Perfect!

Beste Trudodak, Goede wijn behoeft geen krans, maar hierbij wil ik jullie bedrijf van Trudodak Veldhoven hartelijk bedanken voor het vernieuwen van het platte dak in de Kromstraat te Veldhoven. Niet alleen is het dak met meesterschap vervangen, maar ook al hetgeen niet op het dak thuis hoorde, en zelfs rondom het perceel, werd netjes opgeruimd! Hierdoor maakten wij als eigenaar van het pand maar ook zeker onze huurders complimenten dat alles zo perfect gemaakt en opgeruimd was. Maar dit compliment hoort niet bij ons thuis als verhuurder maar juist bij jullie. Ik wens jou en je medewerkers veel succes voor de toekomst en bedankt voor het goede karwij!

Goed geholpen met onverwachte lekkage. En komen afspraken goed na.

Vakmensen en goede service

Schoorsteen laten verwijderen inclusief aanhelen dak met isolatie. Binnen 1 dag geregeld en geen lekkage meer, heel blij mee.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en bekwaam

Zoals zovelen hadden ook wij lekkages na de lange periode met hevige regen. Ondanks het feit dat Erwin op dat moment behoorlijk overvraagd werd kwam hij ons de volgende dag al helpen met een noodreparatie. Dat hebben we bijzonder gewaardeerd! Het werd tijd voor onderhoud dus offerte aangevraagd voor een nieuw pannendak. We hebben Erwin als zeer klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en bekwaam ervaren. Al onze vragen werden steeds supersnel beantwoord en afspraken werden keurig nagekomen. Samen met zijn team hebben ze een mooi stukje vakwerk afgeleverd en zitten we weer droog. Erwin, Jimmy, Luca en Jan jullie zijn toppers! Dank jullie wel! Dikke vette complimenten van ons!

Betrouwbaar en goed!

Net vakmanschap, nette prijs!

Nette offerte .Al diverse malen hulp ingeschakeld van Trudo dak, komt afspraken altijd na. Keurig op tijd op afgesproken locatie. Netjes gewerkt en meteen alle afval weer mee retour genomen! Een aanrader wat mij betreft!

Duidelijk en correct

In tegenstelling tot andere “bedrijven” duidelijke offerte. De ploeg was hier op tijd en snel klaar. Keurig verzorgd!

Afspraak op korte termijn van dakkapel.

Betrouwbaar en goed werk voor een redelijke prijs.

Super gedaan en nog sneller dan de vooraf gezegd.

Perfect nieuw dakbedekking gelegd op de dakkapel nadat die versleten was. Het zou in de maand Maart-april gebeuren was gezegd. Maar na een mail van ons uit dat het binnen steeds meer lekte, heeft men binnen een week na onze mail het dak vervangen. Heel blij mee en goede service.

Goede service!

Netjes gemaakt, fijn geholpen!

Positieve Verrassing

Ondanks de drukte in de dakdekkerswereld na drie maanden stortregen, kwam Trudodak nog dezelfde dag langs na een melding van een lekkage. Bij inspectie van het 25-jaar oude platte dak, bleek het versleten te zijn. (wat ik al vermoedde) Een gedetailleerde offerte gekregen en daarna een afspraak gemaakt. Op de afgesproken dag en tijd stonden de heren van Trudodak voor de deur en werd het dak naar tevredenheid gereparaard. Alles is achteraf netjes opgeruimd. Trudodak heeft een tevreden klant achtergelaten.

Heel professioneel

Goed advies en professioneel werk afgeleverd

Duidelijke communicatie ten aanzien van prijsopgave en werkzaamheden. Professioneel werk afgeleverd.

Netjes en volgens afspraak

Keurig op tijd en geleverd volgens afspraak. Heldere offerte, geen verassingen.

Prettig

Prima werk geleverd.

Prima kwaliteit met garantie, niet goedkoop

Ons lekkende plat dak is snel gerepareerd. Afspraken zijn goed nagekomen. Er is garantie op de kwaliteit van het werk. De reparatie was zeker niet goedkoop.

The work was completed in the time specified and on the exact dates.

The overall experience was nice.

Netjes gewerkt en komen afspraak na

Een hele fijne samenwerking en keurig afspraken nagekomen.

prettige en professionele samenwerking

Trudodak heeft uitstekende kennis van zaken en werkt zeer professioneel. Komt zijn afspraken op korte termijn na.

Kwaliteit en service uitstekend

Afspraken over de uit te voeren werkzaamheden worden nagekomen tegen de afgesproken prijs. Vriendelijk personeel.

Kwaliteit en vakmanschap

Mooi werk geleverd jongens Nieuwbouw dakkapel voorzien van bitumendak met kraaltrim. Ik kijk uit naar een verdere samenwerking

Buitengewoon goed

Snelle reactie, actie en eerlijk. Je wordt goed geholpen en denken goed mee.

Duidelijke afspraken over wat er gebeuren moest. Zowel de platte daken, dakkapellen en de pannendaken zijn allen vernieuwd. Vervelend was dat de pannen niet op tijd geleverd konden maar dat was Trudodak niet aan te rekenen. Uiteindelijk is vandaag alles afgesloten met een goed gevoel. Dak ziet er prima uit. Het was niet onze favoriete kleur maar wat het is geworden (antraciet) stoort absoluut niet met de omliggende pannendaken. Goeie club, Trudodak. Erwin prima kerel en zijn medewerkers hebben het uitstekend gedaan. De muziek was mijn smaak niet maar dat hoort er gewoon bij. Bravo.

Goede en snelle service

Contact opgenomen met Trudodak ,komt meteen kijken . Offerte gekregen en komt zeer snel de reparatie uitvoeren .

Fijn bedrijf, vriendelijke eigenaar en personeel

Gewoon super. Snelle reactie, goede prijs en vlotte uitvoering. Echte aanrader.

Over Trudodak

Trudodak is een dakdekkerbedrijf actief in de regio Eindhoven - Veldhoven - Helmond. Wij vinden tevreden klanten erg belangrijk.