Prima levering zoals omschreven was.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Matig

Snelle service met persoonlijk kaartje

Snelle service met persoonlijk kaartje

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Tevreden

Snelle verzending, mooi product, goed service

Prachtige lamp die snel verzonden werd en uitstekend verpakt was.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product In onze ruimte te groot maar absoluut prachtige lamp.

Service was top, maar behang qua kwaliteit niet in verhouding met de prijs (cole & son)

Mijn ervaring met de shop, de service en de snelle verzending is helemaal goed! Helaas heb ik een heel duur behang besteld dat tegenvalt qua kwaliteit (cole and Son, €180 per rol). Het scheurt en kreukt makkelijk en is niet supersimpel aan te brengen. Als je het knipt of afsnijdt, zie je rafeltjes aan de rand. Dit had ik anders verwacht. Wellicht kunnen jullie dit terugkoppelen bij het merk?

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zie bovenstaande review. Kwaliteit is echt minder goed dan gehoopt.

Ik werd netjes geholpen door Drent & van Dijk en goed op de hoogte gehouden over de aflevering van mijn Alu-chair.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Daar ben ik zeker zeer tevreden over

Kwalitatief!!!!!

Super mooie lampen! Bestelling verliep soepel en snelle levering!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut tevreden!

Super service, snelle levering

Fijne webshop en goede service. Product wordt erg snel geleverd.

Keurige levering en afhandeling

Snelle levering en keurig afgehandeld

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Persoonlijke service en goed verzorgd verstuurd.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Mijn ervaring is zeer positief

Mijn ervaring is zeer positief. Twee punten ter verbetering. Eén die jullie misschien niet zelf in de hand hebben. Ik kon het bezorgtijdstip bij postnl niet wijzigen, wat erg irritant is zonder het bezit van een auto. Nu moest ik met het dure pakket gaan fietsen. Dat is allemaal goed gekomen en de lamp staat prachtig in de kamer. Dit formulier is een drama. Gelukkig is het niet andersom, met de lamp ben ik uiterst tevreden.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 8

Makkelijk te bestellen snelle levering.

Duidelijke website

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer zeker

Goede en snelle levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Goed product

Goed en snel!

Prachtige Tonone lampen besteld en de volgende dag al in huis.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Superblij mee!

Zeer goeie ervaring

Snel geleverd , tafeltje was iets beschadigd , door gegeven en gelijk antwoord gekregen . En ook goed opgelost.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Mooi tafeltje mooie kleur

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Aangeven dag aangekomen

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, goed verpakt

vriendelijk en heel behulpzaam

ik waardeer het dat al mijn vragen direct en zorgvuldig werden beantwoord op een heel vriendelijke manier.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Goede service.

Hele goede service, snelle verzending. En vlotte afhandeling van retouren. Eigenaar is ook meedenkend aan de telefoon.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Goed geholpen

De betaling verliep moeizaam, maar telefonisch contact loste alles op.

Geweldige klatensevice

Ik heb online een salontafeltje besteld (Norr11 Duke) We twijfelden al over de kleur. Toen we hem kregen wisten we het nog niet. Voor Drent & van Dijk geen probleem en stuurden ons een andere kleur om te vergelijken. We hebben een tafeltje teruggestuurd en hadden binnen enkele dagen ons geld al weer op de rekening staan.

Snelle en correcte levering met vriendelijk kaartje voor de koper. Aanrader.

Nvt

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

mooie stoelen, eerder geleverd dan gepland

Fijne communicatie

Mooi aanbod, vlotte afhandeling

Een misverstand na terugzending van goederen werd netjes recht gezet met afgesproken restitutie van de kosten. Duidelijke communicatie met goede service tot gevolg

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Kwalitatief product - mooi resultaat

Hele snelle levering. Fijne site

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja zeker

Persoonlijk advies

Martin neemt alle tijd voor je. Zodat je de goede keuze maakt. Daarnaast kon hij gemakkelijk ,"inbreken" op een lopende order om dat te combineren en tezamen later te versturen zodat alles na m'n terugkomst van vakantie aankomt op mn adres. Al met al een goeie zaak met een top service door Martin van Dijk (de eigenaat)

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Moet nog binnenkomen