Eenvoudig op te zetten en snelle helpdesk.

Webshop is eenvoudig op te zetten. Prima helpdesk, waarbij je snel antwoord krijgt in het Nederlands. Gratis training mocht je weinig kennis hebben van SEO etc.

Kassa(voorraad)systeem en onlineverkopen in 1.

In mei 2019 zijn we gestart met de voorraad in het kassasysteem (Retail) te zetten. In maart 2020 de webshop (e-com) online gegaan. We zijn wel met beide direct in 2019 gestart. Met goede persoonlijke ondersteuning van Lightspeed hebben we een mooie overzichtelijke webshop en natuurlijk verkopen! We hebben heel veel artikelen en het is een hele klus om dit overzichtelijk en netjes neer te zetten. Niet verwacht dat ik zoveel informatie uit een kassasysteem zou gaan halen. Er zijn nog wel een aantal puntjes die aandacht vragen (bijvoorbeeld cadeaubonnen in het kassasysteem en online werkt nog niet samen) maar daar zijn ze mee aan het werk. Goede ondersteuning en snelle antwoorden! We zijn eerst met 2 andere merken kassasystemen begonnen (de eerste na 2 weken gestopt en de andere na een jaar), maar toch uiteindelijk teruggekomen op Lightspeed. Dit werkt wel makkelijk en is wel overzichtelijk.

Sessions zeker de moeite waard!

Sharlene heeft mij goed geholpen bij het implementeren facebookshop en tips en info gegeven over het werken met Instagram. Het was de eerste keer niet direct gelukt de producten goed in facebook te krijgen, daarom hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Geen moeite teveel voor haar. Wel jammer dat we nog niet weten hoe we de categoriën kunnen plaatsen. Ook nog google analytics in korte tijd goed gezet. Prettig te weten dat ik alsnog beroep op haar kan doen.

Top !

Een goede ondersteuning met trainingen, elke vraag die er is wordt beantwoord. Heel erg tevreden over Lightspeed en zal zeker iedereen aanbevelen die een webshop wil gaan starten .

super

geduldige en aangename persoon (Malika Coene) die de uitleg gaf. goede en vlotte communicatie en opvolging van het dossier via mail (perfect en beter dan telefonisch op sms) de persoon sprak met kennis van zaken. vragen die niet dadelijk konden worden opgelost (Deliverect-gerichte vragen) werden in een korte tijdspanne via mail beantwoord.

Meedenkend

Sharlene probeert zich te verplaatsen in de klant: als nieuwe retailer in de e-commerce zijn een hoop vanzelfsprekendheden nog onbekend voor mij. Deze worden op een prettige en concrete manier aangereikt.

Een perfect draaiende webshop en koppeling met kassasysteem

Een webshop van Lightspeed draait gewoon zoals het moet draaien. Werkt perfect op alle apparaten en we worden erg goed gevonden in Google. Het was de investering meer dan waard! Na een jaar zijn we van alleen webshop overgestapt naar webshop + kassa systeem voor in onze fysieke winkel. En ook dat werkt geweldig. Het systeem is nog niet perfect, maar alle opmerkingen worden zeer serieus genomen. En werkt er iets niet of hebben we een vraag, dan bellen we de support en die helpen ons altijd perfect vooruit. De support is echt geweldig! Ze nemen de tijd en helpen ons net zo lang totdat wij het snappen. Ze denken ook goed mee met wat voor ons sneller of beter kan worden ingericht. Wij zijn ontzettend tevreden en raden Lightspeed (e-com én retail) aan iedereen aan. Namens Bij en Mus.

Snelle respons bij vragen

Heel tevreden over de klantenservice, snelle respons, daadkrachtig, fris en oplossingsgericht. Heel prettig!

Prettige en behulpzame wijze van support geven, ...

En dat is denk ik ook erg nodig gelet op het feit dat er met grote platforms moet worden geconcurreerd. Ik zou verwachten dat een Lightspeed, die toch geen nieuwkomer is, het beter zou doen qua hedendaagse technieken. Maar samen met het support team is het prettig werken aan optimalisatie van de webshop. Bedankt daarvoor.

Vlotte service, duidelijk antwoord.

Vlotte service, duidelijk antwoord.

Lekker makkelijke en effectief

Ik maak inmiddels al meerdere jaren met plezier gebruik van lightspeed Ecom en ben erg tevreden. Het is een functioneel programma, wat stabiel en eenvoudig werkt.

Lightspeed zorgt voor een perfecte website!

Ik heb al 3 jaar een website van Lightspeed en ik ben zeer tevreden over de werking er van. Alles is gewoon simpel invullen en het werkt. Ingewikkeldere functies zoals Google shopping integratie en Faceebook business werken nu ook. Ik heb dit niet zelf gedaan maar ben persoonlijk opweg geholpen door Sharleen van Lightspeed in 2 uitgebreide sessies. Echt fantastische service! Mijn site is www.speeddrones.nl check hem zelf.

