Vakmanschap

Kan er weer 20 jaar tegen.

Top, goed, aardig en correct!

Prima werk verricht in prettige sfeer.

Perfecte service gehad.

Ik zag er enorm tegenop, aangezien ik een paar jaar geleden bedonderd ben, maar ik ben heel correct behandeld en de klus is geweldig goed en snel gedaan.

Snelle service bij lekkage

Er werd zeer snel actie ondernomen nadat wij een lekkage van het dak hadden. Vriendelijk en vakkundig

Werken netjes, goed resultaat

Na vele offertes, gekozen voor Trudodak omwille van advies en kunde en ervaring, om ons licht hellend pvc dak te vervangen voor uit eindelijk wit bitumen. Dit samen met nog paar andere huishoudens gedaan. Ook de afstemming met de zonnepanelen installatie bedrijf goed afgestemd qua planning en bevestigingsmateriaal en verantwoordelijkheden. Prijs /kwaliteit goed, en komen afspraken na.

Uitstekend zoals van hem gewend

Goed werk door prettige mensen. Nu nog de afwerking

Gewoon goed!

Service gerichte vakmensen die meedenken naar oplossingen.

Duur maar wel snel en goed

Duur maar wel snel en goed

een fijne ervaring met dit bedrijf

Van offerte tot en met uitvoering alles perfect.. Offerte is vlot gemaakt, vragen hierover werden nagenoeg per omgaande beantwoord en tot slot de uitvoering was 100% in orde. Vriendelijke deskundige medewerkers incl. de eigenaar Erwin zelf. Nieuwe dakpannen en dakgoot aangebracht op de afgesproken dag en ruim binnen de tijd. Ziet er strak uit. We zijn al met al zéér tevreden over het gehele traject. Trudodak is een bedrijf waar je met een gerust hart mee in zee kunt gaan. Kan niets bedenken wat niet goed is.

Snelle en goede service

Ik had een lek in de keuken, dezelfde dag is Trudodak komen kijken, twee dagen later is het probleem (nieuwe solatube) opgelost.

Prima , zeer tevreden.

Keurig werk geleverd en komt afspraken na. Erg vriendelijk.

Trudodak levert vakmanschap gecombineerd met goede flexibele service

Onze ervaring met Trudodak was erg positief. Ze waren makkelijk bereikbaar en communiceerden duidelijk en vriendelijk. Ze gaven een eerlijke mening over de toestand van het dak en gaven een duidelijke offerte tegen een goeie prijs. De planning was helder en werd goed nagekomen. Alles werd vakkundig gemonteerd en goed opgeleverd, daarnaast alles achteraf netjes opgeruimd. Nette en vriendelijke vakmensen. De eigenaar Erwin heeft duidelijk hart voor de zaak en verstand van daken. We zouden Trudodak zo weer inhuren.

vakmensen

Eerst gezellig n kopje koffie ,en dan gaan ze aan de slag. Na een paar dagen lag het dak er op. Alles opgeruimd achter gelaten .en het dak zag er weer supergoed uit. Mannen bedankt !

Trudodak komt zijn afspraken na, levert snel en vakkundig tegen een goede prijs

In 2013 heb ik een eerste positieve ervaring gehad met Trudodak. Reden om het bedrijf uit te nodigen voor dakrenovatie en -isolatie. Het bedrijf heeft hierop snel gereageerd met een goede concurrerende offerte. De uitvoering is keurig en vakkundig uitgevoerd binnen de gestelde tijd

Heel goed werk afgeleverd

Vriendelijk en ervaren mensen. Fijn in omgang en goed werk afgeleverd. Een hele verbetering. En heel mooi nieuw dak. Top. Dank jullie.

Gewoon goed, komen afspraken na

Gewoon goed, komen afspraken na. doen wat ze beloofd hebben.

Mijn 2e opdracht is goed en vakkundig uitgevoerd

Kwamen op afgesproken tijd en hebben netjes en rustig gewerkt.

Net werk geleverd en afspraken nagekomen

Net werk geleverd Goede prijs Goed bereikbaar

Betrouwbaar en zeer correcte service

Mijn ervaring met trudodak is dat ze kwalitatief goed werk leveren. Ze komen afspraken goed na en zijn goed bereikbaar. Ook het personeel weet wat ze doen, het zijn stuk voor stuk vakmensen.

Na een bezoek waar eerlijk werd gekeken naar de toestand van de dak-bekleding werd een specifieke offerte gemaakt. Daarna werd snel de reparatie uitgevoerd.

Geweldig!!

Na een boel ellende met mijn dak met een andere dakdekker, heeft Trudodak de lekkage volledig verholpen! Hij had eigenlijk geen tijd tot half september, maar toch heeft hij me geholpen! Het ziet er echt netjes uit , en ze werken goed,en snel ,met de beste materialen. Bedankt Erwin en collega! Ik beveel Trudodak zeker aan!!!

Goeg werk geleverd, netjes gewerkt volgens afspraak

Vakmanschap

Zijn ervaren en hebben prima werk geleverd

Pretty good

- Quick - Top notch work - Experienced workers - Haven't had any troubles with the roofs (got 2 new roofs) and dakraam since Erwin and team replaced them

Kermisberg 18 5508 DW Veldhoven

06 51279658

Over Trudodak

Trudodak is een dakdekkerbedrijf actief in de regio Eindhoven - Veldhoven - Helmond. Wij vinden tevreden klanten erg belangrijk.