SUPER!

Het was een geweldige activiteit vol plezier en drank! Iedereen heeft ervan genoten

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Mieke, Breda wordt zelfs nog mooier met een drankje op en een leuke kroeg, vind je niet? Bedankt voor het invullen en tot een volgende keer? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Snel, netjes en correct.

Er werd snel gereageerd op de mail. Ook de 2 afmeldingen die ik helaas moest doen werden heel netjes en correct behandeld, zelfs met een kreditnota.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Viltentassen maken
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag Petra, Leuk dat je even en reactie bij ons achter laat! Fijn dat we alles voor jullie hebben kunnen regelen! met creatieve groet, Team BeleefBreda

Snelle service en goed georganiseerd.

Een leuk spel door het mooie Breda, ook goed georganiseerd voor een grote groep (rond de 60 personen). Info heel snel beschikbaar en reservering was best last minute, maar dat was geen probleem.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? dinsdag 4 april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemiddag! Bedankt voor jullie enthousiasme, gezelligheid en fanatisme tijdens jullie Mollen spel in het zonnige Breda! Kom snel een keer terug! met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Geweldige team ervaring.

Wij hadden gekozen voor Spanjaard gat. Onze begeleiding zat goed in zijn rol wat het zeker zo leuk maakt. Opgesloten in de kelder zo veel mogelijk opdrachten/ puzzels maken voor edelstenen. De tijd vliegt voorbij.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaard gat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6 April 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Goedemiddag Petra, Bedankt voor jouw toffe reactie! We gaan de complimenten doorgeven en zien jullie natuurlijk weer een keer terug! Met vriendelijke groet Team BeleefBreda

Leuk persoonlijk vrijgezellenfeest

Ranking your friends was n groot succes. Veel persoonlijke aandacht van beleef voor tijdens en na.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking your friends
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Al doorgegeven

Hey Anouk, Van jullie instructeur hadden we ook al begrepen dat het 1 grote gezellig bedoeling was, dus wat ons betreft een perfecte dag! Tot een volgende keer?! Met rankende groet, Team BeleefBreda

Leuke en gezellige avond gehad!

De stepkroegentocht was erg leuk! Leuke kroegen, leuke begeleider en grappige opdrachten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 1 april 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Cafe kapitein beviel wat minder goed. Aantal keer lastig gevallen door mannen.

Hey Lisa, Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Ook goed om even kritisch te zijn op vervelende mannen. Wij geven dit altijd even door, maar helaas kan de locatie vaak niet veel doen aan het gedrag van de heren in kwestie! We gaan dit wel in de gaten houden! Thanks! met steppende groet, Team BeleefBreda

Fantastisch!

Fijne en enthousiaste begeleiding, super leuke opdrachten waardoor iedereen van de groep enorm heeft kunnen genieten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-04-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Janine, Wat een leuke reactie van een zeer gemotiveerde groep! Daar doen we het natuurlijk voor! Tot een volgende keer? Met mollende groet, Team BeleefBreda

Erg leuke activiteit, vanuit het centrum van Breda.

Mijn leerlingen hebben veel plezier gehad in het centrum van Breda. Ook de leerlingen uit Duitsland, die Breda niet kenden, vinden de activiteit erg leuk

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21 maart 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Laat het filmpje in het Engels vertalen en inspreken.

Hey Marjolein, We proberen inderdaad iedereen iets van Breda te laten zien tijdens onze citygames. We hebben op dit moment alleen een vertaling in het engels, maar we gaan zeker kijken naar andere mogelijkheden! Goede tip! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Waanzinnig leuke dag

Met twee families een top verzorgde leuke gezellige dag gehad 25 mrt met tussendoor goed verzorgde lunch

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challenge room en jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25 maart 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geen kritiek gevonden voor deze activiteiten dus nee.

Hallo Marco, Bedankt voor het invullen van de enquête! Fijn dat wij hebben kunnen meehelpen aan een dag vullend programma voor jullie in ons mooie Breda! Het was een gezellige boel! Tot snel! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Superleuk georganiseerd personeelsuitje!

