Gezellig en hele leuke "begeleiding"!

We hebben eemn leuke stepkroegentocht gehad. Het feit dat we wat langer moetenb wachten totdat onze begeleidster Lotte er was is daarna ruimschoots geodgemaakt door haar vrolijke en spontane verschijning. Was erg gezellig!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 juni 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Een geweldig team uitje gehad!

Wij hebben een geweldig team uitje gehad! Super verzorgd en duidelijke uitleg. Een echte aanrader.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-6-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zorgen voor een hapje tussendoor.

Het was een geweldige vaartocht

Enthousiaste crew Heerlijk vlees Goede bbq Fijne boot Prachtig stukje Breda En…..we hadden prachtig weer!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bbq sloep
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Peter, Wat een mooie opsomming van leuke dingen! Bedankt voor het invullen! Natuurlijk geven wij dit even door aan onze samenwerkingspartner! Tot een volgende keer? met varende groet, Team BeleefBreda

Geweldig en gezellige ervaring

Een superteam dat ons geholpen heeft om lastminute nog leuke activiteiten te kunnen organiseren. Duidelijke uitleg bij de bootjes. Een mooie route om te varen. De stepkroegentocht was ondanks onze vermoeidheid ook een succes.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje over de singel en step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Mieke, 2 mooie activiteiten in 1 ! Niet te veel inspanning en toch lekker drankjes! Top combinatie! Tot een volgende keer! Team BeleefBreda

Goede hulp bij organisatie teamuitje!

Joey heeft ons goed geholpen bij het organiseren van ons teamuitje, zeker ook toen er vanwege het weer op het laatste moment aanpassingen moesten komen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? uitje op maat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-05-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Goedemiddag Nicole, Bedankt voor je reactie! Regen is inderdaad een vervelende factor, maar we zijn blij dat we een leuke oplossing voor jullie hebben gevonden! Breda is zelfs mooi als het regent! ;) Met waterige groet, Team BeleefBreda

Leuke manier om Breda te ontdekken

We kregen een goedgevulde rugtas (knapzak) mee, een routekaartje, antwoordenblad en een boekje met vragen en opdrachten. Zo gingen we op zoek naar allerlei verschillende dingen doorheen heel Breda. Het was leuk en gevarieerd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? vrijdag 20 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? zelf het puntenblad zien bij aankomst, eventueel kans op een prijs.

Hey Hallo Dineke, Bedankt voor je feedback en je verbeterpunt. We hebben dit opgeschreven voor onze activiteit en gaan kijken naar een aanpassing! Met smikkelende groet, Team BeleefBreda

Prima geregeld

Alles goed geregeld, leuke tocht over de wateren rondom Breda, lekkere hapjes, catering prima voor elkaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17-05-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? ja, msschien wat meer uitleg over wat je onderweg ziet, nu liggen er mappen aan bood die eigenlijk nauwelijks worden ingekeken, wel jammer.

Hallo Henri, Top om te lezen dat jullie een fijne vaart hebben gehad. Dat is belangrijk! Met jouw tip zullen wij zeker richting de samenwerkingspartner stappen zodat zij hier ook iets mee kunnen doen! Dank je wel! Met varende groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit bij droog weer.

Wij hadden voor een vrijgezellenfeest een stepkroegentocht geboekt, zo’n 3 maanden van tevoren. Helaas veel regen tijdens deze activiteit, maar geen alternatief.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Alternatief

Hey George, Bedankt voor je reactie! Wij snappen je punt zeker, maar wij geven helaas geen alternatief. Je kan je voorstellen als je de enige groep was geweest, dat dit makkelijk schakelen was en we een plekje voor jullie kunnen vinden. Maar op zo een drukke weekend dag dienen we meer groepen te voorzien van een leuk programma en kunnen we niet hele groepen verplaatsen naar binnen. Niet elke instructeur is ook begaan met alle activiteiten, dus dat maakt het af en toe lastig. Daarom vermelden wij eigenlijk ook in onze bevestiging dat de activiteit altijd door gaat ook bij slecht weer. Ik hoop dat je vanuit onze kant nu ook begrijpt met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Geweldige dag gehad! Goed georganiseerd

Erg leuk georganiseerd, enthousiaste medewerkers, goed gezorgd om de dag te laten slagen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-5-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Sara, Een 10! Die willen we zien! ;) Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super avond met zeer enthousiaste begeleidster

Het was een hele geslaagde avond. Locatie was erg sfeervol, dame die ons begeleide erg spontaan/ enthousiast en ging helemaal mee in de sfeer vd groep. De opzet van de quiz en de onderdelen zijn erg leuk en gevarieerd van gezellige muziek tot mooie herinneringen tot gewoon veel Plezier. Heel jammer dat niet alle fragmenten goed werkte en de witte wijn na ronde 1 op was. Verder niks negatiefs op te merken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 80’s/ 90’s quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Za 14 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Jammer dat een aantal fragmenten het niet deden.

Hey Frederike, De technische problemen zijn opgelost. Vreemde situatie, want toen wij deze getest hebben werkten ze weer naar behoren. Gelukkig hebben jullie wel een fijne quiz gehad en heeft het de pret niet kunnen drukken! Tot een volgende keer! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Alles snel en goed geregeld!

Fijn contact met medewerker Bas, die alles voortvarend oppakte.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische Kilometer en Bbb
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Agnes! De complimenten zijn doorgegeven aan Bas hoor! Fijn om te lezen dat we ons best voor jullie hebben gedaan! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Een leuke en simpele route waarbij je volop kan genieten.

Door de simpele route (alleen maar naar rechts) kon je volop genieten van de mensen, het water en de stad. Daarnaast gingen de medewerkers flexibel om met ons spontane idee om met een vrij grote groep te kanoën bij BeleefBreda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kano
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 5 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Ellen, Alleen het beste voor onze gasten he! Tot een volgende keer! Met peddelende groet, Team BeleefBreda

Fantastisch!

Wij hebben genoten deze dag! Alles verliep goed en sloot qua tijd goed op elkaar aan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scooter rijden
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Lunchen in ‘t sas
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Escape room the hunting game en als afsluiter high wine bij JA! Breda

Goedemorgen Debbie, Bedankt voor je reactie! Wat fijn om te lezen dat jullie dag tot in de puntjes was verzorgd! Laten we jullie snel weer ontvangen! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuk uitje en alles goed geregeld

Super leuk uitje en alles goed geregeld. Prima service

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De locatie waar we moesten verzamelen staat op de offerte maar dat vonden wij zelf wat lastig te vinden op de offerte. Wellicht dat jullie dat ook apart kunnen vermelden in de bevestigingsmail

Hey Petrina, Bedankt voor je reactie! Wij gaan de aanpassing maken! met steppende groet, Team BeleefBreda

Behulpzaam en leuke activiteiten

We hebben een geweldig vrijgezellenfeest gehad met super leuke activiteiten in Breda. Ideaal om dit via een organisatie als Beleef Breda te regelen. Ze hebben ons heel goed geadviseerd over de mogelijkheden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunchboot, stepkroegentocht en diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Nienke! Wat een toffe reactie! Wij vonden het ook mooi om een dagprogramma voor jullie groep in elkaar te zetten! En we hebben vernomen dat de stepkroegentocht met jullie een echt feestje was! :) Tot de volgende keer! Team BeleefBreda

Voldeed meer dan verwacht

Leuke activiteit, flauwe humor die paste bij de groep met een goed tempo erin. Leuke persoonlijke aandacht en voorbereiding

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische Kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Patrick, Bedankt voor je feedback! Goed dat groep en de samenwerkingspartner op 1 lijn lagen! Met lachende groet, Team BeleefBreda

Onvergetelijk relaxt

Op de singels van Breda varen met een stuk of 40 tieners kan snel overweldigend lijken, maar alles was door Beleef Breda goed geregeld, waardoor de ervaring zeer relaxt was. Het hielp ook dat het een mooie zonnige dag in april was.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanoën
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? April 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedeavond Michah! Het was een heerlijke dag! En goed om te zien dat het tempo er bij jullie ook lekker in zat qua kano varen! Volgend jaar weer? Met peddelende groet. Team BeleefBreda

Leuke bezienswaardige en onderhoudende tocht door Breda

Prima ontvangst leuk gevulde rugzak. Vriendelijk personeel. Geschikt voor 8 tot 80 makkelijk te belopen. Prima bakje koffie en een heerlijk broodje onderweg. Het was een leuke dag...

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Beleef Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 28 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Probeer ergens op de grote markt nog iemand enthousiast te krijgen om hier aan mee te doen met een drankje.

Hey Henk, Bedankt voor de reactie en voor de tip! We gaan even kijken wat we hiermee kunne doen, maar zo komen onze groepen natuurlijk nooit meer terug! ;) met proostende groet, Team BeleefBreda

Zie hieronder

Fijn contact tijdens voorbereiding Fijn personeel We konden met een grote groep terecht Fijne start en eind locatie Leuke activiteit

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 april 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Willem, Dat was me een toffe beleving zeg! Met 190 (vooral) enthousiaste scholieren een spel doen in het centrum van Breda! Mooie ervaring, ook weer voor ons! Mooi feestje! Bedankt voor de reactie! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Het was super leuk en gezellig om te doen.

Zeer fijne ervaring. Contact met het bedrijf verloopt makkelijk en snel. Aardig personeel. En de instructies van de boot worden op de dag zelf goed toegelicht.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Koningsdag 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Jasmijn, Dit moet wel een heerlijke koningsdag zijn geweest of niet? Klinkt in elk geval wel zo! met koninklijke groet, Team BeleefBreda

Met veel plezier deze activiteit beleefd!

Vanuit beleef Breda was het contact vlot, netjes en duidelijk. Een verzoek tot wijziging op het laatste moment, vanuit ons, werd nog alle moeite ingestoken om het naar onze wens te maken. Contact achteraf was ook fijn. Even kort telefonisch evalueren. Open staan voor feedback, al waren de complimenten zeer verdiend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Cd openemen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 april 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ook telefonisch besproken maar het parkeren mag duidelijker aangegeven worden.

Hey Neeltje! Bedankt voor je feedback! Fijn om elkaar even gesproken te hebben en natuurlijk leuk dat de activiteit ook geslaagd is! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Prima voor elkaar

Vriendelijk en en gastvrij ontvangen door de dame op de steiger.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kanovaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-05-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? wc in de buurt

Hey Ward, Thanks voor de tip! We zijn nog steeds bezig met een openbare toiletvoorziening, dus we hopen in de toekomst hier meer voor jullie te kunnen betekenen! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Personeel minder zonnig dan het weer.

Wat een topdag. Zo’n stralend aan de hemel en iedereen had er zin in. Door de zaterdagse drukte waren we wat later op locatie. Zo’n 15 minuten. Dame bij de betreffende activiteit zat lekker op een bootje en het duurde even voordat ze richting de steppen kwam. Hoi jullie gaan vandaag steppen, hier is de kaart en de step krijg je van mij. Alle steps moesten nog afgesteld worden terwijl ze daar toch 15 min langer de tijd voor heeft gehad. Elk sprankje enthousiastme miste. We zijn naar het park gestept en hebben een ijsje op. Het verwelkomen van zo’n activiteit is het minste wat je leuk kan maken

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Enthousiast personeel

Hey Jaimy, Bedankt voor je berichtgeving! Ondertussen hebben we ook al even telefonisch contact gehad om jullie situatie te bespreken. Het kwam er eigenlijk op neer dat het zeker geen onwil was van onze collega, maar meer onzekerheid. Iedereen moet ergens beginnen en dit was bij jullie het geval! We hebben het wel besproken met deze collega en zij gaat weer vol vertrouwen richting de volgende groep! met belevende groet, Team BeleefBreda

Een ander Soort Breda beleefd

Het zelfstandig varen door de Singels van Breda, beleef je een ander soort Breda dan je gewend bent. Samen met vrienden, heb ik een mooie route kunnen afleggen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zelfstandig varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23-04-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Concurrenten hanteren een lagere prijs. Hierdoor kan het aantrekkelijker zijn om toch bij de concurrent te boeken.

Hey Moreno, Bedankt voor het doorgeven! Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad! We snappen je opmerking over de prijs zeker, maar dat ligt bij de persoonsaantallen. Wanneer je bij ons voor 2 uur komt varen met 5 personen bijvoorbeeld, dan zijn we weer de beste deal. We gaan er wel even naar kijken! Met varende groet, Team BeleefBreda

Te gek !!!

Onwijs vriendelijk ontvangen, en wat een toffe activiteit hebben wij gedaan. Onze gids was ook waanzinnig gezellig, voor iedereen is beleef Breda een aanrader Wij hebben steppen kroegen toch gedaan. Lachen gieren brullen

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kroegen steppen tocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23-4-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey David, Heerlijk enthousiasme dit! We gaan de complimenten doorgeven aan onze collega! Tot de volgende keer! Met steppende groet, Team beleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda