Goede ervaring!

Iedereen heeft een leuke tijd gehad tijdens het Ranking your Stars spel. We kregen buikpijn van het lachen, daarnaast was het leuk om weer eens onder elkaar te zijn. Het spel werd goed uitgelegd, leuk georganiseerd en rekening gehouden met onze wensen. Zeker aan te raden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 1
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 19 sept

Zeer geslaagd

Was heel gezellig met Bart . Hij heeft een zeer gezellig middag bezorgd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarisch kilometer van Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Centrum breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Lian, Het is altijd fijn om te horen dat ook onze samenwerkingspartners hun beste beentjes voor zetten om onze groepen te amuseren! We gaan de complimenten sowieso doorgeven en hopen jullie snel weer terug te zien! Met hilarische groet, Team BeleefBreda

Fantastisch !

Heerlijk boottochtje over de Bredase singels. Duidelijke informatie en fijne boot ...........

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? boottocht per motorboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-08-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? water, zeep en een handdoek om de handen te wassen (voor de stuurman)

Goedemiddag Marjanne, Goed om te horen dat jullie als Bredase inwoners ook nog een geweldig mooie vaart hebben kunnen maken over de Bredase singels! We gaan de complimenten doorgeven aan onze instructeurs! De tip nemen we van harte aan hoor. We hebben op dit moment sowieso gel en droge doeken tot onze beschikking, maar we zullen er wat zeep en schoon water bij gaan plaatsen! Bedankt voor de tip en tot een volgende keer! Met varende groet, Team BeleefBreda

Zeer goede services en prettig varen!

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en alles goed ervaren. Ook behulpzaam en makkelijk te vinden. Enige is dat het misschien fijn is als online direct de beschikbaarheid inzichtelijk is. Nu steeds moeten wachten op een factuur, wat soms een aantal uren kan duren.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootvaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-08-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Beschikbaarheid op de website aangeven.

Hey Emma, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Online beschikbaarheid is inderdaad een goed optie, maar vanwege de vele kanalen die we nu hebben om iedereen gelukkig te maken op het water is dit een optie waar we over na gaan denken. Thanks! met varende groet Team BeleefBreda

Duidelijke site en goede communicatie

Alles werd duidelijk uitgelegd. En erg behulpzaam.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kanovaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 03-07-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Goedemorgen Katrien, Het kanovaren zag inderdaad heel gezellig uit met zo een leuke groep dames! En jullie hebben niet echt getreuzeld zeg, misschien wel een nieuw persoonlijk record gevestigd op de Bredase singels? ;) Volgende keer zien we jullie graag weer terug voor een andere sportieve activiteit! Tot snel! Met peddelende groet, Team BeleefBreda

Superleuk!

Was een hele leuke middag met fanatieke collega's, de verschillende spellen waren erg leuk en afwisselend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-06-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Laura! Bedankt voor je krabbel! Een Bredase Moordzaak oplossen is zo makkelijk nog niet he? Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat het beste team heeft gewonnen? Leuk om te horen dat het fanatisme er goed in zat tijdens het spel, want zo hebben we onze gasten het liefst! Volgende keer zien we jullie graag weer terug, want we hebben nog genoeg andere fanatieke spellen! ;) Met speurende groet, Team BeleefBreda

Heerlijk varen door Breda

Voor we vertrokken hebben we duidelijke instructies gehad van het vriendelijke personeel over het bootje. Ook kregen we een leuke route mee om te varen. Een prima bootje om lekker rond te varen door de singles van Breda. Een aanrader voor een leuke activiteit met vrienden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-6-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bij slecht weer de mogelijkheid om te annuleren

Hey Glenn, Goed om te lezen dat het vriendenuitje naar behoren was! Slecht weer is natuurlijk altijd moeilijk te voorspellen, maar ook daar denken we graag mee. We hebben een annuleringsverzekering hiervoor in het leven geroepen. Deze dien je dan wel al af te sluiten tijdens het maken van de boeking natuurlijk! Misschien een idee voor de volgende keer? Met varende groet, Team BeleefBreda

Perfecte uitje

Afgelopen weekend heb ik met paar vrienden een verjaardagsfeestje georganiseerd. Vanwege de coronavirus was veel dingen niet mogelijk. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op BeleefBreda. Achteraf gezien was dit het perfecte uitje, lekker er tussenuit met paar vrienden, door het prachtige Breda. Sterker nog, we hopen op een tweede keer! Iedereen had enorm genoten. We kregen goede uitleg, en je kon al snel gaan varen. Ultieme belevenis.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motorboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-06-1997
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Oliver, Wat fijn om te lezen dat jullie een TOP ervaring hebben gehad! Gelukkig mogen we steeds meer mensen verblijden met onze activiteiten waarom motorboot varen! We zien jullie dan ook graag een keer terug! Met varende groet, Team BeleefBreda

Geweldige dag gehad in een hele leuke stad.

Gastvrij onthaald door een enthousiaste host die het spel The Phone duidelijk en grappig uitlegde .Lekker door de stad banjeren en dan van alles oplossen op opdrachten uitvoeren ,je kan je echt lekker uitleven in de opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Phone
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13-6-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Kist met een makkelijker handvat

Hallo Frans, Wat fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad in het mooie Breda. We hebben gehoord dat jullie gehele groep ook een behoorlijke fanatieke groep was, dus dat maakt het alleen maar leuker! De foto's op het einde maken het dan ook helemaal af he! Mochten jullie de volgende keer weer iets met de familie willen doen, kom dan zeker weer naar Breda! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Hele leuke afwisselende opdrachten

Leuke vrijgezellenactiviteit, bedankt voor de striptease;)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 februari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Pieter! Goed om te horen dat Ontmasker de Mol is aangeslagen! Het ontmaskeren van de striptease was misschien wel een makkelijkere opdracht? ;) Tot een volgend keer! Met ontmaskerende groet, Team BeleefBreda

Super geregeld en een top begeleidster

Stepkroegentocht was top, leuke kroegen, Sylvia de ‘begeleidster’ voelde de groep perfect aan en ze deed gezellig mee!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer uitdagende opdrachten

Hallo Albert! Bedankt voor je reactie op onze enquete! Goed om te lezen dat onze collega jullie een leuke dag heeft bezorgd! Wij zullen eens kijken naar de spelletjes, zodat we voor iedere categorie iets mee kunnen nemen! Tot de volgende keer en een fijne carnaval! Alaaf! Team BeleefBreda

goed geregeld

de activiteit was goed geregeld en gezellig , echter in avond dit te moordspel te spelen is lastig.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? activiteit alleen te boeken tussen 10.00 en 18.00 uur

Hey Dineke, We hopen dat jullie deze moordzaak wel hebben opgelost? We spelen de moordzaak zowel overdag als in de avond met onze groepen. In de avond is de moeilijkheidsgraad inderdaad iets hoger in verband met daglicht, maar gelukkig niet onmogelijk. Natuurlijk snappen we de feedback en gaan we hier extra op letten dit jaar! Met carnavaleske groet, Alaaf, Team BeleefBreda

Een leuke teamervaring

Het was een leuke teamervaring met onderlinge strijd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer verbinding tussen de verschillende uitdagingen

Goedemiddag Danny, Bedankt voor je reactie! Leuk om te lezen dat jullie het een leuke ervaring vonden! Zien we jullie snel terug bij een andere activiteit? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke dag gehad!

Het ‘wie is de mol’ spel was super om te spelen. We hebben er van genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Allan, Wie is de mol! is meestal een succes door de groep die fanatiek mee speelt! Dus bedankt hiervoor en tot bij een volgend spel! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Een zeer gezellige middag!

Een leuke tocht langs diverse kroegen op de step! De reisleider was gezellig en voelde de groep goed aan. Het bananenspel was een beetje te kinderachtig. Verder prima om wat actiefs te doen en leuk om de binnenstad van Breda te verkennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25-1-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Beste Eric, Bedankt voor het invullen van onze enquête! We vinden het leuk om te horen dat jullie een gezellige middag hebben gehad én onze prachtige binnenstad hebben kunnen ontdekken. Kom gerust nog eens bij ons terug voor een andere activiteit! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Het spel was leuk echter was de spelleider niet zo goed..

De spelleider leek niet goed voorbereid, ze wist meerdere keren niet wat er op de kaartjes stond. Daarnaast bracht ze weinig sfeer en enthousiasme. Dit was jammer. Het concept van het spel was wel leuk. De ruimte was klein en warm, we hadden ook last van het geluid van het spel wat na ons werd gespeeld. Een paar jaar geleden zijn we met ons team ook bij jullie geweest en hebben we ranking de stars gespeeld, dit was toen een groot succes, daarom hadden we nogmaals bij jullie geboekt. We vonden het dan ook jammer dat het niet aan onze verwachtingen heeft voldaan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 11 januari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Spelleider tips geven om een groep te enthousiasmeren.

Beste Nienke, Wij hebben contact met je opgenomen om je review te bespreken maar helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. We vinden het jammer om te horen dat niet alles naar wens was en hier zijn dan ook mee aan de slag gegaan. We hebben dit aangeven bij de betreffende instructrice en zij gaat hier zeker mee aan de slag! In de ruimte waar jullie het spel speelde is een airco aanwezig, jammer dat hier geen gebruik van is gemaakt. Het is een ruimte speciaal ontworpen voor kleinere groepen en wij kiezen juist voor deze ruimte vanwege de intieme sfeer. Ook kan het inderdaad kloppen dat jullie het geluid van een ander spel hebben gehoord. Deze activiteit werd opgestart op het moment dat jullie activiteit klaar was. Het kan daardoor zijn dat dit elkaar iets heeft overlapt. Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

supergezellig

we waren er vorige week met 14 man, 7 stellen, en de quizmasters waren echt leuk!! Ze hadden er, net zoals wij, ook veel zin in. Alle 14 vonden het leuk, zelfs die ene, die "niet van spelletjes hield" hahaha. Bedankt voor jullie inzet, en ga door met jullie leuke werk! We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen. Groetjes van Birgitte Jordan

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? hou van holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 januari 2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? misschien sommige vragen iets aanpassen aan de leeftijdscategorie/soort groep

Hi Birgitte, Wat een leuke reactie heb je voor ons achtergelaten. Hier worden wij blij van! Leuk dat jullie nu weer een nieuwe 'spelletjes-liefhebber' in de groep erbij hebben. Komen jullie nog eens bij ons terug voor een ander spel? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Dat we een super leuke fantastische dag hebben gehad tot in de puntjes verzorgd.

Zeer leuk ontvangen , goed verzorgd leuke medewerksters

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-01-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Beste Angelique, Wat leuk om te horen, wij zijn heel blij met deze positieve beoordeling! We zien jullie graag nog eens terug voor een leuke activiteit. Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke activiteit gehad!

Het was hartstikke leuk om met collega's Miljoenenjacht te spelen. Je ziet mooie plekjes van de stad terwijl je de strijd met elkaar aan gaat.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Janny, Dat is nu precies hoe wij het spel in gedachte hadden! Mooi dat jullie dit ook zo ervaren hebben! De foto's zijn dan meteen een leuke herinnering! Fijne feestdagen en tot 2020?! Met feestende groet, Team BeleefBreda

Superleuke en gezellig uitje

Superleuke middag gehad en veel gelachen. Enige minpunt is dat er 4 drankjes per persoon besteld zijn en wij er maar 2 per persoon hebben ontvangen terwijl wij wel extra betaald hebben hiervoor

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 December 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? graag houden aan het aantal drankjes wat er besteld is door een klant

Goedemorgen! Bedankt voor de complimenten! Er is inderdaad een foutje gemaakt betreffende de drankjes! Hier is natuurlijk contact over geweest met jullie en de drankjes hebben we verrekend voor jullie! Tot een volgende keer en een fijne kerst! Met feestende groet, Team BeleefBreda

Top geregeld!

Op het laatste moment een teamuitje gepland, was allemaal netjes geregeld.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Hunting Game, Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 12 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemoren Leroy, Ook voor last minute aanvragen kan je natuurlijk bij ons terecht! Het was een leuk feestje voor een donderdag middag! Fijne kerst! Met feestende groet, Team BeleefBreda

Het was

Leuke activiteit, goede begeleiding, leuke locatie, goed gegeten, alleen de prijs is wel wat aan de dure kant. € 28,25,- p.p. voor het diner en de overige kosten € 31,65,- p.p. zijn dan voor jullie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Flikken Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? prijs

Goedemiddag Jessica, Bedankt voor jullie feedback en het doorgeven van de punten. Natuurlijk dienen wij ook het spel te voorzien voor jullie waar dan een bijdrage aan vast zit. Wij gaan wel de tip meenemen en kijken of we hier iets mee kunnen. Fijne dinsdag! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke en originele activiteit

Super leuke en originele activiteit, geschikt voor zowel jong als oud

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? December
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Goedemiddag Lucas, Bedankt voor je reactie! Jullie waren een leuke fanatieke groep hebben we begrepen van onze instructrice! We hopen jullie een andere keer te mogen ontvangen bij een ander uitdagend spel! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Leuk gebracht, uitdagende spelletjes

Flexibel in aanvang en duur van spel aangezien we wat later waren, dit was erg fijn. Sfeer werd goed weggezet door de "bewaker". De puzzels waren uitdagend, erg leuk om te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? di 19/11
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedendag Rene, Bedankt voor de complimenten! En bedankt voor jullie fanatieke groep en de leuke concurrentie tussen beide teams! Wij hebben het ook erg naar de zijn gehad! Met Spaanse groet, Jullie Bewaker!

Goed georganiseerd en leuk uitje

We hebben een leuk teamuitje gehad bij BeleefBreda. Organisatie was goed en ook het contact van tevoren was goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordzaak Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Marit! Wat waren jullie een leuke fanatieke groep zeg! Dit soort groepen hebben we natuurlijk het liefst! We verwachten jullie dan natuurlijk volgend jaar weer even fanatiek bij een andere activiteit! Tot dan! Met speurende groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda