Zeer slecht bedrijf

Voor Nederlanders met een buitenlandse afkomst hebben ze geen tijd. Onder mijn eigen naam kreeg ik verschillende keren de reactie dat ze dit jaar geen tijd hadden. Fictieve aanvraag gedaan onder een Nederlandse naam voor een soortgelijke klus en ik kreeg direct een reactie terug of ik wilde bellen om een afspraak te maken. Gebeld en direct een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Toen ze zich realiseerden dat ik die andere persoon was annuleerden ze de afspraak ook nog per sms. Alsof wij buitenlanders met pepernoten betalen. Schandalig bedrijf. Als burgers met een buitenlandse afkomst dit soort dingen meemaken is dat buitengewoon ernstig. Het is gewoon een criminele daad dat gestraft dient te worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wat een aardige en vakkundige lui

Ik ben zo goed door dit bedrijf geholpen. Ik had lekkage terwijl zij het heel druk hadden maar ze hebben het tussen neus en lippen toch nog snel kunnen repareren en ook nog voor een prettige prijs. Angela assalino Da Silva

Een top bedrijf

Door de storm schade aan mijn dak is met spoed gemaakt zeer goede Service

Vriendelijk en vakkundig personeel

Het personeel van Trudodak is vriendelijk en vakkundig met een no nonsense "can do" mentaliteit.

Keurig stukje werk geleverd

Werkt volgens de gemaakte afspraken. Het werk ziet er keurig netjes uit Komen de afspraken na Ben zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer hoge kwaliteit vakwerk,topie.

het zijn echte vakmensen, die het werk die het werk perfect hebben uitgevoerd. kan het aan iedereen aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke offerte Stipte uitvoering Heldere toelichting op vragen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel offerte beschikbaar Op korte termijn tijd om n dak te renoveren Net werk afgeleverd

In de rekening (die snel beschikbaar was) staat betalen voor de datum dat de rekening verstuurd was

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Houdt zich goed aan afspraken en werkt netjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vakkundig, snel, komen afspraken na

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke benadering. Goed advies, vriendelijk personeel, netjes gewerkt. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling. Korte wachttijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima geholpen bij een lek in mijn dak. Snel ontdekt en gerepareerd !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze houden zich aan de afspraken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel en zeer snelle service! Een kleine lekkage op zolder, de volgende dag meteen gemaakt. Tevens een eerlijk advies gekregen. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leveren goed werk en komen hun afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Punctueel. Vriendelijke medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Die van aanpakken weten.. Zeer tevreden over de werkzamheden. Mijn pannen zijn vervangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zijn alle afspraken stipt nagekomen. Offerte - Werk en Facturering zijn adequaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel en goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes gerepareerd!

Jammer is dat ze als deskundige niet verder kijken als de aanvrager vraagt . Zeker als die iemand oud is en er verder geen verstand van heeft wat belangrijk is! Je kan overleggen en samen bespreken wat mogelijk is! Ook het schuren en schilderen hoort daarbij. Of anders onbewerkt hout gebruiken! Ook het boeiboord achter de zonnewering hoort erbij, is niet gebeurd! erbij. Niet gebeurd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden. Er wordt keurig werk geleverd, geheel volgens afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Trudodak

Trudodak is een dakdekkerbedrijf actief in de regio Eindhoven - Veldhoven - Helmond. Wij vinden tevreden klanten erg belangrijk.

Filter op Taal