Duidelijk, snelle levering en een persoonlijk berichtje.

vriendelijk, behulpzaam en accuraat

zoals hierboven beschreven

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product nog iet in gebruik, dus nog geen idee. Ziet er wel uit zoals ik voor ogen had.

Goede communicatie

Mijn bestelling was fout binnengekomen, hierover ben ik correct geinformeerd. Daarna hebben ze op mijn verzoek de levering vertraagd omdat ik naar t buitenland moest en t beeld niet in ontvangst kon nemen. Ookhierover werd correct geinformeerd, blij met de service en t beeld!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ottmar Horl beeld

Mijn bestelde stoelen werden snel geleverd. Toen bleek dat 1 stoel een defect had hebben ze dit meteen opgenomen met leverancier en kreeg ik en nieuwe opgestuurd.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ik ben heel blij met m'n stoelen. Ze zitten heerlijk en zijn erg mooi

Topper

Zeer snelle verzending.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Mooi

Pakket is bezorgd

Geweldige lamp en topsevice van medewerker Dit is al de tweede lamp van Tonone

Goede communicatie

Vooral de contacten via de e-mail verliepen plezierig.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

Duidelijke advertentie en zeer snelle levering.Groot pluspunt: het product was voorradig.

snel en accuraat

Verzending was breekbaar - erg goed verpakt. Goede Track&Trace

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Te lang op bestelling moeten wachten

Meerdere dagen moeten wachten op mijn bestelling helaas. Extra vervelend omdat het een huwelijkscadeau was, dat we niet op de huwelijksdatum konden aanbieden.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Tevreden

Beste Ton, Bedankt voor de beoordeling. De bestelling die u bij ons heeft geplaatst hebben wij gelijk naar u verstuurd maar helaas waren er afgelopen week vertragingen bij onze vervoerder PostNL waardoor pakketten vast bleven staan. Wij hebben u hierover op de hoogte gebracht. Het is extra vervelend wanneer een pakket tijdig nodig is. Ons excuus voor het ongemak. Ik hoop dat huwelijkscadeau als nog goed is ontvangen. Met vriendelijke groet, Martin

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel

Duidelijke webshop. Mooie lamp en goed verpakt verzonden

Mijn ervaring met Drent en van Dijk is uitstekend. Erg mooie lamp. Uitgekozen op een duidelijke webshop.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden

Bedrijf prima. Behang slecht.

Mijn ervaring met jullie bedrijf is zeer goed. Behang besteld en enkele dagen later binnen. Mijn ervaring met het behang is zeer slecht. Onvoorstelbaar dat de prijs van 164 euro per rol betaald moet worden voor een kwaliteit nog slechter dan het goedkoopste behangetje van de bouwmarkt. Ik behang al meer dan 40 jaar en kan rustig zeggen dat ik honderden wanden behangen heb maar nog nooit zo’n slecht behang gehad. Na insmeren erg dun. Scheurde met het behangen als je los trok om te corrigeren overal in waardoor je witte scheuren krijgt. Omdat het zo dun is zat er veel rek in waardoor het motief verder naar onderen niet meer klopte. Ronduit; zeer slecht behang. Maar voor jullie alle lof.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden.

Prachtige vaas

helemaal naar wens

mooi product. keurig verpakt. levering liet wel op zich wachten.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Snelle levering en betrouwbaar. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het verzendingsproces. Geeft meteen een betrouwbaar gevoel!

Vlotte levering, uitstekende klantendienst

Mijn lamp ‘screen’ werd snel geleverd. Er bleek echter een kleine fout te zijn in een klein deeltje. Er volgde een zeer vlot en vriendelijk antwoord op mijn mail om het op te lossen. Het is ook een zeer mooie lamp.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Mooie lamp, helemaal als verwacht!

Snel geleverd , goede kwaliteit

Hartstikke mooi!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Parasol

Flexibel en snel!

Snelle levering en flexibel met retourneren

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker-prachtig degelijk industrieel product

Snelle verzending en prima service!

Er was een foutje gemaakt bij mijn bestelling. Kreeg direct reactie op m'n e-mail en werd direct opgelost.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden met product

Redelijke prijs en vriendelijke en deskundige hulp

Inmiddels al een paar mooie producten bij Drent & van Dijk aangeschaft en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het aanbod, de relatieve prijs en de dienstverlening.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Carl Hanssen kast

Prachtige winkel met prettige communicatie!

Een prachtige winkel waar je lekker vrij kunt rondkijken maar ook gezien wordt en prettig benaderd wordt. Net wat jij wilt. Veel kennis en nemen de tijd voor uitleg. Erg leuke winkel!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Absoluut! Super blij mee. Snelle levering.

Vaker besteld en zeer tevreden.

Snelle levering en goed te bereiken klantenservice zónder keuzemenu en wacht muziek. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prachtige kamp. We hebben er inmiddels 4 stuks .

Prima service en snelle levering