Leuke team aktiviteit!!

Hele leuke aktiviteit in Breda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? april 2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Wellicht wat glazen/rietjes bij het drankje

Heerlijk relax gereden op de escooter

Het was even zoeken naar de locatie maar toen we het hadden gevonden werden we goed geholpen. De scooters werden getest en voor ons neergezet. We hadden zelf al routes opgezocht en werden hierin goed geadviseerd. Het rijden was heel leuk en alles verliep goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escooter
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 13 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bord bij de locatie. Nu onduidelijk waar het was

Gezellig

Goede uitputting van de groep. Voldaan in de activiteiten advies om meer structuur te behouden in verloop van activiteiten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson City
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? aangeven dat er "vervuilende" activiteiten zijn zodat kleding hier op aangepast kan worden. iets duidelijker zijn over de fysieke last van de opdrachten, ivm grote groep en limieten van mensen.

Erg enthousiast ontvangen en leuke host!

Wij hebben met 4 stellen 'jongens tegen de meisjes' gespeeld. We hadden een erg goede host die de spanning er goed in wist te houden. Uiteindelijk kwam het aan op 1 vraag. Het 2 uur durende event vloog voorbij! Heel erg leuk om te doen. Dankjewel Erik (geloof ik dat je naam was)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 April '24

Erg leuk om te doen

Het was een leuke ervaring om mee te maken. Ik denk dat het nog iets beter had kunnen zijn als er bijvoorbeeld twee aparte groepen zijn die tegen elkaar strijden of iets soortgelijks.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubgames
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 06-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

We hebben heerlijk gelachen!

Grappig om te zien hoe iedereen over elkaar denkt. De begeleiding was ook top.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? donderdag 4 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Erg leuke en gezellige activiteit.

We hebben vreselijk gelachen met elkaar. Joey is echt perfect om dit te presenteren, hele leuke humor!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 06-04-2024

Genoten

De combinatie van activiteiten waren super, actief, gezellig met ruimte voor eigen inbreng. Goed verzorgd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht en bbq boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 06-04-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Vooraf benoemen dat het handig is als we een kwartiertje eerder zijn zodat we op tijd kunnen starten

Spanning en Gezelligheid gecombineerd!

Met onze neven- en nichtengroep hadden wij het moorddiner geboekt bij Beleef Breda. We hadden eigenlijk geen idee wat ons te wachten stond!l.. Het bleek ontzettend leuk! Met logisch nadenken kom je het verst hahaha. Echt een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moord diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 23 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Op de locatie verliep niet alles soepel met het personeel daar. We kregen de rekening nogmaals gepresenteerd terwijl we Al betaald hadden.

Leuke spellen, gezellige organisatie

3 van de 4 spellen waren buiten, dat was leuk aangezien het lekker weer was! Gezellige mannen vanuit de organisatie Vooraf goed contact gehad via mail/telefonisch

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubgolf
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-3-2024

Prima !

Het was heel gezellig en goed geregeld !

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Karaoke diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 1 februari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Isabel, Bedankt voor je reactie! Vinden wij leuk! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed opgezet spel met super enthousiaste begeleider

We zijn hartelijk ontvangen en de begeleider heeft het spel goed uitgelegd. Tijdens het spel was er een top sfeer mede weggezet door de begeleider. Leuke en afwisselende spellen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 04-02-2024
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? En wat nettere ontvangstruimte en hal

Hey Deborah, Fijn dat je even laat weten wat jullie vonden van de activiteit! Nu kunnen onze andere gasten meteen zien wat er bij ons te doen is! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld

Leuke activiteit, goed georganiseerd. Kleine feedback om het misschien leuker te maken: de vragen te updaten, dus meer actueel. Verder goed geregeld!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik houd van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Vragen updaten

Goedemorgen Atur, Bedankt voor je reactie en je Tip! We proberen recente vragen en oudere vragen ( vanwege het collectieve geheugen) te mengen met elkaar zodat iedereen goed moet nadenken! We proberen alle spellen up to date te houden zodat iedereen mee kan! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Leuk uitje met vrienden

Het was een erg leuk uitje, alles was goed geregeld. We hebben ons erg vermaakt in de lawine cabine!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lawine cabine
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 16 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Dirk, Een apres ski feestje in December is altijd een goed feest toch? Met winterse groet Team BeleefBreda

Weer een super uitje gehad afgelopen week met ons team. We hebben enorm gelachen en alles was goed verzorgd. Iedereen werd goed meegenomen in het spel, super bedankt voor de service!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-12-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Karlijn, Tof dat jullie je vertrouwen weer bij ons hebben gelegd! Met zo een grote groep dames en heren is ik hou van holland altijd een feest, mede dankzij jullie! tot de volgende! Met hollandse groet, Team BeleefBreda

In één woord fantastisch

Als teamuitje het moorddiner van Hotel de Botel gedaan. In een woord fantastisch! Je krijgt attributen om je in te leven in je rol en daarna kan de fun gaan beginnen, door middel van scenes en ondervragingen probeer je erachter te komen wie de moordenaars is. Wij hebben als team echt een hilarische en gezellige avond gehad! Ik zou het iedereen aanraden om een keer te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moorddiner Hotel de Botel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 14 december
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Chantal, Een lugubere moord was nog nooit zo gezellig?! Het kan ook alleen maar bij ons dat er gelachen kan worden om een vrij vreemde moord! ;) Bedankt voor het aanraden en we zien jullie/jij graag snel een keer terug! Met vriendelijke groet! Team BeleefBreda

Meedenkend, de sfeer goed aanvoelend, leuk

We hadden met een groep van 21 personen een vrijgezellenfeest, en boekten Biergondisch Breda. Vanwege het slechte weer viel dat in het water, maar de organisatie dacht mee in het aanpassen van de activiteit. Ze zorgden voor een leuke sfeer, en goed contact (ook door vooraf door te geven dat die dag er een sintintocht zou zijn).

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Biergondisch Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 november 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De bierproeverij was qua tijd wat krap, waardoor 4 glazen snel erdoorheen moesten. Maar dit was debet aan de omstandigheden

Hey Willem! Het zou ideaal zijn als we ook nog eens het weer kunnen bepalen, maar we kunnen helaas niet alles inderdaad. Maar de biertjes hebben goed gesmaakt en daar gaat het ook om bij een vrijgezellenfeest! Tot de volgende zonnige keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super!!

We hadden de Hilarische kilometer geboekt. Op korte termijn als teamuitje. Snelle reacties van BeleefBreda maar ook van onze gastheer. Alles was mogelijk. Zelfs na betalen van offerte nog een aantal personen kunnen toevoegen zonder problemen. Al vaker uitjes via BeleefBreda gehad, zeer tevreden. Ruim aanbod van activiteiten voor diverse doelgroepen. Ook qua budget voor ieder wat wils.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische Kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-11-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hallo Sylvie, We hadden van onze gastheer ook al begrepen dat het een behoorlijke gezelligheid was! Dus kom zeker de volgende keer weer terug, want zo een leuke groepen willen ook wij vaker zien! ;) Met gezellige groet, Team BeleefBreda

Gezellige goed georganiseerde dag!

De game master voelde precies aan wat er nodig was om deze middag te laten slagen. De lunch was ook erg goed verzorgd. Vers, uitgebreid en ruim voldoende.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Waarom weet ik dit quiz met lunch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 5 november 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Elaine, Je buikje rond eten en ook nog eens een leuke quiz erbij spelen?! Gezelliger/Smakelijker kan het niet worden! Top om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Tot de volgende keer? Met Quizzende groet, Team BeleefBreda

Het was samen met mijn collega's een leuke en gezellige activiteit.

Eerst wat huiverig en lacherig begonnen na een lekker drankje. Toen in 2 verdeelde groepjes goed op gang gekomen. Vervolgens leuk samengewerkt en veel plezier gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 november
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het geluid tijdens activiteit als te hard ervaren.

Hallo Loes, Bedankt voor je feedback! Kunnen we iets mee!! Dankjewel! Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld, gezellige middag gehad!

Alles was goed geregeld, leuk programma.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Beste, Bedankt voor het invullen! Tot een volgende keer? Met vriendelijke groet. Team BeleefBreda

Lachen gieren brullen

Wij vonden het heel leuk, veel gelachen! Was een leuke ervaring. Er liep wel constant personeel van buiten naar binnen en weer terug dit was soms wel storend.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 4 november 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Niet zoveel personeel heen en weer laten lopen tijdens het spel

Hey Corina, Dat klinkt als een gezellige middag bij jullie zeg! We hebben je Tip opgepakt en besproken met onze samenwerkingspartner! Volgende keer zal dit (dankzij jullie) niet meer voor komen! Met Hollandse groet, Team BeleefBreda

Super goed georganiseerd

De activiteiten waren erg leuk, en de begeleiding was goed. Goede service. Alles volgens de tijd. Fijne dag gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Breda de gekste, meiden tegen de meiden
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 4-11-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Kim, Het was een gezellige boel met jullie bij onze 2 activiteiten! Fijn dat we jullie ook nog konden helpen aan de extra activiteit! Komen jullie snel weer een keer terug? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Prima avondje met collega's gehad

We hebben een gezellige avond gehad met collega's.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 90's quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28okt 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Licht in het gangetje naar toiletten, mss drankjrs aanpassen aan de 90's sfeer om zo een algehel beleving te krijgen , glazen bij de flesjes drinken

Goedenavond!! Top dat jullie avond gezellig was! De Tips hebben we meteen opgepakt en de lampen zijn vervangen hoor! Drankjes aanpassen wordt alleen een moeilijk verhaal omdat het allemaal zo specifiek is. Glazen bij de flesjes hebben we weer opgepakt en kan weer geregeld worden! De volgende keer regelen we het nog beter! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Het was een geslaagde activitiet!

Deze gezamelijke lunch met het spel "Ik hou van Holland" heeft goed gedaan aan de verbinding in ons team. Leuk en gezellig, iedereen was betrokken. Natuurlijk dank aan de gastheer!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland met lunch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Was goed geregeld, leuke locatie lekker eten en leuke gastheer

Hey Helene, Bedankt voor het invullen van onze enquête! Ik hou van Holland verbroedert elke keer opnieuw! Goed om te lezen dat dit bij jullie ook geslaagd is! We gaan de complimenten doorgeven aan de locatie en onze instructeur! Tot een volgende keer?! Met Hollandse groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda