Alles dik naar tevredenheid

Erwin, je bent heel klantvriendelijk en de samenwerking was dan ook heel prettig! Je hebt een fijn team en jullie manier van werken is bewonderenswaardig. Het resultaat is volledig naar tevredenheid. Dank je wel daarvoor!

Een vakman!

Via mijn vader in contact gekomen en hij heeft ons naar volle tevredenheid geholpen. Naast het vernieuwen van onze dakbedekking en het isoleren, heeft hij nog geholpen met het verwijderen van een oude kachelpijp en het dichtmaken van het gat. Erwin en zijn mannen zijn allemaal stuk voor stuk vriendelijk en werken hard door.

Ik ben tevreden,

Prettig en goede communicatie

Offerte traject heel soepel via email, uitvoering helemaal zelfstandig. Communicatie is heel prettig. Niet de goedkoopste maar werk is gied en duidelijke afspraken..

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

We kregen een duidelijke offerte met alle activiteiten en alle materialen opgesomd, en het werk werd op de afgesproken tijd volgens de offerte uitgevoerd. Helemaal goed!

Professioneel vriendelijk snelle service

Eerder ingepland dan verwacht, en ondanks het zeer slechte weer toch binnen 4 dagen een nieuw dak. Vriendelijke en vakbekwame dakdekkers. Erg blij met ons nieuwe dak

Goede service en advies; levert zelfs sneller dan verwacht

Met Erwin zijn goede afspraken Te maken. Hij geeft vakkundig advies en voert het werk volgens afspraak uit. Rekent een eerlijke prijs als de werkzaamheden minder blijken dan geoffreerd.

Snel en vakkundig .

De dakbedekking op mijn woning ligt er weer mooi en waterdicht bij.

Helemaal TOP

We hadden het snel contact met Edwin en zoals hij beloofde was de offerte er ook snel, na akkoord te zijn gegaan heeft Edwin 2 dakkoepels besteld en toen deze bij hem zijn afgeleverd was er weer snel een afspraak gemaakt om ons dak inclusief de 2 dakkoepels te repareren. Echt helemaal SUPER.

Super netjes gemaakt

Wij zijn zeer tevreden over Trudodak . Wij raden iedereen aan

Vriendelijk en deskundig personeel

Zeer goed geholpen, vriendelijk en goed personeel

Snelle reactie

Het vernieuwen van 3 platte daken kon tussendoor op korte termijn gemaakt worden. Jammer dat de dakdekkers niet alles opgeruimd hadden. Dat is een verbeterpunt.

Netjes gewerkt,vakkundig,alles ziet er weer tip top uit.

Precies om 8 uur stonden de mannen op de stoep. Alle werkzaamheden keurig uitgevoerd,zoals de platte daken ,nieuw lood, de schoorsteen bijgewerkt en een nieuwe ontluchtingspijp op het dak. We gaan met vertrouwen de regenbuien tegemoet.

Vernieuwing dakpannen

Zeer slecht, dakpannen zijn vervangen maar telkens opnieuw lekkage bij overgang naar dakkapel. Telkens snelle reaktie na klacht maar bedroevend eind resultaat (lek). Uiteindelijk een professionele dakdekker gevraagd te repareren

Geachte heer wij hebben uw dak in april 2018 gemaakt er zijn een paar meldingen geweest van een lekkage waar wij direct actie ondernomen in 2019 in de afgelopen jaren zijn er van uw zijde geen meldingen geweest. U heeft ons niet in de gelegenheid gesteld om het op te lossen van de huidige lekkage.

Net werk geleverd vlg afspraak

Alles netjes geregeld en snel klaar zonder losse eindjes

erg goed

Netjes volgens afspraak gedaan. Werd goed doorgewerkt. Waar voor ons geld.

top, duidelijke offerte, komen afspraken na

5 mannen hebben in 3 dagen ons puntdak geïsoleerd en de pannen vervangen zo ook de goten en het dakraam vervangen. Aardige mannen.

snelle en goede service

snelle en goede service

Zeer kundig en vriendelijk

Goede keuze om met Trudodak in zee te gaan. Om te beginnen, Erwin is een hele fijne man om mee samen te werken, hij is prettig in omgang door zijn behulpzaamheid en vriendelijkheid. Dit geld ook voor zijn medewerkers. De weersomstandigheden waarin ze moesten werken waren zeer pittig, ondanks dit goed werk afgeleverd. We zullen hier nog jaren plezier van hebben en alle andere toekomstige bewoners van het huis.

Goed en snel geregeld!

Plat dak en goten laten vervangen. Dit is snel en vakkundig uitgevoerd. Eerder dan gepland door het uitvallen van ander werk, top!

uitstekend

Vriendelijke, vakkundige mensen. Nemen de tijd om alles uit te leggen. Komen afspraken goed.

Goed werk geleverd

Vakwerk afgeleverd. Communicatie over wanneer ze kwamen werken kon iets beter (i.v.m. uitloop van een andere klus).

Super netjes en goed werk geleverd

Dak van dakkapel vervangen Snel en netjes gemaakt Aardige mannen Vakwerk

Vakmanschap

Kan er weer 20 jaar tegen.

Top, goed, aardig en correct!

Prima werk verricht in prettige sfeer.

Over Trudodak

Trudodak is een dakdekkerbedrijf actief in de regio Eindhoven - Veldhoven - Helmond. Wij vinden tevreden klanten erg belangrijk.