heerlijk, ontspannen middag zingen en lachen!

nvt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? opname liedjes in studio
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Wiljan, Bedankt voor de reactie! Wij gaan dit natuurlijk doorgeven aan onze samenwerkingspartner en we zien jullie graag terug bij een andere activiteit de volgende keer! Tot Snel! Met zingende groet, Team BeleefBreda

Leuke dag gehad!

De lunch in de Publieke Werken was prima, het eten was goed. Wel had de lunch wel iets uitgebreider mogen zijn qua beleg. We hadden alle tijd, dus alles ging prima, alleen ging het bijvullen soms wat langzamer. De stepkroegentocht was erg geslaagd, leuke 'gidsen' en leuke spelletjes. Zo kwam iedereen toch wel geleidelijk aan steeds losser :) Het eten bij de Markt was ook top, alleen duurde het soms heel lang voordat je weer nieuwe tapas kreeg. Zo raakten mensen ook eerder vol en kwamen ze tot laat nog met eten aan, terwijl iedereen alweer in borrel/party mode was. Al met al dus een geslaagde dag!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunch, stepkroegentocht en diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Rowan, Bedankt voor de fijne uitgebreide feedback! We gaan de opmerkingen koppelen en beide eetgelegenheden zodat zij alles strakker kunnen trekken en goed kunnen letten op de kleine dingetjes. Wij gaan het team van de stepkroegentocht doorgeven dat iedereen een pluim heeft verdiend en gaan zo vrolijk verder! Zien we jullie volgend jaar weer? Met steppende groet, Team BeleefBreda

Een heel gezellige middag met 10 collega's

Een hele gezellige middag met 10 collega's

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? donderdagmiddag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Margot, Bedankt voor de complimenten! Die zullen we verspreiden aan de instructeur! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Een spannende, uitdagende escape room

Een super leuke en uitdagende escape room perfect voor de teambuilding!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De escape room
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 27 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Mark, Teambuilding in een escape room met leuke originele opdrachten is zo slecht nog niet om te doen he! Fijn om te lezen dat onze hunting game daar een steentje aan heeft bijgedragen! We zien jullie graag een andere keer terug bij onze andere teambuilding activiteiten! Met jagende groet, Team BeleefBreda

Geweldig als teamuitje

Wij hebben een erg leuk teamuitje gehad met 'Wie is de mol?'. Ons fanatisme werd extra gestimuleerd tijdens het uitleggen van de spellen. Absoluut voor herhaling vatbaar! Het contact met Beleef Breda verliep heel soepel. Ons uitje was snel geregeld. Zeker een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol?
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Nicole, Voor deze reacties doen wij het! Dank je wel voor jouw enthousiaste bericht! We zien jullie dan ook graag volgend jaar terug bij een andere activiteit die we met evenveel enthousiasme zullen regelen voor jullie! Tot volgende jaar! Met mollende groet, Team BeleefBreda

T was echt te gek

Goed georganiseerd, leuke quiz

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Brabant quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hoi Marieke! Wij gaan jouw complimenten door geven aan onze instructeur! Bedankt voor je bericht en Haudoe! ;) Met Brabantse groet, Team BeleefBreda

Leuk maar weinig professionaliteit

Het ik hou van Holland spel was leuk en gezellig. Dit kwam echter wel vooral door de leuke groep. De twee quizmasters waren soms aan het stuntelen met de soort vragen, welke antwoorden het moesten zijn etc. Mocht allemaal wat leuker en gezelliger! Het was nu eigenlijk gewoon een kamer waarin 2 mensen een powerpoint voorlezen en afdraaien. Beetje veel geld per persoon alleen daarvoor.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Presentatie en locatie

Goedemiddag Marleen, Bedankt voor de enquete. We hebben u meerdere keren telefonisch proberen te bereiken over jullie spel, maar dat is tot op heden nog niet gelukt. De ruimte waar wij Ik hou van Holland in spelen is natuurlijk helemaal in Thema gemaakt, maar misschien is dat niet opgevallen. Daarnaast hebben we onze quizmasters zo goed mogelijk proberen voor te bereiden om de presentatie zo leuk mogelijk te verbeelden. Natuurlijk zijn bij onze prijs 2 drankjes inbegrepen, waardoor de prijs nog wel schappelijk lijkt te zijn. Wij gaan wel aan de slag met jullie punten! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Hele leuke ervaring!

Wij waren met een bedrijfsuitje bij beleef Breda om expeditie robinson te spelen. Hebben een top dag gehad! Leuke proeven gespeeld en prettige begeleiding en organisatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Finalespel bij zonlicht spelen.

Superleuk!

We zijn hier met ons team geweest en hebben ik hou van Holland gedaan. Het was erg gezellig. We hebben een geslaagde avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Genoeg leuke andere activiteiten.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Tessa! Bedankt voor je reactie! Het was inderdaad een gezellig feestje! We zien jullie zeker een keer terug op onze mooie locatie en dan gaan we weer voor een nieuw feest! met hollandse groet, Team BeleefBreda

Geweldige ervaring in een ontspannen sfeer een stukje Breda leren kennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Jenny, Bedankt voor je fijne reactie! Wij gaan deze complimenten doorgeven aan onze samenwerkingspartner! Tot snel! Met hilarische groet, Team BeleefBreda

Klantvriendelijke benadering. Goede service bij lekke band.

Positieve ontvangst door vriendelijk personeel. Tips over Breda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen door Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-10-19
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Ellen, Bedankt voor het invullen! Service proberen wij natuurlijk altijd te leveren en dat is weer gelukt! Tot een volgende keer? Met steppende groet, Team BeleeBreda

Goed georganiseerd

Was leuk, gezellige begeleiders

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kampioenen quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? locatie kan beter, werd gedaan in de kelder van een restaurant

Goedemorgen Rosanna, Bedankt voor je feedback! De bierkelder in Princenhage wordt vaker gebruikt voor proeverijen en workshops, maar wij zullen dit inderdaad duidelijke communiceren naar onze andere groepen zodat niemand voor een verassing komt te staan! Fijn dat beide activiteiten wel een succes waren! Met muzikale groet, Team BeleefBreda

Gezellige en leuke dag!

Was een leuke en gezellige dag, leuke afwisselende spelletjes en de host was ook een gezellige dame!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee niet echt

Hey Emir, We hebben inderdaad altijd veel lol bij Ik hou van Holland! Het gaat alle kanten op in deze quiz en dat maakt hem inderdaad zo afwisselend! Top om te lezen dat dit bij jullie in de smaak is gevallen! Tot een volgende keer bij een andere quiz van ons! Met hollandse groet, Team BeleefBreda

Super activiteit met leuke, enthousiaste begeleiding!

We hebben een super leuke dag gehad, een geslaagd afdelingsuitje! De uitleg van de spelelementen werd leuk en enthousiast gebracht en de begeleiding was prima. Het weer zat ook mee, waardoor de buitenactiviteiten ook super leuk waren. De organisatie van de bbq was helaas minder goed. We stonden met een groep van 35 personen voor een dichte deur. Proost was niet telefonisch bereikbaar en uiteindelijk werden we na aanhoudend hard kloppen binnen gelaten. Helaas werd al snel duidelijk dat ze niet goed begrepen hadden hoe wij de barbecue eruit wilden laten zien. Ze gingen er vanuit dat iedereen of vis of vlees ging eten, met een mix was geen rekening gehouden. Uiteindelijk kon na overleg het eten op tafels neergezet worden zodat iedereen zelf kon kiezen en werd het toch opgelost. Omdat we geen dessert bij de bbq hadden, hadden we graag de keuze gehad uit een warme drank op het einde van het diner. Dit was helaas niet mogelijk. Erg jammer. De activiteit is absoluut een aanrader, locatie Proost helaas niet.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaande

Goedemorgen Ingvild, Bedankt voor de uitgebreide uitleg hierboven. Na overleg met de samenwerkingspartner en met jou is alles duidelijke geworden voor alle partijen en gaan we ervoor zorgen dat we samen met de samenwerkingspartner alles weer op strak gaan zetten. Gelukkig gaven jullie al aan dat het diner en de supplementen wel naar behoren en lekker waren! Ontmasker de mol met een zo een grote groep zorgt altijd voor een leuke chaos onder de groepen en de mollen kunnen ook proberen volledig hun slag proberen te slaan! We zien jullie dan ook graag een andere keer terug bij een ander spel van ons! Tot een volgende keer! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Super kroegentocht!

Wij hebben zaterdagmiddag de stepkroegentocht gedaan. Een ideale verkenning voor de avond. De steps en spelletjes tussendoor zorgen voor de nodige animo. Heel gevarieerde keuze van kroegen waardoor er voor ieder wat wils is. And last but not de geweldige begeleiding door onze gids Emmelie die zorgde voor extra sfeer en ons op weg zetten voor een nog betere avond!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12/10/19
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Neen

Goedemiddag Dieter, Een mooie Review van de zuiderburen! De complimenten gaan we doorgeven aan onze collega! Stepkroegentochten zijn altijd een groot succes! We zien jullie dan ook graag een keer terug in het mooie Breda! Met proostende groet, Team BeleefBreda

De inhoud van het spel was matig

Een van de begeleiders maakte een vermoeide indruk. Gaf aan dat ze er geen zin in had naar haar collega. Dit hoorde meerdere mensen uit onze groep. De opdrachten leiden niet naar de oplossing. De groepen deden erg hun best maar kwamen niet tot de oplossing die gegeven werd. De inhoud van de spellen waren ook matig.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Enthousiasme bij de begeleiders. De spel opdrachten zo maken dat ze een toevoeging hebben op het eind verhaal.

Goedemorgen Ilona, Wij hebben een gesprek gehad met een instructeurs in kwestie om ervoor te zorgen dat er altijd een goede service geboden wordt aan onze gasten! De oplossing van het spel is daadwerkelijk heel makkelijk te vinden wanneer je de juiste hints te pakken hebt. Wanneer je deze niet krijgt, dan wordt het inderdaad iets moeilijker, maar dat is natuurlijk ook het idee van het spel. We vinden het jammer dat jullie de inhoud niet goed vonden, dus dit houden we in de gaten bij de andere groepen. Mochten er meer verbeteringen naar voren komen dan zullen wij dit natuurlijk veranderen. Bedankt voor het aangeven in elk geval! Met speurende groet, Team BeleefBreda

Tegenvallend

Heb dezelfde activiteit meegemaakt in het Sas. Was super. Nu in een ruimte veel te groot en sfeerloos. Daarnaast de storende factor van een vaatwasser die met veel herrie geruime tijd werd leeggehaald.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 05 oktober j.l.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Mijn ervaring in het Sas was super. Deze afgelopen ervaring was minimaal. Ik zou hem daarom niet meer adviseren

Goedendag Mariette, Natuurlijk hebben wij direct na u enquête telefonisch contact met u opgenomen om te kijken wat de situatie was. Het is vervelend om te lezen dat onze locatie in het sas veel leuker aanvoelde dan onze externe locatie. We gaan kijken of we deze ruimtes ook kunnen aanpakken om dezelfde sfeer te creëren! Bedankt voor het achterlaten van het bericht en de uitleg over de telefoon! Met hollandse groet, Team BeleefBreda

Onwijs leuke dag gehad!

Erg leuke dag in Breda gehad. Gelukkig was het prima weer, want met regen was het waarschijnlijk wel minder geweest. Leuk dat het bestaat uit verschillende delen, zodat je op verschillende dingen punten kan scoren. Ook prima uitgelegd en begeleid. De twee inbegrepen consumpties waren ook een pluspuntje.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bredase moordzaak
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Een backupplan voor als het wel had geregend, maar ik snap dat dat lastig is.