Wij hebben zaterdag 18 maart met onze personeelsvereniging het 'Waarom Weet je dit 3-gangen Diner' gehad, georganiseerd door Beleef Breda bij Boven Breda. Hilarisch, gezellig, lekker gegeten. Wij hebben weer een mooie activiteit om op terug te kunnen kijken. Mannen van Beleef Breda, top geregeld! Op naar het volgende uitje.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Waarom Weet je dit 3 gangen Diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18-03-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Misschien met meer groepjes werken in kleinere aantallen of meerdere vraag-/antwoordformulieren per tafel.

Hey Regina, Bedankt voor de complimenten en de feedback, we gaan er mee aan de slag! We zien jullie graag snel terug! Met quizzende groet, Team BeleefBreda

Leuk!

Leuke ervaring met een zeer enthousiaste ‘cipier’ die alle spelregels uitlegde en ons begeleidde tijdens de game!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 5 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Voor het geld dat je met z’n 4en kwijt bent zouden er net wat meer puntjes op de i gezet mogen worden. Met name qua spelmaterialen. Rest was top!

Hey Sanne, Bedankt voor de complimenten! Leuk om te horen! Qua prijs proberen we ( met het drankje er extra bij) altijd te kijken naar een reële prijs. Maar we gaan de puntjes op de i wel even bekijken natuurlijk! Tot de volgende! Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Fantastisch plezant!

- Goede organisatie - Fijn team - Goede uitleg over het spel

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Citygame De Don
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 24/02/2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het spel viel soms even stil voor sommigen, doordat de verbinding weg was.

Superleuke ervaring

Het was een superleuke activiteit, heel leuk om met vrienden, collega's te doen. Moeilijke opdrachten, maar dat maakt het alleen maar leuker. De cipier zat ook goed in zijn rol :) Enige aandachtspunt is de ontvangst. Voor ons was niet helemaal duidelijk waar de ingang was.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat challenge
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9 februari 2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ingang beter aangeven

Hey Wilma, Bedankt voor je leuke reactie! De cipier heeft de complimenten al ontvangen hoor! We proberen in onze bevestiging zo duidelijk mogelijk te communiceren waar we zitten, want wij zijn inderdaad een beetje verborgen in het centrum van breda. Daarom ook de kleine route beschrijving die we hebben toegevoegd in de bevestiging. Gelukkig zijn jullie er uit eindelijk terecht gekomen! met spaanse groet, Team BeleefBreda

Leuk georganiseerd!

Het zat goed in elkaar. De drankjes werden voor ons ingeschonken en we hebben ons goed vermaakt. In de ruimte naast ons was een babyshower die soms luidruchtig was, waardoor we elkaar af en toe minder goed konden verstaan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11-02-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaand

Hey Thomas, Leuk om de complimenten van je te lezen! Soms is het inderdaad iets drukker in ons activiteitencentrum waardoor er geroezemoes tegen elkaar op gaat. We hopen altijd op een gezellige boel van verschillende soorten groepjes! Toch bedankt voor het doorgeven, we gaan kijken of er nog iets meer verbetering in kunnen brengen! Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Verrassend anders!

Leuke activiteit en complimenten voor de begeleider die helemaal in zijn rol zat!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape room spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 4 februari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Geert! "Verassend anders" is waar we precies op proberen te mikken met onze challengeroom! Bedankt voor de bevestiging! ;) Tot snel in het mooie Breda, Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Hilarisch!

Ons teamuitje was top! We hebben gelachen en lol gehad. Overal was aan gedacht. Het was een leuk spel en iedereen werd goed meegenomen door de spelleider. Op naar de volgende keer bij BeleefBreda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de Meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3-2-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Karlijn, Dat klinkt als een gezellig middag zeg! Jullie hadden natuurlijk ook een geweldige groep met 26 dames, dus dat kan niet anders dan hilarisch zijn geweest! Inderdaad op naar de volgend keer! Met Quizzende groet, Team BeleefBreda

We hebben als groep een leuke ochtend gehad. De introductie was heel natuurlijk waardoor het niet leek alsof we al waren begonnen. Je werd meteen meegenomen in het spel. Echt een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escapegame: Adventure Travels
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 januari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Hallo Misha, We hebben jullie proberen mee te nemen in een reis rond de wereld met een zeer schappelijke vliegticketprijs ;) Zo te lezen is dat ons goed gelukt! Komen jullie de volgende keer weer op reis in Breda? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

leuk spel, de ene opdracht wat lastiger dan de ander

leuke ervaring voor verschillende leeftijdscategorieën.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? ontsnappen uit spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? vorige week donderdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? de muziek iets zachter.

