Mooie boeken Goede service Goede kwaliteit

Er was onvoldoende porto

Helaas moest ik 3 euro 84 betalen omdat er te weinig porto betaald was. Geen goede zaak.

Er bleek te weinig portokosten gemaakt te zijn

Helaas moet ik de te weinige portokosten van 3 euro 84 vergoeden. Geen goede zaak lijkt mij.

Er bleek te weinig portokosten gemaakt te zijn

Helaas moet ik de te weinige portokosten van €3,84 vergoeden. Geen goede zaak lijkt mij.

Helemaal prima

Alles klopt

Helemaal prima

Alles klopt

Snel, duidelijk en goed!

Snelle service!

goed geregeld

vlotte verwerking en goede levering

Snelle, vlotte levering

Mijn bestelling werd op een snelle en vlotte manier bezorgd in België. Bedankt! Zeker een aanrader.

Ik heb tot nu toe nog niks ontvangen...

Ik word niet op de hoogte gehouden van de bezorging. Daar heb ik zelf naar gevraagd. Maar vanaf 25 oktober zou het weer leverbaar zijn, maar tot op heden nig geen boek ontvangen.

Veelzijdig en mooie boeken

Ik ben erg tevreden over SWP vanwege de variatie in boeken en onderwerpen. De afhandeling is vlot en er gaat nooit iets mis.

Overzichtelijke site, snelle levering en gelukkig een interessant boek.

Boek werd zeer snel geleverd en was goed verpakt.

Vlotte afhandeling en ontvangst.

Ik kreeg snel precies wat ik besteld had.

Aankoop boekje, prima informatie

Boekje gaf de informatie due ik verwachte. Prima

Gewoon helemaal goed

De verzending duurde iets langer. Keurige mail hierover gekregen. Pakketje was netjes verzorgd

Website overzichtelijk, makkelijk te bestellen en snelle bezorging.

Snel verzonden, informatieve boeken

Boeken goed kunnen vinden, en soepel besteld. Het blijft een nadeel dat er itt andere sites niet achteraf betaald kan worden, omdat dan afgewacht kan worden of het bestelde product ook daadwerkelijk arriveert.