Snelle levering kaartjes en ONTWERP TOP!

Bedankt jongens

Volledige branding, website en merchandise kleding via deze partij gedaan. Alles van hoge kwaliteit en zoals het hoort!!

Mountainsflame

Top ervaring

Een hele prettige en sociale ervaring

Kundig advies van mensen die je de tijd geven. Had het gevoel dat ik geen nummer was maar een gewaardeerde klant. Ze gaan voor kwaliteit tegen een lage prijs.

Briefpapier prachtig geworden!

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij Coolprint aangezien mijn briefpapier op was.. Ze hebben mij vervolgens een voorbeeld gestuurd per mail en deze was binnen 3 werkdagen al klaar! Super service! Ik ga de rest van mijn drukwerk ook zeker via jullie laten doen.

Slechte communicatie en komt afspraken niet na

Ik bestelde alleen maar 250 visitekaartjes met UV spot. Na mijn online bestelling heb ik na een week gebeld waarom ik nog niks gehoord had... antwoord: "oh er staat een opmerking bij dat het document niet ontvangen is, er waren vorige week wat problemen met de site". Waarom is er niet over gebed??? Ok, ik kreeg 1000 kaartjes als vergoeding. Een week later waren ze binnen. Helemaal fout gesneden. Ik weer bellen foto's gestuurd. Antwoord "Ja uw werktekening klopt helemaal ik weet niet waarom het fout gegaan is. We zullen ze overnieuw maken. Wil u de kaartjes retour sturen, ik zorg dat u een sticker toegestuurd krijg, we zullen het deze keer nog extra controleren." Dat laatste is nooit gebeurd. Iets meer dan een week later kreeg ik ze binnen. Weer allemaal fout gesneden en de UV lak zat er niet netjes op. Mijn klant was onderhand echt heel boos, die had ze al lang nodig. Ik weer bellen "Ohoh ja nou dit gebeurd normaal nooit. We gaan het uitzoeken, u krijgt sowieso uw geld terug en ze zullen woensdag bij u zijn (ik ging vrijdag op vakantie)" Woensdag kwam en ging voorbij dus donderdag gebeld "Ze komen morgen bij u binnen. Oh bent u niet thuis... of had u dat al aangegeven... tja ik kan daar niks aan doen. We laten ze eerst bij ons dan bezorgen (want ze werden ergens anders gedrukt deze keer) en dan checken wij ze en dan sturen we ze direct aan uw klant. Ze zouden er dan dinsdag moeten zijn." Onder protest heb ik het geaccepteerd. Donderdag nog steeds niks binnen. Ik heb gemaild (want vanuit het buitenland bellen vond ik niet zo'n strak plan). En toen waren ze er ineens na 5 dagen dagen. De order heeft van 20 maart tot begin mei gelopen. Alleen maar wat visitekaartjes. Tussendoor war er absoluut geen communicatie vanuit Coolprint en mijn geld? Daar kan ik nog steeds naar fluiten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top bedrijf.

cappochino koffie voor je klanten.

Pluspunten

Ze denken mee, maken mooie visitekaartjes, goede kwaliteit en leveren supersnel !

Ga zo door!