Goed contact. Heel behulpzaam

Heel goed!

Bedankt voor jullie service mbt de stoel.

Uitstekende dienstverlening

Meerdere malen hier besteld: snelle levering en goede after-sales/service.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Heel tevreden

Prima geregeld

Goed geregeld

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 8

Snelle levering met een persoonlijke boodschap!

Heb twee lampen besteld, welke op voorraad waren. Snelle levering, tevens nog een persoonlijk briefje er bij, maakt de bestelling helemaal af!

Goede en snelle service

Ook na defect bij product, goede en snelle afhandeling. Top.

Ik ben zeer tevreden

Het team is zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht. Ik kom graag terug als klant.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Een prachtige deurmat

Hele snelle correcte verzending

Webshop met snelle verzending , goed verpakt en persoonlijk briefje.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Ondanks dat er weinig (=geen) korting in het vat zat, erg snelle service en goede verzending.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Product snel geleverd. Goed ingepakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Bestelling zeer vlot geregeld. Bestelling na 16:00 uur geplaatst en toch dezelfde dag nog verstuurd en volgende dag geleverd! Producten zoals omgeschreven

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Super fijne shop met mooie spullen!

Dit is de 2e keer dat ik een bestelling bij ze heb geplaatst. En wederom weer super tevreden. Met een leuk kaartje met persoonlijke tekst erop maakt het echt een cadeautje als je het open maakt.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja, zekers!

Zeer snel aankoop verzonden

Mijn aankoop is zeer snel aangekomen en ook erg goed verpakt. Vriendelijk bedankt!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja zeer tevreden, alleen het rechthangen van de lamp is niet zo gemakkelijk met de constructie van dit armatuur

In s'middags besteld en de volgende dag al op de stoep. Super service.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Zeer goed en snel!

Professionel en netjes

Perfecte aftersales

We hadden een lamp besteld en bij aflevering vonden we deze toch te klein. Omruilen geen punt, binnen 2 dagen was de nieuwe lamp geleverd.

Mooi aanbod, goede kwaliteit en prima service

De webshop heeft een goed, overzichtelijk aanbod dat van goede kwaliteit is. Ook de afhandeling qua communicatie en verzending is prima.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

Ik heb er een lamp besteld die snel geleverd werd. Bij nader inzien wilde ik een andere kleur van de moer van de lamp. Telefonisch contact gezocht en de andere moer werd kosteloos toegezonden. Helemaal super!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Mooi aanbod en vlotte levering

Mooi aanbod en vlotte nette levering

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Het moet aan de muur maar komt in eerste blik overeen met hoe het bedacht hadden

Zoals het hoort

Pakket netjes ontvangen de volgende werkdag. Producten zoals omschreven op de website. Zal hier zeker terugkeren.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Producten zoals omschreven op website

Goede service, vriendelijk, snel

Besteld via webshop, telefonisch contact gehad.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Eerst even gebeld voor wat info . Snel antwoord en de volgende dag werd het product al geleverd !

Eenvoudig, snel, goede service

Bestelling was eenvoudig te plaatsen en verzending werd snel uitgevoerd. Een klein foutje daarbij werd snel gecorrigeerd.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker!

Mooi product en snelle levering

Jullie hebben mooie producten die kwalitatief goed zijn.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prima. Lamp staat prachtig.

Online besteld, op de afgesproken plek plaats tijd gekomen

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 10