Perfecte afhandeling

Goede communicatie, snelle levering, correcte factuur. Prima service!

lekker snel en accuraat

goed tips via de mail, bestelling snel afgehandeld met daarbij de juiste en niet onnodige informatie, deze mail mbt de beoordeling valt voor mijn dan wel weer in de categorie onnodig, maar wel begrijpelijk vanuit de andere kant,

Maandag besteld, dinsdag in huis

Zeer vlotte levering, heel goed!

Goede prijs - kwaliteit verhouding.

Persoonlijk zou ik het prettig vinden op de hoogte gehouden te worden van de status van de bestelling c.q. levering.

Bestelproces en levering ging prima. Aanbod op de website is ruim en beschrijving per product is ook prettig.

Heel eenvoudig kontact

Ik had een vraag over de levering. Die werd heel snel beantwoord zonder chat robot of lastige formulieren. Gewoon van mens tot mens. Erg fijn.

prima en snelle levering

Snel

Boek besteld en volgende dag in huis!

Heel goed!

Uitsekende, snelle service

Boek via website besteld en snel geleverd

Goed assortiment, mooie website, inspirerende nieuwsbrief en een klantvriendelijke manier voor zakelijke relaties om te bestellen.

Snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd.

prima bestelservice

Bestellingen gaan soepel, de boeken komen snel. Echt een bijzonder sortiment van boeken! terugzenden zou iets makkelijker en klanten vriendlijker kunnen.

Boek snel geleverd!

Boek nodig die ik ergens anders niet kon bestellen.

Prima en snelle service

Het door mij bestelde boek was binnen enkele dagen in de brievenbus bezorgd.

snelle en nette levering

mijn boek werd heel snel geleverd. Het bestellen was makkelijk

Heel leesbaar en praktisch boek

logisch opgebouwd boek onderbouwd vanuit theorie met concrete koppeling naar praktijkvoorbeelden

Snel!

De site is overzichtelijk, de boeken die ik bestel worden snel geleverd. Daarbij wordt prima inpakmateriaal gebruikt, waardoor de boeken ook onbeschadigd door de brievenbus rollen.

Snelle levering!

Overzichtelijk en een snelle levering.

Ik had binnen 2 dagen mijn bestelling netjes ontvangen. Fijn dat het zo snel kan.

Prima, niks op aan te merken

Geen aanvullingen

Toegankelijk bruikbaar boek door een echte vakman geschreven

en precies waarover (professionele) gespreksvoering moet gaan: luisteren met al je zintuigen, dus horen; verstaan in de betekenis van diepgaand begrip en daarover communiceren met elkaar. Anbevolen: ja, hoewel het boek van 2008 is en wat mij betreft had het lettertype wat groter gekund.

Snelle levering. Goede communicatie over de levering.

Keurig verpakt en snelle levering

Spaklerweg 79

1114 AE Amsterdam-duivendrecht