Wij hebben de MuziekQuiz gedaan via Beleef. Het was echt super leuk en goed geregeld! Wij hebben genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? MuziekQuiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-11-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Mariska, Bedankt voor je muzikale feedback! We hebben vernomen dat jullie er een mooi feestje van hebben gemaakt! Helemaal top! Met muzikale groet, Team BeleefBreda

Leuke Challenge room met uitdagende opdrachten

Als Bredanaar, is het spanjaarsgat een bekende plek voor mij en mijn vrienden. Dus daar een challenge room doen leek ons fantastisch. Helaas is de challengeroom niet in het spanjaarsgat zelf. Toch is het wel een leuke activiteit met veel uitdagende opdrachten en een begeleider die goed in haar rol zit. De tijd is vrij kort als je de challenge room tot een goed einde wilt brengen. eigenlijk best wel te kort. Dus je moet heel hard doorwerken (wat we deden) en zelfs toen redden we het niet. Maar wel een leuke tijd gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaarsgat challengeroom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-11-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? iets meer tijd voor de activiteit plannen. Staat 2 uur in de omschrijving en het was maar 1,5 uur.

Hey Nick, Bedankt voor je reactie! Het idee van onze challengeroom is dat je niet alle opdrachten hoeft te doen, maar zoveel mogelijk opdrachten dient te voltooien. de 2 uur is gestaafd op een stukje uitleg en afsluiting! Top dat jullie het naar je zin hebben gehad! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

De cipier speelt zijn rol heel goed !

Het was een gezellig teamuitje !

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Sabah! Leuk dat jullie een gezellig uitje hebben gehad zeg! Daar doen we het voor! Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Plezier gehad

Escaperoom was leuk bedacht maar te moeilijk als je het niet eerder gedaan had

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 nov
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Wouter! Bedankt voor je review! We hebben inderdaad een escape room die iets moeilijker is dan sommige andere. We moeten de lat dan ook steeds iets hoger leggen! Goed dat jullie het wel leuk vonden! Top! met escapende groet, Team BeleefBreda

Super leuk!

Team uitje wat door ons als heel leuk is ervaren. Mooie opdrachten wat je samen kon doen. Uitdaging door tegen elkaar te strijden. Begeleiding was goed. Spanning, lol en uitdaging. Het was de juiste combinatie en voor iedereen haalbaar om mee te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 november 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De muziek stond heel hard in de escaperoom

Hallo Fijne mensen van Amarant, Wat hebben wij een lol gehad om jullie een keertje op te sluiten! En de strijd is goed los gegaan, dat hebben we wel op de begane grond gehoord! Zien we jullie snel weer eens een keer terug? Met spaanse groet, Team BeleefBreda

Eerder heb ik via Beleef Breda al een activiteit gedaan. Dat werd met enthousiasme gepresenteerd. Nu met een voetbalteam meisjes tegen de meisjes gespeeld. Het was goed georganiseerd en ook eerder via telefoon en mail verliep dat goed. Een echte aanrader en toffe spellen die ze aanbieden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 29 oktober 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Jorien, Leuk dat je onze enquete even hebt ingevuld! We hebben begrepen dat jullie een fanatiek voetbalteam hebben zeg! Het was een hoop gezelligheid en een prima feestje! Kom volgend jaar dus maar weer gezellig terug! ;) Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Super leuke quiz met enthousiaste quizmaster

Super leuke quiz met enthousiaste quizmaster

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 13 november 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, we waren op alle aspecten positief verrast. De locatie was leuk als kroeg aangekleed. De vragen zijn niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Er is diversiteit in de vragen. De quizmaster deed het leuk. En het flesje drank voor de winnaar was een erg leuke verrassing!

Hey Manon! Het was ook voor ons een supergezellig zondag! Wat een leuke groep had je bij je zeg! We hopen dat jullie hapje eten ook nog geslaagd is geweest? Natuurlijk gaan we daar wel van uit in het bourgondische Breda! met quizzende groet, Team BeleefBreda

Was een gezellige avond met een goede presentator.

Het was een zeer gezellige avond met werk. Kan er niets op aanmerken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5/11 17:30
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Anouk, Bedankt voor je reactie! We hebben begrepen dat jullie ook heel aardig voor elkaar zijn geweest met ranking your stars? Ideale teamuitje dan natuurlijk! Iedereen tevreden! :) Tot snel?! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

onwijs leuk uitje!