Goede service en top kwaliteit

Niets dan lof voor deze onderneming, super fijn in gebruik en de service is snel en goed!

Hele vriendelijke jonge dame, die me heel duidelijke uitleg geeft. top!

Makkelijk in gebruik!

Dankzij Lightspeed is het mij gelukt om in enkele dagen een webshop op te zetten. Tijdens de bouw ben ik een aantal keren ondersteund door personeel. Dit was zeer aangenaam. Iedereen stond voor mij klaar. Enige puntje is dat de ladingssnelheid van de webshop redelijk laag is door de opbouw van de code van het thema van Lightspeed. Zo is het niet mogelijk om nieuwe afbeeldingen bestanden als JPEG 2000 of XR in te laden. Hierdoor zal Google mijn webshop niet hoog waarderen in haar zoekmachine... Verder helemaal tevreden :)

Topservice!

Aantal keer contact gehad met support en een trainingsessie gehad. Zeer goed bevallen, er wordt met je meegedacht en ze zetten je echt op voor succes!

Perfecte service!

Snelle service!! Ook zeer snel in het oplossen van problemen!

Goede en correcte afhandeling van vragen of problemen.

Bij Lightspeed is niets teveel. Onze webshop acor-vloeronderhoud.nl maakt gebruik van lightspeed, omdat deze eenvoudig is en dat je veel mogelijkheden hebt om je webshop zo te maken dat deze voor elke klant makkelijk en toegankelijk is. En als je vragen hebt word je snel en vakkundig geholpen.

Prettige support en makkelijk werkbaar.

Ecom van lightspeed is een prettig en makkelijk programma. Als er toch nog vragen zijn dan is de support erg vriendelijk en geduldig.

Uitstekende supportafdeling , nemen de tijd, hebben uitgebreide kennis helemaal prima!

Zeer goede support en begeleiding!

Als leek begonnen aan de bouw van de e-commerce webshop. Inmiddels draait de shop al een jaar en ik ben zeer tevreden over support en begeleiding. Als je tegen een probleem aanloopt, zorgen ze meteen voor een oplossing. Vaak zijn het kleine dingetjes die je dan niet gelijk kan traceren. Aarzel vooral niet om dan contact op te nemen. Je kunt ze altijd bereiken via de helpdesk, per mail of telefoon. Super service!

Fantastische support gehad van Jordan Thomas.

Ik ben meer dan uitstekend geholpen door Jordan om mijn website te verbeteren en klantvriendelijker te maken. Echt een aanrader!

Schitterende hulp gehad van Sharlene

We hebben samen de site doorlopen en kreeg diverse mooie tips van Sharlene. Hartelijk dank. Ik kan weer aan de bak.

Enthousiast over Lightspeed en fijne support

Ik had een Magento 1 webshop in SI-materiaal, producten gericht op de zintuigen (Sisigma) maar Magento eindigt met de support in juni dit jaar dus ik moest wat anders. Eind vorig jaar mezelf een maand de tijd gegeven een beter alternatief te vinden. Daarbij was ik vrij zeker dat het een Saas oplossing moest worden, met een vast bedrag per maand waarbij alles inbegrepen, want ik was niet zo blij met al de onverwachte 'uurtjes factuurtjes' bij mijn oude webshop. Ik stuurde 3 Saas websites een uitgebreide mail en Lightspeed reageerde daar het beste en meest proactief op. Dat icm het 14 dagen uittesten van de vele mogelijkheden, maakte dat de keuze snel gemaakt was. Ik zag erg tegen de verhuizing van al mijn producten op, maar support hielp me met exporteren uit Magento en importeren in de shop van al mijn producten en klanten. Het updaten en nalopen van de producten was nog steeds een heel karwei maar wel veel beter te overzien. Heel blij met de optie productvarianten in een dropdownmenu... Dit maakt het zo'n stuk overzichtelijker voor de klant! Ik ben uiteindelijk januari en met name februari bezig geweest met de webshop en toen was hij klaar. Ik werd heel goed geholpen door support, met het livezetten en alles er omheen, o.a. door Roel en iedereen van support. Ook de terugkoppeling per mail, na telefonisch contact, maakt het erg overzichtelijk. Sta versteld van alle uitleg die je kunt vinden op de website en de support die je daarbovenop nog eens krijgt, zonder moeilijk te doen. En ben superblij met alle opties die deze shop heeft tov mijn oude webshop! Dit had ik veel eerder moeten doen!

Blij met service

Zeker te spreken over Lightspeed en de service die ze aanbieden. Hiernaast ook aangeboden om eea te doorlopen om de extra mogelijkheden te bespreken. Dit is zeker een meerwaarde! Een paar functionaliteiten ontbreken bij Lightspeed maar over het algemeen dragen ze prima alternatieven aan.