Goedemiddag Julia, Bedankt voor je mail! Wij zijn blij dat de weerverwachting goed heeft uit gepakt! En natuurlijk heel fijn om te lezen dat de Bredase Moordzaak bevallen is en dat alles klopte. Backup plannen zijn helaas niet zo snel te regelen aangezien we met meerdere groepen op zo een dag in de weer zijn. We kunnen niet elke groep dan een binnenprogramma last minute gaan aanbieden helaas. Gelukkig kunnen we met al onze programma's wel een beetje timen zodat men niet in de regen naar buiten hoeft. Tot een volgende keer?! Met speurende groet, Team BeleefBreda

supper gezellig

Het was een heel aangaan met mannen, maar gelukkig hadden we al een biertje op en iedereen deed mee. Hier heeft niemand spijt van gehad. Het werd maar steeds gezelligger en de lachspieren werden voor 300% aangesproken. We hebben ook weer iets geleerd over de stad en dat het best wel een grote dierentuin is

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilariche km
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29-9-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Piet, Wat een leuke reactie! En wat goed om te horen dat de 300 % is gehaald! We zien jullie dan ook graag een keer terug om weer de 300 % aan te tikken! Met lachende groet, Team BeleefBreda

Gezellige kroegentocht gehad!

Na wat kleine onverwachte omstandigheden heeft Beleef Breda ervoor gezorgd dat onze activiteit toch door kon gaan. Super fijn! We hadden een leuke stepkroegentocht met leuke begeleiding.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 28 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Danique, Bedankt voor de feedback! Natuurlijk hebben wij onze collega op de hoogte gesteld en mede door jullie ruime voldoende is zij dan ook medewerker van de maand september geworden! Tot een volgende keer! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Super leuke activiteit gehad!

Wij hebben afgelopen zaterdag met onze familie een hele leuke activiteit gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik Hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Timmy! Iedereen gaat van Holland houden als ze bij ons hebben gespeeld! Dank je wel voor het invullen en tot een volgende keer in het mooie Breda. Met hollandse groet, Team BeleefBreda

De verwachtingen meer dan waargemaakt!

Gedurende de totstandkoming van de dagindeling was er al sprake van een prettig contact. De uiteindelijk dag en de wijze waarop de mensen van Beleef Breda hun steentje aan bij hebben gedragen was meer dan goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? challenge room, wijn-/bierboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag John, Jullie maken onze dinsdag weer tot een zonnige dag ondanks de grijze massa rond de grote kerk. Bedankt voor de complimenten! Wij streven altijd naar het hoogst haalbare! Zien we jullie snel een keer terug? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellige en joviale gastvrijheid; alles kon en mocht; kwaliteit en gastvrijheid

We hebben een top middag gehad met een gastvrije professional

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Studio zingen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 sept
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Roel, Bedankt voor het invullen van de enquete! Wij gaan de complimenten doorgeven aan onze samenwerkingspartner! We zien jullie graag een keer terug bij een andere creatieve of muzikale workshop! Met zingende groet, Team BeleefBreda

Mooi boot, goed verzorgde borrel, leuke schipper

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrep boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-9-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Gonny, Dit klinkt voor ons weer als muziek in de oren! Een rondje door de singels van Breda is in September een heerlijke activiteit! Tot een volgende keer! Met varende groet, Team beleefBreda

Geweldig!!!

We hebben heerlijk genoten op de boot. Goed verzorgd, prachtige omgeving, vriendelijke schipper. Voor herhaling vatbaar

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wijnboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 14-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Janneke, Dit is fijn om te lezen! Wij ontvangen graag de complimenten en gaan deze zeker doorgeven aan onze samenwerkingspartner! Tot snel! Met varende groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda