Goede en leuke begeleiding met een kwalitatief goed diner!

We hebben een enorm leuke avond gehad. Interactief en met een goed diner. Ik vind alleen de prijs ten opzichte van het aangeboden spel niet helemaal in verhouding. Het spel was wat amateuristisch in elkaar geknutseld en ik had wat meer moderne features verwacht en wat meer activiteit (buiten bijvoorbeeld). Het eten en de locatie waren goed en de begeleiding ook leuk! Jammer dat ook de drankjes niet inclusief zijn.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Flikken Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-7-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie hierboven

Goedemorgen Laura, Bedankt voor je uitgebreide feedback! Wij hebben het spel Flikken Breda speciaal gemaakt om de nadruk te leggen op het diner. Daarom kiezen we ervoor om niet naar buiten te gaan ( wat ook moeilijk te regelen is wanneer je een 3-gangediner nuttigt) en houden we het spel lekker laagdrempelig, zodat de groep heerlijk kan dineren en babbelen met elkaar. Aangezien we het diner op verschillende plekken in Breda spelen kunnen de drankjes niet bij de prijs verrekenen. De prijs is gebaseerd op een zeer goed diner en een vermakelijke activiteit. We zien jullie graag een volgende keer terug bij een ander spel waar we wel alles bij uit de kast kunnen trekken! Met speurende groet, Team BeleefBreda

duidelijke uitleg/goede sfeer

communicatie/ email contact is goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? jongens/meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6-7-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? vanwege grote ruimte gebruik microfoom

Hey Marc, Bedankt voor je reactie! Goed om te lezen dat jongens tegen de meisjes een succes was! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Fijne dag gehad, mooie boot, leuke tocht door de stad op de step, mooie locatie bij Baai

heel dienstbaar, en oplossingsgericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? steptocht door de stad met kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? dinsdag 2 juli 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? die heb ik al besproken

Hallo Nicole! Bedankt voor het beoordelen van onze activiteiten! We zien jullie dan ook graag een keer terug in het mooie Breda! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuk!

We hebben met 9 meiden gekanood en een stemkroegentocht gedaan, dit was allebei heel goed geregeld! Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanoën en step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 6 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Sanne! Hier doen we het dus voor! Een dikke voldoende gescoord op beide activiteiten! Wij gaan zo door! Komen jullie een keer terug? Met steppende groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteiten met enthousiaste medewerkers!

Beseffende dat het expeditie Robinson in de binnenstad net nieuw is dient hier en daar nog wat bijgeschaafd te worden, zoals de codes op de sloten aan het hel en de spelbegeleiding bij het laatste spel. Ondanks deze kleine verbeterpunten hebben we een fantastische dag gehad waarin veel gelachen is en werden we goed meegenomen in de strijdlust. Top!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanovaren en expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6 juli 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Spe nog verder ontwikkelen en verbeteren

Hey Pieter, Bedankt voor de verbeterpunten! Deze zijn al aangepakt en afgelopen weekend hebben de 2 expeditie groepen hun testen vlekkeloos kunnen uitvoeren! Tot een volgende keer! Met sportieve groet, Team BeleefBreda

Op zich prima, alleen problemen met de buitenboordmotor

Na de start van onze tocht merkten we dat we, zeker in vergelijking tot andere boten, erg langzaam voeren. Hierop hebben we het noodnummer gebeld. Uiteindelijk hebben we zelf de motor omhoog moeten halen en bleek er een vuilniszak om de motorbladen te zitten. Deze hebben we zelf moeten verwijderen. Buiten dat was het verder prima.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motorboot varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 29 juni 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Boten checken voordat deze meegegeven worden.

Hallo Yvonne, Bedankt voor de reactie! Helaas kan het inderdaad wel eens gebeuren dat er een zak, takjes of gras tussen de bladen komt. Hier kunnen wij helaas ook niks aan doen. Wij controleren de bootjes wanneer ze terug zijn, maar wat er op de vaart zelf gebeurd en wat er in het water ligt kunnen wij niet bepalen. Wij gaan ervoor zorgen dat we de bootjes in de gaten blijven houden! Met varende groet, Team BeleefBreda

Ik zou niet nog een keer via Beleefbreda boeken

Ik heb geen heel ontspannen dag gehad, de high wine was niet goed doorgegeven dus het restaurant wist van niks toen wij aankwamen. Kon jullie op dat moment niet bereiken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Cocktail workshop, high wine en Solex
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Navraag doen of alles naar wens is geweest, terugkoppeling over hetgeen verkeerd is gegaan

Beste Eveline, Bedankt voor je reactie en je toevoeging! Helaas hebben wij meerdere keren contact met u proberen op te nemen maar hebben we nog geen reactie van u terug ontvangen. Wij hebben daadwerkelijk een bevestiging van onze samenwerkingspartner met een akkoord op jullie boeking. Waarschijnlijk is er daar intern dan iets mis gegaan. Wij zijn ook ten aller tijden bereikbaar op ons noodnummer. Dit staat aangegeven op de bevestiging. Wel een vervelende situatie, dus wij gaan dit wel doorgeven aan desbetreffende samenwerkingspartner. Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goede sfeer, leuke cipier, goed geregeld!

Ik had een goede ervaring bij jullie. We werden in stijl welkom geheten met een drankje. En de cipier was zeker goed in zijn rol!!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets beter bekend met de puzzels kunnen we sneller verder

Buenos Dias Yvette, Bedankt voor het invullen! Wij hebben de complimenten doorgegeven aan de cipier en hij bedankt jullie voor de beoordeling! We zien jullie graag een volgende keer terug! Met spaanse groet, Team BeleefBreda

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Met een sloep door de singels
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Rosanne! Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goede service en vriendelijk personeel

Wijhebben de escape room gedaan en dat was erg leuk

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zondag 30 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Goedemorgen Yvonne, Bedankt voor het invullen van de enquete! Tot een volgende keer! Met spaande groet, Team BeleefBreda

Fantastisch geregeld en een top crew.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bbq boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Beste Coen, Wat fijn om te lezen dat jullie een geweldige dag hebben gehad met een fijne BBQ. Wij gaan dit doorgeven aan onze samenwerkingspartner en zien jullie graag terug bij BeleefBreda! Met smakelijke groet, Team BeleefBreda

Heerlijke dag gehad met perfect weer, goede service.

Heerlijke dag gehad met perfect weer, goede service.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-06-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Selma, Bedankt voor de feedback! Een heerlijk dagje was het zeker! Tot een volgende keer! Met varende groet, Team BeleefBreda

Erg leuk opgezet met grappige opdrachten.

Goed ontvangst, uitleg van het spel en mooie invulling. Goede leuke opdrachten waarbij zeker gelachen kan worden. Mooie en leuke bediening. Kortom, prettige ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-06-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Christ, Leuk om te lezen dat jullie met zo een grote groep hebben genoten van het spel en van onze local heros! Komen jullie nog een keer terug? Zorgen wij weer dat jullie een toptijd gaan hebben! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Hartstikke goed

De service bij het boeken was goed, vriendelijk en behulpzaam. De BQ goed verzoegd. DE schipper en zijn vrouw waren erg vriendelijk. Een echte aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemiddag Marja, Wij hebben de complimenten doorgegeven aan onze samenwerkingspartner! Heel fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad op de BBQ-boot! Met smakelijke groet, Team BeleefBreda

Goede service en prima personeel

We hebben 2 activiteiten gedaan: stepkroegentocht en bootje varen. Bij stepkroegentocht waren we erg tevreden over Lotte die ons begeleide en ook Stijn de stagiair beviel goed hoe

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Bram! Steppen en kroegentochten is altijd een TOP combi dachten wij! Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad! Tot een volgende keer in het mooie Breda! Met proostende groet, Team BeleefBreda

Fijn contact gehad met de organisatie vooraf en op de dag zelf is alles naar wens gegaan!

Voor ons bedrijfsuitje met 65 personen, gekozen voor de lunchboot. Om Breda onder genot van hapje en drankje te leren kennen vanaf het water. Vooraf was er goed contact met de medewerkers van Beleef Breda. Vragen werden snel en kundig beantwoord. Dit ontnam voor ons als organisatie heel wat zorgen. Op de dag zelf is alles vlekkeloos gegaan. De lunchboten lagen op tijd klaar, de schippers waren vriendelijke en behulpzaam, de route en het eten en drinken bevielen goed en we waren op tijd terug. Aanrader dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedemorgen Bas, Wat een heerlijke dag moet het voor jullie zijn geweest! Wij gaan dit doorgeven aan de desbetreffende partner! We zien jullie graag de volgende keer terug bij een andere activiteit van ons! met varende groet, Team BeleefBreda

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel klantvriendelijk. Meedenkend in oplossingen. Bestelde drankjes en hapjes werden conform afspraak netjes verzorgd.

Ruimte in t Sas was erg warm die middag. Mogelijk iets van een ventilator of airco wegzetten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Begeleiding bij de activiteit was erg leuk, 2 spontane meiden brachten de sfeer er goed in!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onze begeleider Lotte De Koning was echt geweldig. Ze hield onze groep vrijgezellen maar al te goed in toom en derde graag mee met ons. Zij was top!

De spelletjes tijdens de stepkroegentocht mochten ietsje volwassener (vb banaan doorgeven)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig leuke activiteiten, fantastisch en behulpzaam personeel, duidelijke site

Er had nog wat duidelijker aangegeven kunnen worden waar de steps en de tandems te vinden waren. Maar dat kwam meer door het festival dan door een slechte organisatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vanaf het begin duidelijke informatie, inspelen op wensen, vriendelijke medewerkers en nakomen van afspraken. Lunch, bierproeverij en diner is ook prima geregeld bij locale ondernemers op loopafstand van elkaar in de binnenstad.

De mogelijkheid bieden om iets lekkers bij de koffie ( bijv. appelpuntje of worstenbroodje) aan te bieden. Vaak hebben deelnemers er al een reis op zitten en is het fijn als er iets te eten is bij aankomst of tijdens een binnenactiviteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed georganiseerde stepkroegentocht met leuke begeleiding.

Alles was goed geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gevarieerde activiteiten. Vriendelijk personeel.

Annulering aantal personen. Wanneer je wegens ziekte af moet melden krijg je hiervoor geen geld retour. Is voor mij een rede om niet meer via beleef Breda een activiteit te boeken. Dit is nu al de 2e keer dat dit gebeurd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Het was een goed georganiseerde activiteit. Een leuke ruimte. Leuke entertainment van de gastheer.

De portofoons voldeden niet aan de verwachting.

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda

Filter op Taal