Voor kleine zaken verval je in maatwerk en klantbeleving is ver te zoeken

Ik werd snel geholpen met de chat maar daar was ook alles mee gezegd. De hulp van de medewerker was ok maar raffelde voor mijn gevoel het gesprek af, weinig klantbeleving. Ook werd er verwezen naar maatwerk voor een functie wat in mijn optiek standaard in templating zou moeten kunnen. Een tekst tonen boven de categorie pagina en tekst eronder. Van een dergelijk webshop product mag je dit verwachten, ik ken geen alternatief waar dit niet mogelijk is. Om dan naar maatwerk te wijzen vind ik erg makkelijk. Software is in de basis prima al kost het wel wat moeite om zaken te vinden, dit is natuurlijk ook gewenning. Echter met anderes software zoals shopify kon ik sneller uit de voeten.

Snel een website online neer te zetten zonder enige kennis Mooie template Gewoon super alles Wij als Planten.nu zijn blij met Lightspeed

Alles wat je zoekt in 1 systeem.

Lightspeed Restaurant is voor ons eetcafé (de Fagot te Ingelmunster) een uiterst gebruiksvriendelijk en betrouwbaar systeem, de interface is bovendien volledig aan te passen naar onze zin. Wanneer het nodig is wordt er door de customer service aandachtig geluisterd en snel gehandeld, top!

Beste kassasysteem op de markt

Naar onze mening het beste kassasysteem op de markt. Samen met de ondersteuning van Tills solutions een aanrader!

Fantastic tool for scale ups!

IzyCoffee uses Lightspeed from the start, with good support and tech they are the best solution on the market.

Hi Ennio, Thank you for your powerful words! We always strive to be the best and are happy to read that you experience us in that way too! Have a wonderful weekend!

Service, on point

Enorm tevreden over de service en kwaliteit van Lightspeed. Bij de kleinen hick-ups die ik gehad heb ben ik steeds snel en on point geholpen geweest. Ook op zaterdag/zondag. Absolute aanrader voor elkeen die op zoek is naar een betrouwbaar kassasysteem.

Succesvol!

Handig kassasysteem en de hulp bij opstart is fantastisch

Basis goed - Maar grote problemen aanwezig in de software

De basisfunctionaliteit is goed. Maar als je een probleem meldt dan ben je altijd de enige die het probleem heeft. Je moet hemel en aarde bewegen voordat je probleem wordt erkent. Maar daarna wordt het vervolgens niet opgelost. Bestaande problemen in Lightspeed zijn: - Alle automatisch door het systeem gemaakte redirects worden na 3 maanden verwijderd. Resultaat -> allemaal dode links op je website. - Orders met Credit card betalingen worden dubbel in het systeem geregistreerd. Dit gaat al vele maanden fout. Resultaat -> iedere dag negatieve reacties van klanten omdat ze herinneringen krijgen voor het betalen van die onterecht dubbel aangemaakte order. - Het is niet mogelijk om de algemene voorwaarden mee te sturen via een bijlage in een mail. Wettelijk gezien ben je verplicht dit te doen. Resultaat -> Onwettige situatie voor iedere aangesloten webshop in het systeem. Oplossing van Lightspeed: Plak alle voorwaarden maar in een bevestigingsmail (dan ontstaat dus de langste bevestigingsmail ooit). En dit probleem zal niet worden opgepakt door het team. En zo zijn er meer grote problemen op dit moment in de software helaas.

Geweldige support door Customer Success team

Al jaren tevreden klant bij Lightspeed met onze webshop. En mocht je onverhoopt toch een probleem ervaren dan is er kundige en klantgerichte ondersteuning door het Customer Success team. Zo hielpen zij ons onlangs met kosteloos maatwerk aan onze webshop waardoor onze klanten nog makkelijker bij ons bestellen. Klasse!

Geweldig systeem

Na meer dan 18 jaar met 2 andere geautomatiseerde kassasystemen gewerkt te hebben ben ik dit jaar overgestapt naar Lightspeed. Dit had ik veel eerder moeten doen achteraf gezien. Het systeem is heel makkelijk, support altijd een klik weg. Belangrijkste is de simplicity van de webshop. Je kunt simpel alles online zetten zonder gedoe. Alles over het systeem is terug te vinden op filmpjes en je kunt altijd webinars volgen als je daar behoefte aan hebt. Werk je nog steeds met een kassasysteem die constant problemen of storingen heeft? Heb ik ook te lang gedaan. Stap nu over. Je krijgt er geen spijt van. Bespaar stress en geld. Chandra My Fashion

Veel gebruiksgemak en goede ondersteuning.

Met twee webshop, www.affairedeau.com en www.thevintagecrhistmascompany.com onderneem ik nu al ca. 3 jaar online met Lightspeed. Mijn ervaringen zijn altijd positief, ook als er iets misgaat is er adequate ondersteuning. Eens in de zoveel tijd doe ik een tutorial aangeboden vanuit Lightspeed en die zijn leerzaam en toegespitst op persoonlijke situatie en wensen en geven altijd inzicht in mogelijke verbeteringen. Natuurlijk gaat er ook wel eens iets mis, dat is logisch, maar ook in dat geval weet Lightspeed het altijd netjes op te lossen. Ik ben een tevreden gebruiker!

Supergoeie ervaring

Tijdens de horeca beurs goed ontvangen geweest en onmiddellijk met hen gestart. After sales service kan je ook op hen rekenen. Alles werkt en dat is het voornaamste!

Goede support

Erg tevreden met de klantvriendelijke en goede support. Customer engineers kennen het systeem erg goed en helpen onze doelen te realiseren.

Vriendelijke medewerkers die tijd voor je nemen

Medewerkers van Lightspeed nemen tijd voor je en proberen een oplossing te vinden. Helaas kan ik dat niet zeggen voor enkele partijen waar ze mee samen werken zoals template bouwer DMWS. Deze partij staat nauwelijks tot niet open voor verbeteringen en suggesties en wil vaak meerwerk in rekening brengen voor iets dat standaard zou moeten zijn in een template. Lightspeed probeert hierin wel te bemiddelen en is een stuk klantvriendelijker.

Zeer aan te bevelen!

Lightspeed is het een vriendelijk platvorm waar je uitstekend mee uit de voeten kan. Wij zien zeer tevreden! Goede service!

Fijne ervaring, goede support

Lightspeed werkt fijn en de support is enorm goed. Er is altijd tijd voor uitleg en training.

Topproduct!

Sinds enkele jaren aan het werk met Lightspeed en nog altijd heel tevreden. Efficiënt en overzichtelijk kassasysteem. Ook steeds een heel hulpvolle support ervaren, zowel op afstand als ter plaatse!

Wij zijn sinds 2 jaar aan het werk met lightspeed. Dit naar volle tevredenheid. werkt echt perfect. Super service. Dus van onze kant alleen maar het cijfer 10

Vriendelijke mensen, erg behulpzaam, zeer aan te bevelen.

We gebruiken nu bijna 1 jaar Lightspeed. Onze ervaringen zijn zeer goed. De mensen van Lightspeed zijn altijd vriendelijk en zeer beleefd aan de telefoon. Ze doen erg hun best om ons te helpen in wat er beter kan. Ze hebben ons dan ook zeer geholpen met het instellen van Apps en de vindbaarheid op Google.

Zeer tevreden over Lightspeed!

Sinds ruim een jaar ben ik overgestapt naar Lightspeed. Dit naar volle tevredenheid. Met name de accountmanagers en de succesmanagers gaan voor 100% tevredenheid en zijn bereid om hier een stapje extra voor te zetten. Het team bestaan uit professionele en zeer deskundige mensen die de online markt begrijpen, en weten wat er nodig is om van een online webwinkel een succes te maken. Voor mij is Lightspeed de partij om mijn webwinkel stevig in de markt te kunnen zetten en een toekomst mee op te bouwen.

Customer support team is amicable!

Lightspeed is one of the best POS available in the market for the restaurants/bars use. There support team is amazing, they are always friendly and ready to help you in any kind of a problem. It can be related to the hardware or software problem, they are always there to solve it in the best way possible! Big shout out to Pieter, Nicholas and Sophie in the team of lightspeed who have always assisted and helped us in the best way possible!

Heel gemakkelijk in gebruik en we zijn ook zeer tevreden van de customer service

degelijk en gebruiksvriendelijk

Lightspeed is een eenvoudige tool die tegemoetkomt aan alle taken van het barpersoneel. Vriendelijke customersupport ook.

Goede service en gebruiksvriendelijk

Wij zijn zeer enthousiast over Lightspeed. Vlotte communicatie en eenvoudig in gebruik. Babette Den Hoek Af, Gent

Zeer tevreden!

Goede service en opvolging!

Haarlemmerweg 1051 LH 1051 LH Amsterdam

020 820 23 91