• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product .

Heel vriendelijke service

Bestelling bleek vertraagd, na bellen werd het meteen opgelost. Er werd goed meegedacht over het behangen. Super service

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

Snelle afhandeling, hele fijne service en erg klantvriendelijk.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Helaas niet tevreden over het product ivm niet egaal spuitwerk.

Vriendelijk, snelle levering en goed verpakt

Vriendelijk, snelle levering en goed verpakt

Top bedrijf

Goede service en snelle levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden

Superservice en klantvriendelijk

Een vriendelijke medewerker van Drent & van Dijk ging aan de telefoon zelfs even naar de kelder om er zeker van te zijn dat er een behang op voorraad was. Om het vervolgens hoogstpersoonlijk op de post te doen. De volgende dag had ik mijn behang in huis. Dat noem ik nog eens klantvriendelijke en persoonlijke service!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Perfecte service

Ook op voor de hand liggende vragen krijg ik correct antwoord. Mooi.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Uitstekend!

Netjes grleverd

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Miste er een timertje op

Mooie kop!!

Staat als een huis!!

Prima bedrijf

Bij het behandelen van mijn vragen werd ik goed geholpen.

Zeer goede service

Reeds enkele malen een aankoop bij hen gedaan. Ook telefonisch moeten benaderen, ze waren zeer behulpzaam en correct.

Tof

Alles is prima verlopen behalve de levering ( vervoersmaatschappij) Heb mail gekregen van het vervoersbedrijf met melding dat je tussen 8u en 10u weet om welk uur ze komen die dag. Na deze mail niets meer gehoord tot ze 2 dagen nadien aan mijn deur stonden , onverwacht . Daarom durf je bijna 2 dagen niet het huis uit. Een levering van dit bedrag zou ik niet graag op mijn oprit hebben zien staan na een dag werken. Maar van jullie als winkel niets anders dan lof : correct, duidelijk en vriendelijk . Zeker een aanrader

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, behalve in het begin zit hij niet zo comfortabel. Je voelt duidelijk de onderverdeling. Hopelijk zal dit beteren in de toekomst.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Super tevreden

Super delixe service, ultra snelle levering en de lamp... wonderbaarlijk mooi.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Fantastisch product! Super oplossing voor snoerproblemen

Goede ervaring, mooi product

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Hele goede service

Omruilen was heel eenvoudig.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 10

Prachtig assortiment en snelle levering.

Al meerdere artikelen besteld in de webshop en altijd weer een snelle/nette levering.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prachtig design

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product zeker

Doen wat ze beloven

Komen de gemaakte afspraken na

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Levering was OK maar ik ben niet blij met de kleur van het product.

Wat moet ik doen om het product te wisselen?

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product nee

Heel fijne winkel, super!

Het is prettig winkel via de webshop. De allerleukste pakketten worden snel en netjes bezorgd. Loopt het iets anders? Dan word je daar netjes van op de hoogte gebracht :) via een persoonlijk berichtje. Ook een hand geschreven kaartje terug vinden in je bestelling is erg leuk! Ik ben onwijs blij met onze lamp, behang en bijzettafel. Super :)

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker!

Gewoon super, gevoel van service is groot

En je gevoel is juist.. snel antwoord op je vragen .. verzekerde verzending en goed en. Veilig ingepakt en snel geleverd.. wat wil je nog meer? Ik kocht een lamp van seletti RIO Dog.. en deze past magnifiek in ons interieur .. Knap en cool en aan de beste prijs kijk maar na.. Arnold zou zeggen ; I’l be back ;-)

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Super gewoon

Snelle levering, goed verpakt, veilig en betrouwbaar.

Een lamp besteld, volgende dag in huis. Keurig verpakt. Gekozen voor achteraf betalen. Fijn dat die mogelijkheid er is.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden. We hebben een zwarte plafondlamp en een oranje wandlamp nu. Mooi en praktisch en kwalitatief ook heel goed.

Ik had niet de goede Tonone lamp ontvangen ( aansluiting plafond, door mijzelf verkeerd gekozen). Dit werd snel opgelost en kon het omruilen. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker tevreden

Prima keuze

Prima geregeld vlgs afspraak

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Uitstekende keuze