de verpakking was niet goed afgesloten en de boeken lagen er uit

boeken ontvangen, maar deze vielen uit de doos. De verpakking was niet (goed) afgesloten (tape verkeerd geplakt). Hoe moeilijk kan het zijn.....

Beste Marcel, wat vervelend om te horen dat de verzending niet goed is verlopen. Zijn de boeken die je hebt ontvangen beschadigd? Zo ja, laat ons dat dan even weten, dan zullen wij die uiteraard kosteloos voor je vervangen! Wij hebben de betreffende medewerker die jouw pakket heeft verstuurd van deze klacht op de hoogte gesteld en we zorgen ervoor dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Ik hoop dat we je in de toekomst weer zullen mogen verwelkomen in onze webshop. met vriendelijke groeten, de klantenservice van Uitgeverij SWP

Zeer vriendelijk.

Toen ik belde werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Het boek dat ik zocht werd meteen opgestuurd samen met een vriendelijke woorden en een kleine attentie. Heel veel dank, Marianne.

Snel, makkelijk en verrassend

Bij opening van mijn snel geleverd pakket(1dag) werd ik verrast met een extra gift. Zeer leuk om te ontvangen.

Netjes geleverd, maar account niet nodig

De boeken werden netjes en op tijd geleverd, maar ik had liever de mogelijkheid gehad om te bestellen zonder een account te nemen.

Zeer goede service

Er zat zelfs nog een persoonlijk kaartje bij de bestelling.

ik bestelde een boek, kreeg een aardige mail dat het er nog niet was en vervolgens ontving ik er ee

heel positief

Vriendelijk geholpen en snelle service

Boeken besteld en de volgende dag al binnen, Super service!

prettig geholpen

in mijn aanvraag voor een studieboek ben ik prettig geholpen en maak nu kennis van de lesstof van de uitgave om te zien of dit boek geschikt is voor onze opleiding.

Prima ervaring.

Tot mijn verbazing kwam het boek gewoon met de post. Dus een harde klap op de deurmat. Gelukkig goed verpakt, geen probleem.

interessante doelgroep-uitgaven

Veelzijdig aanbod van belangwekkende vakpublicaties ook voor niet vakgenoten. Verantwoord wetenschappelijk onderbouwd (waar nodig) en toch toegankelijk voor de geïnteresseerde/ anders opgeleide leek.

Snelle levering en makkelijk besteld

Uitgeverij SPW heeft regelmatig interessante nieuwe titels die via de nieuwsbrief onder de aandacht worden gebracht. Bestellen is vervolgens een fluitje van een cent, en de levering volgt snel en volgens afspraak.

snelle levering, goede kwaliteit

Het boek was goed omschreven en voldoet aan mijn verwachting

Prima en lekker snel

Ik kreeg mijn bestelling razendsnel, netjes verpakt, met een leuk notitieblokje erbij.

Boek besteld en de volgende dag al in huis. Klasse!

Duidelijk en overzichtelijk.

Prima Geregeld, snelle levering!

Snelle levering met een verrassing!

Snelle levering van mijn bestelling. Als verrassing een schrijfblokje EN een extra boekje geleverd. Als ik weer een boek voor mijn werk nodig heb begin ik te zoeken op de website van SWP.

snel en goed

snel en goed

Een zeer prettige site en simpel om te bestellen de levering was ook heel snel

snelle levering en prima producten

Goede website, mooie collectie, snelle levering

Prima klantervaring

Vlotte levering, goede communicatie

Les gaat zoals het hoort, geen klachten.

snelle correcte levering

snelle correcte levering

Stipt, correct, duidelijke site kortom, vlot verlopen.

Zoals hierboven vermeld.

Duidelijk boek, goede levering!

Duidelijk boek, goede levering!

Snelle goede levering

Vandaag besteld, morgen in huis