Ik had wat verkeerde gedaan en werd meteen een oplossing geboden en erg snel gereageerd , super service en vriendelijk

• We willen graag weten of je tevreden bent over Geen idee waar over ik tevreden moet zijn. Staat er niet bij maar zal wel want alles is goed gegaan!

Snelle bezorging en uitstekende naservice

Product was helaas beschadigd aangekomen door de bezorger. Zelfde dag heeft drent nog het vervangende onderdeel kosteloos opgestuurd met een persoonlijk kaartje. Erg goede service waar andere bedrijven nog een hoop van kunnen leren.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Ja

Snelle service, zeer klantvriendelijk

Een aantal maanden geleden had ik via de webshop van Drent & van Dijk de rotary tray van Vitra gekocht. Helaas brak gisteren het bovenste schaaltje af. Contact opgenomen met Drent & van Dijk: meteen een nieuwe toegestuurd gekregen, vandaag ontvangen, zonder extra kosten! Topservice!

• We willen graag weten of je tevreden bent over Klantgerichtheid

Zeer betrokken en servicegericht

Ik bestelde een cadeau voor een huwelijkspaar. Dat was niet in voorraad, maar dankzij de inspanningen van mw Drent kwam het rechtstreeks van de leverancier op tijd aan. Helaas was het tijdens het transport beschadigd. Mw Drent heeft toen alles in het werk gesteld om een nieuw artikel te laten bezorgen. Helaas is dat niet op tijd gelukt en heeft het bruidspaar voor even genoegen moeten nemen met het defecte exemplaar. Na de trouwdag arriveerde het goede artikel en hebben we het bij het bruidspaar geruild. Mw Drent toonde haar belangstelling en betrokkenheid door haar telefoontjes en emails. Tot mijn verrassing kreeg ik een paar dagen daarna per post een leuke attentie, bij wijze van ‘genoegdoening’. Geheel onverplicht en juist daarom zo waardevol en attent. Topservice!

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Geweldige service en volledig gericht op klanttevredenheid als belangrijkste uitgangspunt

De snelheid en service waarmee Drent & van Dijk er volledig op gericht is de klant zo optimaal mogelijk te bedienen heb ik oprecht als indrukwekkend ervaren. Fijn dat er bedrijven zijn waar klantgerichtheid niet (alleen) als leus, maar juist in hun handelen zo hoog in het vaandel staat. Ik beveel iedereen Drent & van Dijk van harte aan.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Mooie producten en vooral top service

Een zeer goede service, zowel levering als dienst naverkoop, daar een wandbibliotheek gekocht, waren wat productieproblemen maar direct opgelost, top !

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Aanrader!

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Correcte prijs en zeer snel

Snel en correct

• We willen graag weten of je tevreden bent over 8

Mooie webshop en leuk kantoor. De mensen die er werken zijn vriendelijk en denken goed met je mee. Een aanrader voor iedereen diep zoek is naar een mooi design item voor in huis.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Op tijd geleverd met vriendelijk kaartje bij

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Efficiënte aangename koopervaring in elk stadium van de koop

Hartelijk dank voor de meer dan vlotte medewerking en hulp bij het kiezen van het product en de verzending achteraf. Ik vind het belangrijk dat jullie weten dat jullie voor een zeer aangename koopervaring zorgen in alle stadia van de koop. :)

Prima betrouwbaar bedrijf.

Prettig telefonisch contact gehad over een product. Belofte was dat dit product een week besteltijd had. Na precies een week werd ook het product geleverd. Leuk ook een hand geschreven kaartje erbij.

Snel en goed!

2e keer dat ik iets besteld heb. Snelle reactie en verzending. Persoonlijk kaartje erbij, gewoon top!

Perfecte persoonlijke service

Jullie verkopen mooie producten waar wij heel blij van worden .. en de service die persoonlijk is, heb ik bij een website nog niet eerder meegemaakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Geen idee wat hier moet staan maar we zijn alles dik tevreden

Zeer snelle levering!

Ik ben zeer tevreden. De levering was super snel!

Netjes

Prima levering.

Vriendelijk en snel!

Goed advies, snel geholpen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Een goede en betrouwbare leverancier

Inmiddels 2 keer producten besteld. Er werd snel geleverd, goede communicatie en goede spullen!

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Erg netjes en correct geholpen

Ik had een klok besteld maar de genoemde levertijd op de website klopte niet. Bij uitblijven levering daarop telefonisch contact gezocht met het bedrijf. Netjes te woord gestaan waarbij de fout direct werd toegegeven. Extra korting op bestelling gekregen. Wat mij betreft top afgehandeld.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Heel tevreden

Snelle en correcte levering

Product zoals beschreven. Snelle en correcte levering.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Super selection of design items, delivered quick

Loved how quick the delivery was. Loved how the owners of the shop made it personal by sending a little note with the items. Loved the selections of design items the shop has.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Yes! I am satisfied

Snelle goede levering

met een leuk briefje er bij

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Uitstekende website & communicatie, snelle levering

Uitstekende ervaring met de bestelling van een lamp. Het bestelproces zit goed in elkaar, met keurige updates en een snelle levering.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Duidelijk, snel en goed product

Ik wist al wat ik zou kopen, maar alsnog kon ik veel interessante informatie terug vinden op de website over het product. Een dag na bestelling stond de bezorger al voor de deur met mijn pakket. Het kon niet beter worden, tot ik het handgeschreven kaartje erbij vond.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Tuinbank fantastisch; service levering fantastisch

De bestelde weltevree bended bench werd de volgende dag al afgeleverd door een medewerker die in mijn buurt woont en dacht dat we de bank met het mooie weer vast wel wilden gebruiken!! Wat een service!