Het spel was leuk echter was de spelleider niet zo goed..

De spelleider leek niet goed voorbereid, ze wist meerdere keren niet wat er op de kaartjes stond. Daarnaast bracht ze weinig sfeer en enthousiasme. Dit was jammer. Het concept van het spel was wel leuk. De ruimte was klein en warm, we hadden ook last van het geluid van het spel wat na ons werd gespeeld. Een paar jaar geleden zijn we met ons team ook bij jullie geweest en hebben we ranking de stars gespeeld, dit was toen een groot succes, daarom hadden we nogmaals bij jullie geboekt. We vonden het dan ook jammer dat het niet aan onze verwachtingen heeft voldaan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 11 januari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Spelleider tips geven om een groep te enthousiasmeren.

Beste Nienke, Wij hebben contact met je opgenomen om je review te bespreken maar helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. We vinden het jammer om te horen dat niet alles naar wens was en hier zijn dan ook mee aan de slag gegaan. We hebben dit aangeven bij de betreffende instructrice en zij gaat hier zeker mee aan de slag! In de ruimte waar jullie het spel speelde is een airco aanwezig, jammer dat hier geen gebruik van is gemaakt. Het is een ruimte speciaal ontworpen voor kleinere groepen en wij kiezen juist voor deze ruimte vanwege de intieme sfeer. Ook kan het inderdaad kloppen dat jullie het geluid van een ander spel hebben gehoord. Deze activiteit werd opgestart op het moment dat jullie activiteit klaar was. Het kan daardoor zijn dat dit elkaar iets heeft overlapt. Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

supergezellig

we waren er vorige week met 14 man, 7 stellen, en de quizmasters waren echt leuk!! Ze hadden er, net zoals wij, ook veel zin in. Alle 14 vonden het leuk, zelfs die ene, die "niet van spelletjes hield" hahaha. Bedankt voor jullie inzet, en ga door met jullie leuke werk! We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen. Groetjes van Birgitte Jordan

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? hou van holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 januari 2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? misschien sommige vragen iets aanpassen aan de leeftijdscategorie/soort groep

Hi Birgitte, Wat een leuke reactie heb je voor ons achtergelaten. Hier worden wij blij van! Leuk dat jullie nu weer een nieuwe 'spelletjes-liefhebber' in de groep erbij hebben. Komen jullie nog eens bij ons terug voor een ander spel? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Dat we een super leuke fantastische dag hebben gehad tot in de puntjes verzorgd.

Zeer leuk ontvangen , goed verzorgd leuke medewerksters

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-01-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Beste Angelique, Wat leuk om te horen, wij zijn heel blij met deze positieve beoordeling! We zien jullie graag nog eens terug voor een leuke activiteit. Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke activiteit gehad!

Het was hartstikke leuk om met collega's Miljoenenjacht te spelen. Je ziet mooie plekjes van de stad terwijl je de strijd met elkaar aan gaat.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Janny, Dat is nu precies hoe wij het spel in gedachte hadden! Mooi dat jullie dit ook zo ervaren hebben! De foto's zijn dan meteen een leuke herinnering! Fijne feestdagen en tot 2020?! Met feestende groet, Team BeleefBreda

Superleuke en gezellig uitje

Superleuke middag gehad en veel gelachen. Enige minpunt is dat er 4 drankjes per persoon besteld zijn en wij er maar 2 per persoon hebben ontvangen terwijl wij wel extra betaald hebben hiervoor

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 December 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? graag houden aan het aantal drankjes wat er besteld is door een klant

Goedemorgen! Bedankt voor de complimenten! Er is inderdaad een foutje gemaakt betreffende de drankjes! Hier is natuurlijk contact over geweest met jullie en de drankjes hebben we verrekend voor jullie! Tot een volgende keer en een fijne kerst! Met feestende groet, Team BeleefBreda

Top geregeld!

Op het laatste moment een teamuitje gepland, was allemaal netjes geregeld.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Hunting Game, Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 12 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemoren Leroy, Ook voor last minute aanvragen kan je natuurlijk bij ons terecht! Het was een leuk feestje voor een donderdag middag! Fijne kerst! Met feestende groet, Team BeleefBreda

Het was

Leuke activiteit, goede begeleiding, leuke locatie, goed gegeten, alleen de prijs is wel wat aan de dure kant. € 28,25,- p.p. voor het diner en de overige kosten € 31,65,- p.p. zijn dan voor jullie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Flikken Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? prijs

Goedemiddag Jessica, Bedankt voor jullie feedback en het doorgeven van de punten. Natuurlijk dienen wij ook het spel te voorzien voor jullie waar dan een bijdrage aan vast zit. Wij gaan wel de tip meenemen en kijken of we hier iets mee kunnen. Fijne dinsdag! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke en originele activiteit

Super leuke en originele activiteit, geschikt voor zowel jong als oud

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? December
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Goedemiddag Lucas, Bedankt voor je reactie! Jullie waren een leuke fanatieke groep hebben we begrepen van onze instructrice! We hopen jullie een andere keer te mogen ontvangen bij een ander uitdagend spel! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Leuk gebracht, uitdagende spelletjes

Flexibel in aanvang en duur van spel aangezien we wat later waren, dit was erg fijn. Sfeer werd goed weggezet door de "bewaker". De puzzels waren uitdagend, erg leuk om te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? di 19/11
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedendag Rene, Bedankt voor de complimenten! En bedankt voor jullie fanatieke groep en de leuke concurrentie tussen beide teams! Wij hebben het ook erg naar de zijn gehad! Met Spaanse groet, Jullie Bewaker!

Goed georganiseerd en leuk uitje

We hebben een leuk teamuitje gehad bij BeleefBreda. Organisatie was goed en ook het contact van tevoren was goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordzaak Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Marit! Wat waren jullie een leuke fanatieke groep zeg! Dit soort groepen hebben we natuurlijk het liefst! We verwachten jullie dan natuurlijk volgend jaar weer even fanatiek bij een andere activiteit! Tot dan! Met speurende groet, Team BeleefBreda

Gezellig

Het was een leuke activiteit. De persoon die deze activiteit begeleidde deed dit ook erg leuk. Kom zeker nog een keer terug.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Eva, Normaal lopen onze "Ranking your stars" altijd uit op ruzies en knokpartijtjes, maar we zijn blij om te lezen dat het bij jullie gewoon gezellig is gebleven! ;) We zien jou/ jullie dan ook graag een volgende keer terug bij een andere activiteit! Met Vriendelijke groet, Team BeleefBreda

heerlijk, ontspannen middag zingen en lachen!

nvt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? opname liedjes in studio
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Wiljan, Bedankt voor de reactie! Wij gaan dit natuurlijk doorgeven aan onze samenwerkingspartner en we zien jullie graag terug bij een andere activiteit de volgende keer! Tot Snel! Met zingende groet, Team BeleefBreda

Leuke dag gehad!

De lunch in de Publieke Werken was prima, het eten was goed. Wel had de lunch wel iets uitgebreider mogen zijn qua beleg. We hadden alle tijd, dus alles ging prima, alleen ging het bijvullen soms wat langzamer. De stepkroegentocht was erg geslaagd, leuke 'gidsen' en leuke spelletjes. Zo kwam iedereen toch wel geleidelijk aan steeds losser :) Het eten bij de Markt was ook top, alleen duurde het soms heel lang voordat je weer nieuwe tapas kreeg. Zo raakten mensen ook eerder vol en kwamen ze tot laat nog met eten aan, terwijl iedereen alweer in borrel/party mode was. Al met al dus een geslaagde dag!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunch, stepkroegentocht en diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Rowan, Bedankt voor de fijne uitgebreide feedback! We gaan de opmerkingen koppelen en beide eetgelegenheden zodat zij alles strakker kunnen trekken en goed kunnen letten op de kleine dingetjes. Wij gaan het team van de stepkroegentocht doorgeven dat iedereen een pluim heeft verdiend en gaan zo vrolijk verder! Zien we jullie volgend jaar weer? Met steppende groet, Team BeleefBreda

Een heel gezellige middag met 10 collega's

Een hele gezellige middag met 10 collega's

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? donderdagmiddag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Margot, Bedankt voor de complimenten! Die zullen we verspreiden aan de instructeur! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Een spannende, uitdagende escape room

Een super leuke en uitdagende escape room perfect voor de teambuilding!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De escape room
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 27 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Mark, Teambuilding in een escape room met leuke originele opdrachten is zo slecht nog niet om te doen he! Fijn om te lezen dat onze hunting game daar een steentje aan heeft bijgedragen! We zien jullie graag een andere keer terug bij onze andere teambuilding activiteiten! Met jagende groet, Team BeleefBreda

Geweldig als teamuitje

Wij hebben een erg leuk teamuitje gehad met 'Wie is de mol?'. Ons fanatisme werd extra gestimuleerd tijdens het uitleggen van de spellen. Absoluut voor herhaling vatbaar! Het contact met Beleef Breda verliep heel soepel. Ons uitje was snel geregeld. Zeker een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol?
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen Nicole, Voor deze reacties doen wij het! Dank je wel voor jouw enthousiaste bericht! We zien jullie dan ook graag volgend jaar terug bij een andere activiteit die we met evenveel enthousiasme zullen regelen voor jullie! Tot volgende jaar! Met mollende groet, Team BeleefBreda

T was echt te gek

Goed georganiseerd, leuke quiz

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Brabant quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hoi Marieke! Wij gaan jouw complimenten door geven aan onze instructeur! Bedankt voor je bericht en Haudoe! ;) Met Brabantse groet, Team BeleefBreda

Leuk maar weinig professionaliteit

Het ik hou van Holland spel was leuk en gezellig. Dit kwam echter wel vooral door de leuke groep. De twee quizmasters waren soms aan het stuntelen met de soort vragen, welke antwoorden het moesten zijn etc. Mocht allemaal wat leuker en gezelliger! Het was nu eigenlijk gewoon een kamer waarin 2 mensen een powerpoint voorlezen en afdraaien. Beetje veel geld per persoon alleen daarvoor.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Presentatie en locatie

Goedemiddag Marleen, Bedankt voor de enquete. We hebben u meerdere keren telefonisch proberen te bereiken over jullie spel, maar dat is tot op heden nog niet gelukt. De ruimte waar wij Ik hou van Holland in spelen is natuurlijk helemaal in Thema gemaakt, maar misschien is dat niet opgevallen. Daarnaast hebben we onze quizmasters zo goed mogelijk proberen voor te bereiden om de presentatie zo leuk mogelijk te verbeelden. Natuurlijk zijn bij onze prijs 2 drankjes inbegrepen, waardoor de prijs nog wel schappelijk lijkt te zijn. Wij gaan wel aan de slag met jullie punten! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Hele leuke ervaring!

Wij waren met een bedrijfsuitje bij beleef Breda om expeditie robinson te spelen. Hebben een top dag gehad! Leuke proeven gespeeld en prettige begeleiding en organisatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Finalespel bij zonlicht spelen.

Superleuk!

We zijn hier met ons team geweest en hebben ik hou van Holland gedaan. Het was erg gezellig. We hebben een geslaagde avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Genoeg leuke andere activiteiten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Tessa! Bedankt voor je reactie! Het was inderdaad een gezellig feestje! We zien jullie zeker een keer terug op onze mooie locatie en dan gaan we weer voor een nieuw feest! met hollandse groet, Team BeleefBreda

Geweldige ervaring in een ontspannen sfeer een stukje Breda leren kennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Jenny, Bedankt voor je fijne reactie! Wij gaan deze complimenten doorgeven aan onze samenwerkingspartner! Tot snel! Met hilarische groet, Team BeleefBreda

Klantvriendelijke benadering. Goede service bij lekke band.

Positieve ontvangst door vriendelijk personeel. Tips over Breda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen door Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-10-19
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Ellen, Bedankt voor het invullen! Service proberen wij natuurlijk altijd te leveren en dat is weer gelukt! Tot een volgende keer? Met steppende groet, Team BeleeBreda

Goed georganiseerd

Was leuk, gezellige begeleiders

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kampioenen quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? locatie kan beter, werd gedaan in de kelder van een restaurant

Goedemorgen Rosanna, Bedankt voor je feedback! De bierkelder in Princenhage wordt vaker gebruikt voor proeverijen en workshops, maar wij zullen dit inderdaad duidelijke communiceren naar onze andere groepen zodat niemand voor een verassing komt te staan! Fijn dat beide activiteiten wel een succes waren! Met muzikale groet, Team BeleefBreda

Gezellige en leuke dag!

Was een leuke en gezellige dag, leuke afwisselende spelletjes en de host was ook een gezellige dame!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee niet echt

Hey Emir, We hebben inderdaad altijd veel lol bij Ik hou van Holland! Het gaat alle kanten op in deze quiz en dat maakt hem inderdaad zo afwisselend! Top om te lezen dat dit bij jullie in de smaak is gevallen! Tot een volgende keer bij een andere quiz van ons! Met hollandse groet, Team BeleefBreda

Super activiteit met leuke, enthousiaste begeleiding!

We hebben een super leuke dag gehad, een geslaagd afdelingsuitje! De uitleg van de spelelementen werd leuk en enthousiast gebracht en de begeleiding was prima. Het weer zat ook mee, waardoor de buitenactiviteiten ook super leuk waren. De organisatie van de bbq was helaas minder goed. We stonden met een groep van 35 personen voor een dichte deur. Proost was niet telefonisch bereikbaar en uiteindelijk werden we na aanhoudend hard kloppen binnen gelaten. Helaas werd al snel duidelijk dat ze niet goed begrepen hadden hoe wij de barbecue eruit wilden laten zien. Ze gingen er vanuit dat iedereen of vis of vlees ging eten, met een mix was geen rekening gehouden. Uiteindelijk kon na overleg het eten op tafels neergezet worden zodat iedereen zelf kon kiezen en werd het toch opgelost. Omdat we geen dessert bij de bbq hadden, hadden we graag de keuze gehad uit een warme drank op het einde van het diner. Dit was helaas niet mogelijk. Erg jammer. De activiteit is absoluut een aanrader, locatie Proost helaas niet.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaande

Goedemorgen Ingvild, Bedankt voor de uitgebreide uitleg hierboven. Na overleg met de samenwerkingspartner en met jou is alles duidelijke geworden voor alle partijen en gaan we ervoor zorgen dat we samen met de samenwerkingspartner alles weer op strak gaan zetten. Gelukkig gaven jullie al aan dat het diner en de supplementen wel naar behoren en lekker waren! Ontmasker de mol met een zo een grote groep zorgt altijd voor een leuke chaos onder de groepen en de mollen kunnen ook proberen volledig hun slag proberen te slaan! We zien jullie dan ook graag een andere keer terug bij een ander spel van ons! Tot een volgende keer! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda