Het was een geslaagde activitiet!

Deze gezamelijke lunch met het spel "Ik hou van Holland" heeft goed gedaan aan de verbinding in ons team. Leuk en gezellig, iedereen was betrokken. Natuurlijk dank aan de gastheer!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland met lunch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Was goed geregeld, leuke locatie lekker eten en leuke gastheer

Hey Helene, Bedankt voor het invullen van onze enquête! Ik hou van Holland verbroedert elke keer opnieuw! Goed om te lezen dat dit bij jullie ook geslaagd is! We gaan de complimenten doorgeven aan de locatie en onze instructeur! Tot een volgende keer?! Met Hollandse groet, Team BeleefBreda

Goed georganiseerde activiteit met enthousiaste begeleider

Spanjaardsgat geboekt op een zondagmiddag. Na het plegen van een telefoontje (we stonden voor een gesloten deur), werden we goed ontvangen en begeleid. Voor ons de moeite waard geweest en, mochten we nog een keer in de buurt zijn, willen wij graag nog eens een van de andere activiteiten testen ……

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondagmiddag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Een Goedemorgen! Bedankt voor het invullen van de enquete! We sluiten de deur altijd even af aangezien we zoals jij nu weet ook in onze kelder al spullen klaar zijn aan het zetten. Goed dat jullie even belden en het snel was opgelost! Als jullie in de buurt zijn, kom maar langs! Vergeet dan niet te zeggen dat je al eerder bent geweest zodat we een happy client korting kunnen verstrekken! met Spaanse Groet Team BeleefBreda

een leuke uitdaging die heel divers was voor iedereen.

Heel fijn dat jullie hebben mee gedacht voor onze wensen, hadden aangegeven dat we een team uitje hadden met diverse nationaliteiten. De uitleg werd aangepast in het engels super goed gedaan. De spellen waren goed gevarieerd zodat iedereen zijn steentje bij kon dragen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? challengeroom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-10-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? de eerste opdracht gaf veel oponthoud en door het zicht van de kaars met weinig licht vond ik het jammer dat je al veel tijd heb verloren en de tijd ging erg snel, daarom vond ik het achteraf jammer dat we niet meer opdrachten hebben kunnen doen.

Hey Greet! We proberen het beste voor onze groepen, Zo ook de Engelse variant! We nemen jullie Tips & Tops mee in de nieuwe update! met Spaande groet Team BeleefBreda

Goed georganiseerd! Goede uitleg.

Het was een leuke gezellige middag. Dachten eerst dat we met 1 groep het doel gingen spelen maar we weten verdeeld. Dit vonden we wel jammer maar uiteindelijk was het prima.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23 sept 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Carolien, Bedankt voor je review! Bij ons zijn bijna alle spellen wel in groepjes zo ook De Mol! Er moet toch een beetje competitie zijn he! Met mollende groet, Team BeleefBreda

Leuke ervaring!

Origineel stond Suppen op de planning. Dit was vanwege het weer helaas niet mogelijk. Beleef Breda heeft ons heel fijn geholpen met een alternatief. We hebben uiteindelijk de challengeroom gedaan. Dit werd begeleid door een zeer enthousiaste 'cipier'. Leuke activiteit met meer dan genoeg uitdaging.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challengeroom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 21 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Drankje liever achteraf dan vooraf

Goedemiddag Djesika! Fijn dat we de activiteit met jullie hebben kunnen wisselen! En top om te horen dat deze ook nog goed is bevallen! We geven de complimenten door aan onze "cipier"! Met Spaanse Groet, Team BeleefBreda

Escape game erg leuk

Bij binnenkomst in de ruimtr vh Sas vd escape game was ik wat teleurgesteld. Geeft niet een gezellige sfeer. Maak het wat gezelliger. De game zelf was leuk, pittig maar met wat hulp erg leuk om te doen...4 oudere vrouwen ;-)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape game
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? September 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Gezelligheid aankleding

