Had mijn bestelling niet goed ingevuld even met Onno gebeld, volgende dag bestelling geleverd. Super service hartelijk dank.

Geweldig programma met backoffice

Wij gebruiken nu al een aantal jaar Lightspeed, een zeer gebruiksvriendelijke backoffice waar alles goed bij te houden is. Ook als er vragen zijn wordt het goed opgelost door de medewerkers. Wij zijn een tevreeden klant.

Geweldig support team

Overgestapt van Wordpress naar Lightspeed. Heel blij dat we de overstap hebben gemaakt. Het support team van Lightspeed is daar absoluut onmisbaar in geweest. Dank jullie wel!!!

Fijn platform om mee te werken, duidelijke hulp bij opstarten

Momenteel ben ik bezig mijn webshop over te zetten van Magento naar Lightspeed. Het was eerst even wennen omdat het toch allemaal net weer even anders werkt, maar dat is logisch. Ik ben nog in de beginnende fase, maar vond het fijn om eerst 2 webinars te kunnen volgen. Toen zelf aan de slag gegaan en vandaag een duidelijke uitleg over de backend gehad. Bedankt alvast voor de goede service!

Professioneel en behulpzaam met veel Internationale kennis

Cable-Engineer is erg blij met de keuze om Lightspeed te gebruiken voor de opzet van onze nieuwe website. Lightspeed is een zeer professionele organisatie met erg veel kennis en mogelijkheden en zorgt voor een duidelijk en overzichtelijk proces voor het opzetten van je website of shop. Dit in combinatie met slimme systemen en geduldige en vakkundige medewerkers zorgt ervoor dat wij erg blij zijn met Lightspeed als partner.

Deze webshop is prima evenals de service die je krijgt

Een fantastisch systeem met een top klantenservice!

Lightspeed heeft niet alleen een fantastisch retailsysteem met mooie features, de klantenservice is ook geweldig! Het product is nieuw voor ons en vereist een andere manier van denken en werken, maar dankzij de goede trainingen van het team en de persoonlijke aandacht wordt het een eitje. De persoonlijke aandacht en de trainingen zijn voor mij echt een groot pluspunt. Naar mijn mening onderscheiden zij zich hiermee enorm van de andere partijen.

Schitterende klantenervaring!

Persoonlijk ben ik nog nooit een bedrijf tegengekomen dat zoveel tijd en energie steekt in zijn klantenopvolging en ondersteuning! Permanent bereikbaar en proactief in ondersteuning. Een bedrijf waar je nog naar kan bellen met een vraag! Voorbeeld voor vele andere online dienstverleners!

Ervaring is goed

Voor ons is Lightspeed een goed programma, met veel mogelijkheden. De support zet zich altijd goed in om zaken goed op te lossen.

Geweldig!!! Wat een geduld, wat een heldere uitleg.

Je wordt aan de hand meegenomen in het hoe en wat. Je kunt alles vragen, aan alles wordt voldoende tijd en aandacht besteed. Telefonische support is sowieso heel erg fijn en tegenwoordig steeds meer een zeldzaamheid aan het worden.

Fijne, snelle en duidelijke ondersteuning!

Een pakket met veel functionaliteiten. Het pakket beheerst een legio aan mogelijkheden van kleine naar grote bedrijven.

Top, super fijne ondersteuning.

Sharlene luistert goed en denkt met je mee en helpt waar het kan. Super goed.

Superblij met mijn overstap naar Lightspeed!

Wij zijn zeer tevreden over Lightspeed. Het systeem is heel erg gebruiksvriendelijk. Vrijwel alles is geautomatiseerd waardoor je de focus op datgene kunt leggen waar je goed in bent. Verder ben ik zeer te spreken over de uitstekende support die Lightspeed bied. Perfect prijs-kwaliteitsverhouding!

Eenvoudig op te zetten en snelle helpdesk.

Webshop is eenvoudig op te zetten. Prima helpdesk, waarbij je snel antwoord krijgt in het Nederlands. Gratis training mocht je weinig kennis hebben van SEO etc.

Kassa(voorraad)systeem en onlineverkopen in 1.

In mei 2019 zijn we gestart met de voorraad in het kassasysteem (Retail) te zetten. In maart 2020 de webshop (e-com) online gegaan. We zijn wel met beide direct in 2019 gestart. Met goede persoonlijke ondersteuning van Lightspeed hebben we een mooie overzichtelijke webshop en natuurlijk verkopen! We hebben heel veel artikelen en het is een hele klus om dit overzichtelijk en netjes neer te zetten. Niet verwacht dat ik zoveel informatie uit een kassasysteem zou gaan halen. Er zijn nog wel een aantal puntjes die aandacht vragen (bijvoorbeeld cadeaubonnen in het kassasysteem en online werkt nog niet samen) maar daar zijn ze mee aan het werk. Goede ondersteuning en snelle antwoorden! We zijn eerst met 2 andere merken kassasystemen begonnen (de eerste na 2 weken gestopt en de andere na een jaar), maar toch uiteindelijk teruggekomen op Lightspeed. Dit werkt wel makkelijk en is wel overzichtelijk.

Sessions zeker de moeite waard!

Sharlene heeft mij goed geholpen bij het implementeren facebookshop en tips en info gegeven over het werken met Instagram. Het was de eerste keer niet direct gelukt de producten goed in facebook te krijgen, daarom hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Geen moeite teveel voor haar. Wel jammer dat we nog niet weten hoe we de categoriën kunnen plaatsen. Ook nog google analytics in korte tijd goed gezet. Prettig te weten dat ik alsnog beroep op haar kan doen.

Top !

Een goede ondersteuning met trainingen, elke vraag die er is wordt beantwoord. Heel erg tevreden over Lightspeed en zal zeker iedereen aanbevelen die een webshop wil gaan starten .

super

geduldige en aangename persoon (Malika Coene) die de uitleg gaf. goede en vlotte communicatie en opvolging van het dossier via mail (perfect en beter dan telefonisch op sms) de persoon sprak met kennis van zaken. vragen die niet dadelijk konden worden opgelost (Deliverect-gerichte vragen) werden in een korte tijdspanne via mail beantwoord.

Meedenkend

Sharlene probeert zich te verplaatsen in de klant: als nieuwe retailer in de e-commerce zijn een hoop vanzelfsprekendheden nog onbekend voor mij. Deze worden op een prettige en concrete manier aangereikt.

Een perfect draaiende webshop en koppeling met kassasysteem

Een webshop van Lightspeed draait gewoon zoals het moet draaien. Werkt perfect op alle apparaten en we worden erg goed gevonden in Google. Het was de investering meer dan waard! Na een jaar zijn we van alleen webshop overgestapt naar webshop + kassa systeem voor in onze fysieke winkel. En ook dat werkt geweldig. Het systeem is nog niet perfect, maar alle opmerkingen worden zeer serieus genomen. En werkt er iets niet of hebben we een vraag, dan bellen we de support en die helpen ons altijd perfect vooruit. De support is echt geweldig! Ze nemen de tijd en helpen ons net zo lang totdat wij het snappen. Ze denken ook goed mee met wat voor ons sneller of beter kan worden ingericht. Wij zijn ontzettend tevreden en raden Lightspeed (e-com én retail) aan iedereen aan. Namens Bij en Mus.

Snelle respons bij vragen

Heel tevreden over de klantenservice, snelle respons, daadkrachtig, fris en oplossingsgericht. Heel prettig!

Prettige en behulpzame wijze van support geven, ...

En dat is denk ik ook erg nodig gelet op het feit dat er met grote platforms moet worden geconcurreerd. Ik zou verwachten dat een Lightspeed, die toch geen nieuwkomer is, het beter zou doen qua hedendaagse technieken. Maar samen met het support team is het prettig werken aan optimalisatie van de webshop. Bedankt daarvoor.

Vlotte service, duidelijk antwoord.

Vlotte service, duidelijk antwoord.

Lekker makkelijke en effectief

Ik maak inmiddels al meerdere jaren met plezier gebruik van lightspeed Ecom en ben erg tevreden. Het is een functioneel programma, wat stabiel en eenvoudig werkt.

Lightspeed zorgt voor een perfecte website!

Ik heb al 3 jaar een website van Lightspeed en ik ben zeer tevreden over de werking er van. Alles is gewoon simpel invullen en het werkt. Ingewikkeldere functies zoals Google shopping integratie en Faceebook business werken nu ook. Ik heb dit niet zelf gedaan maar ben persoonlijk opweg geholpen door Sharleen van Lightspeed in 2 uitgebreide sessies. Echt fantastische service! Mijn site is www.speeddrones.nl check hem zelf.

Haarlemmerweg 1051 LH 1051 LH Amsterdam

020 820 23 91