Vakkundig En betrouwbaar

Goede communicatie met de jongens. Keurig gewerkt! Resultaat mag er zijn! Aanrader!

Betrouwbaar

Vandaag schoorsteen laten inpregneren en pasta boven op de schoorsteen,nieuw dak op het dakkapel laten leggen,en in juli komen er nieuwe dakpannen op het huis samen met de buren,we verwachten dat het net zo soepel loopt als vandaag.alles netjes opgeruimd!

Prima werk

Correcte uitvoering van het werk (vervanging pannen en dakgoten) conform planning door een team van drie mannen (Erwin, Jimmy en Dean). Zij leverden goede kwaliteit, werkten netjes en waren bovendien prettig in de omgang. Klantgericht en klantvriendelijk.

Snelle en correcte afwikkeling

De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd conform offerte. Wij bevelen u Trudodak zeker aan.

garagedak vernieuwd

Snel, goed (voorzover ik kan beoordelen) en betrouwbaar. Ze hebben ook mijn pannen 15 jaar geleden vervangen.

Ervaring van de dakdekker

Ik had in mijn huis lekkage maar het kon niet gevonden worden,Erwin kwam zag en oiverwon :-)

Snel reageren, de klus klaren en betrouwbaar !

Zie de zin hierboven

snelle en goede service

super

zeer vriendelijke hardwerkend mensen top

Professioneel bedrijf!

Beste dakdekkersbedrijf! Snel, vriendelijk en mensen die er verstand van hebben. Leveren kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden!!!

Trudodak is very professional roofing company

We just purchased an older home and the roof is the last two items that needs replacement so we can enjoy our home for more years to come. My next door neighbor just happened to get their roof replaced and they were kind enough to help me with my roof leak issue. After much consideration after looking at a entire roof replacement, we decided to go ahead and have Trudodak do the work for the new roof. They are very professional and helpful. We have a new roof now, and we would do business with them again in the future for my garage roof replacement. Thank you again for everything :)

Fijne en heldere communicatie, en netjes gewerkt

We hebben een plat dak laten vervangen en dat is door Trudodak snel en (op het oog) heel netjes gebeurd. Bovendien nu 20 jaar garantie op waterdichtheid, en dat is erg fijn!

Zorgvuldig, servicegericht maar duur

Na mijn eerste berichtje werd er snel contact opgenomen om situatie te bekijken. De gevraagde offerte was er ook snel, duidelijk verhaal. De uitvoering liet lang (2,5 maand) op zich wachten. Ze hebben zorgvuldig en netjes gewerkt (rommel opgeruimd etc.). En één puntje dat ik nog had, zijn ze meteen komen oplossen.

Ontzettend tevreden!

We hebben een bungalow en ons dak van 250 m2 inclusief omslag is op een vakkundige manier geïsoleerd en van nieuwe dakbedekking voorzien. Tevens zijn er nieuwe lichtkoepels geplaatst. Iedere dag ná afloop van het werk werd alles netjes opgeruimd en meegenomen. De drie dakdekkers waren zeer vakkundige en vriendelijke mensen. Omdat we in het verleden negatieve ervaringen hadden met andere dakdekkers, is dit bedrijf een verademing en zullen we hen bij iedereen aanbevelen.

Zeer betrouwbare en vakkundige mensen die zeer netjes werken.

Alles volgens beloofde planning nagekomen. Werk wat opgeleverd is ziet er perfect uit.

deskundig, accuraat en goed advies

komt afspraken goed na, is deskundig en werkt alles heel netjes af.

vakkundige en goed georganiseerde vervanging van pannendak

Snelle reactie op aanvraag en offerte. Nieuw pannendak ligt er keurig bij dankzij vakkundige en prettige werkers. Alle rommel is netjes opgeruimd.

Prima klus

Snelle reacties op offerte aanvraag en vragen, perfect :-) Compleet platdak (pm 76 m2) van isolatie voorzien, nieuw dakleer erover, nieuwe daktrim en lood weer netjes afgewerkt. We kunnen er weer jaren tegen.

Snelle en goede service!

Contact vooraf verloopt fijn en vlot. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en zeer vriendelijk personeel.

netjes gewerkt

Een prettige / vriendelijke manier van communiceren. Er wordt meegedacht en alles wordt netjes achter gelaten.

Perfect!

Snel gereageerd met duidelijke offerte. Werk snel en perfect uitgevoerd.

Vriendelijk, vakbekwaam.

Zie boven.

Fijne, snelle en professionele service.

Fijne, snelle en professionele service. Communicatie is ook uitstekend. Top.

Vernieuwen dak bovenop en randen langs dakkapel in een morgen gefixt.

Op maandagmorgen alle oude spullen verwijderd en nieuwe dakbedekking gelegd.

Zeer vriendelijk personeel, werk erg secuur. Komen afspraken goed na en reageren heel erg snel op e-mail. Aanrader!!

Over Trudodak

Trudodak is een dakdekkerbedrijf actief in de regio Eindhoven - Veldhoven - Helmond. Wij vinden tevreden klanten erg belangrijk.