Prettige samenwerking professioneel

Zeer prettig

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Tevreden….

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden…

Mooi assortiment

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Super blij mee

Zeer goede communicatie, snelle levering en goed verpakt.

Prima aanbieding en heldere website. Komt afspraken na. Snelle levering en keurig verpakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer teverden

Heel goed. Uitstekend

Mooie kwaliteit vliesbehang en goede levering

Afhandeling schade

Helaas had de lamp wat schade. Gelukkig werd hier niet moeilijk over gedaan en konden deze onderdelen retour. Wat ik wel jammer vond is dat er een retourticket geprint moest worden. Niet echt meer van deze tijd als je het mij vraagt en nogal omslachtig in een vakantieperiode.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prima

Hallo Erik, Dank voor je beoordeling en reactie. Helaas is het op ieder PostNL punt nog niet mogelijk het digitale retourlabel te scannen. Er is altijd de mogelijkheid om zelf zorg te dragen voor het retourneren van het pakket, mocht het printen van het label lastig zijn. Vriendelijke groet, Hillie

Goed geholpen en goede uitleg over het te aan te schaffen product. Ik heb volgens mij wel drie keer gebeld met steeds weer een andere vraag! Aardige vriendelijke servicegerichte mensen. Mooie producten ook. Ik had twee bedlampen besteld via de website en die werden de volgende dag al geleverd ook. Al met al een hele positieve ervaring.

Hele goede service, mooie aanbiedingen, zeer tevreden

Lampen snel geleverd, fijne webshop

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Tonone bolt

Zeer klantvriendelijk en correcte behandeling

Zie bovenstaand

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Mooi licht en gaat lang mee

Een prima service en tijdige aflevering.

Het stokstaartje van Ottmar Hör zal zeker leuk staan in onze tuin.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

punctueel en netjes verpakt.

Volgens afspraak. Goed gecommuniceerd. Verpakking keurig en vriendelijke kaart erbij is kers op de taart

Zeer verzorgd

Zeer verzorgd en positieve ervaring met aankoop van lamp!! Goede manier van klantenbinding!!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

goed advies en snelle levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 9

Snel

Snelle levering. Product zo als beschreven.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Goede service samen met goede kwaliteitsproducten

Drent & van Dijk shop is goed bereikbaar via mail en telefoon. Ze denken mee wanneer er haast gemoeid was met onze bestelling. Ik raad hen zeker aan!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, zeer

De levering zou 2 weken in beslag nemen stond er bij het artikel te lezen. 3 dagen later had ik mijn bestelling al in huis in België. Vergezeld met een fijn briefje.

Top service!

Direct geregeld antwoorden over producten via telefoon.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeee tevreden

Snel geregeld

Super!!

Mooi product geleverd en alles volgens afspraak.

Prachtige webshop!

Snel geleverd.

Zoals het hoort te zijn

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut

Uitstekend bedrijf

Heel mooi bedrijf met erg mooie artikelen. Deskundige en bovenal aardige medewerkers .

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Eerst telefonisch contact gehad, aangenaam persoon gesproken, de vragen die ik had werden goed beantwoord. Daarna de beelden besteld ook de bezorging was snel en alles was goed ingepakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja ze zijn prachtig.

De lampen werden snel geleverd en er was snel persoonlijk contact bij vragen.

Snel en accuraat!

Fijn bedrijf

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product zeer tevreden