We worden geduldig te woord gestaan en we krijgen een uitgebreid antwoord op onze vragen. Top!

Handige instapklare marketingtools voor nieuwsbrief en social media zouden welkom zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en uitleg! Zeer aan te raden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We worden altijd netjes en snel geholpen door de medewerkers bij Lightspeed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Lightspeed

Filter op Taal