Mooie producten en vooral top service

Een zeer goede service, zowel levering als dienst naverkoop, daar een wandbibliotheek gekocht, waren wat productieproblemen maar direct opgelost, top !

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Aanrader!

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Correcte prijs en zeer snel

Snel en correct

• We willen graag weten of je tevreden bent over 8

Mooie webshop en leuk kantoor. De mensen die er werken zijn vriendelijk en denken goed met je mee. Een aanrader voor iedereen diep zoek is naar een mooi design item voor in huis.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Op tijd geleverd met vriendelijk kaartje bij

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Efficiënte aangename koopervaring in elk stadium van de koop

Hartelijk dank voor de meer dan vlotte medewerking en hulp bij het kiezen van het product en de verzending achteraf. Ik vind het belangrijk dat jullie weten dat jullie voor een zeer aangename koopervaring zorgen in alle stadia van de koop. :)

Prima betrouwbaar bedrijf.

Prettig telefonisch contact gehad over een product. Belofte was dat dit product een week besteltijd had. Na precies een week werd ook het product geleverd. Leuk ook een hand geschreven kaartje erbij.

Snel en goed!

2e keer dat ik iets besteld heb. Snelle reactie en verzending. Persoonlijk kaartje erbij, gewoon top!

Perfecte persoonlijke service

Jullie verkopen mooie producten waar wij heel blij van worden .. en de service die persoonlijk is, heb ik bij een website nog niet eerder meegemaakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Geen idee wat hier moet staan maar we zijn alles dik tevreden

Zeer snelle levering!

Ik ben zeer tevreden. De levering was super snel!

Netjes

Prima levering.

Vriendelijk en snel!

Goed advies, snel geholpen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Een goede en betrouwbare leverancier

Inmiddels 2 keer producten besteld. Er werd snel geleverd, goede communicatie en goede spullen!

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Erg netjes en correct geholpen

Ik had een klok besteld maar de genoemde levertijd op de website klopte niet. Bij uitblijven levering daarop telefonisch contact gezocht met het bedrijf. Netjes te woord gestaan waarbij de fout direct werd toegegeven. Extra korting op bestelling gekregen. Wat mij betreft top afgehandeld.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Heel tevreden

Snelle en correcte levering

Product zoals beschreven. Snelle en correcte levering.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Super selection of design items, delivered quick

Loved how quick the delivery was. Loved how the owners of the shop made it personal by sending a little note with the items. Loved the selections of design items the shop has.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Yes! I am satisfied

Snelle goede levering

met een leuk briefje er bij

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Uitstekende website & communicatie, snelle levering

Uitstekende ervaring met de bestelling van een lamp. Het bestelproces zit goed in elkaar, met keurige updates en een snelle levering.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Duidelijk, snel en goed product

Ik wist al wat ik zou kopen, maar alsnog kon ik veel interessante informatie terug vinden op de website over het product. Een dag na bestelling stond de bezorger al voor de deur met mijn pakket. Het kon niet beter worden, tot ik het handgeschreven kaartje erbij vond.

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Tuinbank fantastisch; service levering fantastisch

De bestelde weltevree bended bench werd de volgende dag al afgeleverd door een medewerker die in mijn buurt woont en dacht dat we de bank met het mooie weer vast wel wilden gebruiken!! Wat een service!

• We willen graag weten of je tevreden bent over N.v.t.

Super goeie en persoonlijke service

Tijdens het oriënteren op een nieuwe plafondlamp werd ik al erg goed geholpen, en kreeg ik goed advies. De bestelling en bezorging ging vlekkeloos. Ik twijfelde al heel erg tussen twee kleuren van de lamp, en nadat ik de lamp ontvangen had en kon zien hoe deze in mijn kamer zou hangen, toch besloten voor de andere kleur te gaan. Terugsturen was geen probleem, ook hier zeer goede persoonlijke service. De nieuwe lamp is net binnen en hangt al, zij is perfect! Dank voor alle service!

Uitzonderlijk goede service

Zeer tevreden over de uitzonderlijk goede en persoonlijke service van Drent & van Dijk.

• We willen graag weten of je tevreden bent over Service

Snelle levering , keurig verpakt , leuke attentie en vriendelijk kaartje . Super

Leuke attentie ( Elle wonen ) en vriendelijk kaartje . Werd erg gewasrdeerd

Helemaal top !

Ontvingen een defect product, maar we kregen zonder problemen een nieuw product thuis. Goede klachtenservice. Ik raad deze shop van harte aan.

Prima prijs en service!

Snelle afhandeling, goede prijs. Vogel is in een mooie doos van Vitra verpakt met bijbehorend certificaat van echtheid.