Hey Burak, Bedankt voor je reactie! Onze cipiers zijn schijnbaar een beetje hardhorend, dus we gaan deze mannen even richting de oorarts sturen! ;) Goeie tip! Volume is aangepast! Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

We hebben een super gave challenge gehad!

Toen we binnenkwamen was Leon meteen al in zijn rol. We werden allemaal al een beetje zenuwachtig wanneer we de kast in moesten. Beneden ging zijn rol door en wij hebben ons door de opdrachten heen geworsteld. Gewoon erg leuk!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaards Gat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12/01/2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Christa, Bedankt voor de geweldig leuke reactie! Zo horen we ze graag! Fijn dat de spanning er een beetje in zat, want dat was natuurlijk precies zoals wij het hebben bedoeld! Tot een volgende keer bij een meer rustgevender spelletje? Met Spaanse groet, Team BeleefBreda

Aangenaam

Leuke voormiddag met een tof spel

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Paintbal
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag middag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Ward, Bedankt voor je feedback! Wij geven dit door aan onze samenwerkingspartner! Tot snel! Team BeleefBreda

Gezellige activiteit in centrum Breda

Jongens tegen de meisjes gespeeld op een leuke locatie in centrum Breda. Leuke spelleider, grappige vragen en attributen. Communicatie met Beleef Breda prima!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spel Jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 08-01-2023
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hey Chantal, Het was inderdaad een gezellige en leuke quiz! Enthousiaste groep en flinke competitie! Zou zien we het graag! Tot een volgende keer? Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Goed geregeld, heel gezellig, veel gelachen!

We hebben op kerstavond met de hele familie jongens tegen de meisjes gespeeld onder leiding van Bonnie. Bonnie deed het super, de vragen waren leuk en de spelers super fanatiek. We hebben heel veel gelachen en de tijd vloog voorbij. Fijn dat jullie op locatie wilden komen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Kerstavond 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Prijs/kwaliteit zou wat mij betreft opnieuw bekeken mogen worden, je betaalt relatief veel geld per persoon voor 2 uur plezier

Hey Daphne! Bedankt voor je leuke reactie! We streven ernaar om onze groepen lekker te laten lachen! Qua prijs/tijd/ kwaliteit proberen we altijd een goede afstemming te maken voor datgene dat je krijgt, maar we nemen het natuurlijk mee bij het volgende weekmoment! Beste wensen nog voor 2023! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

Het feestje van mijn dochter van 11 jaar, was fantastisch. Jonne deed het heel leuk! Hij de gaf de meiden goede tips. En de meiden konden helemaal los. Wij als ouders vonden het een leuke ervaring voor de meiden, en we gaan er vast ook eens een boeking vast leggen ;)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zingen bij Abroad
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25 November
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goedemorgen! Bedankt voor je reactie! Dat klinkt als een hoop gezelligheid! We gaan de complimenten doorgeven aan onze samenwerkingspartner en zien jullie graag terug bij de volgende activiteit! met zingende groet, Team BeleefBreda

Veel plezier gehad

Duidelijke vriendelijke communicatie bij het plannen van het evenement. Prettige ontvangst, duidelijk uitleg, passend bij de doelgroep. Leuke enthousiasmerende sfeer,

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bredaas moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6 dec
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hallo Caroline, Wat waren jullie met een leuk team zeg! Er werd echt een onderzoek gedaan naar de moord waardoor er leuke antwoorden naar boven kwamen! Volgende keer weer zo fanatiek?! met speurende groet, Team BeleefBreda

Leuke groepsactiviteiten voor gecombineerd gezelschap

Leuk bedrijfs/ afdelingsuitje wat aansluit bij de combinatie van leeftijdsvariatie binnen het gezelschap. Voor ieders wat en intresse

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Waarom weet je dit spel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-12-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Frequenter drankje aanbieden

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om te horen dat de quiz voor iedereen leuk is! Met vriendelijke groet, Team BeleefBreda

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda