Erg goede ondersteuning, vriendelijk, kundig en stipt op tijd.

Prima onboard training. Erg goede ondersteuning, vriendelijk, kundig en stipt op tijd. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk en duidelijk geholpen!

Ik had absoluut geen ervaring met het opzetten van een webshop. Ondanks dat je natuurlijk veel zelf uit moet zoeken en in moet richten ben ik enorm geholpen met de drie tussentijdse onboarding sessies met Lightspeed. Tijdens het opzetten van je webshop loop je tegen veel vragen aan, deze heb ik samen met een medewerker van lightspeed tijdens deze sessies opgelost. Daarnaast tijdens deze sessies ook veel aanvullende tips gehad.

goed geholpen telefonisch

De telefonisch helpdesk is prima! Goed en geduldig geholpen bij al mijn vragen.

Fantastische service en ondersteuning

Al bijna een jaar zeer tevreden over Lightspeed eCom. Service is uitstekend: snel toegang tot technische ondersteuning en persoonlijke, vlotte en behulpzame benadering.

Al 8 jaar trouwe klant

Wij mogen ons wel als een van de eerste gebruikers van Lightspeed (destijds nog SeoShop) noemen en we zijn nog altijd erg tevreden over het platform. Eenvoudig in gebruik voor mensen die geen programmeer kennis hebben en toch snel en simpel een fantastisch makkelijk platform willen hebben om op te kunnen verkopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben heel blij met de overstap naar Lightspeed. Zowel in de winkel als online. Zeker over de bereikbaarheid, service en trainingen ben ik erg te spreken. Een extra compliment voor Hanneke die mij de trainingssessies gaf! Zij legt alles heel geduldig en duidelijk uit nee zoals haar collega’s van support overigens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle service. En heel veel te vinden in eCom Helpcentrum.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stabiel systeem, gemakkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk. Support pakt vragen ook goed op.

Mogelijkheden zijn soms te beperkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en helpdesk. Alles werkt uitstekend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In het algemeen vriendelijk professioneel support. Goed e-commerce platform, duidelijk een bedrijf dat vooruit wil en komt.

Backend user interface / inhoud pagina bewerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vakkundig advies, meelevend en inlevend met klant, goede feedback

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Makkelijk mee te werken. Mooie designs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima hulp van de medewerkers. We worden geduldig te woord gestaan en we krijgen een uitgebreid antwoord op onze vragen. Top!

Handige instapklare marketingtools voor nieuwsbrief en social media zouden welkom zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en uitleg! Zeer aan te raden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We worden altijd netjes en snel geholpen door de medewerkers bij Lightspeed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, kwaliteit en resultaat gericht. Vakkundig personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Back en erg duidelijk en snel. De orderverwerking gaat erg makkelijk en support reageert snel en heeft verstand van zaken!

Product, klant en webshop statistieken mogen (nog) uitgebreider van ons. De Data kunnen wij erg goed gebruiken om onze service en promoties te verbeteren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Toegankelijk pakket, eenvoudig, heldere handleiding Actieve klantenservice Pro actief Mooie designs voor webshops

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Sinds kort aan het werk met Lightspeed. Ik ben positief verrast over de uitgebreide mogelijkheden en ook de helpdesk is top. Altijd genoeg aandacht en tijd en snel antwoord op mijn vragen. Fijne mensen aan de andere kant van de telefoon, waardoor het heel plezierig werkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima partij voor een webshop. Met de import/export functie van producten ben ik vooral zeer tevreden over. Scheelt enorm veel invoertijd. Daarnaast is de begeleiding professioneel en behulpzaam.

De telefoonverbinding is vaak niet perfect. Het is erg vermoeiend om dan een lang advies gesprek te volgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We zijn sinds kort bij Lightspeed omdat hier meer mogelijkheden zijn voor onze website van Iloveyoga. Binnen het bedrijf is er veel kennis, je word erg professioneel geholpen.

Soms iets te lang wachten aan de telefoon als je een vraag hebt, maar daar word aan gewerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super helpdesk, altijd vriendelijk en zeer behulpzaam. Zelfs voor een leek als ik, ben altijd geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Lightspeed heeft een uitgebreide oplossing waar heel veel mogelijk is. Bij vragen is de klantenservice altijd snel bereikbaar en er is altijd een oplossing voorhanden.

Verbeterpunten zijn de prijzen per hoeveelheid en dat elke aanpassing extra kost via een partner.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn al jaren tevreden over Lightspeed. Bij problemen of vragen altijd snel antwoord met oplosssing of advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Lightspeed

Filter op Taal