Prachtige winkel, goed geholpen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Enorm behulpzaam en meedenkend!

Helaas heeft de behanger het behang niet goed geplakt. Er werd goed met me meegedacht. Deze winkel is echt een aanrader!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Tevreden

mooie vazen en vlotte levering

De vazen zijn wel heel speciaal en tevens tevredenheid over de levering ervan

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product jazeker

Zeer klantgericht! Super snelle levering

Great

I d recommend it definitely! Thanks for the great service!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Yes

Erg tevreden.

Zeer goede ervaring. Alles precies zo gegaan als afgesproken.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Ben nog steeds aan het wachten

Ik heb geen informatie gekregen over de verwachte levertijd van een kast die ik vijf weken geleden bestelde.

Wederom een prima ervaring

Een hele fijne winkel met een goed bereikbare en goede klantenservice. Al meerdere keren besteld en altijd naar volle tevredenheid. Een verademing om altijd met ze in contact te kunnen komen. Zowel telefonisch als per mail en een snelle verzending! Zeer tevreden.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Erg tevreden

Betrouwbaar

+Great website & offering +Quality in delivery - communication on pending order + competent customer service

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Voortreffelijke levering met een scherpe prijs en als toegift een persoonlijke groet! Dank u vanuit mijn hart!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prima

Prima geregeld!

Bestelling en levering van de marketset lamp was snel en zorgvuldig verpakt! Ben er erg blij mee.

Prima afhandeling van order en service!

De order werd keurig verpakt en verzonden. Een later service verzoek werd zonder moeilijke vragen te stellen opgepakt; snel en prima opgelost. Dank!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker tevreden, erg mooi.

Heel fijn bedrijf!

Goed bereikbaar zowel e-mail als telefonisch contact. Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker weten!

Fijne en mooie design shop

Prachtige design winkel en een mooie fijne webshop. De bestelde producten werden netjes geleverd en kwamen onbeschadigd aan. Ook de service is uitstekend.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden, mooi design!

fantastisch!

Donderdags voor kerst behang besteld, de volgende dag al in huis. En dat dus tijdens de drukke dagen voor kerst.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Goede service. Het bestelde was kapot, mocht het terugsturen en dan zou een nieuw product geleverd worden. Echter twee dagen later had ik het nieuwe product reeds in huis.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Super! Snelle en keurige levering!

Super! Snelle en keurige levering!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut tevreden

mooie website, snelle service

mooie website, snelle service

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product jaaa

problemen worden opgelost

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Mooi object, geweldige service

Mooi design object, scherpe prijs en zeer prettige service en vlotte levering

Snelle levering en leuk die persoonlijke touch, het kaartje om te bedanken voor de bestelling!

Netjes en snel geleverd

Goed verpakt en op tijd geleverd. In eerste instantie hadden ze per ongeluk een verkeerd item geleverd (andere maat vaas). Maar de mail wisseling was prettig en de juiste vaas werd super snel nageleverd met express verzending.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Mooie vaas.

een redelijke ervaring

we hebben elkaar verkeerd begrepen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Mooi en voordelig

Mooie vaas gezien bij een bekende designwinkel in Zutphen. Even googlen en bij Drent & Van Dijk was dezelfde vaas 25% goedkoper! En ik praat dan niet over een paar tientjes. Dus niet lang hoeven nadenken, net zo netjes aan huis geleverd als elk andere winkel.

Bedankt voor de beoordeling. Soms tref je mooie producten in de 'sale'. De vaas was bij ons uitlopende collectie. Blij te horen dat je tevreden bent. Veel plezier ervan. Groet, Martin