wij hebben een gezellige en leuke kroegentocht gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 sept 2022

Hey Daan! Thanks voor de beoordeling! met steppende groet, Team BeleefBreda

Geslaagde invulling van ons middag programma

Geslaagde invulling van ons middag programma. Spontane en gezellige begeleiding. Voelde de groep goed aan.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-09
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Anton, Bedankt voor je reactie! Wij zullen deze complimenten door geven aan onze collega! met steppende groet, Team BeleefBreda

Gezellige quiz

Leuke diverse onderwerpen die aan de orde kwamen! Presentator bracht het leuk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quiz "waarom weet ik dit?"
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-9-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Anita, Super leuk dat je reageert! Wisten jullie ook alle weetjes al of hebben jullie nog iets geleerd? Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Professioneel enthousiast inlevend anticiperend

Professioneel enthousiast inlevend anticiperend

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24-08-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? hoger tempo bij boogschieten

Hey Els en Jan, Bedankt voor het invullen van de enquete! We zijn blij met deze feedback en gaan het zeker even doorgeven! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Superrr

Perfecte middag voor ons ploegenuitje.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape room: The hunting game en de Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24-08-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Aangezien we de escape room niet gehaald hadden, verwachtte we dat de jager met zijn geweer ons ter plekke zou "dood" schieten bij binnenkomst. Misschien een leuke toevoeging!

Hey Nicky! Creatief verbeterpunt hoor! Hier gaan we zeker iets mee doen!! Bedankt! Met jagende groet, Team BeleefBreda

Prima verzorgde kroegentocht

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Afgelopen zaterdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Hey Demi, Goed om te horen dat de stepkroegentocht een mooi feestje was! We houden ons aanbevolen voor een volgende keer! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Top geregeld allemaal!

Alles was prima geregeld. Vriendelijk personeel. Leuke step kroegentocht gehad!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-8-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Lorenzo, Wij gaan de complimenten zeker doorgeven aan onze collega's! Dank je wel voor de reactie! met steppende groet, Team BeleefBreda

Hele gezellig dag gehad op het water.

Super leuke schipper, leuk rondgevaren en lekker koud bier. Voor ons was het helemaal goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrel Boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 - 07 - 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Geert, Zo een lekker koud biertje smaakt zeker weten het beste op een bootje over de Bredase singels! Genieten! Tot een volgende keer?! Met varende groet, Team BeleefBreda

Te veel geld voor wat het waard was

Eerst en vooral bestelden we Expeditie Robinson (29€) werd ons meegedeeld op de offerte. Na afloop van de activiteit merkten we dat we Expeditie Robinson Citygames (26€) voorgeschoteld kregen. We betaalden dus teveel voor wat we eigelijk hebben gekregen wat ontoelaatbaar is! De activiteiten waren prijs kwaliteit niet goed.. Het duurde lang, ook de pauzes waren te lang en de begeleiding was weinig entousiast. Gelukkig heeft ons team zelf coor wat animo gezorgd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditite Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30/08/2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Seppe, Bedankt voor je reactie op onze activiteit! Wij kunnen ons voorstellen dat jullie de activiteit niet helemaal vonden wat jullie dachten, maar dit is wel datgene dat jullie hebben aangevraagd. In zowel de offerte als de bevestiging die je zelf hebt akkoord gegeven staan de prijzen en de toegevoegde informatie van Expeditie Robinson City. Wij zijn zo transparant mogelijk en zoals je op onze website kunt lezen is Expeditie Robinson € 28,00 en Robinson City is € 28,50 inclusief 2 consumpties. Dit zijn niet de prijzen die jij aangeeft. Deze prijzen staan trouwens ook netjes vermeld op de informatie die naar jou is verstuurd. Er kan natuurlijk altijd een vorm van miscommunicatie optreden over een activiteit, maar daarom sturen wij al onze gasten eerst een vrijblijvende offerte en daarna een bevestiging met alle gegevens over deze activiteit. Qua tijdsplanning( dit staat ook in de offerte) rekenen we 2,5 tot 3 uur. Wij bieden onze gasten dan ook die volledige belevenis. Desalniettemin willen we je bedanken voor de reactie! Met vriendelijke Groet, Team BeleefBreda

Super leuk bedrijfsuitje gehad!

Het spel was leuk. De begeleiding was goed. We hebben veel van Breda gezien.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 juli 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Hey Laura! Bedankt voor je reactie! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Het was spannend, origineel en we hebben flink gelachen

Het was een leuk spel, de begeleiding was top. We moesten even wennen aan de 'cipier' maar het maakte de beleving wel echt top!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat challenge room
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 juli 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Ola Monique! De cipier is natuurlijk een onmisbare persoon in ons spel, dus we zijn blij dat jullie aan hem gewend zijn geraakt! We gaan de complimenten doorgeven! Met spaanse groet, Team BeleefBreda

Gezellig aansluitend bij de groep

Aanvankelijk een lunch op de singel gereserveerd. Maar vanwege de hitte wilde we graag omboeken. Dit is op een top manier geregeld. Meegedacht en een prima alternatief gevonden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? lunch/ spanjaarsgat challenge
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hallo Lilian, We proberen natuurlijk altijd met jullie mee te denken. Vooral op de warmste dag van het jaar! Met smakelijke groet, Team BeleefBreda

Superleuk spel, echt een 'spannende' middag gehad

Het spel zit goed in elkaar. Duidelijk uitleg, leuke spellen. Zeker voor diegenen die van een spelletje en 'Wie is de Mol' echt leuk vinden, is het gaaf om een keer zelf te spelen. Wel pittige extra opdrachten voor de Mol, maar dat maakt het ook wel weer uitdagend. Enige kritische puntje vonden we de spelleider / presentator. Hij bracht het leuk, maar was soms ook wat negatief naar de groep. Iets meer positieve feedback en motivatie is wel leuk om te horen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol & BBQ bij Proost
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 22 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie review

Goedemorgen Martijn en Co, Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons! En fijn om te horen dat het spel goed in elkaar steekt. We proberen als team zijnde zo dicht mogelijk bij het spel te blijven ook qua presentatoren. Wie het spel goed kent weet dan ook dat sarcasme en bluf er een beetje bij horen. Misschien is dit verkeerd over gekomen, maar dat is in elk geval wel onze bedoeling geweest. We gaan dit duidelijker proberen te communiceren. met mollende groet, Team BeleefBreda

Het was geweldig

Het was een geweldige activiteit met een leuk feestje als afsluiter

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? steppen kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 9/07/2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Branco, Bedankt voor je fijne reactie! Van onze instructeurs hebben ook wij vernomen dat het een goed feestje was! Tot een volgende keer! met vriendelijk groet, Team BeleefBreda

Heerlijk 2 uur op de sup. Echt een aanrader.

2 uur met het team gesupt. Telefonisch gereserveerd. Duidelijk, snel en vriendelijk contact. We hebben enorm gelachen, want voor sommige was het echt een kunst om op de sup te blijven staan. (Die hebben dus een aantal keer heerlijk een duik in de singels genomen) Iedereen was na afloop super enthousiast!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Suppen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 juli 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hoi Iris! Jullie waren natuurlijk ook met een grotere groep waardoor het al gauw een feestje is op het water! Goed om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Op naar de volgende activiteit?! met suppende groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteiten maar ik vind dat degene die het begeleid erg bepalend is voor de ervaring.

We waren met een groep meiden tijdens een vrijgezellenfeest. De spellen zijn simpel maar wel grappig. Het valt of staat met degene doe de spellen begeleid. Dit vonden we erg tegenvallen. De dame deed erg haar best maar was niet de juiste persoon om dit te doen bij een vrijgezellenfeestje van alleen maar meiden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? A minute to win it
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 16 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaande

Hey Monique, Bedankt voor je feedback! Vervelend dat jullie is tegen gevallen terwijl de spelletjes wel naar behoren waren! Het is natuurlijk geen excuus, maar ook wij zijn altijd op zoek naar nieuwe enthousiastelingen die onze groepen willen begeleiden. En een groep moet de eerste zijn voor zo een nieuweling. Helaas zijn jullie dit geweest en is dit een leerpunt voor ons. Wij gaan het wel overleggen met onze instructeur om een eventuele kleine teleurstelling te voorkomen in de toekomst! Bedankt voor jullie gezelligheid! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellig en hele leuke "begeleiding"!

We hebben eemn leuke stepkroegentocht gehad. Het feit dat we wat langer moetenb wachten totdat onze begeleidster Lotte er was is daarna ruimschoots geodgemaakt door haar vrolijke en spontane verschijning. Was erg gezellig!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 juni 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Nou heren! Het was ons een genoegen om jullie ons mooie Breda te laten zien! We hebben zo te lezen allemaal genoten! Tot een volgende keer! met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Een geweldig team uitje gehad!

Wij hebben een geweldig team uitje gehad! Super verzorgd en duidelijke uitleg. Een echte aanrader.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-6-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zorgen voor een hapje tussendoor.

Hey Jeffrey! Bedankt voor jullie enthousiasme en sportiviteit. Het was een geweldige dag! Ook voor ons! We zien jullie natuurlijk graag een keer terug in ons mooie Breda! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Het was een geweldige vaartocht

Enthousiaste crew Heerlijk vlees Goede bbq Fijne boot Prachtig stukje Breda En…..we hadden prachtig weer!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bbq sloep
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Peter, Wat een mooie opsomming van leuke dingen! Bedankt voor het invullen! Natuurlijk geven wij dit even door aan onze samenwerkingspartner! Tot een volgende keer? met varende groet, Team BeleefBreda

Geweldig en gezellige ervaring

Een superteam dat ons geholpen heeft om lastminute nog leuke activiteiten te kunnen organiseren. Duidelijke uitleg bij de bootjes. Een mooie route om te varen. De stepkroegentocht was ondanks onze vermoeidheid ook een succes.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje over de singel en step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Mieke, 2 mooie activiteiten in 1 ! Niet te veel inspanning en toch lekker drankjes! Top combinatie! Tot een volgende keer! Team BeleefBreda

Goede hulp bij organisatie teamuitje!

Joey heeft ons goed geholpen bij het organiseren van ons teamuitje, zeker ook toen er vanwege het weer op het laatste moment aanpassingen moesten komen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? uitje op maat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-05-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Goedemiddag Nicole, Bedankt voor je reactie! Regen is inderdaad een vervelende factor, maar we zijn blij dat we een leuke oplossing voor jullie hebben gevonden! Breda is zelfs mooi als het regent! ;) Met waterige groet, Team BeleefBreda

Leuke manier om Breda te ontdekken

We kregen een goedgevulde rugtas (knapzak) mee, een routekaartje, antwoordenblad en een boekje met vragen en opdrachten. Zo gingen we op zoek naar allerlei verschillende dingen doorheen heel Breda. Het was leuk en gevarieerd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? vrijdag 20 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? zelf het puntenblad zien bij aankomst, eventueel kans op een prijs.

Hey Hallo Dineke, Bedankt voor je feedback en je verbeterpunt. We hebben dit opgeschreven voor onze activiteit en gaan kijken naar een aanpassing! Met smikkelende groet, Team BeleefBreda

Prima geregeld

Alles goed geregeld, leuke tocht over de wateren rondom Breda, lekkere hapjes, catering prima voor elkaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17-05-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? ja, msschien wat meer uitleg over wat je onderweg ziet, nu liggen er mappen aan bood die eigenlijk nauwelijks worden ingekeken, wel jammer.

Hallo Henri, Top om te lezen dat jullie een fijne vaart hebben gehad. Dat is belangrijk! Met jouw tip zullen wij zeker richting de samenwerkingspartner stappen zodat zij hier ook iets mee kunnen doen! Dank je wel! Met varende groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit bij droog weer.

Wij hadden voor een vrijgezellenfeest een stepkroegentocht geboekt, zo’n 3 maanden van tevoren. Helaas veel regen tijdens deze activiteit, maar geen alternatief.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Alternatief

Hey George, Bedankt voor je reactie! Wij snappen je punt zeker, maar wij geven helaas geen alternatief. Je kan je voorstellen als je de enige groep was geweest, dat dit makkelijk schakelen was en we een plekje voor jullie kunnen vinden. Maar op zo een drukke weekend dag dienen we meer groepen te voorzien van een leuk programma en kunnen we niet hele groepen verplaatsen naar binnen. Niet elke instructeur is ook begaan met alle activiteiten, dus dat maakt het af en toe lastig. Daarom vermelden wij eigenlijk ook in onze bevestiging dat de activiteit altijd door gaat ook bij slecht weer. Ik hoop dat je vanuit onze kant nu ook begrijpt met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Geweldige dag gehad! Goed georganiseerd

Erg leuk georganiseerd, enthousiaste medewerkers, goed gezorgd om de dag te laten slagen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-5-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Sara, Een 10! Die willen we zien! ;) Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda