We hadden een verkeerde bestelling gedaan. Zonder problemen werd het bestelde teruggehaald en binnen de kortste keren werd ons het gewenste artikel bezorgd. Hulde voor de service.

Helemaal goed

Goede levering, prima verpakt, op tijd en mooi behang

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Jazeker

Leuke deals en goede afstemming over aflevering

Duidelijke communicatie over de bestelling en persoonlijk contact over de aflevering. Getriggered tot een aankoop door de leuke mail met aanbiedingen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, nog leuker dan op het plaatje

Ik ben erg tevreden !

Telefonisch besteld, erg vriendelijk en vooral meedenkend. Levering volgens afspraak en op tijd! Erg blij met mijn aankoop, voldoet aan wat mij verteld werd…. Bedrijf dat mijn aankoop leverde, netjes en service gericht! Kortom een tevreden klant!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, erg tevreden ….

Snelle actie genomen op mijn vraag en na bestelling meteen verzonden

Snelle actie genomen op mijn vraag en na bestelling meteen verzonden

Voldoet aan verwachtingen

Snelle levering, keurig aangegeven. Goed verpakt en conform website. Prima keus dus

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker!

We hadden specifieke wensen daar we op het moment van bestellen op vakantie waren. Het werd geleverd exact op de dag zoals afgesproken, netjes en breekvrij verpakt! Service zoals je tegenwoordig alleen maar op mag hopen.

top, snel en correct

top

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 10/10

Snel en mooi verpakt. Prima service

Snelle en goede service

Het product wat ik heb gekocht werd snel geleverd en was keurig verpakt. Ga zo door!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden!

Snel geleverd. Met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

waarom moet nou dit ook nog?

het was in orde

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Weer mooie kommetjes gekocht van mijn favoriete merk en snel verzonden en goed ingepakt zodat ze heel aankwamen

Goede prijs-kwaliteit

Een goede webshop, product heeft goede verhouding van prijs-kwaliteit en de verzending is goed geregeld.

helemaal top!

vriendelijk telefonisch contact, hele snelle levering. zeer tevreden!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product helemaal

Gevonden wat ik zocht

We hebben een leuk tuinbeeld kunnen kopen. We konden bij jullie geen mooie sokkel vinden en die hadden we wel nodig. Kan dat aan de website liggen? Die is mooi, maar pakt niet veel zoektermen. Uiteindelijk bij een andere winkel daarvoor geslaagd. Toen moest het beeld op de sokkel worden bevestigd. Maar hoe? Met een telefoontje naar jullie zijn we prima geholpen. Worldview 1A van Ottmar Hörl (die we Karel noemen, naar m'n opa die graag met een verrekijker naar passerende schepen keek) kijkt nu uit naar passerende wandelaars en fietsers. Dat zijn er veel, langs de doorgaande weg waaraan we wonen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Jazeker

Bestelling werd zeer snel geleverd! Keurig verpakt. Een leuk kaartje bij de bestelling, wat heel attent is. Aanrader!!!

Super!!

Vlotte correcte service!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja!

Fijn geholpen

Duidelijke antwoorden op vraag en snel verzonden. En een mooie aanbieding. Jammer dat ik niet in de buurt woon ;)

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

Top ervaring !

We zijn blij , alles is goed gegan !

correcte levering

juiste omschrijving van het bestelde onderwerp en correcte levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 10

Heel goed, aardige mensen, alles voglens afspraak.

Heel goed, aardige mensen, alles voglens afspraak.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

Zeer snelle levering!

Product is zoals verwacht.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden.

Gewoonweg prima

Zeer snelle levering en goed verpakt produkt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja.

Perfecte service.

Onze bestelling is geheel naar wens verlopen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prachtige lamp

Fortuinweg 4

9101 PE Dokkum