Pluspunten

UItstekend spamfilter en voor zover ik weet voor de laagste prijs. En support is ook op orde (zo weet ik sinds vandaag :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige support. Pro actieve houding. Er waren wat problemen door het ontbreken van een instelling in de exim van mijn mailserver. Daar kwam ik zelf niet uit, maar met behulp van Laszlo is alles opgelost. Ongekende support voor deze scherpe prijzen. Ze gingen net zo lang door tot alles was opgelost. Ben blij dat ik filtermail kan blijven gebruiken, want word gek van de Nigerianen die mij geld willen geven in ruil voor mijn persoonlijke gegevens en bloedmooie Russische en Oekraïnse vrouwen die iets met me willen.....

Geen enkele. Zelden zo'n klantvriendelijk bedrijf tegengekomen met mensen die niets op hoeven te zoeken maar je met parate kennis een stuk verder helpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

SPAMfilter werkt subliem! De kosten zijn er in mum van tijd uit, moet er niet aan denken om die spam mails weer handmatig te moeten verwijderen.

Beheer is uitgebreid maar kan iets duidelijker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Werkt snel en goed. Spam wordt goed tegenhouden. Configuratie was snel te maken en ook goed gedocumenteerd op de site mbt tot ip adressen!

Betaling werkte om dit om te zetten van Paypal naar automatisch incasso lastig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Filtermail is scherp geprijsd en hielp mij goed met de problemen die ik ondervond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Groot aanbod en voor veel artikelen nette prijzen. Goed verpakt.

Iets vlottere levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service! Support (in mijn geval Laszlo) ging echt tot het uiterste om problemen te onderzoeken en op te lossen. Zelden zo'n behulpzame support meegemaakt. Ik beveel Filtermail zeker aan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service. Direct antwoord op alle vragen in het begin. Werkt allemaal uitstekend. We zijn zeer tevreden met filtermail

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende service! We hebben meerdere keren gebeld en elke keer worden we snel geholpen. En groot voordeel is dat ze de klanten kennen.

Ga vooral zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed bereikbaar/klantenservice Duidelijk servicepaneel Makkelijk te installeren

"Spam leren" zou wat makkelijker kunnen, door bijvoorbeeld de mails door te sturen naar een speciaal e-mailadres.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Minder spam dus top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Er komt nog heel wat spam wel door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede telefonische ondersteuning

• Zou u ons aanbevelen? Ja

4 stars: good service, well treated

Positive

Works really well, good price, support is fast

Suggestions

minor troubles with billing and credit top-up

Pluspunten

Goede filter Snel en makkelijk te installeren

Als je iets in de Whitelist zet, wordt dit email adres niet automatisch uit de blacklist gehaald.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als er geen negatieve punten zijn, dan is alles positief.

Het bij bestellen van licentie gaat als reseller niet... Maar met gelijk opgelost door medewerker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede ondersteuning telefonisch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We werken er nu een aantal maanden mee. Prima dienst met vele mogelijkheden. Snelle service, goede support. En het belangrijkste de spam wordt goed gefilterd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor ons 5* voor dit bedrijf buiten dat het Filter super werkt is de support ook nog eens 5* . Als U van spam af wilt raden wij U zeker Filtermail aan. Geen moeilijke taal als het technisch wordt praten ze daar ook Jip en Janneke taal en helpen je hiermee op weg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

EINDELIJK een oplossing voor onze SPAM problemen. En die waren groot. Een heel hoge betrouwbaarheid. Maar een of twee procent false negatives (SPAM die doorkomt), de false positives (ten onrechte als SPAM getagd) zijn nog geen halve procent. Makkelijk op te zetten, goede en vlotte klantenservice, dagelijkse rapportages in je mail als je wilt, zeer betaalbaar, uitgebreid, wat wil je nog meer? Die twee euro per maand is het al heel snel waard!!! Je moet wel een heel klein beetje verstand hebben van mail en DNS.

Wij hebben onder een account 4 domeinnamen. Voor de afhandeling van de spam moeten we voor elk domein apart inloggen. Dat zou beter gecombineerd kunnen. Scheelt ook in blacklisten etc. Als je abonnement afloopt, en je verlengt niet en je zet je DNS instellingen niet terug, dan komt plots je mail niet meer aan. Dat hadden we met een proefabonnement en toen kregen we geen stringent (genoeg)e waarschuwingen van te voren per mail. Mijn partner, voor wie ik het opgezet heeft in ieder geval nooit het idee gehad dat hij straks geen mail meer zou krijgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Filtermail bestaat nog maar kort en is precies wat wij zochten. Een online spam detectie systeem zodat je spam niet binnenkomt in de spambox. Overzichtelijk dashboard met vele opties en dagelijkse melding van tegengehouden mails. Heb je nog een extra controle om te voorkomen dat je iemand op de zwarte lijst zet. In het begin een paar keer contact gehad met de support afdeling. Reageert snel, ook in de avonduren en zeer behulpzaam. Kortom, voor 1,95 per maand heb ik eindelijk een systeem wat anders alleen voor grote bedrijven betaalbaar is. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tot nu toe efficient en erg makkelijk

Sommige handleidingen (m.b.t. configuraties) kunnen eenj stukje beter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Goede telefonische support - Duidelijke uitleg - Goede troubleshooting - Vriendelijke support - Goedkoop! Super tevreden dus!

Over Filtermail

Filter op Taal