De activiteit helemaal top, mailcontact minder

Wij vonden de activiteit echt onwijs leuk en de dame van de activiteit was heel erg gezellig en opgewerkt. Ze maakte er een feestje van. Vooraf om alles te regelen was minder. Lang moeten wachten op de mailtjes, voornamelijk op reactie van vragen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Back to the zeroes quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-05-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen!! Bedankt voor jullie feedback! Top om te lezen dat jullie quiz een feestje was! Excuses voor de dagen die tussen het beantwoorden zaten. We zitten op dit moment in en topdrukte waardoor antwoorden van samenwerkingspartners soms een op zich laten wachten. We gaan kijken wat we hier aan kunnen doen! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Gezellige dag

Goed geholpen met kort van te voren een dagje uit met familie verzinnen. Tour door Vreda leuk, net iets te lang met pubers maar zelf lekker genoten op terras en van de drukte. Leuke afsluiting met Spanjaards gat en diner bij Humprey’s. Super dag en enorm genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zie boven
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 mei 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, spanjaardsgat lastig misschien wat eenvoudiger maken

Hey Coralien! Bedankt voor je bericht en leuk dat je er was!! Op naar een volgende uitstapje in breda! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Alles was goed geregeld. Leuke spellen waarbij de spelleider er alles aandoet om er iets leuks van te maken. Zeker een aanrader!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challenge room en karaoke
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-5-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Zaina, Wat een fijne feedback om te lezen! We hopen dat jullie karaoke gezang even goed klonk als deze recensie! ;) Met vrolijke groet, Team BeleefBreda

Heel gezellig

Wij vonden het een leuke stepkroegentocht. We hadden een alternatieve route ivm het jazz festival. Een tip: even de banden checken van te voren. We hadden een langer stuk naar het ginneken en er waren er een paar met plattere banden. Dus dat was best pittig. Wij zelf vonden het niet erg maar de oudere onder ons gaven aan dat ze het niet professioneel vonden dat de leider van de groep ook mee dronk in de kroeg. Omdat ze toch ene verantwoording heeft voor een groep.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 mei 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zoals hierboven beschreven

Hey Selina, Bedankt voor de tips! We houden wel van een beetje Bredase gezelligheid, dus als de instructeur 1 of 2 drankjes pakt tijdens de activiteit, dan vinden wij dat alleen maar gezellig! Natuurlijk snappen we jullie punt wel, dus we nemen dat mee in onze evaluatie! met steppende groet, Team BeleefBreda

Erg gezellig.

We hebben een leuke middag gehad. Veel verschillende spelletjes.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Minute to win it
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Roos, Leuk dat je een kleine reactie plaatst! We doen ons best om de spelletjes zo veelzijdig mogelijk te maken!! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke ervaring leuke spelletjes, wellicht wat krap aan in de tijd.

Leuk gedaan, goed georganiseerd, af en toe wat weinig tijd voor een opdracht maar verder goed plezier gemaakt!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 13 Mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Steve, Erg leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad! Ontmasker de mol draait natuurlijk om tijdsdruk en sabotage, daarom zijn de tijdslimieten juist daarop afgestemd! Rennen op een vrije zaterdagmiddag is ook niet niks natuurlijk! ;) met mollende groet, Team BeleefBreda

Geweldige dag en top geregeld

Alles was top geregeld. De lunch was goed inclusief de bediening. De quiz was leuk en de dame die als quizmaster speelde heeft het echt leuk gedaan

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quiz waarom weet je dit
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee was goed

Hey Jerry, Fanatiek quizzen in het gezelschap van een leuke quizmaster helpt je de dag wel door! Komen jullie snel weer een keer terug? met quizzende groet, Team BeleefBreda

Het was een geweldige ervaring.

Wij hadden een foutieve inschatting gemaakt waardoor we problemen hadden met de tijd. Het werd perfect voor ons opgelost. Het eten was super lekker en goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? BBQ boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Op een Zaterdagmiddag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Ahoy Wilma, Fijn dat we samen op de dag zelf hebben kunnen schakelen zodat je familieuitje niet in het water viel! En het was een heerlijke dag! met varende groet, Team BeleefBreda

Het was een gezellige middag

De stepkroegentocht was leuk en diegene die mee ging was hartstikke aardig en enthousiast. De spelletjes waren niet zoveel bijzonder en kunnen beter voor het geld wat we betaald hebben.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag om 13 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Spelletjes kunnen origineler en professioneler

Hey Carlein, Thanks voor de update. We dienen al onze pubgames mee te nemen in een rugzakje, dus echt uitpakken zit er dan niet in. Daarnaast zijn de consumpties behoorlijk gestegen in prijs en dat dienen we helaas allemaal in onze prijs mee te rekenen. Ik hoop dat dit een beetje de verklaring geeft op bovenstaande? Wel fijn om te horen dat jullie een gezellige middag hebben gehad! met steppende groet, Team BeleefBreda

Heerlijke tocht met prachtig weer en gezellige dames!

De tocht was erg leuk! Het was prettig dat we voldoende eten en drinken hadden om te pakken. Wat bijvoorbeeld een verbetering kan zijn is om van te voren af te stemmen wat er gedronken wordt. Zo dronk bij ons bijna iedereen rose wijn, waardoor die snel op was. Maar gelukkig nog genoeg andere wijn, dus niks te klagen! Ook waren we eerst langs de boot voorbij gelopen, gezien we zochten naar iets van beleef breda, uiteindelijk gevonden! Hele leuke tocht gehad, mooi route en gezellige kapitein!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Locatie aanduiding

Hallo Lizzy, Onze samenwerkingspartner doet er alles aan om jullie in de watten te leggen en ook dit keer is dat weer gelukt lees ik! Als jullie tevreden zijn, dan zijn wij dat ook! Tot de volgende keer! met varende groet, Team BeleefBreda

Super toffe ervaring voor een vrijgezellenfeest!

Wij hebben het erg leuk gehad, de activiteiten zijn erg leuk!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hop hap trap
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13-05-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets duidelijker zijn in bepaalde dingen organiseren zoals het afspreken van bepaalde dingen via de Mail en telefoon. Er stond namelijk eerst dat we bij t sas 8 moesten zijn en last minute was dit café publieke werken. Ook moesten we nog bellen ter plekke naar het noodnummer voor de fietsen. Wij dachten dat er iemand van de organisatie zou staan.

Hey Levi, We nemen jouw positieve aandachtspunten mee voor onze hop,hap,trap! Dank je wel voor de tijd van het invullen van de enquete, Met fietsende groet, Team BeleefBreda

Goed activiteiten gehad

Eerst was ik ontevreden maar tijdens de activiteit goede gesprekken gehad met Joey en hij heeft mij ook mega goed geholpen. De activiteiten waren super leuk! En door de snelle afhandeling van mijn klachten kom ik zeker nog eens terug

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Alles mag op & hotel de botel moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6-5-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Erg tevreden over de afhandeling van een aantal fouten

Hey Fieke, We zijn blij dat alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen. Soms lopen dingen even niet zoals je hoopt en dan is het goed dat je aan de bel trekt! We houden je aan je belofte en zien je graag terug! Dan gaan we voor de 10! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Leuke activiteit en leuke begeleiding

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challenge game
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5-5-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Leonie! Bedankt voor je reactie en de uitmuntende score! Leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad! TOP! Tilburg is om de hoek, dus komen jullie snel weer eens terug? Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Wij beleefden een fantastische vrijgezellendag dankzij de activiteiten van BeleefBreda!

- goede bereikbaardheid (telefonisch en mail) - leuke activiteiten met goede begeleiding en timing

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Paintball en Beersteptour
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? - paintball: Zaterdag voormiddag 9u-12u - beersteptour: zaterdag namiddag 14u-16u30
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geen verbeterpunten

Hey Alec, Je geeft een mooie nieuwe benaming aan onze stepkroegentocht! We denken dat we deze naam gewoon gaan gebruiken hoor: De Beersteptour klinkt erg goed! Laten we er een jaarlijks uitje van maken?! Met steppende groet, Team BeleefBreda

Superleuke middag gehad

Stepkroegentocht gedaan met 9 personen. Alles was goed geregeld, leuke kroegen van binnen gezien en een aantal leuke spelletjes gedaan. Zeker een aanrader voor vrijgezellenfeest of vriendengroep!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29-04-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Daan, Bedankt voor de toffe reactie! We zien jullie graag een volgende keer terug bij BeleefBreda! met steppende groet, Team BeleefBreda

Leuk en gezellig

We hebben veel plezier gehad. Vragen lokken uit tot humorvolle reacties . Quizmaster deed goed mee.Omdat locatie smal was konden de groepen elkaar niet goed zien. Locatie ‘t Sas is daarom gezelliger.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Locatie ( zie boven)

Goedemiddag Raymond, Bedankt voor de nuttige informatie! Uiteindelijk hebben we de switch met jullie gemaakt aangezien we te weinig krukken op onze locatie in het sas hebben staan. De volgende keer zullen we dit overleg weer met jullie plegen! met Brabantse groet, Team BeleefBreda

Enorm leuke kroegentocht op steps met toffe opdrachten tussendoor!

Op zaterdagmiddag hebben wij met onze carnavalsvereniging een kroegentocht op steps door Breda gedaan. De kroegen waren gezellig, de begeleidster had gezellig opdrachten mee om te doen en we hadden veel plezier!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kroegentocht op steps
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee!

Hey Zoe! Carnaval en stepkroegentocht gaan altijd goed samen toch? Top om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! met steppende groet! Team BeleefBreda

Zeer leuke ervaring!

Een zeer leuke ervaring met goede begeleiding. Bij aankomst op (externe) locatie opgevangen door een medewerker van BeleefBreda. De medewerker heeft ons op een leuke manier door de middag heen geleid!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Redneck olympics
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Uitstraling van de locatie

Hey Daan, Tof dat je het naar je zin hebt gehad bij onze Redneck Olympics. Bedankt voor je reactie. De complimenten zijn doorgegeven! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Super!!!

Het was een super puzzelavontuur!!! De begeleider gaf netjes aan dat het zijn eerste keer was dat hij dit alleen deed en dat deed hij super!!! Uiteraard merkte we wel een beetje de zenuwen maar dat mocht de pret zeker niet drukken en voor alles is een eerste keer en we moeten het allemaal leren dus alleen maar lof voor zijn begeleiding.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Het Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-04-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Voor dit moment niet

Hey Esther, Leuk dat je even een reactie achter laat! Inderdaad moet voor alles een eerste keer zijn en onderhand is onze instructeur alweer helemaal in zijn vorm voor het spanjaardsgat! Bedankt dat jullie zijn proefkonijnen wilden zijn! ;) Graag zien we jullie snel terug bij een andere activiteit! met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Toppunt van een topweekend

We boekten het karaokediner in teken van bachelor weekend van mijn broer dat we in Breda hebben georganiseerd. Ontvangst was, ondanks onze laattijdige aanwezigheid, hartelijk. De dames die ons ontvingen, waren heel vriendelijk, gezond assertief en hadden alles goed in de hand. Niet vanzelfsprekend met 20 niet-nuchtere mannen... Chapeau voor de organisatie!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Karaokediner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15/04/23
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Jonas, Ik heb ook alleen maar lof gehoord over jullie hoor! De dames hebben het zeer gezellig met jullie gehad! Alles beter dan een hele stille groep bij karaoke toch? Thanks! en tot een volgende keer! Met zingende groet, Team BeleefBreda

Top georganiseerd

Eigenlijk was ons spel om tegen elkaar te spelen, maar omdat wij met 5-en waren vonden we dat niet leuk. Ze hebben hier een oplossing voor bedacht en dat was prima.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Het spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Consumptie aan tafel nuttigen

Hey Esther, Leuk dat je feedback achter laat! Op naar een volgend bezoek in Breda! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld, gezellige middag!

We hebben een top dag gehad! Als groep hadden wij twee activiteiten en deze waren beide goed geregeld en verzorgt. Ook van te voren bij het boeken van deze activiteiten was alles duidelijk en was er snel reactie via de mail op de vragen die ik had. Als ik nog een keer een vrijgezellenfeest zou organiseren zou ik het zeker weer voor Beleef Breda kiezen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson city en Mega music quiz met diner.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-04-2023

Warm en gezellige boottocht

Leuke boottocht rondom Breda, met voldoende drankjes en hapjes aanboort. Deze tocht doe je echt voor de gezelligheid, want van echte informatie over de stad of wat we zagen was geen sprake.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Er werd gemeld dat er ook informatie over de stad gegeven werd tijdens de tour. Echter was onze kapitein daar niet echt van en moesten we als we dat wilde zelf in de box informatie bekijken. Dit zouden jullie

Hey Hannah, Bedankt voor de tip! We gaan dit doorgeven aan de samenwerkingspartner! Ook zullen we dit aanpassen op de site! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

SUPER!

Het was een geweldige activiteit vol plezier en drank! Iedereen heeft ervan genoten

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Mieke, Breda wordt zelfs nog mooier met een drankje op en een leuke kroeg, vind je niet? Bedankt voor het invullen en tot een volgende keer? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Snel, netjes en correct.

Er werd snel gereageerd op de mail. Ook de 2 afmeldingen die ik helaas moest doen werden heel netjes en correct behandeld, zelfs met een kreditnota.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Viltentassen maken
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Petra, Leuk dat je even en reactie bij ons achter laat! Fijn dat we alles voor jullie hebben kunnen regelen! met creatieve groet, Team BeleefBreda

t Sas 8 4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda