Leuke winkel

Mooi roze bontjasje besteld het staat.me dochter prachtig en lekker warm leuk bedankbriefje in doos en goed verpakt

• Is het bestelde wat u verwacht had? Ja, boven verwachting!

Goede service betaalbaar en snelle verzending

Goede service betaalbaar en snelle verzending. Fijne kinderkleding site

• Is het bestelde wat u verwacht had? Ja, prima!

Mooie, stoere kleren!!

Ik had een leuke bestelling gedaan. Helaas was 1 shirtje er toch niet meer, maar in plaats daarvan kreeg ik een ander tof shirt! Alles was snel geleverd en netjes verpakt. Shirtjes 110/116 vallen wel iets aan de grote kant. Maar daar groeit ie wel in!

• Is het bestelde wat u verwacht had? Ja, prima!

Fijne webshop, perfecte service!

• Is het bestelde wat u verwacht had? Ja, boven verwachting!

Super goede service

Goed contact, snelle service en prima levering. Super blij mee

Zonder morren een tegoedcode krijgen als de eerder bestelde kleding wel is verstuurd, maar niet is ontvangen vind ik super. Ik maak ook wel eens anders mee.

Goede kleertjes en prima bezorging.. Enige min punt: De webshop zou gebruiksvriendelijker zijn als je de foto's kan uitvergroten om de kleertjes zo beter te kunnen bekijken!

Verrassend

Jammer dat wanneer er gevraagd wordt is het voor een geboorte cadeau? (Ik had baby kleding besteld om cadeau te geven) dat ik de reden van de vraag dan niet terug zie in bijvoorbeeld een toepasselijke verpakking.

Beste, hartelijk dank voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat er kan worden aangegeven of het bestelde voor een gelegenheid is. Helaas heb ik bij uw bestelling geen notitie ontvangen. Erg jammer van deze miscommunicatie. Misschien is er iets mis gegaan? Vriendelijke groet,

Fijne webshop, snelle service! En niet onbelangrijk netjes verpakt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Netjes geleverd

Geen

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste klant, bedankt voor uw feedback. Hopelijk heeft u veel plezier van de door u bestelde kleding. Ik zag in de track en trace dat uw bestelling in de drukke december maand 3 dagen later is bezorgd als aangegeven. Erg jammer. Gelukkig komt dit zelden voor. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op. Excuses hiervoor. Ik hoop op u begrip en zie u graag terug. Vriendelijke groet, Babyvilla

Pluspunten

Snelle levering. Mooi assortiment. Kwalitatief goede producten.

geen.

Pluspunten

Snelle levering! Eerder nog dan aangegeven ondanks black friday. Top dus

Nvt