Echt super!

Ik ben echt heel blij met de lightspeed omnichannel. Alles is geintegreerd en het werkt geweldig. De opties, de rapporten en de statistieken zijn echt geweldig. Ik kan nu realtime zien wat er gebeurt in de winkel en kan op afstand zien wat ik wanneer moet bijbestellen. Daarnaast is de ondersteuning geweldig! Geweldige service! Ik ben echt heel blij dat ik bij Lightspeed zit :D

Top support

Ik kwam er zelf niet uit met Lightspeed, maar na begeleiding door de systemen heen in Jip en Janneke taal is het zo overzichtelijk geworden en kunnen wij er eindelijk mee werken. Support is echt top!

Uitgebreide mogelijkheden en prima ondersteuning.

Lightspeed biedt voldoende mogelijkheden om aan de meeste van mijn uitgebreide eisen te voldoen. Vragen worden snel via email of telefonisch beantwoord. De medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Middels de onboarding sessies wordt je goed op weg geholpen, zodat je niet ergens halverwege blijft hangen.

Helemaal tevreden

De onboarding sessies zijn echt een goede manier om je als klant te begeleiden bij de opbouw van je website. Heb je daarbuiten vragen wordt je snel geholpen per mail. Ik kan met een gerust gevoel mijn website lanceren.

Goede customer support

Vragen worden vrijwel onmiddellijk beantwoord. De medewerkers van de supportdienst zijn heel vriendelijke en bereidwillig. Heel fijn!

zeer goede customer service

zeer goede en snelle customer service altijd bereid te helpen

Makkelijk systeem en geweldige service!

Ik gebruik Lightspeed nu al een aantal jaar en ik vind het een heel duidelijk systeem. De customer service is super goed en snel. Ik word op dit moment geholpen door Sharlene met wat geavanceerde opties en ze helpt mij echt geweldig! Je krijgt altijd een duidelijke e-mail met wat er besproken is en wat oplossingen kunnen zijn voor je 'probleem'. Werkt heel prettig. Ik zou nog graag iets meer mogelijkheden willen zien voor de combinatie B2C en B2B. Die zijn op dit moment wel beperkt. Voor alleen een B2C of B2B website zou ik Lightspeed zeker aanraden!

Helemaal TOP!

De software is super gebruiksvriendelijk. En mocht er een keer iets niet duidelijk zijn, dan is de support afdeling een goeie optie. Mijn vragen worden snel en vakkundig opgelost. Echt een dikke aanrader!

Na dat ik gestart ben met lightspeed ben ik zeer enthousiast over lightspeed ze geven goed advies en support<<< Ze begeleiden je van begin af aan met de werkzaamheden die je moet verrichten,, en stellen je gerust als je er niet uitkomt, daarnaast geven ze diverse trainingen over seo social media en organiseren het grootste omnichannel event met diverse sprekers in de jaarbeurs.. Dus een event voor alle ondernemers die een duwtje in de rug nodig hebben .

Prima geholpen

Snel en goed geholpen!

Ik heb in de opbouw van de shop alle support gehad die nodig was, en ....gratis

Als gevolg van de goede support raak je snel vertrouwt met Lightspeed en de vele uitdagingen die je met ecommerce tegenkomt.

Uitgebreidde mogelijkheden en zeer gebruikersvriendelijk

Als 1 van de eerste klanten werken we al jaren naar volle tevredenheid met Lightspeed, voorheen seoshop genaamd.

vakkundig en vriendelijke helpdesk

Regelmatig neem ik als webshop eigenaar contact op met de helpdesk van Lightspeed. Zij ondersteunen mij erg goed met mijn vragen.

Geweldige support!

Ook met dit probleem weer super goed geholpen terwijl het eigenlijk een extern probleem was. Joost heeft mij gisteren perfect geholpen! Bedankt hier voor.

Ideaal, zeker als beginnende winkelier. Je wordt actief benaderd om 1-op-1 trainingen te plannen om het systeem te leren. Deze trainingen zitten in het pakket (geen extra kosten) dus in eerste instantie is de oprechte intentie het helpen van de winkelier. Er wordt ook niet moeilijk gedaan over een training meer of minder. Weinig ervaring met de helpdesk bij een acuut probleem en slechts 1 ervaring met een net niet bevredigend antwoord via e-mail. Nu tijdens opstarten webshop ook duidelijke training, fijne medewerkers en goed advies.

Mooi product en geweldige support!

Mooi product en geweldige support! Nemen alle tijd voor je.

Tevreden Klant

Ik gebruik al bijna 6 jaar de software voor mijn webwinkel. En ben daarover gewoon tevreden. Inmiddels draaien al meerdere webshops bij Lightspeed. De communicatie met de diverse afdelingen zoals support, sales en customer succes gaat prima. Goede terugkoppeling bij een probleem en professionele ondersteuning.

Een echte aanrader!

Wij gebruiken Lightspeed voor zowel onze museumshop als voor onze webwinkel. Het systeem is opmerkelijk gebruiksvriendelijk en dat is voor ons belangrijk, gezien wij af en toe met vrijwilligers werken en deze mensen hierdoor weinig opleiding vergen. Maar wat voor ons vooral belangrijk is, is de diepgang. Lightspeed beschikt over excellente rapportagetools, die ons in staat stellen om onze voorraad optimaal te beheren. En als leuke bonus staat de support als een huis. Altijd vriendelijk en op mensenmaat geholpen worden. Een echte aanrader!

Top service!

Fijne service, nemen de tijd en leggen alles zeer eenvoudig uit waarna je nog een samenvatting ontvangt om alles rustig na te lopen. Heel fijn en makkelijk systeem!

Altijd een fijne terugkoppeling op mijn vragen, snel en toepasbaar, daar hou ik van!

Perfecte service

Ik werd op een uitstekende wijze geholpen door Tom bij een probleem dat ikzelf niet kon oplossen. Top service noemen we dat !

Zeer tevreden over zowel het programma als de dienstverlening. Werk zowel met Retail als met Webshop. Voor beiden heb ik stap voor stap training ontvangen zodat ik snel met alles operationeel was. Altijd vriendelijk en behulpzame mensen aan de lijn gehad, van de verkoop tot de helpdesk.

Super begeleiding voor het complete project

Wij zijn uitermate tevreden over de service én de producten van Lightspeed. Vanaf het eerste contact hebben we zeer goede begeleiding gehad met telkens even vriendelijke en bekwame mensen aan de lijn.

Super geholpendoor de klantenservice

Ik had een probleem op de homepage van mijn website en Ali heeft mij supergoed geholpen hiermee! Echt goede service!