Duidelijke uitleg vooraf. Fijn dat er 2 routes zijn, zodat je kunt kiezen. Onderweg nog wat gedronken op een terras. Ontzettend leuke ervaring door een nieuwe omgeving.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scooters
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het was ons vooraf niet helemaal duidelijk waar we moesten zijn. We hadden wel een adres gekregen, maar wisten niet dat dat een locatie was waar we naar binnen konden. Dat was wel fijn geweest.

Hey Deborah!! Top om te lezen dat jullie fijn hebben kunnen rond rijden met de e-scooters! Tot een volgende keer in het bruisende Breda! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super dag gehad!

We hebben een Quiz gedaan en daarna het karaoke diner, beide was super leuk en goed georganiseerd!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Persoonlijke quiz + karaokediner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Lisanne, We hebben gehoord dat jullie een nieuwe girlband gaan vormen met jullie vrijgezellengroep! Wij zijn de eerste die bij jullie concert aanwezig zal zijn hoor! Leuk dat jullie er waren! Met zingende groet, Team beleefBreda

Een ideaal teamuitje waarin samenwerken en veel plezier bij elkaar komen.

Een goede communicatie en meedenken vanuit beleef breda. Leuke gids die de dag verzorgde, al met al echt een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? oktober 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Ester, Wat leuk dat je een reactie achter laat en tof dat jullie back to basic zijn gegaan met onze expeditie Robinson! Jullie kan niks meer overkomen! met jagende groet, Team BeleefBreda

Vriendelijke ontvangst en leuke activiteit

We hebben met een groep van 12 personen de GPS tocht door Breda gelopen. Was erg leuk en afwisselend, het mooie weer was natuurlijk ook fijn. Met een vriendelijke ontvangst bij Beleef Breda, allemaal enthousiaste mensen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Breda met GPS
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 23 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Ornella! Met een GPS door de mooiste stad van Nederland en een heerlijk zonnetje erbij! Wat wil je nog meer?! Bedankt voor de fijne reactie en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Een top belevenis!

Vanaf de boeking tot aan het evenement was alles top geregeld. Niks was onduidelijk en ons evenement was heel erg tof. De volgende keer regel ik het weer met BeleefBreda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Paintballen in de Mannenspeeltuin
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Robin! Bedankt voor je feedback! We zien jullie gaar de volgende keer zeker weer terug! Vergeet niet te melden dat je dan al eerder bij ons hebt geboekt, want dan krijg je een happy client korting van ons! met vriendelijke groet & tot een volgende keer! Team BeleefBreda

Een geweldige activteit met ons team

We hebben de Miljoenenjacht gedaan met collega's. Een goed georganiseerd spel! Heel erg leuk. We hebben genoten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Collega's! Het is altijd leuk om een miljoen euro over de balk te gooien toch? Zouden we vaker moeten doen! ;) Dus... Volgend jaar weer? ;) Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuk en goed georganiseerd

Het was een leuke activiteit om te doen en goed in elkaar gezet.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Pim, Top om een leuke reactie van jullie te ontvangen! Wij steppen nog even door! Doen jullie met zijn allen nog een drankje? Met steppende groet, Team BeleefBreda

Het was zeer geslaagd

We werden deze middag ontvangen door Marte, we volgde een sieraden workshop. Vol lof over Marte, wat een vriendelijke vrouw zeg, zeer behulpzaam en was erg enthousiast.. Iedereen ging met een mooi resultaat naar huis. Het was TOP!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? sieraden workshop
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? iets beter licht bij accomodatie

Hey sindy! Leuk dat je een review achter laat! Wij gaan deze complimenten natuurlijk door geven aan onze samenwerkingspartner! Tot een volgende keer? Team BeleefBreda

Voor het reserveren van de activiteit werd er snel gereageerd op vragen en ontving ik snel een offerte. Het lukte niet om dezelfde dag een instructeur te vinden voor onze activiteit, maar daar werd netjes over gebeld om te melden dat jullie hier de volgende dag op terug zouden komen. De activiteit Ontmasker de Mol was erg leuk met een gezellige begeleider van Beleef Breda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Oktober 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Chantal! Leuk om te horen dat jullie een leuke middag hebben gehad! Soms is het inderdaad even puzzelen om iemand te vinden in deze drukke tijd, maar zo te lezen is dat helemaal gelukt bij jullie! De mollen ontmaskerd hopen we? Met mollende groet, Team BeleefBreda

Erg leuke activiteit (Hilarische Km Breda) veel humor en plezier, top begeleider!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische KM
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Rik, Goed om te horen dat jullie een kilometertje hebben kunnen lachen! Wij gaan dit zeker even door geven aan onze samenwerkingspartner! Tot snel voor nog veel meer kilometers in het mooie Breda! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Hartstikke leuk!

Wij hebben een Walking dinner gehad met tussendoor een steproute i.p.v. een wandelroute. Dit was harstikke leuk! We waren met een internationaal gezelschap en hebben allemaal ontzettend genoten, de binnenstad van Breda is gewoon preachtig, het is heerlijk om tussendoor even wat beweging te krijgen en elke gang zit je spontaan naast andere mensen aan tafel. Beleef Breda heeft ons ontzettend ontzorgd door te letten op de tijd, te improviseren qua route wanneer dit gepast was en meegedacht waar nodig. Alleen maar lof.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepping dinner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-09-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Hey Sabrina! We hebben ook al vernomen van onze instructeur dat jullie een gezellig en leergierig groepje bij jullie hadden! En het eten was ook nog eens lekker! Wat wil je nog meer? Bedankt voor de review! We doen het graag nog een keer dunnetjes over! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Een goed georganiseerde rondvaart met een goede schipper

Wij werden goed ontvangen op een ruime sloep en de afgesproken hapjes en drankjes waren ruimschoots aanwezig. De schipper was zeer gastvrij maar goed netjes afstand op een nette manier

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Rondje singel met hapje en drankje
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 25 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Overdekt bootje

Hey Gerard, Dit klinkt als de perfecte vaart! Bedankt voor het invullen! Wij gaan de samenwerkingspartner blij maken! met varende groet, Team BeleefBreda

Erg leuk

Leuke enthousiaste begeleider, die goed in zijn rol zat. Leuk aangepakt met twee teams tegen elkaar. En een keer net iets anders dan een escape room. Opdrachten van verschillend caliber. Leuk dat er nog een drankje bij hoorde.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat ontsnapping
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Sneller de offerte sturen

Hey Nikki! Tof dat je ons spanjaardsgat een leuke ervaring vond. Fijn om te horen dat er ook voor ieder wat wils is geweest! Tot een volgende keer! En Proost! met spaanse groet, Team BeleefBreda

Super leuk uitje

We hadden erg nat weer maar hebben ons ondanks dat prima vermaakt.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Phone
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24-09-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? misschien ergens halverwege een stop inlassen voor een drink/plaspauze. Duidelijker maken dat de echte activiteit maar 1,5 uur duurt en geen 3 uur zoals gesuggereerd wordt. Ik had met mijn team 2x een kapotte telefoon, dat was wat minder.

Hey Mary, Bedankt voor je tips en tops! Telefoons zijn gecheckt en er zat helaas een foutje in ons systeem. Gelukkig hebben we dat nu opgelost. Het spel duurt inderdaad in zijn totaliteit 3 uur. Met opstart, uitleg en een hilarische afronding houden wij dan ook rekening! Ondanks de regen hebben jullie onze dag helemaal top gemaakt! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

wij hebben een gezellige en leuke kroegentocht gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 sept 2022

Hey Daan! Thanks voor de beoordeling! met steppende groet, Team BeleefBreda

Geslaagde invulling van ons middag programma

Geslaagde invulling van ons middag programma. Spontane en gezellige begeleiding. Voelde de groep goed aan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-09
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Anton, Bedankt voor je reactie! Wij zullen deze complimenten door geven aan onze collega! met steppende groet, Team BeleefBreda

Gezellige quiz

Leuke diverse onderwerpen die aan de orde kwamen! Presentator bracht het leuk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quiz "waarom weet ik dit?"
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-9-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Anita, Super leuk dat je reageert! Wisten jullie ook alle weetjes al of hebben jullie nog iets geleerd? Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda