Topmiddag gehad!

Zeer geslaagde stepkroegentocht gedaan onder leiding van Leon. Leuke kroegjes, spelletjes en lekker een drankje ter plaatse.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Stefan! Bedankt voor het invullen van de enquete! We gaan de complimenten doorgeven aan Leon! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Leuke ervaring!

Wij hadden ons opgegeven voor een step kroegen tocht. Wij kregen Robin als gids. Hij maakte deze activiteit erg leuk! Hij haalde van alles uit de kast om het ons naar ons zin te maken. Echt een toppertje!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-07-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Facturen te kunnen met iDeal?

Hey Robert, Wat een toffe reactie, ook voor Robin! Op deze manier wordt hij misschien wel medewerker van de maand!;) Tot een volgende keer! Team BeleefBreda

Super leuke kroegentocht met geweldige gids!

Wat een leuke stepkroegentocht, met vrolijke enthousiaste gids. Leuke kroegen bezocht en spelletjes gedaan. Echte aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentochr
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Danielle, Wat een leuke reactie! We gaan deze complimenten even doorschuiven naar de instructeur! Komen jullie snel terug? met vriendelijke groet. Team BeleefBreda

De hilarische kilometer was top

Wij hebben een hele leuke middag gehad samen met Bart van de hilarische kilometer. Bart speelde goed in op het warme weer (de route is voor ons iets ingekort) wat wij als erg prettig ervaarden. De quiz bij de verschillende kroegen is ook super leuk in elkaar gezet. Wij hebben super veel gelachen en plezier gehad. Bart vraagt ook om over ieder persoon die mee is iets leuks te vertellen. Hij verwerkt dit in een super grappig verhaaltje bij de laatste kroeg. Je merkt dat hij hier echt de tijd voor heeft genomen en zijn best voor heeft gedaan. Wij waren met een vrijgezellenfeest met 14 dames.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De hilarische kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8-7-24
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Duidelijkere uitleg van te voren over de aantal stops en drankjes die voor eigen rekening komen.

Goedemorgen Rachel, Dit klinkt als een gezellige dag zeg! We geven het even door aan de samenwerkingspartner! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellig

De hele groep heeft het als heel leuk ervaren. De spelletjes in de kroegen werden op een leuke manier gedaan al zijn ze zo laagdrempelig. De begeleider had meteen aansluiting bij de groep en paste zich goed aan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdags
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Maud, Bedankt voor je reactie! Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! met steppende groet, Team BeleefBreda

Een hele leuke middag!!

Fantastische lunch geregeld bij Latour en een leuke boottocht over de singels.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunch en boottocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Petra! Dit klinkt als een heerlijke zaterdagmiddag! Bedankt voor de reactie in elk geval en tot een volgende keer! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Was top !

Oke

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? BBQ boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17 Juni 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Kees, Bedankt voor de beoordeling! We geven de complimenten door aan de samenwerkingspartner! met varende groet, Team BeleefBreda

Was helemaal leuk

Iedereen heeft het naar zijn zin gehad

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 4 juni 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Suze, Een echt familiespel voor een echte leuke familie! Tot een volgende keer?! Met spelende groet, Team BeleefBreda

Prima geregeld!

Goed geregeld en reageren snel

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Tapas boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ik had vorig jaar geboekt, dus was vergeten waar de opstap was. Een extra reminder een dag van te voren kan hierbij helpen

Hey Martijn, Bedankt voor het invullen en de tip! We gaan er zeker iets mee doen! met varende groet, Team BeleefBreda

Van A tot Z uitstekend georganiseerd.

Vanaf het eerste contact een goede en prettige service. Alles is goed geregeld en de activiteiten zijn erg leuk, spannend en veelzijdig. Kortom: voor herhaling vatbaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challangeroom het Spanjaardsgat en moorddiner Hotel de Botel.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 juni 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ga zo door!

Hey Aurora, Wat een fijne woorden! Bedankt dat jullie je hele dag aan ons hebben toevertrouwt! Op naar het volgende personeelsuitje! Tot snel! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Top activiteit

We hebben het spel miljoenenjacht gespeeld in de binnenstad van Breda met 30 collega's. Alles was top geregeld en het spel was heel leuk om met zo'n grote groep te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht spel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 09-06-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hallo Judith! Miljoenenjacht laat je heel veel mooie stukken van Breda zien en toch is de competitie moordend! Mooie combi lijkt me?! Dus we zien jullie snel een keer terug? met winnen groet, Team BeleefBreda

super goed georganiseerd door enthousiaste mensen

Alles was keurig geregeld en klopte precies met wat er afgesproken was We hebben een erg leuke en gezellige dag gehad met een goed gevulde knapzak mede dankzij het team Beleef Breda, Top

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-6-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Hey Rian, Het is altijd smakelijker eten als je door onze mooie stad kan rond lopen toch? ;) met wandelende groet, Team BeleefBreda

Super!!

Wij hadden met een vrijgezellenfeest een stepkroegentocht gedaan. Dit werd voor ons last minute nog geregeld, we hebben gelachen en het was super gezellig.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Lisanne, Mooi dat we je op het laatste moment nog hebben kunnen helpen! En dan is een stepkroegentocht zo slecht nog niet met een heerlijk drankje erbij! met steppende groet, Team BeleefBreda

Super origineel activiteit!

Wij hadden de hilarische kilometer geboekt voor een Vrijgezellenfeest. Het was een erg leuke ervaring. Bovenal super origineel! Het krijgt van ons een dikke 10!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3 juni 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Amy, We gaan de complimenten doorgeven aan onze samenwerkingspartner! Leuk!! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit, passend voor iedereen

Mooie locatie, ietwat minder onderhouden banen, maar het was te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Footgolf
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3 juni 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Marielle, Bedankt voor de feedback! Met het weer van de afgelopen tijd worden wij wel verwend, maar zo een baantje kan daar zeker onder lijden. We zullen dit wel onder de attentie brengen van onze samenwerkingspartner! Bedankt! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld!

Heel goed verzorgd uitje. Was gezellig!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wijnboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 juni 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Hey Karlijn, Bedankt voor je reactie! De borrel was geslaagd! met varende groet, Team BeleefBreda

Super leuke dag gehad!

Expeditie Robinson activiteit is zeker een aanrader, erg leuk! De boot was ook erg leuk, maar ik had luxere (harde) broodjes verwacht voor deze prijs. Maar het drinken wat lekker koud en er was een muziekbox.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunchboot, expeditie robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Karlijn, Het was even zweten bij Robinson, maar jullie waren een fanatiek team zeg! De tip van de broodjes gaan we zeker even doorgeven, bedankt daarvoor! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Een gezellig en actief teamuitje

We hebben met ons team deelgenomen aan Expeditie Robinson. Het was een leuk en afwisselend programma. De instructeurs hadden een duidelijke uitleg en wisten het op een leuke manier te brengen. Het boogschieten was erg leuk. Het zou voor ons net iets actiever mogen met wat meer spelletjes tegen elkaar. De manier waarop het nu is vormgegeven is wel heel toegankelijk voor elkaar en voor alle leeftijden. Er werd goed meegedacht toen wij in tijdsnood kwamen. Erg fijn!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 04-06-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Tessa! Goede Feedback! Hier kunnen we iets mee! Bedankt voor het doorgeven en tot een volgende keer?! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Netjes georganiseerd

Alles was goed georganiseerd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3-6-2023

Hey Bas, Dank je wel voor je reactie! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Helemaal top!

Leuke boottocht met een hapje en een drankje!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 27 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Goedemorgen Richard, Bedankt voor je reactie! We gaan onze samenwerkingspartner dit fijne nieuws doorgeven! Met varende groet, Team BeleefBreda

De activiteit helemaal top, mailcontact minder

Wij vonden de activiteit echt onwijs leuk en de dame van de activiteit was heel erg gezellig en opgewerkt. Ze maakte er een feestje van. Vooraf om alles te regelen was minder. Lang moeten wachten op de mailtjes, voornamelijk op reactie van vragen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Back to the zeroes quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-05-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen!! Bedankt voor jullie feedback! Top om te lezen dat jullie quiz een feestje was! Excuses voor de dagen die tussen het beantwoorden zaten. We zitten op dit moment in en topdrukte waardoor antwoorden van samenwerkingspartners soms een op zich laten wachten. We gaan kijken wat we hier aan kunnen doen! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellige dag

Goed geholpen met kort van te voren een dagje uit met familie verzinnen. Tour door Vreda leuk, net iets te lang met pubers maar zelf lekker genoten op terras en van de drukte. Leuke afsluiting met Spanjaards gat en diner bij Humprey’s. Super dag en enorm genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zie boven
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 mei 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, spanjaardsgat lastig misschien wat eenvoudiger maken

Hey Coralien! Bedankt voor je bericht en leuk dat je er was!! Op naar een volgende uitstapje in breda! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Alles was goed geregeld. Leuke spellen waarbij de spelleider er alles aandoet om er iets leuks van te maken. Zeker een aanrader!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challenge room en karaoke
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-5-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Zaina, Wat een fijne feedback om te lezen! We hopen dat jullie karaoke gezang even goed klonk als deze recensie! ;) Met vrolijke groet, Team BeleefBreda

Heel gezellig

Wij vonden het een leuke stepkroegentocht. We hadden een alternatieve route ivm het jazz festival. Een tip: even de banden checken van te voren. We hadden een langer stuk naar het ginneken en er waren er een paar met plattere banden. Dus dat was best pittig. Wij zelf vonden het niet erg maar de oudere onder ons gaven aan dat ze het niet professioneel vonden dat de leider van de groep ook mee dronk in de kroeg. Omdat ze toch ene verantwoording heeft voor een groep.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 mei 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zoals hierboven beschreven

Hey Selina, Bedankt voor de tips! We houden wel van een beetje Bredase gezelligheid, dus als de instructeur 1 of 2 drankjes pakt tijdens de activiteit, dan vinden wij dat alleen maar gezellig! Natuurlijk snappen we jullie punt wel, dus we nemen dat mee in onze evaluatie! met steppende groet, Team BeleefBreda

Erg gezellig.

We hebben een leuke middag gehad. Veel verschillende spelletjes.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Minute to win it
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Roos, Leuk dat je een kleine reactie plaatst! We doen ons best om de spelletjes zo veelzijdig mogelijk te maken!! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda