Genoten met hoofdletter G!

Onze vrijgezellendag in Breda was super geregeld. De step kroegentocht was hilarisch en de begeleiding kon goed mee in onze “beschonken maar humoristische” sfeer! Heel erg bedankt voor alle goede zorgen! Tot een volgende keer, want die gaat zeker komen! Groetjes uit Venlo

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Het was een erg leuke activiteit met een enthousiaste medewerker!

Leuke activiteit. We deden met ons team (bedrijvenuitje) het spel expeditie Robinson. Joey begeleidde ons en deed dat erg leuk en enthousiast. Er werd goed mee gedacht (met zwangere collega’s etc). Al met al een hele leuke sportieve middag gehad! Met ook voldoende rust momenten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Flesjes water mee voor tijdens de opdrachten. Als je gerend hebt is een slokje water wel lekker, vooral met warm weer misschien?!

Super geregeld!

Hele gave stad Breda en een geweldig vrijgezellenfeest gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentoch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21 april

Gezellige middag gehad

Ik Hou van Holland gespeeld met een vrijgezellendag. Leuk en gezellig, alleen de zoemers mogen wel wat harder, want het was soms onduidelijk welke groep als eerst reageerde.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Mandy! Leuke reactie om te lezen! We gaan de volgende keer vragen of de groepen iets meer willen joelen en juichen want versterkende zoemers bestaan helaas (nog) niet! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke team aktiviteit!!

Hele leuke aktiviteit in Breda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? april 2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Wellicht wat glazen/rietjes bij het drankje

Hey Saskia, Geld uitgeven was nog nooit zo leuk toch? We nemen je tip mee en gaan ervoor zorgen dat dit weer bij elke groep in orde komt! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Heerlijk relax gereden op de escooter

Het was even zoeken naar de locatie maar toen we het hadden gevonden werden we goed geholpen. De scooters werden getest en voor ons neergezet. We hadden zelf al routes opgezocht en werden hierin goed geadviseerd. Het rijden was heel leuk en alles verliep goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escooter
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 13 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bord bij de locatie. Nu onduidelijk waar het was

Goedemorgen Ingrid, De locatie van onze samenwerkingspartner ligt inderdaad iets verscholen en we gaan de tips doorgeven! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellig

Goede uitputting van de groep. Voldaan in de activiteiten advies om meer structuur te behouden in verloop van activiteiten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson City
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? aangeven dat er "vervuilende" activiteiten zijn zodat kleding hier op aangepast kan worden. iets duidelijker zijn over de fysieke last van de opdrachten, ivm grote groep en limieten van mensen.

Goedemorgen Ben, Bedankt voor het invullen van onze review! Top dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! De tips nemen wij mee naar de andere groepen! Met sportieve groet, Team BeleefBreda

Erg enthousiast ontvangen en leuke host!

Wij hebben met 4 stellen 'jongens tegen de meisjes' gespeeld. We hadden een erg goede host die de spanning er goed in wist te houden. Uiteindelijk kwam het aan op 1 vraag. Het 2 uur durende event vloog voorbij! Heel erg leuk om te doen. Dankjewel Erik (geloof ik dat je naam was)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 April '24
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Marcel, Het klonk als een hoop lol en gezelligheid bij jullie quiz! Dus dat komt goed overeen met jullie bevindingen! We gaan de complimenten doorgeven! Tot een volgende keer?! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Erg leuk om te doen

Het was een leuke ervaring om mee te maken. Ik denk dat het nog iets beter had kunnen zijn als er bijvoorbeeld twee aparte groepen zijn die tegen elkaar strijden of iets soortgelijks.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubgames
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 06-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Lisa, Spelletjes in de kroeg zijn altijd top om te doen toch? Met kleinere groepjes is het altijd even schakelen qua groepsgroottes, maar we zijn blij om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! met kroegende groet Team BeleefBreda

We hebben heerlijk gelachen!

Grappig om te zien hoe iedereen over elkaar denkt. De begeleiding was ook top.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? donderdag 4 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen! De groep maakt natuurlijk hoe leuk de Ranking you stars te zien! Dus jullie hebben de gezelligheid voor een gedeelte aan jullie zelf te danken! ;) Zien we jullie snel terug? met quizzende groet, Team BeleefBreda

Erg leuke en gezellige activiteit.

We hebben vreselijk gelachen met elkaar. Joey is echt perfect om dit te presenteren, hele leuke humor!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 06-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Lisanne, Dit zijn nou eens leuke reacties om te lezen! We gaan de complimenten doorgeven aan jullie host! Dat zal hij ook vast leuk vinden! Vertel het verder en tot een volgende keer! met vrolijke groet, Team BeleefBreda p.s. Let je op dat je niet meer zoveel struikelt? ;)

Genoten

De combinatie van activiteiten waren super, actief, gezellig met ruimte voor eigen inbreng. Goed verzorgd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht en bbq boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 06-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Vooraf benoemen dat het handig is als we een kwartiertje eerder zijn zodat we op tijd kunnen starten

Hey Sonja! Leuk dat je de tijd neemt om een review achter te laten! Hier kunnen we iets mee! We zien jullie snel een ander keer?! met steppende groet, Team BeleefBreda

Spanning en Gezelligheid gecombineerd!

Met onze neven- en nichtengroep hadden wij het moorddiner geboekt bij Beleef Breda. We hadden eigenlijk geen idee wat ons te wachten stond!l.. Het bleek ontzettend leuk! Met logisch nadenken kom je het verst hahaha. Echt een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moord diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 23 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Op de locatie verliep niet alles soepel met het personeel daar. We kregen de rekening nogmaals gepresenteerd terwijl we Al betaald hadden.

Hey Marleen, Bedankt voor jouw reactie! Ons moorddiner heeft altijd leuke wendingen inderdaad! Met jouw tip gaan we aan de slag, want dat mag natuurlijk niet. met onderzoekende groet, Team BeleefBreda

Leuke spellen, gezellige organisatie

3 van de 4 spellen waren buiten, dat was leuk aangezien het lekker weer was! Gezellige mannen vanuit de organisatie Vooraf goed contact gehad via mail/telefonisch

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubgolf
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-3-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Anouk, Het weer is altijd belangrijk bij een activiteit he! Fijn dat jullie een biertje hebben kunnen pakken en een balletje hebben kunnen slaan! Met sportieve groet, Team BeleefBreda

Prima !

Het was heel gezellig en goed geregeld !

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Karaoke diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 1 februari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Isabel, Bedankt voor je reactie! Vinden wij leuk! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed opgezet spel met super enthousiaste begeleider

We zijn hartelijk ontvangen en de begeleider heeft het spel goed uitgelegd. Tijdens het spel was er een top sfeer mede weggezet door de begeleider. Leuke en afwisselende spellen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 04-02-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? En wat nettere ontvangstruimte en hal

Hey Deborah, Fijn dat je even laat weten wat jullie vonden van de activiteit! Nu kunnen onze andere gasten meteen zien wat er bij ons te doen is! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld

Leuke activiteit, goed georganiseerd. Kleine feedback om het misschien leuker te maken: de vragen te updaten, dus meer actueel. Verder goed geregeld!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik houd van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Vragen updaten

Goedemorgen Atur, Bedankt voor je reactie en je Tip! We proberen recente vragen en oudere vragen ( vanwege het collectieve geheugen) te mengen met elkaar zodat iedereen goed moet nadenken! We proberen alle spellen up to date te houden zodat iedereen mee kan! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Leuk uitje met vrienden

Het was een erg leuk uitje, alles was goed geregeld. We hebben ons erg vermaakt in de lawine cabine!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lawine cabine
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 16 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Dirk, Een apres ski feestje in December is altijd een goed feest toch? Met winterse groet Team BeleefBreda

Weer een super uitje gehad afgelopen week met ons team. We hebben enorm gelachen en alles was goed verzorgd. Iedereen werd goed meegenomen in het spel, super bedankt voor de service!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-12-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Karlijn, Tof dat jullie je vertrouwen weer bij ons hebben gelegd! Met zo een grote groep dames en heren is ik hou van holland altijd een feest, mede dankzij jullie! tot de volgende! Met hollandse groet, Team BeleefBreda

In één woord fantastisch

Als teamuitje het moorddiner van Hotel de Botel gedaan. In een woord fantastisch! Je krijgt attributen om je in te leven in je rol en daarna kan de fun gaan beginnen, door middel van scenes en ondervragingen probeer je erachter te komen wie de moordenaars is. Wij hebben als team echt een hilarische en gezellige avond gehad! Ik zou het iedereen aanraden om een keer te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moorddiner Hotel de Botel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 14 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Chantal, Een lugubere moord was nog nooit zo gezellig?! Het kan ook alleen maar bij ons dat er gelachen kan worden om een vrij vreemde moord! ;) Bedankt voor het aanraden en we zien jullie/jij graag snel een keer terug! Met vriendelijke groet! Team BeleefBreda

Meedenkend, de sfeer goed aanvoelend, leuk

We hadden met een groep van 21 personen een vrijgezellenfeest, en boekten Biergondisch Breda. Vanwege het slechte weer viel dat in het water, maar de organisatie dacht mee in het aanpassen van de activiteit. Ze zorgden voor een leuke sfeer, en goed contact (ook door vooraf door te geven dat die dag er een sintintocht zou zijn).

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Biergondisch Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 november 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De bierproeverij was qua tijd wat krap, waardoor 4 glazen snel erdoorheen moesten. Maar dit was debet aan de omstandigheden

Hey Willem! Het zou ideaal zijn als we ook nog eens het weer kunnen bepalen, maar we kunnen helaas niet alles inderdaad. Maar de biertjes hebben goed gesmaakt en daar gaat het ook om bij een vrijgezellenfeest! Tot de volgende zonnige keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super!!

We hadden de Hilarische kilometer geboekt. Op korte termijn als teamuitje. Snelle reacties van BeleefBreda maar ook van onze gastheer. Alles was mogelijk. Zelfs na betalen van offerte nog een aantal personen kunnen toevoegen zonder problemen. Al vaker uitjes via BeleefBreda gehad, zeer tevreden. Ruim aanbod van activiteiten voor diverse doelgroepen. Ook qua budget voor ieder wat wils.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische Kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-11-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hallo Sylvie, We hadden van onze gastheer ook al begrepen dat het een behoorlijke gezelligheid was! Dus kom zeker de volgende keer weer terug, want zo een leuke groepen willen ook wij vaker zien! ;) Met gezellige groet, Team BeleefBreda

Gezellige goed georganiseerde dag!

De game master voelde precies aan wat er nodig was om deze middag te laten slagen. De lunch was ook erg goed verzorgd. Vers, uitgebreid en ruim voldoende.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Waarom weet ik dit quiz met lunch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 5 november 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Elaine, Je buikje rond eten en ook nog eens een leuke quiz erbij spelen?! Gezelliger/Smakelijker kan het niet worden! Top om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Tot de volgende keer? Met Quizzende groet, Team BeleefBreda

Het was samen met mijn collega's een leuke en gezellige activiteit.

Eerst wat huiverig en lacherig begonnen na een lekker drankje. Toen in 2 verdeelde groepjes goed op gang gekomen. Vervolgens leuk samengewerkt en veel plezier gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het geluid tijdens activiteit als te hard ervaren.

Hallo Loes, Bedankt voor je feedback! Kunnen we iets mee!! Dankjewel! Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld, gezellige middag gehad!

Alles was goed geregeld, leuk programma.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Beste, Bedankt voor het invullen! Tot een volgende keer? Met vriendelijke groet. Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda