Goed georganiseerd vrijgezellenfeest via Beleef Breda

Voorafgaand aan het boeken, had ik een aantal vragen. Er werd snel contact met mij opgenomen om de vragen te beantwoorden. We werden als groep ruim op tijd ontvangen. We kregen duidelijke uitleg over onze activiteit en de lunch was ook prima verzorgd, waarbij er goed rekening werd gehouden met dieetwensen. Ik zou Beleef Breda zeker aanraden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? La casa di dinero VR game
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 6 juli 2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets beter afstemmen met horeca. Wij zouden kannen met ijswater bij de lunch krijgen volgens de beschrijving, maar hebben hier uiteindelijk zelf om moeten vragen

Hey Ramona, Het was voor ons ook weer een mooi moment om een groep dames mee te nemen naar een virtuele wereld vol met spanning en puzzels! We gaan je hoercatip wel even doorgeven aan onze partner zodat zij ook weer helemaal op strak staan voor de volgende groep! Tot de volgende keer met een nieuwe virtuele stap? met vriendelijke groet. Team BeleefBreda

Gezellige en goed verzorgde middag

Leuk en actief uitje. Goede uitleg en ook al lijkt het in eerste instantie ingewikkeld eenmaal aan het spelen wordt het snel duidelijk en is het een heel leuk en ook nog leerzaam spel. Door de goed verspreide punten op de meegekregen kaart kom je op alle mooie plekken in het centrum van Breda. Met de verzamelde aanwijzing is het leuk om op zoek te gaan naar “de Don”. Bij de prijsuitreiking vooral ook leuk om terug te zien waar we “de Don” gemist hebben. Restaurant voor diner na het middagspel ook geboekt via Beleef Breda en was super lekker en zeker ook aan te bevelen. Alles bij elkaar een zeer geslaagde dag. Dank daarvoor!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The godfather citygame
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6-7-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Corne, Leuk dat je even tijd neemt om een uitgebreide review te sturen! Zo weten onze nieuwe gasten ook precies wat ze kunnen verwachten van het spel dat jullie hebben gespeeld! Dank je wel en tot een volgende keer! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Geweldige leuk spel.

Een mooie combinatie van kennis en kunde. Leuke begeleider.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 29 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Diana, Thanks voor het invullen. Het spel maakt het altijd leuker voor een begeleider wanneer de groep ook fanatiek is. En dat waren jullie zeker! Tot snel! Team BeleefBreda

Leuke, grappige activiteit voor vrijgezellen

Alles verliep vlot, goed geregeld en genoeg ruimte om eens te lachen en af te wijken van het vooropgestelde plan. Bedankt aan Ianto voor de begeleiding en leuke ontmoeting.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubgolf, Kano
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23 en 24 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Christof, Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd he! ;) We geven de complimenten door aan onze collega! met Bredase groet, Team BeleefBreda

Het was een topquiz met leuke host!

Veel variatie in de rondes, met ook veel tijd voor socializen tussendoor. Eigenlijk geen verbeterpunten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Muziekquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22-6-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hallo Rens, Een goede combinatie van muziek, biertjes, gebabbel en gezelligheid doet wonderen! Dank je wel voor de reactie! met muzikale groet, Team BeleefBreda

goed georganiseerd uitstapje

Zodra we de bus uitstapte was het al duidelijk dat de dag goed zo komen

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Koffie en gebak en de Pub games
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8-6-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Hallo Maurice, Fijn dat jullie het vertrouwen in ons en in het mooie Breda hebben gelegd vanuit het mooie Zuiden! We zien jullie graag een volgende keer! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke teamactiviteit

Als bedrijfsuitje hebben wij het Ik hou van Holland spel gespeeld onder begeleiding van BeleefBreda. Erg leuk en gezellig spel waarin je echt met elkaar de strijd aan gaat om het beste team te zijn. De afwisseling van de verschillende spelelementen maakt het actief en bovenal heel gezellig. Uiteindelijk kan het rad nog alles bepalend zijn voor de uiteindelijke winnaar!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Mogelijk vragen tijdig blijven updaten?

Hey Stijn, Bedankt voor je feedback! We proberen zowel "oude" als "recente"vragen te verwerken in het spel! Voor iedere generatie iets! We zullen natuurlijk wel kritisch blijven updaten! Thanks voor de tip! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuke ervaring en goed geregeld vanuit Beleef Breda

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Karaoke diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15/06
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zo doorgaan

Hey Nadja, Thanks voor de complimenten!! Zien we jullie snel ( al zingend) een keertje terug? met juichende groet, Team BeleefBreda

super!

heel fijn hoe alles is verlopen. het lasergamen deed het niet helemaal, maar toen mochten we in plaats daarvan gaan karten. de redneck olympics waren echt fantastisch leuk. super leuke spelletjes en echt een leuke instructeur.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? lasergamen en redneck olympics
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 juni 2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Mies, Blij dat we een mooie dag hebben kunnen verzorgen voor jullie en dat het lasergame probleem is opgelost! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Organisatie van boot was top

Tapasboot top heel lekker eten en top kapitein eva.het moorddiner was te lang dradig.het was leuk maar de persoon die ons entertainde liet ons lang zitten.alsook het eten duurde lang en was voor iedereen te pikant.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Tapasboot en moorddiner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8 juni 2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Moorddiner duurde te lang

Hallo Wendy, Bedankt voor je reactie! We zullen de opmerkingen doorgeven aan de locatie. We zijn zelf afhankelijk van het eten waardoor wij ook langer dienen te wachten helaas. Met speurende groet, Team BeleefBreda

We hebben het echt heel erg naar ons zin gehad. Lekker een wijntje bij aankomst en de hut in! Alleen hebben we verloren omdat onze camera even niet werkte. Nee was echt heel leuk. Groetjes de meiden uit Best

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lawine cabine
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Meiden, Bedankt voor het "figuurlijk" afbreken van onze hut! Het was een leuke feestje op de vroege zaterdag! Tot een volgende keer? Dan breken we de hut letterlijk af! ;) Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Erg leuke ervaring gehad hier. Zeker de moeite waard

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Ivo, Bedankt voor je feedback! Vinden we altijd leuk om te horen! We zien jou en je mannen graag een keer terug! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke workshop

Het was in eerste instantie best lastig te vinden, omdat iemand ons op stond te wachten hebben we het kunnen vinden. Wij waren met 16 personen en het hokje was best krapjes, maar dat mocht de sfeer niet verpesten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 03-05-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? ruimte, bereikbaarheid

Goedavond Mardien, Bedankt voor je review! In de avond gaan sommige doorgangen inderdaad op slot waardoor we iets moeilijker te vinden zijn. Mvg Team BeleefBreda

Gezellig en leuk

Wij hadden als teamuitje lunch en challengerooms. Alles was goed geregeld en het contact was goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challengeroon spanjaardsgat en skihut.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De service was goed, snelle reactie op vragen.

Hey Karin, Dank je wel voor de reactie! Hier doen we het natuurlijk voor! Tot een volgende keer?! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Super Leuk en leerzaam

Leuke plekken gezien waarvan wij niet wisten dat deze er waren. Super leuke geschiedenis weetjes

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wandelroute met gids
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Chris, We gaan de complimenten doorgeven aan onze samenwerkingspartner! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Genoten met hoofdletter G!

Onze vrijgezellendag in Breda was super geregeld. De step kroegentocht was hilarisch en de begeleiding kon goed mee in onze “beschonken maar humoristische” sfeer! Heel erg bedankt voor alle goede zorgen! Tot een volgende keer, want die gaat zeker komen! Groetjes uit Venlo

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Jordi, Onze instructeurs weten goed om te gaan met gezellige beschonken mannen! We hebben daar les voor gehad! ;) Voor de volgende keer beloven we jullie weer een paar gezellige mensen! Tot snel! Met proostende groep Team BeleefBreda

Het was een erg leuke activiteit met een enthousiaste medewerker!

Leuke activiteit. We deden met ons team (bedrijvenuitje) het spel expeditie Robinson. Joey begeleidde ons en deed dat erg leuk en enthousiast. Er werd goed mee gedacht (met zwangere collega’s etc). Al met al een hele leuke sportieve middag gehad! Met ook voldoende rust momenten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Flesjes water mee voor tijdens de opdrachten. Als je gerend hebt is een slokje water wel lekker, vooral met warm weer misschien?!

Hey Elles, Fijn dat je uitgebreid in gaat op onze enquete! We snappen je tip heel goed! Daarom duiken we na deze proef meestal het activiteitencentrum in om een drankje te doen! We zien jullie als gezellige groep dames graag nog een keer terug! Met sportieve groet, Team BeleefBreda

Super geregeld!

Hele gave stad Breda en een geweldig vrijgezellenfeest gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentoch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Alain, Bedankt voor het invullen! We hopen een stukje bij te hebben gedragen aan jullie dag in Breda! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellige middag gehad

Ik Hou van Holland gespeeld met een vrijgezellendag. Leuk en gezellig, alleen de zoemers mogen wel wat harder, want het was soms onduidelijk welke groep als eerst reageerde.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Mandy! Leuke reactie om te lezen! We gaan de volgende keer vragen of de groepen iets meer willen joelen en juichen want versterkende zoemers bestaan helaas (nog) niet! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke team aktiviteit!!

Hele leuke aktiviteit in Breda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? april 2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Wellicht wat glazen/rietjes bij het drankje

Hey Saskia, Geld uitgeven was nog nooit zo leuk toch? We nemen je tip mee en gaan ervoor zorgen dat dit weer bij elke groep in orde komt! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Heerlijk relax gereden op de escooter

Het was even zoeken naar de locatie maar toen we het hadden gevonden werden we goed geholpen. De scooters werden getest en voor ons neergezet. We hadden zelf al routes opgezocht en werden hierin goed geadviseerd. Het rijden was heel leuk en alles verliep goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escooter
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 13 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bord bij de locatie. Nu onduidelijk waar het was

Goedemorgen Ingrid, De locatie van onze samenwerkingspartner ligt inderdaad iets verscholen en we gaan de tips doorgeven! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellig

Goede uitputting van de groep. Voldaan in de activiteiten advies om meer structuur te behouden in verloop van activiteiten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson City
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? aangeven dat er "vervuilende" activiteiten zijn zodat kleding hier op aangepast kan worden. iets duidelijker zijn over de fysieke last van de opdrachten, ivm grote groep en limieten van mensen.

Goedemorgen Ben, Bedankt voor het invullen van onze review! Top dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! De tips nemen wij mee naar de andere groepen! Met sportieve groet, Team BeleefBreda

Erg enthousiast ontvangen en leuke host!

Wij hebben met 4 stellen 'jongens tegen de meisjes' gespeeld. We hadden een erg goede host die de spanning er goed in wist te houden. Uiteindelijk kwam het aan op 1 vraag. Het 2 uur durende event vloog voorbij! Heel erg leuk om te doen. Dankjewel Erik (geloof ik dat je naam was)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 April '24
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Marcel, Het klonk als een hoop lol en gezelligheid bij jullie quiz! Dus dat komt goed overeen met jullie bevindingen! We gaan de complimenten doorgeven! Tot een volgende keer?! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Erg leuk om te doen

Het was een leuke ervaring om mee te maken. Ik denk dat het nog iets beter had kunnen zijn als er bijvoorbeeld twee aparte groepen zijn die tegen elkaar strijden of iets soortgelijks.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubgames
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 06-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Lisa, Spelletjes in de kroeg zijn altijd top om te doen toch? Met kleinere groepjes is het altijd even schakelen qua groepsgroottes, maar we zijn blij om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! met kroegende groet Team BeleefBreda

We hebben heerlijk gelachen!

Grappig om te zien hoe iedereen over elkaar denkt. De begeleiding was ook top.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? donderdag 4 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen! De groep maakt natuurlijk hoe leuk de Ranking you stars te zien! Dus jullie hebben de gezelligheid voor een gedeelte aan jullie zelf te danken! ;) Zien we jullie snel terug? met quizzende groet, Team BeleefBreda

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda