Goede service, vriendelijk, snel

Besteld via webshop, telefonisch contact gehad.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Eerst even gebeld voor wat info . Snel antwoord en de volgende dag werd het product al geleverd !

Eenvoudig, snel, goede service

Bestelling was eenvoudig te plaatsen en verzending werd snel uitgevoerd. Een klein foutje daarbij werd snel gecorrigeerd.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker!

Mooi product en snelle levering

Jullie hebben mooie producten die kwalitatief goed zijn.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Prima. Lamp staat prachtig.

Online besteld, op de afgesproken plek plaats tijd gekomen

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product 10

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Website geeft goede aantallen voorraad, bij telefonisch contact goed advies en beloftes worden nagekomen. Aan te bevelen!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja

Snel geleverd en,ondanks breekbaar pakket, in perfecte staat.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Snelle levering, duidelijke communicatie. Zeer goede service na het leveren van verkeerd artikel.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeker

Goede service, mooi spul

We hebben een prachtig behang besteld waarvan we de levering wilde uitstellen. Erg vriendelijk qua communicatie en gedaan zoals beloofd. Het product is ook fantastisch!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Ja absoluut

gewoon goed

mooi product. goed contact met verkoper

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product tevreden

Goede service & fijne meedenkende bezorging

Ben heel goed en kundig geholpen. Ik had een foutje gemaakt in de bestelling, ben gelijk gebeld om het te verhelpen. Daarnaast was de bezorging ook erg netjes optijd en hebben ze kunnen voldoen aan mn bezorg vraag, de bestelling achterom zetten. Ben heel blij met de webshop!

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Zeer tevreden

Snel en goeie kwaliteit

Erg blij met het behang van deze webshop. Het behang is prachtig en ze leveren snel.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product Erg tevreden

Goede service direct antwoord.

Prettig contact

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product N.v.t.

Goed aanbod, netjes verpakt thuisbezorgd

Een pizzaschep besteld van weltevree,. Snel bezorgd, goed verpakt, blij mee.

Netjes verpakt

Netjes verpakt

Snelle bezorging en goed ingepakt.

Communicatie is goed mbt levertijd. Producten in goede staat ontvangen. Leuk ook de persoonlijke boodschap die bij de bestelling zit.

• We willen graag weten of je tevreden bent over het geleverde product De lamp is prachtig.

Goede, duidelijke service

Blij dat ik het meubel in één keer kon bestellen en ontvangen . Goed geïnformeerd over bestelling (met lange levertijd) . Netjes aangetekend/verzekerd geleverd . Heel erg goed verpakt!

Super Service !

De mensen bij Drent& Van Dijck zijn heel hulpvaardig en geduldig ! Een fantastische service voor hun klanten !

Super Service !

Fortuinweg 4 9101 PE Dokkum