Briefpapier prachtig geworden!

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij Coolprint aangezien mijn briefpapier op was.. Ze hebben mij vervolgens een voorbeeld gestuurd per mail en deze was binnen 3 werkdagen al klaar! Super service! Ik ga de rest van mijn drukwerk ook zeker via jullie laten doen.

Slechte communicatie en komt afspraken niet na

Ik bestelde alleen maar 250 visitekaartjes met UV spot. Na mijn online bestelling heb ik na een week gebeld waarom ik nog niks gehoord had... antwoord: "oh er staat een opmerking bij dat het document niet ontvangen is, er waren vorige week wat problemen met de site". Waarom is er niet over gebed??? Ok, ik kreeg 1000 kaartjes als vergoeding. Een week later waren ze binnen. Helemaal fout gesneden. Ik weer bellen foto's gestuurd. Antwoord "Ja uw werktekening klopt helemaal ik weet niet waarom het fout gegaan is. We zullen ze overnieuw maken. Wil u de kaartjes retour sturen, ik zorg dat u een sticker toegestuurd krijg, we zullen het deze keer nog extra controleren." Dat laatste is nooit gebeurd. Iets meer dan een week later kreeg ik ze binnen. Weer allemaal fout gesneden en de UV lak zat er niet netjes op. Mijn klant was onderhand echt heel boos, die had ze al lang nodig. Ik weer bellen "Ohoh ja nou dit gebeurd normaal nooit. We gaan het uitzoeken, u krijgt sowieso uw geld terug en ze zullen woensdag bij u zijn (ik ging vrijdag op vakantie)" Woensdag kwam en ging voorbij dus donderdag gebeld "Ze komen morgen bij u binnen. Oh bent u niet thuis... of had u dat al aangegeven... tja ik kan daar niks aan doen. We laten ze eerst bij ons dan bezorgen (want ze werden ergens anders gedrukt deze keer) en dan checken wij ze en dan sturen we ze direct aan uw klant. Ze zouden er dan dinsdag moeten zijn." Onder protest heb ik het geaccepteerd. Donderdag nog steeds niks binnen. Ik heb gemaild (want vanuit het buitenland bellen vond ik niet zo'n strak plan). En toen waren ze er ineens na 5 dagen dagen. De order heeft van 20 maart tot begin mei gelopen. Alleen maar wat visitekaartjes. Tussendoor war er absoluut geen communicatie vanuit Coolprint en mijn geld? Daar kan ik nog steeds naar fluiten.

Pluspunten

Zeer blij met resultaat van mijn bedrijfskaartjes. Dat terwijl de kwaliteit van mijn aangeleverde ontwerp een te lage resolutie had. Fantastische service en persoonlijke benadering.

Pluspunten

-snelle verwerkingstijd -denken altijd mee -hoge service gehalte -zeer vriendelijk

Pluspunten

Ben heel goed gesteund door dit bedrijf

Nee geen verbeter punten.

Pluspunten

Ik ben goed geholpen en had het gevoel dat er echt werd geluisterd naar wat ik zocht.

Doorgaan zoals jullie het nu doen!

Pluspunten

Netje uitgevoerd zoals besteld en zeer correcte communicatie, echt blij mee!!!!

Pluspunten

Top bedrijf.

cappochino koffie voor je klanten.

Pluspunten

Ze denken mee, maken mooie visitekaartjes, goede kwaliteit en leveren supersnel !

Ga zo door!

Pluspunten

Kwaliteit en snelheid van levering. Nakomen van afspraken.

Pluspunten

Altijd en snel bereikbaar.

Pluspunten

Wij bestellen altijd onze producten via coolprint. Klant vriendelijke personeel zeker een aanrader.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit en goede service.

Pluspunten

Goede vriendelijke en snelle service! En mooi product. We gaan Coolprint in de toekomst zeker weer gebruiken.

Pluspunten

Top service, top kwaliteit en nakomen van afspraken

Pluspunten

Pluspunten

Coolprint biedt een zeer goede dienstverlening, vriendelijke personeel, leveren kwalitatieve producten af & zijn felxibel. : ) Team Al Djannazah

Ga zo door... : )

Pluspunten

Goede afspraken gemaakt en nagekomen!

Pluspunten

Fijne en duidelijke communicatie, snel geholpen, uitstekende kwaliteit afgeleverd.

Pluspunten

Geduldig :) denken met je mee om het eindproduct helemaal naar wens te kunnen afleveren! Super blij met Coolprint!

Pluspunten

Bij ons hebben ze de gevelreclame geplaatst en de ramen zijn volledig bestickerd. We hebben met meerdere bedrijven contact gehad, maar de prijzen waren veelste hoog naar mijn gevoel. Na goed zoeken en rondvragen ben ik terecht gekomen bij Coolprint. Wie zegt dat goedkoop duurkoop is? Dit is echt niet waar bij deze heren. De gevelreclame is super strak gelukt. We hebben doosletters gemaakt met ledverlichting. Van alle zaken en bedrijven die hier zijn vallen wij het mooist op. Bedankt heren van Coolprint! Een tevreden klant hier en niet te vergeten, na alle goedkeuringen van de huisbaas heeft het deze jongens een week tijd gekost om alles te realiseren. De andere bedrijven hadden allemaal minimaal drie weken nodig. top top top!

Pluspunten

Aardige mensen, veelzijdig werk, goed advies en snelle service.

Pluspunten

Fijne begeleiding, Denken mee in het concept .

Pluspunten

Zeer professioneel, een design aangevraagd voor een logo dezelfde dag nog ontvangen! Zeer tevreden.

Geen verbeterpunten vooralsnog gevonden.

Over Coolprint.nl