Leuk opgezet

Gezellige avond met een aantal leden van onze personeelsvereniging. Een paar opmerkingen vanuit de groep; *geluid bij muziekvragen was heel slecht en soms niet te horen *jammer dat bij paar deelnemers Kahoot uitviel en de verdiende punten op die manier verloren waren gegaan. Hadden die niet bij elkaar opgeteld kunnen worden? *de intro en starttijd was verwarrend; je kon om kwart over 7 al inloggen, maar er was geen verbinding met de host. Tevens stond bij alle deelnemers de camera uit (standaard), dus men dacht dat dit zo hoorde; jammer.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz Brabant
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 april 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie opmerkingen boven.

Goedemiddag Letty, Bedankt voor de fijne feedback die jullie hebben gestuurd. Wanneer we met externe factoren dienen te werken zoals kahoot en andere audiovisuele programma's dan kunnen we helaas niet voorkomen dat er schoonheidsfoutjes insluipen aangezien dit niet onze eigen programma's zijn. Natuurlijk proberen we dit te beperken, zoals ook in het voorgesprek al aangegeven. De aanvangstijd staat vermeld in jullie bevestiging. Wij begrijpen niet waar dit in de communicatie mis is gegaan. Wij mogen de webcams helaas niet op aan zetten ivm privacy. Dit dienen de deelnemers zelf te doen. Desalniettemin was het een leuk feestje en gaan we natuurlijk de volgende maand weer even knallen! Bedankt! tot in Mei. Met quizzende groet Team BeleefBreda

Goed tempo, persoonlijk en duidelijke communicatie

Mijn ervaring met BeleefBreda is een goede review waard! Zowel zakelijk als privé heb ik nu meerdere quarantaine quizzen gedaan. Bij ons was Joey de gastheer. Dit deed hij met charisma, vriendelijkheid en enorm veel humor. Rondom de organisatie was er ook sprake van goede en duidelijke communicatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quarantaine quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? meerdere keren geweest
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Michel, Bedankt voor jouw nieuwe review! Goed om te lezen dat al jullie quizzen een succes waren! We zijn blij dat jij ons aanbeveelt en zo vaak terug komt met zowel collega's als vrienden! Natuurlijk zien we je graag nog een keer terug als graag geziene gast! Tot een volgende keer?! Met dankbare groet, Team BeleefBreda

Aanrader

De dag van te voren nog een bootje kunnen reserveren, best omslachtig net offertes en facturen voor 1 bootje voor 2uur, maar ik werd heel vriendelijk en snel geholpen. Het zijn hele mooie bootjes en het is heel leuk om zelf te kunnen varen.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 31-03-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Online reserveren zou voor het bootjes varen ideaal zijn!

Hallo Bibi, Fijn dat jullie een leuke vaartocht hebben gehad! En dat al in het regenachtige April. Jullie weten wel een goede dag uit te kiezen! Wat betreft de offerte en factuur werken wij met een fijn systeem die alles goed voor ons registreert. Daardoor dienen we 2 mails te sturen ipv 1. Voor een bootje inderdaad een flinke handeling, maar voor andere activiteiten is dit wel heel erg gewenst! De volgende keer kan je er ook voor kiezen om direct op het ponton een bootje te huren waardoor het proces allemaal iets sneller gaat, maar dan is de kans aanwezig dat alles al verhuurd is! De volgende keer kijken we in elk geval graag met je mee hoe dit sneller kan! Met varende groet, Team BeleefBreda

Hartstikke gezellige vaart-tocht gehad

We hebben het hartstikke leuk gehad

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1e paasdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Hallo Maria, Wat fijn dat jullie een fijne paastocht met ons bootje hebben gehad! Alle eieren aan boord ook gevonden hoop ik? De komende tijd zullen we deze even niet verstoppen, maar jullie zijn natuurlijk weer van harte welkom de volgende keer bij ons aan boord! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

een échte aanrader!

Aanvraag was super easy. had daarna nog contact via whatsapp voor laatste details. Event zelf was enorm geslaagd. met een nieuw team was dit het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Aanrader!!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? ranking the team
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? april 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nope

Hey Jochem, Wij hebben van de quizmaster inderdaad begrepen dat het een groot succes was! Jullie waren als team aardig op dreef en hebben er een leuke middag van gemaakt. Het was een leuke ranking en de vragen waren goed gekozen voor jullie groep! Bedankt voor deze gezellige middag! Met rankende groet, Team BeleefBreda

Een leuke interactieve Quiz met grappige onderdelen

We hebben in 5 teams van 5 personen de quiz gespeeld. De verschillende onderdelen en een verrassende uitslag maken het spel erg leuk. Mijn collega's waren erg te spreken!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quarantaine Quiz: Waarom weet je dit?
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 25-3
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Goedemiddag Debbie! Wie had gedacht dat we zo veel lol en competitiviteit konden hebben via een online quiz! Leuk om te zien dat alle 25 personen even graag wilden winnen van de andere collega's! De waarom weet je dit quiz is dan inderdaad de ideale uitkomst! Gelukkig hebben we nog een tal van andere quizzen online staan waar jullie nog een keer mee aan de slag kunnen gaan! Tot een volgende keer? Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Erg leuke ervaring, beste manier om Breda in 1 middag gLed te leren kennen.

Erg leuke ervaring, beste manier om Breda in 1 middag gLed te leren kennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stadswandeling familie
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Berkel en Rodenrijs
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geen

Hey Jerry! Bedankt voor je reactie op onze gloednieuwe knapzakkenroute! Wat wil je inderdaad nog meer: een stukje van Breda zien en heerlijke lokale producten om op te eten en te drinken tijdens deze wandeling? Wij denken dat weinig wandelingen hier aan kunnen tippen! ;) Jij bedankt voor het invullen van de enquête en hopelijk zien we jullie snel weer in het mooie Breda! Met speurende groet, Team BeleefBreda

Het was een leuke quiz, die goed was verzorgd

We hadden de 90's quiz gereserveerd als bedrijfsuitje. Het was goed geregeld en we hebben er veel plezier aan beleefd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 90's Quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 maart 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Manon, Wij vonden het ook een super leuke middag! Onze '90s Quiz bestaat nog niet zo heel lang, dus dan is het wel heel tof om deze meteen met 50 gasten te spelen! Weer een mooi hoogtepunt voor ons! Jullie in elk geval bedankt voor de gezelligheid en het fanatisme tijdens de quiz! Tot een volgende keer! met Quizzende groet, Team BeleefBreda

Vanaf het eerste contact tot het einde van het spel goed contact en begeleiding.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quarantaine Quizzz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 maart 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? geen tips alles was prima

Hey Anita, Bedankt voor je reactie! Het was een gezellige boel met jullie groep zeg! Ik zou bijna zeggen: Dat moeten we vaker doen! De waarom weet je dit quiz spelen met zo een fanatiek gezelschap zorgde gelukkig voor enkele hilarische momenten! We hopen jullie graag een keer terug te zien bij een andere quiz en dan gaan we het weer zo gezellig maken! Tot snel! Met Quizzende groet Team BeleefBreda

Leuke en gezellige online quiz

Ontzettend leuk om een quiz te spelen met een enthousiaste quizmaster. Online quizen werkt perfect. De muziek en filmfragmenten werkten goed en het leuk was dat je iedereen kon zien tijdens het spel.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Online quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25 februari 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Astrid! Dank je wel voor de leuke reactie op onze waarom weet je dit quiz! Goed om te horen dat online nog helemaal zo slecht niet is! Wij gaan zo nog wel even door! Doen jullie nog een rondje mee met een andere quiz? Tot de volgende keer! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Plezier en enthousiasme

Joey haalde met zijn enthousiasme de competitie in ons naar boven en we hebben samen en met hem een top avond beleefd!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? In hou van Holland-kwis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22-02-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Misschien een alternatief voor Zoom aanbieden, voor als de verbinding bij sommige mensen niet blijkt te werken (waarschijnlijk instelling van de bedrijfscomputer)

Goedemiddag Maarten! Bedankt voor de enthousiaste reactie op onze online "ik hou van holland"Quiz! Goed om te horen dat jullie avond TOP was! Wij hebben je tip in ontvangst genomen en sinds vandaag nog een andere alternatief aangekocht! Tot een volgende keer dus! Met quizzende groet Team BeleefBreda

Leuk spel, goed uitgewerkt en grappige host!

Leuke ervaring en echt waar voor je geld! Een super leuk alternatief om weer eens met collega's/vrienden een avondvullend programma te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 februari 2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? x

Hey Simone! Bedankt voor jouw reactie! Wat vinden we het leuk om te horen dat jullie bedrijfsuitje geslaagd was! Van de host heb ik ook begrepen dat een avond was vol met lachende gezichten! Wanneer we weer " live"gasten mogen ontvangen op onze eigen locatie, dan hopen we julie daar nogmaals eens te treffen! Tot een volgende keer?! Met Rankende groet, Team BeleefBreda

Goed verzorgd hilarisch spel

We hebben met ons kantoor een waanzinnig leuke avond gehad door het door Beleef Breda georganiseerde spel De Jongens tegen de Meisjes. De vragen waren erg leuk, er zat veel humor in het spel en de quizmaster Joey heeft het spel top begeleid. Heel erg veel dank daarvoor.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Jongens tegen de Meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? vrijdag 5 februari 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Sophie! Voor deze reacties doen we het natuurlijk! Ook in deze online tijd gaan we voor het leukste resultaat en dat is volgens ons weer aardig gelukt! Hopelijk hebben de meisjes( het team waar jij in zat) gewonnen? Bedankt voor het achterlaten van dit bericht en tot snel?! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Verrassend!!

We hebben 2 activiteiten gedaan nl. de E-scooter tocht en het Spanjaardsgat en we hebben dat echt als heel verrassend ervaren! De scooters waren erg leuk om op te rijden, de modellen (chopper) waren top om op te zitten en de snelheid (ongeveer 31-33 km/uur) was precies goed. Het Spanjaardsgat was ook erg verrassend maar dat kwam meer doordat de verwachtingen iets anders waren. Het ging uiteindelijk om een strijd tussen 2 teams wat zich slechts op 1 locatie afspeelde. De spel elementen zijn op zich heel leuk en goed uitdagend maar je hoort of ziet bijna niets van het andere team. Je krijgt op het eind de uitslag en dat was het. Wat daarna weer wel erg leuk was, was de discussie over de diverse opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scootertocht en het Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-10-2020 en 11-10-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets meer interactie tussen de teams bij het Spanjaardsgat.

Hey Martijn, Bedankt voor je uitgebreide reactie voor onze beide activiteiten! Wat goed om te horen dat beide activiteiten verrassend voor jullie waren! Het spanjaardsgat is inderdaad een challenge room waar je tegen een ander team moet strijden, daarom hebben we er een muur tussen gebouwd. Normaal gezien hebben we veel meer interactie tussen de instructeur en de groepjes onderling, maar we dienen op dit moment ons aan bepaalde maatregelen te houden. Gelukkig hebben we weer een aanrader in de zak zitten en daar bedanken we jullie voor! Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Goede ervaring!

Iedereen heeft een leuke tijd gehad tijdens het Ranking your Stars spel. We kregen buikpijn van het lachen, daarnaast was het leuk om weer eens onder elkaar te zijn. Het spel werd goed uitgelegd, leuk georganiseerd en rekening gehouden met onze wensen. Zeker aan te raden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 1
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 19 sept

Zeer geslaagd

Was heel gezellig met Bart . Hij heeft een zeer gezellig middag bezorgd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarisch kilometer van Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Centrum breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Lian, Het is altijd fijn om te horen dat ook onze samenwerkingspartners hun beste beentjes voor zetten om onze groepen te amuseren! We gaan de complimenten sowieso doorgeven en hopen jullie snel weer terug te zien! Met hilarische groet, Team BeleefBreda

Fantastisch !

Heerlijk boottochtje over de Bredase singels. Duidelijke informatie en fijne boot ...........

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? boottocht per motorboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-08-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? water, zeep en een handdoek om de handen te wassen (voor de stuurman)

Goedemiddag Marjanne, Goed om te horen dat jullie als Bredase inwoners ook nog een geweldig mooie vaart hebben kunnen maken over de Bredase singels! We gaan de complimenten doorgeven aan onze instructeurs! De tip nemen we van harte aan hoor. We hebben op dit moment sowieso gel en droge doeken tot onze beschikking, maar we zullen er wat zeep en schoon water bij gaan plaatsen! Bedankt voor de tip en tot een volgende keer! Met varende groet, Team BeleefBreda

Zeer goede services en prettig varen!

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en alles goed ervaren. Ook behulpzaam en makkelijk te vinden. Enige is dat het misschien fijn is als online direct de beschikbaarheid inzichtelijk is. Nu steeds moeten wachten op een factuur, wat soms een aantal uren kan duren.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootvaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-08-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Beschikbaarheid op de website aangeven.

Hey Emma, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Online beschikbaarheid is inderdaad een goed optie, maar vanwege de vele kanalen die we nu hebben om iedereen gelukkig te maken op het water is dit een optie waar we over na gaan denken. Thanks! met varende groet Team BeleefBreda

Duidelijke site en goede communicatie

Alles werd duidelijk uitgelegd. En erg behulpzaam.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kanovaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 03-07-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Goedemorgen Katrien, Het kanovaren zag inderdaad heel gezellig uit met zo een leuke groep dames! En jullie hebben niet echt getreuzeld zeg, misschien wel een nieuw persoonlijk record gevestigd op de Bredase singels? ;) Volgende keer zien we jullie graag weer terug voor een andere sportieve activiteit! Tot snel! Met peddelende groet, Team BeleefBreda

Superleuk!

Was een hele leuke middag met fanatieke collega's, de verschillende spellen waren erg leuk en afwisselend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-06-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Laura! Bedankt voor je krabbel! Een Bredase Moordzaak oplossen is zo makkelijk nog niet he? Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat het beste team heeft gewonnen? Leuk om te horen dat het fanatisme er goed in zat tijdens het spel, want zo hebben we onze gasten het liefst! Volgende keer zien we jullie graag weer terug, want we hebben nog genoeg andere fanatieke spellen! ;) Met speurende groet, Team BeleefBreda

Heerlijk varen door Breda

Voor we vertrokken hebben we duidelijke instructies gehad van het vriendelijke personeel over het bootje. Ook kregen we een leuke route mee om te varen. Een prima bootje om lekker rond te varen door de singles van Breda. Een aanrader voor een leuke activiteit met vrienden.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-6-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bij slecht weer de mogelijkheid om te annuleren

Hey Glenn, Goed om te lezen dat het vriendenuitje naar behoren was! Slecht weer is natuurlijk altijd moeilijk te voorspellen, maar ook daar denken we graag mee. We hebben een annuleringsverzekering hiervoor in het leven geroepen. Deze dien je dan wel al af te sluiten tijdens het maken van de boeking natuurlijk! Misschien een idee voor de volgende keer? Met varende groet, Team BeleefBreda

Perfecte uitje

Afgelopen weekend heb ik met paar vrienden een verjaardagsfeestje georganiseerd. Vanwege de coronavirus was veel dingen niet mogelijk. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op BeleefBreda. Achteraf gezien was dit het perfecte uitje, lekker er tussenuit met paar vrienden, door het prachtige Breda. Sterker nog, we hopen op een tweede keer! Iedereen had enorm genoten. We kregen goede uitleg, en je kon al snel gaan varen. Ultieme belevenis.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motorboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-06-1997
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Oliver, Wat fijn om te lezen dat jullie een TOP ervaring hebben gehad! Gelukkig mogen we steeds meer mensen verblijden met onze activiteiten waarom motorboot varen! We zien jullie dan ook graag een keer terug! Met varende groet, Team BeleefBreda

Geweldige dag gehad in een hele leuke stad.

Gastvrij onthaald door een enthousiaste host die het spel The Phone duidelijk en grappig uitlegde .Lekker door de stad banjeren en dan van alles oplossen op opdrachten uitvoeren ,je kan je echt lekker uitleven in de opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Phone
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13-6-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Kist met een makkelijker handvat

Hallo Frans, Wat fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad in het mooie Breda. We hebben gehoord dat jullie gehele groep ook een behoorlijke fanatieke groep was, dus dat maakt het alleen maar leuker! De foto's op het einde maken het dan ook helemaal af he! Mochten jullie de volgende keer weer iets met de familie willen doen, kom dan zeker weer naar Breda! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Hele leuke afwisselende opdrachten

Leuke vrijgezellenactiviteit, bedankt voor de striptease;)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 februari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Pieter! Goed om te horen dat Ontmasker de Mol is aangeslagen! Het ontmaskeren van de striptease was misschien wel een makkelijkere opdracht? ;) Tot een volgend keer! Met ontmaskerende groet, Team BeleefBreda

Super geregeld en een top begeleidster

Stepkroegentocht was top, leuke kroegen, Sylvia de ‘begeleidster’ voelde de groep perfect aan en ze deed gezellig mee!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer uitdagende opdrachten

Hallo Albert! Bedankt voor je reactie op onze enquete! Goed om te lezen dat onze collega jullie een leuke dag heeft bezorgd! Wij zullen eens kijken naar de spelletjes, zodat we voor iedere categorie iets mee kunnen nemen! Tot de volgende keer en een fijne carnaval! Alaaf! Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda