Uitstekend filter, prima support

Filtermail levert een uitstekend product. Het filtert bijna alle spam eruit en houdt zo een hoop ellende tegen. De interface is erg uitgebreid. Het instellen van de blacklist mogelijkheden is wat lastig, maar als je het eenmaal doorhebt is het heel erg flexibel en krachtig. Logging en statistieken zijn uitgebreid. De ondersteuning is heel klantgericht. Duidelijk en vriendelijk.

Goede en snelle support ook in het weekend

Ik had bij filtermail een product besteld, maar kwam niet helemaal uit de configuratie ervan. Zij hebben mij zeer goed geholpen zelfs in het weekend.

Perfecte bescherming spam op mijn e-mail

Goede partner voor het tegenhouden van al die ellendige spam van tegenwoordig Sinds ik Filtermail gebruik voor meerdere accounts is de spam bij ons met meer dan 90% afgenomen. Je moet zelf nog wel regelmatig aan de achterkant een en ander bekijken, maar dat is gebruiksvriendelijk. En kom je er niet uit, dan is de service van de mannen van Filtermail uitstekend en voorbeeldig. Prijs - kwaliteit is werkelijk fantastisch

Goed geholpen en heel weinig spam!

Na het inschakelen van het spamfilter nog maar heel weinig spam! Ook goed geholpen met het aanpassen van mijn DNS instellingen.

In het begin prima, maar sinds een maand waardeloos

In het begin ging het goed. Veel spam werd tegengehouden. Totdat ongeveer een maand geleden de problemen ontstonden. Overload en internal errors op hun server(s). Veel inkomende email werd gebounced. Deze e-mails zijn dus verloren, omdat ze niet ontvangen werden door filtermail, om later te bezorgen. Weg is weg. We hebben hierdoor aanzienlijke problemen gekregen. Zeer spijtig dat ze bij filtermail hun servers niet goed monitoren, waardoor dit soort problemen kunen ontstaan en zij dit blijkbaar niet eens weten. Dit is onherstelbaar en dus heb ik vandaag met terugwerkende kracht mijn account opgeheven bij ze.

E-mails bouncen met een reden, dus we hebben de klant gevraagd of hij voorbeelden kan aanleveren zodat wij dit kunnen onderzoeken. Wanneer een e-mail bounced, krijgt de afzender hier ook een melding van. In veel gevallen neemt de afzender dan via een andere weg contact op met de klant of ontvanger. Alle e-mails of berichten die via het SpamExperts systeem lopen worden geregistreerd. Wanneer een e-mail bounced, is dit ook terug te vinden in de logfiles. Wanneer deze berichten niet in de logfiles terug te vinden zijn, zijn de berichten nooit via de Filtermail servers verwerkt en kan het een heel ander probleem zijn. Dit lijkt ook het geval. Het zou bijvoorbeeld een DNS probleem of instelling kunnen zijn. 21-04-2021, de datum van deze beoordeling, waren er na een software update van SpamExperts problemen met de CPU-load, hierdoor zijn deze tijdelijke problemen ontstaan. Hiervan is melding gemaakt op onze website: https://filtermail.nl/serverstatus.php?view=resolved. Onze servers worden door SpamExperts en onszelf gemonitord en wij waren op de hoogte van dit probleem. Zoals SpamExperts in de storing aangeeft zijn er geen e-mails verloren gegaan en zijn deze opnieuw aangeboden bij de ontvanger: “The situation looks good at this point, the load dropped. The messages that were rejected have been re-queued for delivery, as the rejection was a temporary 4xx one. So there should be no messages lost as a result. Emails have been delivered correctly.” SpamExperts is tegenwoordig van onderdeel van N-Able. Het probleem deed zich voor bij meerdere Hosted Cloud afnemers en Service Provider Partners in heel Europa: https://uptime.n-able.com/ "Start: 2021-04-21 11:30:00 UTC End: 2021-04-21 12:00:00 UTC Severity: Minor Outage Status: Resolved N-Able® Mail Assure/ SpamExperts Hosted Cloud - EMEA/Americas/APAC There is an identified issue with N-able Mail Assure/SpamExperts Hosted Cloud that is affecting performance. We are currently investigating to identify the root cause. Please check back for updates. N-able has implemented the fix, and this issue should be resolved." Dit was op 21-04-2021 een tijdelijk probleem en deze overloads en internal errors doen zich niet al een maand voor. Op dit moment, 23-04-2021, is dit ook de enige melding die wij hebben ontvangen met dit soort problemen. Helaas hebben wij geen verdere reactie meer van de klant ontvangen en geen kans gehad om het probleem te onderzoeken.

Sinds ik filtermail gebruik zijn we een blijde stichting

Als radio stichting kregen we heel veel spammail want kon oplopen tot 50 mails per dag. Sinds we filtermail gebruiken krijgen we alleen mail die voor ons bestemd zijn. Een geweldig programma dus zeker een aanrader voor die paar euro's.

Super oplossing tegen spam.

Zeer uitgebreide service die je zelf tot in de puntjes kunt configureren. Ik had vandaag (zondag) een klein probleempje en ik was verbaasd binnen een uur reactie te krijgen op[ mijn ingeschoten incident. Dus ook de ondersteuning zit wel snor!

Ik heb geen spam meer sinds de Filtermail actief is. Top product.

Ik heb geen spam meer sinds de Filtermail actief is. Top product.

Uitstekende en uitgebreide filtermogelijkheden.

Filtermail biedt alles wat je kunt wensen om je mail te filteren. Ontzettend veel mogelijkheden. Uitgebreide logging, handig voor diagnose. Er is heel veel mogelijk met het maken van regels. Door de uitgebreide mogelijkheden is het in het begin even lastig om alles te doorgronden, maar na wat oefenen is het allemaal goed te doen. Bruikbaar voor zowel de beginner als de veeleisende beheerder.

Sinds kort de mail filtering aangekocht en nu al tevreden.

De spamfiltering is sind kort actief en functioneerd naar tevredenheid. Ook de service is prima op orde!

Helemaal Top en raad het iedereen aan!

In het verleden, had ik verschillende spamfilter op mijn mailserver draaien en mijn FireWall blokkeerde soms duizenden inlogpogingen per dag. Tot ik Filtermail als test ging gebruiken alleen hun ip-range mag door de firewall en zeker 99% van de spam wordt weg gefilterd. Echt helemaal Top!

Werkt perfect als je het programme de tijd gunt te leren

Goed en overzichtelijk

Gewoon goed doet wat het doen moet voor prima prijs

Pluspunten

UItstekend spamfilter en voor zover ik weet voor de laagste prijs. En support is ook op orde (zo weet ik sinds vandaag :-)

Pluspunten

Geweldige support. Pro actieve houding. Er waren wat problemen door het ontbreken van een instelling in de exim van mijn mailserver. Daar kwam ik zelf niet uit, maar met behulp van Laszlo is alles opgelost. Ongekende support voor deze scherpe prijzen. Ze gingen net zo lang door tot alles was opgelost. Ben blij dat ik filtermail kan blijven gebruiken, want word gek van de Nigerianen die mij geld willen geven in ruil voor mijn persoonlijke gegevens en bloedmooie Russische en Oekraïnse vrouwen die iets met me willen.....

Geen enkele. Zelden zo'n klantvriendelijk bedrijf tegengekomen met mensen die niets op hoeven te zoeken maar je met parate kennis een stuk verder helpen.

Pluspunten

SPAMfilter werkt subliem! De kosten zijn er in mum van tijd uit, moet er niet aan denken om die spam mails weer handmatig te moeten verwijderen.

Beheer is uitgebreid maar kan iets duidelijker.

Pluspunten

Werkt snel en goed. Spam wordt goed tegenhouden. Configuratie was snel te maken en ook goed gedocumenteerd op de site mbt tot ip adressen!

Betaling werkte om dit om te zetten van Paypal naar automatisch incasso lastig.

Pluspunten

Filtermail is scherp geprijsd en hielp mij goed met de problemen die ik ondervond.

Pluspunten

Groot aanbod en voor veel artikelen nette prijzen. Goed verpakt.

Iets vlottere levering.

Pluspunten

Super service! Support (in mijn geval Laszlo) ging echt tot het uiterste om problemen te onderzoeken en op te lossen. Zelden zo'n behulpzame support meegemaakt. Ik beveel Filtermail zeker aan!

Pluspunten

Prima service. Direct antwoord op alle vragen in het begin. Werkt allemaal uitstekend. We zijn zeer tevreden met filtermail

Pluspunten

Uitstekende service! We hebben meerdere keren gebeld en elke keer worden we snel geholpen. En groot voordeel is dat ze de klanten kennen.

Ga vooral zo door!

Pluspunten

Goed bereikbaar/klantenservice Duidelijk servicepaneel Makkelijk te installeren

"Spam leren" zou wat makkelijker kunnen, door bijvoorbeeld de mails door te sturen naar een speciaal e-mailadres.

Pluspunten

Minder spam dus top!

2 sterren: slechter dan verwacht

Er komt nog heel wat spam wel door!!!

Aantal keer gemaild met de klant over zijn spamprobleem, maar hij gaf aan dat het nu beter gaat. Zijn account nog wel een aantal keer bekeken en voorgesteld om een aanpassing te maken in zijn firewall, zodat deze alleen mail accepteert van Filtermail zelf. Hier nog geen response op gehad.

Over Filtermail

Filtermail spamfilter en fallback oplossing. Uw mail wordt gefilterd en spam of virussen worden geëlimineerd voordat deze uw server en netwerk bereiken. E-mail gaat nooit verloren. Alle berichten zijn alsnog via een webbased paneel te bekijken. Iedere dag ontvangt u via e-mail een overzichtelijke rapportage met statistieken en de in quarantaine geplaatste berichten.