Hey Nancy! We gaan vanaf 1 Oktober onze entree weer helemaal aanpassen, dus goed dat je het aangeeft! Wij gaan er zeker mee aan de slag! Top dat de game wel goed is bevallen! Daar draait het om! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Totaal pakket met veel afwisseling

We hebben een super leuke variërende dag gehad. Met voetgolf rondvaart spanjaardsgat en decennium quiz met 3 gangen diner. Vooral de actieve dingen vielen goed in de smaak. De boottocht viel ook mede door het druilerige weer beetje tegen. Jammer vonden we dat de schipper niks over breda vertelde. Verder was het wel goed verzorgd. Complimenten voor het goed organiseren van alles.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Footgolf rondvaart spanjaardsgat en decenniumquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Smorgens
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaande stukje

Hallo Corne, Druk dagje voor jullie zien we? Maar liefst 4 activiteiten achter elkaar! Bedankt voor de complimenten en we pakken de verbeterpunten er even uit!! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Top arrangement

Fijne ontvangst op locatie goede uitleg

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Buggy rijden
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23.09 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Alles was perfect

Hey Annemarie, Wij gaan deze TOP doorgeven aan onze samenwerkingspartner! Leuk! Bedankt! met racende groet, Team BeleefBreda

Relaxte actieve dag

We hebben met de e-scooters een tocht gemaakt. De scooters waren deels te laat op het vertrekpunt, omdat de bezorger in de file stond. Een aantal van onze collega's stonden in dezelfde file, dus leverde het geen problemen op. We liepen daardoor wel iets uit, waardoor we voor het volgende onderdeel; straatgolven de noodlijn belde. Die werd niet beantwoord. Toen we ook de mensen van de straatgolf niet konden vinden belde we nog een keer, wederom geen gehoor en ook niet terug gebeld. Gelukkig vonden we de mensen van de straatgolf aan de andere kant van het gebouw. Het golfen werd met enthousiasme door iedereen gedaan. Niet zo slim om zelf het aantal slagen te moeten doorgeven. Heel eerlijk werden deze niet doorgegeven. In totaal kregen we wat we wilde twee activiteiten waarbij we actief bezig zijn, zonder dat het moeilijk of te inspannend is.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scooter en Straatgolf
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? noodnummer beantwoorden of in ieder geval terugbellen.

Goedemiddag! Bedankt voor de uitgebreide feedback! Wij hebben ons noodnummer gecontroleerd en deze staat doorgeschakeld naar een andere telefoon. Hier zijn geen oproepen op binnen gekomen. We hebben de communicatiefout hier helaas ook niet in kunnen vinden, dus we hebben dit probleem weggelegd bij onze provider. De andere puntjes voor de samenwerkingspartners pakken we op en geven we door! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit, goed geregeld!

Het contact van tevoren was prettig en duidelijk. Ook op de dag zelf liep alles precies zoals het hoort. Goed geregeld!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? tandemtocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 september 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Jenny, Sportief gefietst en ook nog gelachen nemen we aan op onze tandems? Breda is toch nog ietsje mooier op de fiets toch? Zien we je snel terug? Met sportieve groet, Team BeleefBreda

Geweldige avond

Was gezellig, kregen veel drinken jammer genoeg was het eten wat te weinig. Ze hadden het te druk om nieuwe te halen, dat werd niet in dank afgenomen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Dinnershow
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer eten op tafel.

Beste, Bedankt voor het invullen van de enquête! We gaan de tips doorgeven aan de samenwerkingspartner! Maar gelukkig was de avond zelf geweldig! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Hele leuke dag gehad met collega's. Enthousiast personeel en leuke activiteit, alles zat goed in elkaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? GPS spel 'De Erfenis'
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 sept '23
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Fabienne, Miljoenenjacht/ De erfenis is altijd een tof spel om te spelen met collega's! Het fanatisme is onbedoeld toch hoger dan je van te voren verwacht! Jullie foto's waren in elk geval om door een ringetje te halen! ;) Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

In 1 woord geweldig!

Wat een super leuk bedrijfsuitje! Wij hadden de Escape Room Spanjaarsgat geboekt met onze praktijk. Leon speelde zijn rol als cipier geweldig! Je bent met een tof spel bezig, maar gaat ook de strijd aan om te winnen. Veel gelachen en ‘gestreden’ met elkaar. Echt een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape room Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 1 sept 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Susanne, Missie geslaagd lezen we? We gaan de complimenten doorgeven aan de cipier! Zien we jullie snel weer? Met spaanse groet, Team BeleefBreda

Super leuk uitje!

Erg leuke activiteit om samen met vrienden, familie en/of collega's te doen. Toegankelijk en grappig. Wij hebben tijdens ons collega uitje een hele leuke middag gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Jongens tegen de Meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25-08-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey hallo Saskia! Bedankt voor je reactie! Erg leuk om te lezen dat jullie met zo een grote groep een toffe jongens tegen de meisjes hebben kunnen spelen! In jouw geval hopen wij dat de dames hebben gewonnen? met strijdende groet, Team BeleefBreda

Super leuke vrijgezellendag gehad & goed georganiseerd!

Ik had bij Beleef Breda 2 activiteiten geboekt voor een vrijgezellendag: Expeditie Robinson en de tapasboot. Super leuke en gezellige activiteiten. De begeleiders waren erg gezellig en vriendelijk. Ook heb ik contact gehad met de organisatie tijdens het organiseren van de dag omdat ik nog wat vragen had. Zowel via de mail als telefonisch was ik top behandeld. Erg tevreden en ik zou de volgende keer weer hier boeken!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson Breda en Tapasboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 augustus 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Estelle, Wat een toffe reactie zeg! Hier doen we het voor! Voor, tijdens en na de beste service aanbieden die we kunnen garanderen! Vertel het verder en inderdaad graag tot een volgende keer! met Bredase Groet, Team BeleefBreda

Topservice!

Goede, vriendelijke service en duidelijke communicatie. Reageert snel.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen en bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 augustus
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Sofie, Jullie hebben het dubbele pakket gedaan zien we? Breda verkennen in het centrum en ook nog eens vanaf het water! Grappig dat dit een hele andere ervaring is toch? Bedankt voor je review in elk geval! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Gezellige boel en goed geregeld

Leuk vrijgezellenfeest gehad. 2 activiteiten, beide goed geregeld.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz en BBQ boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19-08-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets meer drank aanbieden bij de pubquiz

Hey justin, Bedankt voor je reactie! We gaan aan de slag met je verbeterpunt. In een eerder stadium hebben we al eens meer consumpties aangeboden, maar dat werd niet echt geboekt. We gaan eens kijken naar ander ideeen! Thanks voor de tip! met quizzende groet, Team BeleefBreda

Geweldig leuke beleving "het Spanjaardsgat"

We hebben met twee groepen het spel "het Spanjaardsgat" gespeeld, opgesloten in de kelders hebben we uiteindelijk de cipier kunnen overtuigen met al onze spelresultaten. een echte aanrader, je weet niet wat je te wachten staat, enige spanning is er wel maar erg leuk om te doen. Complimenten aan de cipier die zijn rol erg leuk invulde.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challenge Room "het Spanjaardsgat"
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 augustus 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Tamara, Leuk dat je een toffe review hebt geschreven! Zo weten andere gasten ook wat ze van ons kunnen verwachten! Kom je snel terug? We beloven dat we je weer vrij laten! met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Superleuk vrijgezellenfeestje gehad!

Heel leuk spel, goed opgezet en leuke proeven! Enthousiaste leider met veel humor. De proeven worden wat aangepast op de groep en het weer zodat het voor iedereen leuk is! Vooral de eetproef is nog lang nabesproken, we waren blij dat we nog uit eten gingen om de smaak te vergeten ;)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11-08-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Anne-Rie, Het was een heerlijk diner voor jullie toch? Komen jullie snel weer eens eten? Zorgen we voor iets lekker! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super leuk dagje Breda

We deden een beroep op Beleef Breda voor een vrijgezellefeestje. We kozen voor 'Miljonair voor 1 dag'. Het stadspel was super leuk met grappige en originele opdrachten. Daarna genoten we van een heel lekker menu in een restaurantje op wandelafstand van Beleef Breda. We overnachtten in het hotel Campanile Breda, iets buiten het centrum. De bus was iets minder toegankelijk (en niet op tijd) maar we zijn in het centrum geraakt. 's nachts namen we 1 van de vele taxi's terug naar het hotel. Ze staan met velen klaar dus op voorhand boeken was niet nodig. Dankzij Beleef Breda hadden wij een heel fijn feestje met de vriendinnen. Zeker aan te raden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stadspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Namiddag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Alles picobello

Hey An! Wat een leuke en uitgebreide reactie heb je achter gelaten en wat fijn dat de stad Breda jullie goed bevallen is! Vertel het verder en kom zeker nog een keer terug! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Een super leuk avond gehad

De avond is goed verlopen met een enthousiaste Bas. Hij maakte het spel erg leuk en voor we het wisten was het voorbij. Echt een aanrader om te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Saboteur incl diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 juli 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Levina, Wat jammer dat de tijd vliegt als je het leuk hebt he! We hadden nog wel even met jullie door kunnen gaan! Volgende keer boeken we er gewoon een uurtje bij?! met saboterende groet, Team BeleefBreda

Een super activiteit voor een vrijgezellenfeest!

Wij hebben het saboteursdiner gedaan met 14 meiden ter ere van een vrijgezellenfeest. De communicatie met de organisatie vooraf was erg prettig en ook de activiteit was zeer geslaagd. De host wist het spel enthousiast te brengen, waardoor iedereen super fanatiek was.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Saboteursdiner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-07-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Betere samenwerking met het restaurant, waardoor de gerechten op tijd geserveerd zouden kunnen worden. Nu waren ze redelijk laat, waardoor we in tijdsnood kwamen.

Hey Joyce, En? Is er een behoorlijke sabotage gepleegd? Zo te lezen hebben jullie het in elk geval heel erg naar jullie zin gehad! Daar doen we het voor ! Tot een volgende keer! Team BeleefBreda

Geweldig goed georganiseerd.

Het was (weer) een goed lopend ,georganiseerd uitje. Zelfs het weer was goed geboekt!!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Tandemfietsen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21/7
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ga zo door

Hey Lily, Bedankt voor je fijne reactie! We proberen altijd het beste weer in de ochtend op te roepen door een leuk dansje te doen! ;) met dansende groet, Team BeleefBreda

Superleuke route, interessant en je ziet ook eens dingen waar je normaal niet op let. Heel erg goed gevulde knapzak mee en genieten maar ....

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakkenroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 23 juli 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De vragen zelf nog even controleren, je kan ze op meerdere manieren lezen. En de omgeving veranderd natuurlijk ook, vooral winkelpanden. Wij hebben er weer ruim 4 uur over gedaan, korter lijkt mij niet haalbaar, zeker niet als je ook nog een broodje wilt eten en koffie wil drinken, wat ook bij deze activiteit hoort.

Hey Angelique, Wat een leuke reactie van jouw kant! We gaan zeker weer de route zelf eens lopen om te controleren op de meeste recente antwoorden! Tot een volgende keer! Team BeleefBreda

Leuk Personeelsuitje

We hebben een gezellige middag op de borrelboot gehad, getroffen met het weer en de hapjes/drankjes waren goed verzorgd!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20/07/2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets van informatie over de omgeving/waar je langs vaart zou een leuke toevoeging zijn.

Hallo Ellen! Wij gaan de complimenten meteen even doorsturen naar onze samenwerkingspartner! Bedankt! Met borrelende groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda