Prima prijs en service!

Snelle afhandeling, goede prijs. Vogel is in een mooie doos van Vitra verpakt met bijbehorend certificaat van echtheid.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Snelle levering, Besteld product helemaal top!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Prachtige lamp, goed kontakt omtrent de levertijd en verzending, goede service

geweldig

zeer persoonlijk voor mij een 10

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product zeer tevreden

snelle servies en snel ontvangen

duidelijke site goed gecomminiceerd en alles in goede staat ontvangen

Service op hoog niveau!

Zeer prettige communicatie en niks is teveel gevraagd. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. Top service tot aan de deur! Wij komen graag weer terug bij Martin en collega’s. Met vriendelijke groet, Paul Hooijmans en Nicky van Beers

Snelle levering en zeer klantgerichte benadering

Snelle levering en heel vriendelijke en klantgerichte benadering.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Bestelling kastje

Perfekt!

Goed telefonisch en per email berijkbaar. Erg behulpzaam. Mooie spullen. Heb twee keer behang van Pierre Frey bestelt. Het eerste was prachtig, het tweede jammer genoeg niet. Ook bij retourneren ongecompliceerd. Verder zo en veel succes 👌

Duidelijke webshop, supersnelle levering

De webshop is duidelijk en overzichtelijk, voorraadstatus zichtbaar, prima prijzen. Persoonlijk (handgeschreven!) briefje bij de bestelling. In één woord: geweldig.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Goede service en keurig verpakt

Goede serivce. Voor aankoop telefonisch contact gehad. Pakket was goed verpakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

snelle en correcte levering en komen afspraken na.

fijne ervaring.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

De persoonlijke touch maakt het verschil

Mooie producten op voorraad en snel geleverd. Persoonlijke touch en goede communicatie maken het verschil ten opzichte van de meer bekende en/of grotere aanbieders.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Bestelling binnen 24 uur in huis.

,s Middags om 5uur eindelijk de staande lamp gevonden ..... de volgende morgen in huis. Ook de tweede lamp binnen 24 uur in huis.

Bestelling correct afgehandeld

Bestelling correct afgehandeld. Waarvoor dank.

Goede en vlotte service

Kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst wilde ik toch liever een ander model. Ik belde met de firma, werd heel vriendelijk geholpen en de wijziging werd direct doorgevoerd. De volgende dag ontving het juiste artikel, waar ik heel blij mee ben.

Alles prima

De snelheid van antwoord, verpakking, snelheid van levering, alles tiptop.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Levering, verpakking, alles

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van zowel verzenden artikel als het terugbetalen retour.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Tamelijk traag ; verder correct

Geen erg snelle bevestiging en levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Wel

Bedankt voor de beoordeling. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven, in dit geval op de productpagina, wat de levertijd is van de producten. De levering van de lamp is binnen deze levertijd geleverd. We zullen proberen dit duidelijker op de productpagina aan te geven. We wensen u nog een prettige dag. Groet, Hillie

perfecte online-verkoop van a tot z

Heel goede info vóór verkoop, goede communicatie ivm levering, snelle levering, erg aan te raden

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Bedankt voor uw beoordeling!

Cadeau gekocht voor mijn vriendin en gevraagd of het zonder zichtbare merknamen geleverd kon worden. Dat was geen probleem en er werd nog gevraagd of ze het voor mij in konden pakken ook. Top service en snel geleverd!

Uitstekende service!

keurig verpakt, snel in huis met prima updates aangaande leverstatus

Levering zoals afgesproken

Toffe lampen. Levering is sneller dan bij andere websites. Prima communicatie.

netjes geleved

Tip als een product niet gelijk geleverd kan worden misschien even een mailtje of belletje dat de levering later komt. Verder prima.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja tevreden

Bedankt voor de beoordeling. Helaas was bij de bestelde producten de levertijd vanuit de fabrikant onverwachts langer. We proberen de klant altijd tijdig in te lichten over de levertijd. Dank voor jullie bestelling en we nemen jullie feedback zeker mee.

Duidelijke site Goed telefonisch contact Levering goed Product goed

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Dank voor je beoordeling!