2 boeken besteld en betaald, slechts 1 ontvangen

Ik heb slechts 1 boek ontvangen na 2 boeken besteld en betaald te hebben. Op woensdag 09/12 dit via de klantenservice gemeld maar op heden nog geen reactie gekregen. Ik hoop om via dit medium reactie te krijgen. Alvast bedankt.

Vlotte service

Mijn bestelde boek was in korte tijd geleverd, met correcte wijze waarop ik na bestellen op de hoogte werd gehouden. Prima en vlotte service

Niks ontvangen tot nog toe

Boek besteld - niet geleverd.

Op tijd en netjes bezorgd.

Snelle, complete levering

snelle complete levering

Toppie

Fijn en snel

Goede service!

Goede service. Duidelijk, snel en leuk een aardigheidje erbij!

Snel geholpen en kreeg nog een leuk presentje!

Heel tevreden!

Heel tevreden!

Alles goed en op tijd geregeld

Correct snel en goed

Goed zoals ik hoogterecord mogen verwachten

Prima website en service

Prima website en service

heel positief

Boeiende actuele gevarieerde producten

Ik heb 2x contact gehad en 2x snel geholpen. Heb het boek ontvangen.

Bestellen verloopt altijd goed en snelle levering en altijd goede service

Goede snelle service!

Bestelling na 2 dagen al binnen..top in deze drukke december- coronatijd! En nog n gratis ander boekje erbij...heel attent!

SWP heeft interessante up-to-date boeken van zeer ervaren deskundigen

Graag draag ik bij met mijn recensies (meestal via Vakblad 'Vroeg') aan de verspreiding van kennis in de zorg. Het Sozio magazine over huiselijk geweld is ook heel interessant.

Snelle levering, met een leuke attentie

Volgende dag al in huis met nog een extraatje en een bedankje

PRIMA

Ik had een bestelling gedaan van 18 boeken. De dag daarna waren deze er al. En dat in deze tijd. Bij vragen altijd goed behandeld en meegedacht.

Interssant aanbod aan boeken en goede services bij aankoop

Ik koop graag boeken hier

Supersnelle levering van mijn bestelling

Mijn bestelling was precies zoals ze beloofd hadden, op de aangegeven dag binnen. Het paste door de brievenbus, superhandig dat ik er niet voor thuis hoefde te zijn.

Heel goed boek, en nog een leuk cadeautje bovendien

Ik heb het boek van Johannes Mol besteld over Stiefvadergezinnen. Erg goed, ik ben op de helft, maar heb er al veel van geleerd. Het werd vlot bezorgd, en ik kreeg er nog een aardig boekje bij cadeau. Ik kan SWP zeker aanbevelen.

Zeer goed boek en goede service

Aan het handboek SRH dat ik had gekocht ontbrak een 20-tal bladzijden. De uitgever heeft met grote spoed het boek voor mij geruild. Het boek zelf is inhoudelijk zeer goed, overzichtelijk vormgegeven en netjes en stevig gebonden.

Ik kreeg een gezellig pakketje thuis gestuurd :-)

Goed boek besteld, in redelijke tijd toegestuurd gekregen. Met nog een leuk kadootje erbij.

Niet erg behulpzaam

Als je buiten de doelgroep valt zijn ze niet behulpzaam.