Heel persoonlijk

Ik vond het echt super om te ervaren dat er zo met mijn wensen rekening werd gehouden. Ik wil dit bedrijf echt aanbevelen, een verademing na al die onpersoonlijke internetbedrijven.

Snelle levering van schommel

Een Weltevre Swin besteld. Op zaterdag besteld en op dinsdag geleverd. De schommel is top.!!!!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Deze schommel aan de boom n de tuin vastgemaakt. Opzetten was in 15min. Gedaan. Solide schommel. Zelf mijn vrouw zit nu ineens af en toe op de schommel. Echt een mooi ding.

Klantvriendelijk en duidelijk

Prettige ervaring, duidelijkheid over verzenden en retour.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Mooie lampen en geweldige consumenten service

Heel positieve ervaringen. Door covid kon ik de lamp die ik besteld had lang niet in ontvangst nemen. Dit was geen enkel probleem en de lamp werd voor me bewaard. Daarna heel snelle levering. Mooi product en goede prijs. Erg onder de indruk van de consumenten service! Kan dit bedrijf zeker aanraden.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Vriendelijke, behulpzame mensen. Probleempje met product werd snel opgelost, zeer klantvriendelijk geholpen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Tevreden

Prima geholpen

Ik heb een bestelling geplaatst en werd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Het product werd een dag eerder geleverd dan afgesproken. Dat is tijdtechnisch meegenomen, alleen was ik niet thuis. Dat was jammer.

Snelle bezorging

Snel, prima!

Uitstekende service !

Vlotte communicatie, goed product, excellente service

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product zeer tevreden

Goede en vriendelijke service, heel tevreden

Vriendelijk contact en toen er wat mis ging met de zending buiten hun schuld werd dit heel netjes en snel opgepakt

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prachtige lamp alleen het plafond plaatje op een inbouw las doos vergt wat improvisatie

Niet geweldig

De chauffeur heeft de stoelen op straat gezet! De dozen zelf uit pakken en karton ook zelf maar weg gooien. Koop je voor meer dan 3000 euro aan stoeltjes. Hele slechte aflevering!!!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Ruimte uit voorraad leverbare keuze

Snel en netjes. Ruime keuze. Keurige informatie en verzending. Alleen de bijgeleverde lamp vind ik persoonlijk een te hoog voltage hebben zonder dimmer.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Uitstekend

Snelle en nette afwikkeling van onze bestelling

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Prettig contact

Vriendelijk bedrijf mooie producten

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Erg tevreden

Uitstekende dienstverlening

Ik had verlichting besteld die helaas niet direct leverbaar was. Drent & van Dijk hebben mij steeds uitstekend op de hoogte gehouden van de levering. Toen uiteindelijk het product werd uitgeleverd, bleek er een onderdeel beschadigd te zijn. Nog voordat ik de beschadigde set had kunnen retourneren had Drent & van Dijk mij al een nieuwe set toegestuurd.

Breed assortiment Tonone lampen.

Goed advies.en snelle levering. Doen wat ze beloven.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja.prachtig

Echt een top service van dit bedrijf! Met spoed een bestelling geplaatst en met enorme flexibiliteit alle verwachtingen overstegen!!!!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Fantastisch

Behulpzaam, probleemoplossend bij Drent en van Dijk shop

De tafellampen die ik had besteld bij Drent en van Dijk shop waren niet direct leverbaar, maar hier werd dan ook eerlijk over gecommuniceerd. Zoiets weet ik echt te appreciëren.

Zeer goede service

Snelle verzending

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Nice product good delivery but issue with the bulbs

2 of the bulbs are broken when we received the package. We sent an email to the general address with some pictures but no answer so far.

• Oui

Perfect!

Aan het einde van de middag had ik 2 vazen van Pols Potten besteld en de volgende dag had ik ze al in huis.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Prima en snel

Binnen 24 uur in huis

Conform afspraak

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Top

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut.

Snelle levering!

Snelle levering en product zal omschreven!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer zeker!

werd verrast door de bezorger

werd verrast door de bezorger