Bellen en gelijk daarna bestellen

Eerst even gebeld of de toch wel kostbare vaas op voorraad was. Vriendelijke uitleg, kon dezelfde dag verzonden worden, bestellen via webshop is het handigst. Aldus gedaan. Een dag later ontvingen we de vaas keurig verpakt. Gratis verzonden, en nog verzekerd ook.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product helaas een klein bakfoutje. dat zou op eerste keus producten niet moeten mogen

Klein foutje

Perfect op gereageerd vanuit verkoper, snel tot een oplossing gekomen

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Meer dan tevreden

Super service. Aardige mensen die met je meedenken.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Super.

Prima zaak, goede service

Werd goed en vriendelijk tewoord gestaan

Fijn!

Hele mooie vaas besteld. Deze was netjes en veilig verpakt. Ook de levering was vlot. Mooie producten op de site. Ik ga zeker vaker wat bestellen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden

Nette service

Snel geleverd en nette service. Onze lamp kwam snel en goed verpakt. Er miste alleen een boekje hoe ik hem ik elkaar moest zetten. Ik heb gebeld en werd heel vriendelijk en goed geholpen. Lamp staat nu mooi in woonkamer. Blij mee. Ik zou zo hier weer bestellen

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Snelle levering en zeer goede prijs.

Een Tien

Bestellen gaat gemakkelijk en levering zeer snel. Kan niet beter

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Helder, duidelijk en snelle service

Wederom heeft Drent &Van Dijk een mooie Tonone kamp bij ons afgeleverd. De website is duidelijk en de Tala lamp incl dimmer biedt echt een meerwaarde. De lamp kan nu ook als afwerkingen worden ingezet en ook dus als leeslamp. We zijn erg tevreden over het geheel.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Jazeker!

Heel goede service

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

great price, straight forward transaction

Got a small part for a design lamp at the lowest price on the whole www. Also, the part being small, they where honest chaps and sent it in a regular letter, ...so, not charging a 2 to 10 kilo parcel as all the other vendors. As a matter of fact, the shipping was free for me. Highly recommended.

Hele goede service!

Het bedrijf reageert snel en adequaat. De vaas was goed verpakt en kwam dus heel aan!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut

Prachtig behang en snel en netjes verzonden

Al werkte de rol berekenaar niet, iig kreeg ik het niet voor elkaar. Toch heel tevreden. Fijne website, snel verzonden. Én voor mij heel belangrijk, zonder allerlei onnodig verpakkingsmateriaal. Gewoon een stevige omdoos. Top en het behang is prachtig. De foto van de staal heeft ervoor gezorgd dat ik bij jullie besteld heb

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Fijn bedrijf om bij te bestellen

Ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan toen ik belde of ik versnelde levering kon krijgen. Het artikel werd conform afspraak geleverd. Artikel voldoet aan mijn verwachtingen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Telefonisch contact gehad na bestelling. Behang kwam op de afgesproken tijd aan en was van super kwaliteit.

Toen de levering wat vertraagd was werd ik gebeld hierover, erg netjes! Vaker besteld en merk dat de zaak kennis in huis heeft en deze ook wil delen, dat zie je steeds minder tegenwoordig, erg prettig.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Goede vriendelijke service, snelle levering

Een mooie lamp besteld na eerst nog wat vragen. Hele vriendelijke en kundige service en direct besteld. Een paar dagen later werd hij netjes afgeleverd.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Moeten hem nog ophangen

Vooraf belde ik de vestiging om iets te overleggen, er werd fijn meegedacht. Snelle bezorging en goede communicatie.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Erg tevreden.

Klantvriendelijk en goede communicatie

Ik heb 2 lampjes besteld. Er waren problemen bij Post NL. Ik kreeg hier een mail over. Jullie zijn goed bereikbaar, zowel telefonisch als via de mail.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker tevreden

Afhandeling is perfect gegaan.

Levering en bezorging is perfect gegaan. Zoals de stoelen verpakt zijn verdiend een compliment.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Geheel tevreden

Prima zaak!

Er waren wat problemen met verzending, dit had te maken met storing bij PostNL/MyParcel. is uiteindelijk netjes opgelost, prima klantenservice.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product zeer tevreden

Prachtige glazen vis besteld. Maar door een storing in het PostNL systeem zou het kado veel te laat aankomen. Vervolgens hebben zij er voor gezorgd dat het pakket op tijd bij mij was door het pakket zelf af te leveren bij PostNL. Heel vriendelijke mensen met hart voor de klant. Dat zie je niet vaak meer!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut tevreden over het product

Goed assortiment en snelle levering