Kunnen op korte termijn schakelen en denken met je mee. 2 events gedaan en een derde volgt zeker .

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Muziek quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Deze maand
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geluid

Hey Angelique, Gezellige chaos tijdens een online muziek quiz is altijd aan te raden toch? ;) We wachten vol ongeduld op jullie nieuwe bezoek bij ons! Hopelijk dit keer wel in levende lijve in het mooie Breda! Tot snel! met quizzende groet, Team BeleefBreda

Gezellig

Een goed uitgezette knapzak tocht met leuke plekken en mooie verhalen in de beschrijvingen. De knapzak was leuk gevuld met lokale artikelen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24 nov 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Leon, Mooi dat het gesmaakt heeft! Komen jullie snel weer eens terug? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit

Onze begeleider zat hoe sin zijn rok, dit maakte het erg leuk. Leuke opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20/11
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Lieke, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat ons Spanjaardsgat jullie is bevallen! Tot een volgende keer?! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

leuk

met de knabbelzak route door Breda meegedaan leuke route door en om de binnenstad van Breda. Met een rugzak vol met lekkere knabbels voor onderweg. ook de opdrachten die erbij komen zijn leuk om te doen. Je ben zo twee uurtjes bezig en kom en loop langs plekjes waar je normaal niet zo erg in heb

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? knabbelzak route
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Tamara, Wat leuk om te horen dat de mensen uit de buurt van Breda ook nog op plekken komen die ze normaal niet zouden zien! En dan ook nog met al dat lekkers! Met smakelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke manier om Breda op deze manier te ontdekken

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het antwoorden formulier niet meegeven ;)

Hey Roy, Bedankt voor je reactie! Op naar de volgende activiteit in ons mooie Breda! Met smakelijke groet, Team BeleefBreda

Superleuke escape

Na een drankje werden we meegenomen in het verhaal van het Spanjaardsgat en naar de escaperoom gebracht. Je wordt onderdeel van het verhaal en dat maakt het erg leuk. We hebben een superleuke avond gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 November
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Wendy, Bedankt voor je enthousiaste reactie zeg! We vonden het ook erg gezellig met jullie! Zien we jullie snel een andere keer? met spaanse groet, Team BeleefBreda p.s. Vanaf 1 december hebben we ook een nieuwe mobiele escape gebouwd! Misschien iets voor jullie team?

Fantastisch!

Wij hebben met ons team een fantastische middag gehad bij Beleef Breda. De perfecte gelegenheid voor een teambuilding, veel gezelligheid, maar ook om Breda nóg beter te leren kennen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-10-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, het was top!

Hey Ilse, Wat waren jullie een fanatieke molzoekers zeg! Leuk om te zien hoe een team reageert als er een "verrader" in het midden is. Bedankt voor jullie gezelligheid! Tot een volgende keer! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit voor een kleine groep

Met een kleine groep is het aantal beschikbare activiteiten vaak beperkt. Dit was een leuke activiteit om met een kleine groep te ondernemen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakkenroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 4-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Danielle, Een activiteit waar je onze mooie stad kan zien EN een enkele heerlijke Bredase lekkernijen in je rugzak hebt zitten kan alleen maar gezellig zijn toch? We zijn op dit moment bezig met meerdere activiteiten voor "kleinere" groepen dus kom gerust eens bij ons terug! Met smakelijke groet, Team BeleefBreda

Leuk gedaan hoor!

Joey had het erg leuk gedaan, veel gelachen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer opties voor drankjes via het restaurant, al is het tegen extra betaling.

Hallo Maxime! Thanks voor de reactie! Je kan altijd alle drankjes bestellen hoor, maar we hebben met onze samenwerkingspartner afspraken gemaakt voor onze spellen helaas. De volgende keer zorgen we voor meer heerlijkheid! Tot snel! met rankende groet, Team BeleefBreda

Geweldig leuke ervaring

Gezellig teamuitje. Zeker als je niet bekend bent met Breda erg leuk om de stad te ontdekken. Binnen de kortste keren zie je hoe fanatiek iedereen kan zijn. Goede organisatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zoek de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? november 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Astrid! Bedankt voor de complimenten! Zo hebben we ze natuurlijk graag! En zo een fanatiek team zien we graag een keer terug! Misschien is onze gloednieuwe game ( waar we de naam 1 december van zullen onthullen) dan wel een leuke optie? Met belevende groet, Team BeleefBreda

Een gezellige, spannende, leuke, sfeervolle, strijdvaardig, niet eerder meegemaakt escaperoom!

Vanaf begin tot eind was de cipier in zijn element en werden wij als de gevreesde maar oh zo verslagen Spanjaarden behandeld. In 1,5 uur hebben we met bloed zweet en tranen getracht te ontsnappen. Af en toe gebruikmakend van een omkoopsom kwamen we stapje voor stapje dichter bij onze ontsnapping. Een onvergetelijke ervaring!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 13 november 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Materiaal even nalopen op bruikbaarheid (laserpen haperde vaak , kaart met uv lamp was onleesbaar)

Hey Diana, Wat een leuke reactie zeg! Mooi verhaal! Daar zijn we wel blij mee natuurlijk! Leuk dat jij en je team ook zo fanatiek waren!! De spullen zijn onderhand weer up to date! Dus kom snel terug! Met spaanse groet, Team BeleefBreda

Goed, leuke activiteit

Een tip is om een telefoonnummer op de plattegrond te zetten waarop jullie bereikbaar zijn tijdens een activiteit in geval van "nood". Bij een groepje van ons ging de telefoon halverwege stuk. Ze konden via de gegevens die ze mee hadden, geen telefoonnummer achterhalen waarop ze jullie konden bereiken. En voor ons had de activiteit zelf ook wel wat langer mogen duren. We zaten er net lekker in en toen was de tijd voorbij. Maar dit kan ook aan ons gelegen hebben, omdat wij vanuit de organisatie ook met een vaste eindtijd zaten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 22 oktober jl.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaand

Goedemiddag! Bedankt voor je uitgebreide reactie! We hebben de activiteit inderdaad op 3 uur in zijn totaliteit staan anders zou het voor de meeste groepen weer een te lang programma worden. We dienen zoals je al zelf zegt ook rekening te houden met eindtijden. Wel goed om te lezen dat jullie nog wel even door hadden kunnen gaan met onze erfenis! Cool! De volgende keer plakken we er gewoon wat tijd bij! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Ons vermaakt maar met eigen route

Jammer dat we 2 verschillende routes meekregen Was nogal verwarrend Daarom zelf maar de bordjes gevolgd naar een paar bezienswaardigheden. Routekaart viel ook telkens van t stuur Lol gehad maar er mag van tevoren wel even wat beter gecontroleerd worden of alles klopt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie boven

Hey Yvonne, Bedankt voor je reactie! We zullen er beter op letten. Gelukkig hebben we het ter plekke nog kunnen oplossen. met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Heerlijke middag op het water

Goed geregeld, heerlijke middag kunnen varen. Vooral door 't Ginneken is erg mooi!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? motorbootje
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? oktober 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Jor, Heerlijk dagje varen in Breda is natuurlijk een goed plan! Bedankt voor de boeking! met varende groet, Team BeleefBreda

Hele leuke middag

hele leuke middag gehad in de escape room Goede “Bewaker” die zijn rol met verve speelde zonder vervelend te worden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Ron, Bedankt voor de beoordeling! De complimenten aan onze cipier zijn doorgegeven! met ontsnappende groet, Team BeleefBreda

We hadden de online ranking the stars met de collega's. We hadden niet verwacht dat het online zo leuk zou zijn. De Gastheer heeft het superleuk aan elkaar gepraat en erg scherp in zijn opmerkingen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars online
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-10-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Stefanie! Online is bijna net zo leuk als in het echie toch? Ranking the stars is daar echt een goed voorbeeld van! Fijn dat er aan alle kanten achter de camera’s goed gelachen is! Volgende keer zien we jullie natuurlijk weer graag bij ons terug in ons activiteitencentrum! Thanks en tot de volgende keer! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Superleuk!

Hele leuke begeleider die zijn rol super vertolkt. Spellen waren leuk en uitdagend. ik kijk vol tevredenheid terug aan de activiteit Spanjaardsgat

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1-10-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Ola Wesley! Opgesloten worden in een gevangenis kan best gezellig zijn hè? En dan ook nog een begeleider die voor zijn lol chagrijnig mag zijn! Wat een weelde! Leuk dat jullie zijn geweest en hopelijk zien we jullie snel een keer terug! Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Wat kan een eenvoudige, goed georganiseerde aktiviteit een hele fijne (team) middag teweeg brengen!

we zijn met ons team de knapzakroute gaan lopen. Door het vele ouwehoeren onderwijl, hebben we met moeite het rondje kunnen lopen. Tussentijds lekker wat gedronken en gegeten bij het standbeeld op het Kasteelplein. Zeker voor de mensen die niet uit Breda kwamen, echt leuke/mooie plekjes uitgezocht in hartje Breda. Ook na de aktiviteit hebben we nog genoten van de inhoud van de knapzakken! Heerlijk warm drankje genuttigd en 's avonds nog een plakje cake, heerlijk stukje kaas. De verrassing op het einde, de onderzetters met de mooie grote Kerk erop, erg leuk!!! Het contact vooraf, het organiseren, verliep ook zeer vlot. Complimenten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? de knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 okt 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? als enige drankjes uitbreiden met water/spa

Goedemiddag Sandra! Wat een fijne uitgebreide reactie heb je achter gelaten! Je omschrijft ook de knapzakkenroute precies zoals wij hem voor ogen hebben. Breda ontdekken met de heerlijke hapjes van lokale Bredase ondernemers! We gaan ervoor zorgen dat we de drankjes weer op en top in orde hebben en zullen het assortiment uitbreiden voor de volgende groepen. Met Bourgondische groet, Team BeleefBreda

Telefonisch contact heel erg goed

Goed contact met Beleefbreda .

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 1 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ja gids bij de steptocht. Deze was bij Beleefbreda niet te boeken. Hebben we dus zelf opgezocht in Breda. Mogelijk zijn Beleefbreda en de gidsen dankzij ons al tot een samenwerking gekomen

Hallo Trudy, Bedankt voor de feedback! Een goede, sportieve gids vinden is inderdaad een behoorlijke uitdaging. Voor het komende jaar gaan we daar dan ook weer mee aan de slag! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Organisatie goed, begeleiding kan beter

Contacten vooraf zijn goed, meedenkend en mooi programma gemaakt. Afwerking op de dag zelf kan beter. Er is geen gastvrouw of -heer die begeleidt. Dat kan beter.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step en miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 okt 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ontvangst kan beter, begeleiding ook. Steptocht ook begeleiden, doel wordt gemist. Groep niet groter dan 4-5 man. Miljoenenjacht is als zeer leuk ervaren.

Goedendag Frans, Bedankt voor je feedback over jullie dagprogramma. We hebben onze steptocht als gezellig, vrijblijvende budgetactiviteit ingestoken. Er kan wel een keuze worden gemaakt voor een steptocht met begeleiding, maar dan was de genoemde stepkroegentocht een beter plan geweest. Prettig om te lezen dat de andere activiteiten waaronder miljoenenjacht een succes waren voor jullie groep. Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteiten, afgestemd op onze groep. Flexibel in meedenken

Vanaf het begin werd meegedacht over een programma. Wijzigen was geen probleem. Snelheid, flexibiliteit, klantgericht en klantvriendelijk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Boogschieten, knapzakwandeling, diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25 september 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Knapzakroute letten op broodje en koffie qua starttijd en route. Route aanpassen als het te laat wordt voor broodje

Goedemiddag John! Top dat jullie het vertrouwen voor jullie gehele dagprogramma in onze handen hebben gelegd. En zo als we nu kunnen concluderen hebben we het best goed gedaan! We gaan nadenken over de middag routes! Bedankt! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Geweldige teammiddag met enthousiaste begeleiding.

Leuke teamactiviteit.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht/ de erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 september 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Miranda! Bedankt voor je bericht! Leuk! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Erg leuk, mijn moeder kon niet meedoen aan het spel maar werd er toch bij betrokken, dat hebben we zeer op prijs gesteld

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bredaas moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-9-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Annemarie, Bedankt voor het invullen van onze enquête! We proberen iedereen natuurlijk in de watten te leggen en daar hoorde moeder/oma natuurlijk ook bij! We hebben nog nooit zo een goede hoofdinspecteur gehad! ;) Met Bredase groet, Team BeleefBreda

Ontzettend leuke dag gehad

Met een groep van 9 jongeren de stepkroegentocht gedaan. Begeleider Joey was een vrolijke man die z'n werk met veel enthousiasme doet. Afstanden steppen van kroeg naar kroeg waren niet te ver en de kroegen zelf waren leuke kroegen. De spelletjes die gedaan werden waren simpele korte spelletjes, maar dat was helemaal prima. Al met al erg enthousiast en zouden het zo weer doen :)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? X

Hey Annelie, We hebben van onze instructeur inderdaad ook te horen gekregen dat hij een zeer gezellige groep mee op pad had gehad! Zo zie je maar weer dat het aan beide kanten een klein feestje is geweest! Altijd gezelligheid in ons mooie breda! Met proostende groet, Team BeleefBreda

Leuke ervaring.

Route had groter gemogen. Sommige cafés zaten te dicht op elkaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 september 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Gerben, Leuk dat je een beoordeling bij ons achter laat! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda