Goede service en top kwaliteit

Niets dan lof voor deze onderneming, super fijn in gebruik en de service is snel en goed!

top

Hele vriendelijke jonge dame, die me heel duidelijke uitleg geeft. top!

Makkelijk in gebruik!

Dankzij Lightspeed is het mij gelukt om in enkele dagen een webshop op te zetten. Tijdens de bouw ben ik een aantal keren ondersteund door personeel. Dit was zeer aangenaam. Iedereen stond voor mij klaar. Enige puntje is dat de ladingssnelheid van de webshop redelijk laag is door de opbouw van de code van het thema van Lightspeed. Zo is het niet mogelijk om nieuwe afbeeldingen bestanden als JPEG 2000 of XR in te laden. Hierdoor zal Google mijn webshop niet hoog waarderen in haar zoekmachine... Verder helemaal tevreden :)

Topservice!

Aantal keer contact gehad met support en een trainingsessie gehad. Zeer goed bevallen, er wordt met je meegedacht en ze zetten je echt op voor succes!

Perfecte service!

Snelle service!! Ook zeer snel in het oplossen van problemen!

Goede en correcte afhandeling van vragen of problemen.

Bij Lightspeed is niets teveel. Onze webshop acor-vloeronderhoud.nl maakt gebruik van lightspeed, omdat deze eenvoudig is en dat je veel mogelijkheden hebt om je webshop zo te maken dat deze voor elke klant makkelijk en toegankelijk is. En als je vragen hebt word je snel en vakkundig geholpen.

Prettige support en makkelijk werkbaar.

Ecom van lightspeed is een prettig en makkelijk programma. Als er toch nog vragen zijn dan is de support erg vriendelijk en geduldig.

Uitstekende supportafdeling , nemen de tijd, hebben uitgebreide kennis helemaal prima!

Zeer goede support en begeleiding!

Als leek begonnen aan de bouw van de e-commerce webshop. Inmiddels draait de shop al een jaar en ik ben zeer tevreden over support en begeleiding. Als je tegen een probleem aanloopt, zorgen ze meteen voor een oplossing. Vaak zijn het kleine dingetjes die je dan niet gelijk kan traceren. Aarzel vooral niet om dan contact op te nemen. Je kunt ze altijd bereiken via de helpdesk, per mail of telefoon. Super service!

Fantastische support gehad van Jordan Thomas.

Ik ben meer dan uitstekend geholpen door Jordan om mijn website te verbeteren en klantvriendelijker te maken. Echt een aanrader!

Schitterende hulp gehad van Sharlene

We hebben samen de site doorlopen en kreeg diverse mooie tips van Sharlene. Hartelijk dank. Ik kan weer aan de bak.

Enthousiast over Lightspeed en fijne support

Ik had een Magento 1 webshop in SI-materiaal, producten gericht op de zintuigen (Sisigma) maar Magento eindigt met de support in juni dit jaar dus ik moest wat anders. Eind vorig jaar mezelf een maand de tijd gegeven een beter alternatief te vinden. Daarbij was ik vrij zeker dat het een Saas oplossing moest worden, met een vast bedrag per maand waarbij alles inbegrepen, want ik was niet zo blij met al de onverwachte 'uurtjes factuurtjes' bij mijn oude webshop. Ik stuurde 3 Saas websites een uitgebreide mail en Lightspeed reageerde daar het beste en meest proactief op. Dat icm het 14 dagen uittesten van de vele mogelijkheden, maakte dat de keuze snel gemaakt was. Ik zag erg tegen de verhuizing van al mijn producten op, maar support hielp me met exporteren uit Magento en importeren in de shop van al mijn producten en klanten. Het updaten en nalopen van de producten was nog steeds een heel karwei maar wel veel beter te overzien. Heel blij met de optie productvarianten in een dropdownmenu... Dit maakt het zo'n stuk overzichtelijker voor de klant! Ik ben uiteindelijk januari en met name februari bezig geweest met de webshop en toen was hij klaar. Ik werd heel goed geholpen door support, met het livezetten en alles er omheen, o.a. door Roel en iedereen van support. Ook de terugkoppeling per mail, na telefonisch contact, maakt het erg overzichtelijk. Sta versteld van alle uitleg die je kunt vinden op de website en de support die je daarbovenop nog eens krijgt, zonder moeilijk te doen. En ben superblij met alle opties die deze shop heeft tov mijn oude webshop! Dit had ik veel eerder moeten doen!

Blij met service

Zeker te spreken over Lightspeed en de service die ze aanbieden. Hiernaast ook aangeboden om eea te doorlopen om de extra mogelijkheden te bespreken. Dit is zeker een meerwaarde! Een paar functionaliteiten ontbreken bij Lightspeed maar over het algemeen dragen ze prima alternatieven aan.

Geweldige service tegen een goede prijs!

Je krijgt goede begeleiding en de templates van de site werken super op zowel browser als mobiel. Je kan hen altijd bijkomende info vragen zonder extra kosten. Ze geven het gevoel dat we samen beter worden.

Uitstekende service en support!

Als leek begonnen aan de bouw van mijn e-commerce webshop. Inmiddels draait de shop en ik ben zeer tevreden over service en begeleiding van o.a. Sharlene! Binnenkort de volgende shop..

Werkt erg goed, super goede support 👍

Sinds een maand ben ik actief met Lightspeed en merk nu al dat het goed werkt. Zelf heb ik Retail, Ecom en Loyalty en alles is gebruiksvriendelijk ingericht en communiceert onderling goed. Het enige wat is jammer vind is dat Loyalty nog beperkt is in zijn mogelijkheden en uitsluitend werkt op Retail en niet met Ecom. Loyalty is nog vol in ontwikkeling en zal in de toekomst wel met Ecom werken is mij verteld, hopelijk wordt dit snel gelanceerd! Verder ben ik zeer tevreden en is de support goed en behulpzaam! Er wordt ruim de tijd genomen om je vraag te beantwoorden of je probleem te verhelpen.

Mooi product met super ondersteuning!

Voor onze website en POS systeem bij Scuba Support hebben gekozen voor Lightspeed. Met een geweldige support afdeling met zeer gerichte oplossingen en zeer duidelijke terugkoppeling per email van de geboden oplossing . Ik heb veel contact gehad met Jordan, een specialist die in oplossingen denkt! 5 sterren meer dan waard!

Super goede service, altijd goed geholpen.

Medewerkers weten waar ze over praten, dit is super fijn! Met iedere vraag kan ik bij ze terecht.

Wil jij een goede website met succes kansen dan moet je hier wezen

de service is top plus de apps waar je gebruik van kunt maken zijn top in een woord perfect

Jasper Dekker heeft me enorm goed geholpen. Hij heeft me alles laten rustig laten zien en daarnaast ook direct even de eerste acties samen met me afgetikt. Echt een lekker effectief uurtje. Thanks Jasper, fijn dat je zo snel kon helpen!

Lightspeed is een verademing

Zeer goed systeem, top klantenservice! Op maat van je zaak een kwalitatief kassasysteem. Persoonlijke online meetings waar je al je vragen kan stellen en samen kan meekijken op het scherm van de technicus. Super vriendelijk klantendienst!

Super ervaring met de soft wear van lightspeed! Gemakkelijk om te gebruiken, alles is goed geplaatst en de rapporten zijn erg overzichtelijk. De helpdesk staat voor je klaar

Goede Support!

Altijd een snelle en eerlijke terugkoppeling op mijn vragen. Niet altijd is alles mogelijk (zonder upgrades te moeten doen) maar er wordt altijd gezocht naar een mogelijke oplossing om het toch werkbaar te maken zonder over te stappen naar upgrades. Heel blij mee!

Zeer tevreden. Super Sevice

Zeer tevreden, gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk. Vooral de rapporten zijn zeer makkelijk! De training zijn echt top ze werpen hun vruchten af. Je kunt ze altijd bereiken via de helpdesk, per mail of telefoon. Gewoon super service!

Makkelijke software en mooie thema's om een website te maken

Ik had geen ervaring met de software van Lightspeed maar het is mij alles mee gevallen. Zeer goede support voor de vragen die ik had. Wat ik ook een groot plus punt vond zijn de gratis trainingen die je krijgt, gewoon 1 op een zodat je rustig kunt toe werken om je website live te laten gaan. Ik heb nu 1 website draaien maar er volgen er meer bij Lightspeed!

Haarlemmerweg 1051 LH

1051 LH Amsterdam