Specifiek aanbod boeken

SWP heeft een uitzonderlijk aanbod boeken die me heel erg aanbelangen. Blij dat jullie bestaan.

Altij leuke nieuwe dingen en veelzijdig aanbod

heel goed

bestelde boeken snel geleverd

Prettig leesbare boeken en goed contact

Het aanvragen van docentexemplaren verloopt prettig. Dat er administratie-, verzendkosten gevraagd worden, snap ik wel.

Na wat opstart problemen prima

Ik had een bestelling geplaatst maar waren achterdochtig over de locatie waar het naartoe moest zeiden in eerste instantie de locatie bestaat niet.

Above and beyond

Er gingen een aantal dingen mis met de verzending(en), dat kan natuurlijk gebeuren. De oplossingen die gevonden zijn en de communicatie hierover waren echter van hoge kwaliteit, 5 sterren eigenlijk nog niet voldoende. Geweldige klantenservice!

zinvol boek

fijn boek ontvangen

Ruime keuze aan boeken

Prima !!

Vernieuwende boeken, snel geleverd

Ik word regelmatig nieuwsgierig naar de boeken van SWP, die vernieuwend en vaak ook praktisch zijn. Levering verloopt snel met soms ook nog een klein onverwacht kadootje erbij. Leuk :)

Hele goede service

Ik kreeg keurig de bestelling, alleen inhet Engels. Mail gestuurd. Kreeg keurig antwoord en retoursticker en meteen de boekjes in het Nederlands. Hele fijne service en goed vertrouwen in de klant. Mijn dank daarvoor. Boekjes keurig teruggestuurd en kreeg mail dat het was gelukt. Top.

Positief

Ik kreeg een boek wat beschadigd was en nadat ik dit had gemeld kreeg ik zonder hierom te vragen een nieuw boek. Heel erg blij met deze service!

Mooi en interessant aanbod boeken met vlotte service

Heel mooi aanbod van interessante boeken die goed worden beschreven. Ook de levering verloop vlot.

Superbe

Altijd goed en vlot in huis. Grote originele en gevarieerde Keus.

Hele fijne uitgeverij met concreet materiaal.

Ter voorbereiding van mijn lessen opvoedkunde heb ik hier al meermaals ontzettend interessante boeken besteld!

Het was snel en alles optijd geleverd.

goed, maar duurde even voor het boek aankwam

goed, maar het duurde eigenlijk net iets te lang voor het boek aankwam

Zeer snel en volledig

Snelle service, vriendelijke serveerster, prachtige boeken, en nog een cadeautje erbij. Bedankt

Zeer snelle levering

Leuk dat er een extra boekje bij zat

Goede service, prachtig boek.

Snelle levering, extra boekje erbij.

Gemakkelijk en Snel

Besteld volgende dag in huis. dank je wel!

De klantenservice is super lief en het verliep alles heel goed! Zeker een aanrader!

Ik heb een boek gekocht en het werd heel snel verzonden, zelfs naar duitsland. De klantenservice is ook super aardig!

Spannende boeken voor mijn beroepsgroep

Als socioloog wil je altijd up-to-date te blijven. SWP heeft een aardig rijtje die dat doen....

Goed aanbod, goede service

Goed en gevarieerd aanbod en goede afhandeling van bestellingen en info via de mail.

Zeer klantvriendelijk!

De medewerker van SWP denkt altijd heel constructief mee hoe e.e.a. geregeld kan worden bij het toezenden van bestellingen en is heel pro-actief hierin. Top!!

Een boek besteld en netjes en snel geleverd. Top!!!