Snelle correcte bezorging

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Snel geleverd en goed verpakt

Ondanks het ontbreken van facturen en bevestigingsmails, weet de winkel mij toch te bereiken per mail. Facturen alsnog ontvangen, waarvoor dank.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product de door mij bestelde producten zijn prachtig

Accurraat, snel en voorbeeldig klantgericht

Ik heb onlangs twee lampen besteld bij de Drent & van Dijk Shop en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. Allereerst werd de bestelling op tijd geleverd, wat natuurlijk altijd fijn is. Daarnaast was de verpakking uitermate goed en zorgvuldig gedaan, zodat de lampen onbeschadigd bij mij aankwamen. Wat ik ook erg waardeerde, was de persoonlijke noot die was toegevoegd aan de verzending. Het gaf me het gevoel dat ik echt als klant werd gewaardeerd en niet zomaar een nummer was. Al met al ben ik dus zeer tevreden en kan ik de Drent & van Dijk Shop zeker aanbevelen!

Superrrr!

Ik heb telefonisch contact gehad met uw medewerkers. Eén medewerker gaf n.a.v. mijn vraag aan te willen overleggen met een collega die er meer vanaf wist. Dat gaf mij vertrouwen. Toen ik na thuisbezorgen de lampen liet ophangen vind ik een heel lief handgeschreven kaartje erbij. Heel attent!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Jazeker!

100% bereikbaarheid en service

wij maakten een fout mbt ons adres. Na een telefoontje naar het bedrijf werd dit moeiteloos en direkt gecorrigeerd. Verder snelle levering en duidelijkheid.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product wij zijn tevreden

2 rollen behang besteld in 2 verschillende kleuren. Contact opgenomen om uit te leggen dat wij een keuze hadden gemaakt betreffende de kleur en dat er dus 1 rol retour komt maar dat wij in totaliteit 2 rollen nodig hadden. Vlotte reactie per mail dat ik de rol retour kon sturen en dat ze bij ontvangst de andere rol opsturen. Vriendelijke en duidelijke communicatie, erg tevreden! Behang was overigens ook erg mooi.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Very good

Very good

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Beautiful

Professioneel

Prima communicatie bij een vraag, correcte levering in lijn met beloftes. Top

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Alles zoals gevraagd, en de leveringstijd was perfect.

Wij hadden het product zo snel mogelijk nodig. Gans het internet afgeschuimd, en enkel bij jullie was de lever tijd zo snel! Waarvoor dank!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Top!!!

Geweldig assortiment

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker, al tweede mat

Netjes, snel en product naar wens

Werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg direct antwoord op mijn vraag.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Zeer aan te bevelen

Ideale webshop! Bij behang is de voorraad aangegeven en de levertijd is zeer snel ,prijs is ok en service prima,goed bereikbaar behulpzaam! Een rol retour is geen probleem !

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Jaaaa prachtig

Super service, snelle reactie via mail en snelle levering!

Super snelle service met goede verpakking

Top hoe snel, goed en keurig alles geleverd is!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Jazeker

Snel en zorgvuldig

Mooie spullen en lekker snel geleverd. Goeie winkel dus

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Blij mee

Altijd netjes, persoonlijk en snel

Het mooie van deze winkel is dat het nog persoonlijk is, de prijs meestal scherp is en de service helder en snel.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 8

goede service

ondanks dat er de eerste keer met het pakket onzorgvuldig was omgegaan door de bezorging, is de tweede keer alles op zijn pootjes terecht gekomen.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product als verwacht

keurig

keurig verpakt en snel bezorgd

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Ons bestelde behang had een druk fout en na 1 bericht naar Drent en van Dijk kregen we een nieuwe tol toegestuurd. De volgende dag konden we al verder met behangen. Echt top!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, heel tevreden.

Mooi beeld

Snelle levering en compleet pakket aan mogelijkheden

Na bestelling was de levering een dag later. Wat heel prettig was, waren de opties die werden gemeld bij het bestellen van de lamp. We hebben gekozen voor een dimmer en de daarbij horende lichtbron. Op andere sites hebben we de mogelijkheid van een dimmer niet gevonden. De lamp is prachtig en wij zijn zeer tevreden over de service!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product ja

Altijd snelle en correcte service

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer

Prachtige lamp en snel geleverd.

Overzichtelijke site met goede informatie.

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering

Voor het eerst bij Drenth en van Dijk besteld , goede merken snelle levering ! Kan het iedereen aanraden .

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer