De persoonlijke touch maakt het verschil

Mooie producten op voorraad en snel geleverd. Persoonlijke touch en goede communicatie maken het verschil ten opzichte van de meer bekende en/of grotere aanbieders.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Bestelling binnen 24 uur in huis.

,s Middags om 5uur eindelijk de staande lamp gevonden ..... de volgende morgen in huis. Ook de tweede lamp binnen 24 uur in huis.

Bestelling correct afgehandeld

Bestelling correct afgehandeld. Waarvoor dank.

Goede en vlotte service

Kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst wilde ik toch liever een ander model. Ik belde met de firma, werd heel vriendelijk geholpen en de wijziging werd direct doorgevoerd. De volgende dag ontving het juiste artikel, waar ik heel blij mee ben.

Alles prima

De snelheid van antwoord, verpakking, snelheid van levering, alles tiptop.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Levering, verpakking, alles

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van zowel verzenden artikel als het terugbetalen retour.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Tamelijk traag ; verder correct

Geen erg snelle bevestiging en levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Wel

Bedankt voor de beoordeling. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven, in dit geval op de productpagina, wat de levertijd is van de producten. De levering van de lamp is binnen deze levertijd geleverd. We zullen proberen dit duidelijker op de productpagina aan te geven. We wensen u nog een prettige dag. Groet, Hillie

perfecte online-verkoop van a tot z

Heel goede info vóór verkoop, goede communicatie ivm levering, snelle levering, erg aan te raden

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Bedankt voor uw beoordeling!

Cadeau gekocht voor mijn vriendin en gevraagd of het zonder zichtbare merknamen geleverd kon worden. Dat was geen probleem en er werd nog gevraagd of ze het voor mij in konden pakken ook. Top service en snel geleverd!

Uitstekende service!

keurig verpakt, snel in huis met prima updates aangaande leverstatus

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Levering zoals afgesproken

Toffe lampen. Levering is sneller dan bij andere websites. Prima communicatie.

netjes geleved

Tip als een product niet gelijk geleverd kan worden misschien even een mailtje of belletje dat de levering later komt. Verder prima.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja tevreden

Bedankt voor de beoordeling. Helaas was bij de bestelde producten de levertijd vanuit de fabrikant onverwachts langer. We proberen de klant altijd tijdig in te lichten over de levertijd. Dank voor jullie bestelling en we nemen jullie feedback zeker mee.

Duidelijke site Goed telefonisch contact Levering goed Product goed

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Dank voor je beoordeling!

Top! Snelle levering en persoonlijke bedanking

Alles is naar wens verlopen. Top service.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Goed om te horen en bedankt voor je beoordeling!

Prettig verrast!

Inmiddels al wat maanden geleden, maar we kijken nog regelmatig op de site of we iets nieuws zien. Want blij waren we met onze Menu barkrukken en Tonone lampen en stoel uit de sale.Ze waren nog mooier dan we dachten. Wat ons echt verraste was dat we gebeld werden en ons een aanbieding werd gedaan die we niet konden negeren. Dank!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Snelle levering uitstekende service.

Goeie service , persoonlijk geschreven kaartje attent 😊

Goeie service , blij met mijn lamp . Persoonlijk geschreven kaartje attent 😊

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Zowel de bestelling en de levering perfect

👍

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden

Perfecte service en super klantvriendelijk.

Zie boven.

uitstekend

Snelle levering, goed verpakt met een persoonlijk kaartje er bij. Ook het extra interieur-blad wat was toegevoegd, stel ik erg op prijs.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Zeer snelle levering. De website leek in eerste instantie niet goed te werken, maar toen we er eenmaal op zaten, ging het bestelproces heel vlot.

Prima en snel geleverd

Geen bijzonderheden

Top product, snelle verzending

Super gave lampen van Tonone, goed verpakt en geleverd zonder schade,snelle levering en een persoonlijke boodschap top service dank!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Prima levering, snel en goed

Wij zijn blij met de wijze waarop we de lamp konden bestellen en geleverd gekregen hebben

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Vlotte levering, alles goed

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Mooie items, snelle verzending en betrouwbaar

Leuk assortiment, gemakkelijk en snel betalen en verzonden met een leuk persoonlijk kaartje. Echt een aanrader!

Bedankt voor je reactie, goed om te lezen! Groet, Hillie Drent & van Dijk